тақырып - мини - днк - үшін - мал - орындау - зтс
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|МСЖ 3 деңгей құжаты |ОӘК |ПОӘК П |
| | |042-14-4-04.1.20.44/02-20|
| | |12 |
|ПОӘК - «Эмбриоинженерия» |№ 1 редакция | |
|пәніннің студентке | | |
|арналған жұмыс оқу | | |
|багдарламасы | | |
5В120200 – «Ветеринарлық санитария» мамандықтарына арналған
«Эмбриоинженерия»
ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)
ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей- 2012
Алғы сөз
1.ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
“Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х.
2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология”
кафедрасының мәжілісінде.
20 ж. № хаттама.
Кафедра меңгерушісі Арынова Р.А.
2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия
мәжілісінде.
20 ж. № хаттама
Төрағасы Сатиева К.Р.
3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып,
басылымға ұсынылған.
20 ж. № хаттама.
ОӘК төрағасы Рскельдиев Б.А.
4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН
Мазмұны
1. Жалпы қағидалар
2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары
3. Пәннің талаптары (саясаты)
4 Бағаны қою саясаты
5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пәннің календарлық кестесі
1. Жалпы қағидалар
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
– Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент
- Биология кафедрасы
- Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
- Сабақ өтетін бөлмелер - 209
- Пәннің аты – «Эмбриоинженерия»
- Несие саны – 3
1.2 Оқу жоспарынан көшірме 1
1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме
|Ку|Сем |Не |Дәріс (са |СПС (са |СОӨЖ |СӨЖ (са |Жиыны (са |
|рс|естр |сие |ғат) |ғат) |(са |ғат) |ғат) |
| | | | | |ғат) | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама |
| |лық |бағытталған | |і | |сай | |
| |сабақ |бақылау | | | | | |
|2 |Бақылау |Дәріс |1-23 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша |
| |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп |
| | |ұғуын | | | | | |
| | |тек-серуге | | | | | |
| | |бағыт-талған | | | | | |
| | |бақы-лау | | | | | |
|3 |СОӨЖ | |1-23 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша |
| | | | |і | |сай |есеп |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-23 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама |
| |тапсырма|барлық | |і | |сай | |
| |сы) |тапсырмаларды | | | | | |
| | |орындау | | | | | |
|5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | |
| |да | | |і | |сай | |
| |қатысу | | | | | | |
Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды
бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен
қосындысы алынады.
1. кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау
|№ |Студенттің оқу және жұмыс түрлері |Балдар |
|1 |Сабаққа қатысу |5 |
|2 |Дәрістерге қатысу |5 |
|3 |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото |3 |
| |граммаларды анықтау | |
|4 |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу |3 |
|5 |Реферат жазу |3 |
|6 |Жазбаша бақылау жұмысты орындау |3 |
|7 |Сызба, кестелер дайындау |5 |
|8 |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу |5 |
|9 |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс |5 |
|10 |Дәрістерді конспектілеу |3 |
|11 |№ 1 шектік бақылау – 7 апта |10 |
|12 |№ 2 шектік бақылау – 15 апта |10 |
| |Ағымдық бақылау |60 |
| |Қортынды бақылау |40 |
4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу
|Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ |
|№ | | | |
|А |4,0 |95-100 |Өте жақсы |
|А- |3,67 |90-94 | |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |
|В |3,0 |80-84 | |
|В- |2,67 |75-79 | |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық |
|С |2,0 |65-69 | |
|С- |1,67 |60-64 | |
|Д+ |1,33 |55-59 | |
