тақырып - мини - үшін - орындау - тұқым - кестеге - зтс
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|МСЖ 3 деңгей құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-14.4.04.01.20.47/02-20|
| | |12 |
|ПОӘК - «Ветеринарлық |№ 1 басылым | |
|генетика» | | |
|пәніннің студентке | | |
|арналған жұмыс оқу | | |
|багдарламасы | | |
5В120100 – «Ветеринарлық санитария» мамандығына арналған
«Ветеринарлық генетика»
ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)
ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей- 2012
Алғы сөз
1.ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
“Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х.
2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология”
кафедрасының мәжілісінде.
20 ж. № хаттама.
Кафедра меңгерушісі Арынова Р.А.
2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия
мәжілісінде.
20 ж. №
хаттама
Төрағасы Сатиева К.Р.
3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып,
басылымға ұсынылған.
20 ж. № хаттама.
ОӘК төрағасы Рскельдиев Б.А.
4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН
Мазмұны
1. Жалпы қағидалар
2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары
3. Пәннің талаптары (саясаты)
4 Бағаны қою саясаты
5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс
бағдарламасы
6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пәннің календарлық кестесі
1. Жалпы қағидалар
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
– Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент
- Биология кафедрасы
- Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
- Сабақ өтетін бөлмелер - 209
- Пәннің аты – «Ветеринарлық генетика»
- Несие саны - 3
1.2 Оқу жоспарынан көшірме
1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме
|Ку|Сем |Не |Дәріс (са |Зерт. (са|ТС |СОӨЖ (са |СӨЖ (са |
|рс|естр |сие |ғат) |ғат) |(са |ғат) |ғат) |
| | | | | |ғат) | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама |
| |лық |бағытталған | |і | |сай | |
| |сабақ |бақылау | | | | | |
|2 |Бақылау |Дәріс |1-23 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша |
| |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп |
| | |ұғуын | | | | | |
| | |тек-серуге | | | | | |
| | |бағыт-талған | | | | | |
| | |бақы-лау | | | | | |
|3 |СОӨЖ | |1-23 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша |
| | | | |і | |сай |есеп |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-23 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама |
| |тапсырма|барлық | |і | |сай | |
| |сы) |тапсырмаларды | | | | | |
| | |орындау | | | | | |
|5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | |
| |да | | |і | |сай | |
| |қатысу | | | | | | |
Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды
бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен
қосындысы алынады.
1. кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау
|№ |Студенттің оқу және жұмыс түрлері |Балдар |
|1 |Сабаққа қатысу |5 |
|2 |Дәрістерге қатысу |5 |
|3 |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото |3 |
| |граммаларды анықтау | |
|4 |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу |3 |
|5 |Реферат жазу |3 |
|6 |Жазбаша бақылау жұмысты орындау |3 |
|7 |Сызба, кестелер дайындау |5 |
|8 |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу |5 |
|9 |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс |5 |
|10 |Дәрістерді конспектілеу |3 |
|11 |№ 1 шектік бақылау – 7 апта |10 |
|12 |№ 2 шектік бақылау – 15 апта |10 |
| |Ағымдық бақылау |60 |
| |Қортынды бақылау |40 |
4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу
|Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ |
|№ | | | |
|А |4,0 |95-100 |Өте жақсы |
|А- |3,67 |90-94 | |
|В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |
|В |3,0 |80-84 | |
|В- |2,67 |75-79 | |
|С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық |
|С |2,0 |65-69 | |
|С- |1,67 |60-64 | |
|Д+ |1,33 |55-59 | |
|Д |1,0 |50-54 | |
|F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз |
|I |NA | |Аяқталмаған |
|P | | |Пәнді өтті |
5 Оқу тұрлерінің оқу-әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы
|Такыры|Мазмұны |Сағат саны |
|п № | | |
| | |Д |ЗС |СОБӨЖ |СӨЖ |
|1 |Кіріспе. Генетика пәні, міндеті және |1 |2 |3 |3 |
| |әдістері | | | | |
|2 |Тұқымқуалаушылықтың цитологиялық негіздері|1 |2 |3 |3 |
|3 |Белгілердің тұқымқуалаушылығының негізгі |1 |2 |3 |3 |
| |заңдылықтары | | | | |
|4 |Аллельді емес гендердің өзара әсерлесуі |1 |2 |3 |3 |
|5 |Жыныс генетикасы |1 |2 |3 |3 |
|6 |Хромосомалық тұқымқуалаушылық теориясы |1 |2 |3 |3 |
|7 |Хромосомадан тыс тұқым қуалау |1 |2 |3 |3 |
|8 |Организмдердің тұқым қуалайтын |1 |2 |3 |3 |
| |өзгергіштігі | | | | |
|9 |Тұқымқуалаудың молекулалық негізі |1 |2 |3 |3 |
|10 |Тұқым қуалайтын хабарды жүзеге асыру |1 |2 |3 |3 |
|11 |Даму генетикасы |1 |2 |3 |3 |
|12 |Популяциялар генетикасы |1 |2 |3 |3 |
|13 |Адам генетикасы |1 |2 |3 |3 |
|14 |Селекцияның генетикалық негіздері |1 |2 |3 |3 |
|15 |Генетика және биотехнология |1 |2 |3 |3 |
6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны
|№ |СОБӨЖ |СӨЖ |
|реті | | |
| |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |1.Тұқым қууғыштылық және |1.Генетикалық |Жыныссыз көбеюдің |
| |оның түрлері. |зерттеулердің әдістері |цитологиялық |
| |2.Өзгергіштік және оның |2.Генетиканың негізгі |негіздері. |
| |түрлері. |даму кезеңдері | |
|2 |1. Комплементарлық. |1.Ген-модификаторлардың |Жыныстық көбеюдің |
| |2. Эпистаз |қызметі. |цитологиялық |
| | |2. Полимерия |негіздері |
|3 |Гендер бір хромосомада |Толық және толық емес |Кроссинговерді |
| |орналасқанда белгілердің |тіркескен гендерді |дәлелдеудің |
| |тұқым қууы. |зерттеу. |цитологиялық |
| | | |негіздері. |
|4 |Жынысты хромосома арқылы |Ағзалардың |Жыныс хромосомалар|
| |анықтаудың механизмі. |бисексеуальдігі. |бойынша |
| | | |патологиялар. |
|5 |ДНК молекуласының |1.Нуклеин қышқылдары. |Ақуыз синтездің |
| |құрылысы. |2.Биосинтез. |кезеңдері. |
|6 |Даму және |Гендердің пенетрантлығы |өңдеуінің |
| |дифференцировканың |және эксперссивтігі. |генетикалық |
| |бркелкілігі және бір | |негіздері. |
| |кезде еместілігі. | | |
|7 |Адамдарда және |Индуциялық мутациялар |Соматикалық |
| |жануарларда | |мутациялар. |
| |полиплоидиясы. | | |
|8 |Микроорганизмдердің |Трансформация. |Трансдукция, |
| |мутацияны анықтаудың | |конъюгация. |
| |әдістері. | | |
|9 |Генетикалық зерттеулерде |Алыс гибридизацияның |Гибридтердін |
| |алыс гибридизацияның |дамуы. |тазалығының |
| |орны. | |себептері. |
| | | |Түрлердің |
| | | |шағылыстырмалығы. |
|10 |1. Иммунология дамуың |Иммуногенетикалық |Цитоплазманың |
| |тарихы. |полиморфизм |предетерминациясы.|
| |2.Иммунореактивтілігі | | |
|11 |Белгілердің өзгеру |Регрессия коэффициенті. |Дисперсиялық |
| |дәрежесі. | |талдау. |
|12 |Саңдық белгілердің |Саңдық белгілердің тұқым |Корреляция және |
| |өзгергіштік әдістерін |қууғыштықтың әдістерін |регрессия |
| |зерттеу. |зерттеу. |коэффициенттерді |
| | | |пайдаланып тұқым |
| | | |қуудың |
| | | |коэффициентін |
| | | |аңықтау. |
|13 |Генетикалық |Популяцияны зерттеу |Гендік |
| |популяциялардың |әдістері. |тепе-теңдігі және |
| |ерекшіліктері. | |оны аңықтау. |
|14 |Ч.Дарвиндің заңы. |Инбредтік депрессия |Гетерозис |
| | | |эффектісі. |
|15 |И.П.Павлов – жоғары жүйке|Гетерозистың эффектісі. |Сұрыптаудың |
| |қызметі түралы ілімнің | |түрлері. |
| |негізшісі | | |
7 «Жалпы және молекулярлық генетика» пәнінің календарлық кестесі
|№ |Бақылау түрі |Бал|Апталар |Жалпы|
| | |л | |балл |
| | | | |саны |
1234567891011121314151Дәріске қатысқаны үшін2***************302Дәрістерді толық конспектілеу1***************153Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін1***************154ЗТС қатысқаны үшін2***************305ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін4*46Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)4*47Тақырып бойынша талдау жасау4*48ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін8*******569Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8*******5610Тақырып бойынша талдау жасау9*******6311ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін10******6012Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8******4813Тақырып бойынша талдау жасау9******5414ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін12*1215Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)9*916Тақырып бойынша талдау жасау9*917Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/1*118Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/1*119Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/2*************2620Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*************2621Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/3*322Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*223Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/1*124Реферат /СӨЖ/1*125Сызбаларды, кестелерді құрастыру /СӨЖ/2***************2826Реферат /СӨЖ/3**************42Барлығы (макс.)***************600