бұқаралық - жаһандық - ғасыр - ххі - кесте - қатынас - басындағы
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған
«Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапаровна, Журналистика
және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______
2013 жыл
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № «___» ______. 2013 жыл.
Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж.
2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № «____» ______. 2013 жыл.
Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама № «____» _____. 2013 жыл.
Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К.
4 2010 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ
Мазмұны
1. Қолданыс
аясы........................................................................
............................4
2. Нормативтік
сілтемелер..................................................................
...................4
3. Жалпы
ережелер....................................................................
..........................4-5
4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының
мазмұны..........................6-9
5. СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
..............9-10
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы………………………………………….....10
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы..........................11
8. Әдебиеттер………………………………………………………………….....12
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Хибадуллина Айжан Сапарқызы аға оқытушы
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 9.00. -017.00.
Сабақ өтетін орын: 905 аудитория
Кредит саны: 3
1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) |
|А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 |
|А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 |
|В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 |
|В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 |
| |2,67 | | | | |
|С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 |
| |2,33 | | | | |
|С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 |
|С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 |
|Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 |
|Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 |
|Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 |
5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
|Тақырыптың атауы |
| |Дәріс |Тәжір | Баға.к. (балл) |ОСӨЖ |
|1 |2 |3 |4 |6 |
|Коммуникация |1 | |5 | |
|теориясының зерттеу | | | | |
|нысаны. Коммуникация | | | | |
|түрлері | | | | |
| БҰҰ қалыптасуы | |1 |3 |0.5 |
| Бұқаралық коммуникация|1 |1 |5 | |
|құралдары және | | | | |
|коммуникациялық | | | | |
|кеңістік | | | | |
| Араб-Израиль шиеленісі| |1 |3 |0.5 |
|(1940-70жж.) | | | | |
| Қырғиқабақ соғыстан |1 |1 |5 | |
|кейінгі халықаралық | | | | |
|қатынастардың жаңа | | | | |
|кезеңі. Халықаралық | | | | |
|шиеленісудің жаңа | | | | |
|кезеңіндегі халықаралық| | | | |
|қатынастар (1980жж. | | | | |
|1-ші жартысы) | | | | |
|Стратегиялық | | | | |
|қару-жарақты қысқарту | | | | |
|жөніндегі келісімдер | | | | |
|жағдайы. | | | | |
|1990жж. – ХХІ ғасыр | | | | |
|басындағы халықаралық | | | | |
|қатынастардың | | | | |
|ерекшеліктері және | | | | |
|дүниежүзілік негізгі | | | | |
|мәселелер. | | | | |
| 1940ж. аяғы мен 50ж. | |1 |5 | |
|басындағы Орталық және | | | | |
|Оңтүстік-Шығыс Еуропа | | | | |
|елдері. | | | | |
| Жаһандық ақпараттық |1 |1 |5 | |
|жүйе және халықаралық | | | | |
|қатынастар | | | | |
|Ақпарат, басқару, шешім| | | | |
|қабылдау | | | | |
|Жаһандану, аймақтану | | | | |
|және дүниежүзілік жаңа | | | | |
|тәртіп. | | | | |
|Дүниежүзілік саясаттағы| | | | |
|халықаралық құқықтың | | | | |
|рөлі. | | | | |
| НАТО және ОВД | |1 |5 | |
|блоктарының құрылуы | | | | |
|(1950-бірінші жартысы | | | | |
|және 1970ж.) | | | | |
|Ақпараттық қоғам: |1 |1 |5 | |
|теориялық модель, | | | | |
|шындық | | | | |
| Берлин дағдарысы | |1 |4 | |
|(1958-71ж.) және ұлы | | | | |
|державалардың | | | | |
|позициясы. | | | | |
|Ақпараттық |1 |1 |4 | |
|қауіпсіздік-жаһандық | | | | |
|мәселе. Ақпараттық | | | | |
|қауіпсіздік–халықаралық| | | | |
|қауіпсіздіктегі маңызды| | | | |
|құрылым. Ақпараттық | | | | |
|соғыс: теориялық | | | | |
|концепциялар. | | | | |
| Кариб дағдарысы | |1 |4 |0.5 |
|«Қырғиқабақ соғыстың» |1 |1 |4 | |
|алғашқы кезеңі (1940ж. | | | | |
|2-ші кезеңі) | | | | |
|Германияның бірігуі | |1 |3 |0.5 |
|және халықаралық | | | | |
|қатынастар | | | | |