|Д |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P | | |Пәнді өтті |
5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы
|Такыры|Мазмұны |Сағат саны |
|п № | | |
| | |Д |СПС |ЗС |СОБӨЖ |СӨЖ |
|1 |Кіріспе. Эмбриоинженерия пәні, |1 |2 | |3 |3 |
| |мақсаты, әдістері. Эмбриоинженерия | | | | | |
| |тарихының қыскаша тарихи. | | | | | |
|2 |Малдардың өсіп-өнуінің биологиялық |1 |2 | |3 |3 |
| |негіздері | | | | | |
|3 |Мал шаруашылығындағы биотехнологиялық|1 |2 | |3 |3 |
| |селекциялық аспектілері | | | | | |
|4 |Ұрғашы-донорларды ұрықтандыру және |1 |2 | |3 |3 |
| |суперовуляция. | | | | | |
|5 |Малдардың эмбриондарын |1 |2 | |3 |3 |
| |трансплантациялау | | | | | |
|6 |Гаметалардың биологиялық мәні және |1 |2 | |3 |3 |
| |оларды өсіру. | | | | | |
|7 |Гаметаларды ұрықтандыру және |1 |2 | |3 |3 |
| |эмбриондарды in vivo өсіру | | | | | |
|8 |Бағалау, селекция, гаметалар мен |1 |2 | |3 |3 |
| |эмбриондарды таңдау | | | | | |
|9 |In vitro-да гаметасын өсіру және |1 |2 | |3 |3 |
| |ұрықтандыру | | | | | |
|10 |Гаметалардың және эмбриондардың |1 |2 | |3 |3 |
| |криобанкі | | | | | |
|11 |Молекулалық биотехнологиясының |1 |2 | |3 |3 |
| |негіздері | | | | | |
|12 |ДНК-ң клондау және секвенирдің |1 |2 | |3 |3 |
| |векторы | | | | | |
|13 |ДНК-ң клондау және секвенирдің |1 |2 | |3 |3 |
| |векторы | | | | | |
|14 |Жануарлар клеткасының ядро |1 |2 | |3 |3 |
| |деңгейіндегі микротехнологиялар | | | | | |
|15 |Трансгенді, клонды және химерлі |1 |2 | |3 |3 |
| |жануарлар | | | | | |
6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
|№ |СОБӨЖ |СӨЖ |
|реті | | |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |1.Молекулярлық |1.Өңдеу биотехнологиясы( |Эмбриоинженерия: |
| |биотехнология( пән, |пән, әдістері, |пайда болуы, |
| |әдістері, міндеттері, |міндеттері, даму тарихы. |қалыптасуы. |
| |даму тарихы. |2.Микроорганизмдер | |
| |2.Клеткалық |биотехнологиясы( пән, | |
| |биотехнология( пән, |әдістері, міндеттері. | |
| |әдістері, міндеттері, | | |
| |даму тарихы | | |
|2 |1.Негізгі ауылшаруашылық|1.Аналық малдардың |Қазақстанда |
| |малдардың биологиялық |репродуктивтік жүйесінің |жануарлар |
| |негізі. |биологиялық негізі. |биотехнологиясы |
| |1.Негізгі лабораториялық|2.Аталық малдардың | |
| |малдардың биологиялық |репродуктивтік жүйесінің | |
| |негізі. |биологиялық негізі. | |
| | |3.Репродукция гормоны. | |
| | |Гипофиз және гонаданың | |
| | |гормондары. | |
|3 |1.Жануарлардың өңдеу |1.Жылдам дамуыда донорға |Қазақстанда |
| |биотехнологиясының жұмыс |және аталыққа қойылатын |жануарлар |
| |кезеңдері. |талаптар. |биотехнологиясы. |
| |2.Биотехнологиялық |2.Жылдам дамуыда | |
| |зерттеуге аналық-донорды |реципиентке қойылатын | |
| |және аталықтарды |талаптар. | |
| |сұрыптау. | | |
|4 |1.Донорлардың |1.Овуляцияның нормасы |Күйекті |
| |суперовуляциясы. |және суперовуляцияның |суперовуляциялау |
| |2.Аналық жұмырткалықта |деңгейі. |және |
| |суперовуляция реакциясы |2.Суперовуляция деңгейін |синхронизациялау. |
| |үшін қандай препараттарды|анықтау әдісі. | |
| |пайдалану керек. | | |
|5 |1.Мал шаруашылығындағы |1.Мал эмбриондарының |Жасанды |
| |эмбриондарды |трансплантациялауның |ұрықтандыру |
| |трансплантациялау – |хирургиялық әдісі. | |
| |болашағы және маңызы. |2.Мал эмбриондарының | |
| |2.Мал эмбриондарының |трансплантациялауның | |
| |трансплантациялау |хирургиялық емес әдісі. | |
| |әдістері. | | |
|6 |1.Ооциттерді in vivo |1.Гаметаларды |Трансплантаттардың|
| |культивациялау |культивациялау әдістері. |селекцияланатың |
| |2.Ооциттерді in vitro |2.Сперматозоидтарды in |белгілердің |
| |культивациялау |vivo культивациялау |фенотиптік өзгеруі|
|7 |1.Ұрықтану кезіңде |Гаметаларды ұрықтандыру |Зертханалық |
| |гаметаларды жақындауына |–ооциттерде |жануарлардың |
| |әсер ететін негізгі |биоөзгергіштер өтүі. |гамета және |
| |биологиялық факторлар. | |эмбриондарың |
| |2.Гаметаларды ұрықтандыру| |бағалау |
| |– сперматозоидта | | |
| |биоөзгергіштер өтүі. | | |
|8 |Эмбриондардың имплантация|Эмбриондарды in vivo |Зертханалық |
| |алды дамуының кезеңдері |культивациялау. |жануарлардың |
| | | |гамета және |
| | | |эмбриондарың |
| | | |селекциялау және |
| | | |таңдау |
|9 |1.Гаметалардың in vitro |Жынысты анықтау әдістері.|Экстракорпоралды |
| |культивациялау әдістері. | |ұрықтандырумен |
| |2.Гаметалардың in vitro | |байланысты |
| |культивациялау | |процедуралар |
| |ерекшіліктері. | | |
|10 |Төменгі температураның |Двухфакторная теория |Гамета және |
| |биологиялық объектіге |повреждения биологической|эмбриондар |
| |температуралық |системы при действии на |мұздатудың |
| |аймақтарының әсері. |них низких температур. |теориялық |
| | | |аспекттері |
|11 |Мал шаруашылығында, |Гаметаларды және |Криоконсервация |
| |биологияда, медицинада |эмбриондарды |және |
| |криоконсервация әдістерін|криоконсервациялау |витрификацияның |
| |пайдалану. |кезіңдегі құралдар |әдістері |
|12 |1.Биотехнологияның |Биотехнологияның |Репликация, |
| |векторлары( молекулалық |ферменттері( |транскрипция және |
| |негізі, жіктелуі және |физиологиялық негізі, |трансляцияның |
| |қолданылуы. |жіктелуі және қолданылуы.|механизмдері |
| |2. Рекомбинантты ДНК( мал| | |
| |шаруашылығындағы маңызы | | |
| |және болашақта | | |
| |пайдалануы. | | |
|13 |Молекулярлық деңгейіндегі|Рекомбинантты ДНК( |ДНҚ химиялық |
| |биологиялық үрдістері. |ветеринариядағы маңызы |синтезі |
| |Генетикалық бағдарламаның|және болашақта | |
| |молекулярлық негізі. |пайдалануы. | |
|14 |1.ДНК-ның репликациясы. | Генді секвиндеу және |Полимеразды цепті |
| |2.ДНК-ның транскрипциясы.|алу. |реакциясы |
| |3.ДНК-ның трансляциясы. | | |
|15 |1.Рекомбинантты |1.ДНК құрастыру кезеніңде|Зертханалық |
| |молекулаларды |қандай принциптерді |жануарлардың |
| |құрастырудағы жұмыстардың|қолдану керек. |гамета және |
| |кезеңдері. |2. Гендің синтездеунің |эмбриондарының |
| |2.Прокариот және |жалпы сехмасын құрастыру |деңгейіндегі |
| |эукариоттің | |микрохирургиялық |
| |транскрипциялық бірлігі. | |манипуляциялар |
| |Сплайсингтің механизмі. | | |
7 «Эмбриоинженерия» пәнінің календарлық кестесі
|№ |Бақылау түрі |Бал|Апталар |Жалпы|
| | |л | |балл |
| | | | |саны |
1234567891011121314151Дәріске қатысқаны үшін2***************302Дәрістерді толық конспектілеу1***************153Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін1***************154ЗТС қатысқаны үшін2***************305ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін4*46Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)4*47Тақырып бойынша талдау жасау4*48ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін8*******569Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8*******5610Тақырып бойынша талдау жасау9*******6311ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін10******6012Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8******4813Тақырып бойынша талдау жасау9******5414ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін12*1215Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)9*916Тақырып бойынша талдау жасау9*917Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/1*118Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/1*119Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/2*************2620Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*************2621Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/3*322Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*223Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/1*124Реферат /СӨЖ/1*125Сызбаларды, кестелерді құрастыру /СӨЖ/2***************2826Реферат /СӨЖ/3**************42Барлығы (макс.)***************600