|Халықаралық |1 |1 |4 | |
|қатынастардың | | | | |
|биполярлық сипаты | | | | |
|«Қырғиқабақ соғыстың» | | | | |
|аяқталуы және | | | | |
|биполярлық жүйенің | | | | |
|жойылуы. (1985-1991жж.)| | | | |
| Жаһандық Ақпараттық | |1 |3 | |
|Қоғамдастықтың | | | | |
|Окинавиялық Хартиясы | | | | |
|жаһандық ақпараттануды | | | | |
|құқықтық реттеудің | | | | |
|тиімді жолы | | | | |
|«Қырғиқабақ соғыстың» |1 |1 |3 |0.5 |
|(1950-1962жж.) шарықтау| | | | |
|шегі | | | | |
|АҚШ-тың өзгермелі | |1 |2 | |
|әлемдегі рөлі | | | | |
|(1990ж.-ХХІғ.басы) | | | | |
|Халықаралық |1 |1 |2 | |
|қақтығыстардың типтері | | | | |
| Ақпараттық соғыс: | |1 |2 | |
|теориялық концепциялар | | | | |
| Ақпараттық терроризм –| |1 |2 |0.5 |
|ХХІ ғасыр халықаралық | | | | |
|қауіпсіздігіне төнген | | | | |
|қауіп | | | | |
|50-жылдардағы Германия |1 |1 |2 | |
|мәселелері | | | | |
| Халықаралық | |1 | | |
|қатынастардағы | | | | |
|Интернеттердің рөлі | | | | |
|Жалпы Еуропалық үрдіс |1 |1 |2 | |
|(1960-жылдар мен | | | | |
|1970-жылдардың 1-ші | | | | |
|жартысы) | | | | |
|Телеарналардың | |1 |2 | |
|ықпалдығы мен | | | | |
|классификациясы | | | | |
|Халықаралық |1 |1 |2 |0.5 |
|шиеленістегі бейбіт | | | | |
|келісімге келу | | | | |
|(1962-1979жж.) | | | | |
|Саяси коммуникация | |1 |2 | |
|Үндіқытайдағы |1 |1 |2 | |
|дүниежүзілік күштің | | | | |
|жеңісі | | | | |
| «Рим клубы» ақпараттық| |1 |2 | |
|қоғамдастық туралы | | | | |
|сыртқы экономикалық | | | | |
|шешімдерді қабылдау | | | | |
|үрдісіне ақпараттық | | | | |
|технологиялардың ықпалы| | | | |
|Солтүстік-Атлант блогы |1 |1 | | |
|және оның қызметінің | | | | |
|өлшемдері | | | | |
|Интернет, спутниктік | |1 |3 |0.5 |
|байланыс | | | | |
| Барлығы: |15 |30 | 161 |9,5 |
6. ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|1 |2 |3 |
|1.БАҚ менеджменті |1. ПР және БАҚ | 1.Саяси коммуникация |
|2.Қазақстанның |2.Басқару перспективасы | 2. Араб-Израиль |
|шетелдермен қазіргі |және эмпирикалық базасы |шиеленісі |
|халықаралық қатынасы | | |
|3. БАҚ-тағы коммуникация| 3. Коммуникация |Солтүстік-Атлант блогы |
|менеджменті |теориясының зерттеу |және оның қызметінің |
| |нысаны |өлшемдері |
|4. ПР және шығармашылық |4. Қазіргі әлемдік | 4. Халықаралық |
| |коммуникациялық |шиеленістегі бейбіт |
| |модельдері |келісімге келу |
| | |(1962-1979жж.) |
| 5. Қоғаммен |5. ПР-дың басқару |5.50-жылдардағы Германия|
|байланыстың этикалық |саласындағы рөлі |мәселелері |
|аспектілері | | |
|6. Қоғамдық пікірді |6. ПР қызметі |6.Халықаралық |
|зерттеу |саласындағы |қақтығыстардың типтері |
| |коммуникациялық кеңістік| |
|7. Қоғамдық түрлі |7. Қоғаммен байланыс | 7.Ақпараттық соғыс: |
|топтармен байланысты |жүйесіндегі жарнама |теориялық концепциялар |
|орнатудағы БАҚ рөлі | | |
|8. Дағдарыс жағдайындағы|8. Билік және бизнес | 8.Ақпараттық терроризм |
|Қоғаммен байланыс |имиджі |– ХХІ ғасыр халықаралық |
|қызметі | |қауіпсіздігіне төнген |
| | |қауіп |
|9. Мемлекеттік билік |9. Коммуникативті аудит |9. «Рим клубы» |
|жүйесіндегі ПР | |ақпараттық қоғамдастық |
| | |туралы сыртқы |
| | |экономикалық шешімдер |
|10. Коммуникативті |10. Аудиторияның |10.Телеарналардың |
|стратегия |жеке-психологиялық |ықпалдығы мен |
| |сипаттамасын берудегі |классификациясы |
| |коммуникацияның | |
| |ережелері | |
|11.Үндіқытайдағы |11. 1990жж. – ХХІ ғасыр | 11. Ақпараттық |
|дүниежүзілік күштің |басындағы халықаралық |қауіпсіздік–халықаралық |
|жеңісі |қатынастардың |қауіпсіздіктегі маңызды |
| |ерекшеліктері |құрылым |
|12. Жаһандық ақпараттық | БҰҰ қалыптасуы |12. АҚШ-тың өзгермелі |
|жүйе және халықаралық | |әлемдегі рөлі |
|қатынастар | |(1990ж.-ХХІғ.басы) |
|13. НАТО және ОВД |13. Халықаралық | 13. 1940ж. аяғы мен |
|блоктарының құрылуы |қатынастардағы |50ж. басындағы Орталық |
| |Интернеттердің рөлі |және Оңтүстік-Шығыс |
| | |Еуропа елдері. |
|14. Араб-Израиль | Кариб дағдарысы |14. Бұқаралық |
|шиеленісі | |коммуникация құралдары |
| | |және коммуникациялық |
| | |кеңістік |
|15. Германияның бірігуі |15. Жаһандық Ақпараттық |15. Коммуникация түрлері|
|және халықаралық |Қоғамдастықтың | |
|қатынастар |Окинавиялық Хартиясы | |
| |жаһандық ақпараттану | |
7 «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ
4-Кесте «Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынас» пәні бойынша оқу
үрдісінің календарлық кестесі
|Апталар |1 |2 |3 |4 |
| | | | |Күні |Аты-жөні, |
| | | | | |қолы, |
| | | | | |қызметі |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |