Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы

Көшіріп алу

Пән: Информатика

|Күні                |                                                             |
|Сыныбы              |10 «Б»                                                       |
|Сабақтың тақырыбы   |Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы             |
|Мақсаты             |Ақпараттық қоғам туралы  таныстыру, ақпараттық қоғамның      |
|                    |қалыптасуы, тарихы туралы білуге үйрету.                     |
|Күтілетін нәтиже    |Оқушыларда  ақпараттық қоғам туралы түсінік қалыптасады.     |
|                    |Ақпараттық қоғамның қалыптасуы туралы біледі.                |
|Сілтеме             |Интернет ресурстары, Информатика негіздері журналы.          |
|Қолданылатын        |СТО, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуда     |
|модульдер           |қолданылатын әдіс-тәсілдер                                   |
|Әдіс-тәсілдер       |Жигсо әдісі, шығу парағы, «өрмекшінің торы», жеке, жұптық,   |
|                    |топтық.                                                      |
|Кезеңдер            |Мұғалімнің іс-әрекеті              |Оқушының іс-әрекеті      |
|Ұйымдастыру кезеңі  |Оқушылармен   амандасу.  Түрлі     |Мұғаліммен амандасады.   |
|                    |түсті асықтар арқылы  оқушыларды   |Топқа бөлінеді.          |
|                    |топқа бөлу.                        |                         |
|Үй тапсырмасын      |«Не білемін?»                      |Оқушылар  үй тапсырмасы  |
|тексеру             |Үй тапсырмасы бойынша «Ақпараттық  |бойынша қаншалықты       |
|                    |жүйелер» туралы білетініні туралы  |білетінін белгілеп, әр   |
|                    |кесте  толтыру.                    |оқушы  шығып «Ыстық      |
|                    |                                   |орындыққа» келіп айтып   |
|                    |                                   |береді.                  |
|Жаңа сабақ          |Ақпараттық қоғам - өндіріс пен     |Жаңа сабақтың            |
|                    |ғылыми-техникалық және басқа       |материалдарымен танысады,|
|                    |ақпаратты қолдануды қоғам дамуының |оқиды. Бір-біріне        |
|                    |басты факторы ретінде қарастыратын |түсіндіреді.             |
|                    |әлеуметтік және футурологиялық     |                         |
|                    |тұжырымдама; өндірістің жоғары     |                         |
|                    |деңгейімен және ақпарат пен        |                         |
|                    |ақпаратттық қызметтер мүддесімен   |                         |
|                    |сипатталатын қоғам. Әлемнін        |                         |
|                    |мәдениетті елдер қатарында болған  |                         |
|                    |компьютерлік революция адам жан    |                         |
|                    |дүниесінің, қоғам идеологиясының,  |                         |
|                    |білім мазмұнын анықтау мен жаңа    |                         |
|                    |ақпаратты білім технологияларын    |                         |
|                    |құрастыру жолдарының өзгеруіне     |                         |
|                    |әкеліп соқтырады.                  |                         |
|                    |Жаңа сабақ бойынша қағазға жызылған|Баяндамашылар басқа топқа|
|                    |ақпарат ұсынамын.                  |барып, сол топқа         |
|                    |«Аялдама әдісін» қолданамын.       |түсінігін айтады, содан  |
|                    |Тарихы                             |соң өз тобына барып      |
|                    | Ақпараттық қоғам тұжырымдамасы З. |қорытындылайды.          |
|                    |Бжезинский, Д. Белл, А. Тоффлер    |                         |
|                    |негізін қалаған постиндустриалды   |                         |
|                    |қоғамның бір түрі болып табылады.  |                         |
|                    |«Ақпараттық қоғам» ұғымынан басқа  |                         |
|                    |әртүрлі авторлар әркелкі атаулар   |                         |
|                    |қолданады: «ағартылған қоғам» (К.  |                         |
|                    |Флекснер), «қатер қоғамы» (У. Бек),|                         |
|                    |«посткапиталистік қоғам» (П.       |                         |
|                    |Друккер), «ашық қоғам» (Дж. Сорос).|                         |
|                    |1950-1970- шы жылдары техниканың,  |                         |
|                    |компьютердің қарқынды дамуы, жалпы |                         |
|                    |ҒТТ салған жол арқылы адамзат      |                         |
|                    |баласының жаңа дәуірге аяқ         |                         |
|                    |басқандығы айқын байқалды. Адам    |                         |
|                    |баласының толық                    |                         |
|                    |"техникаландырылған" және          |                         |
|                    |«ақпараттандырылған» әлемде өмір   |                         |
|                    |сүру, тіршілік ету мәселесі        |                         |
|                    |философтарды да толғандырмай       |                         |
|                    |қоймады, соның әсерінен «ақпараттық|                         |
|                    |қоғам» тұжырымдамасы пайда болды   |                         |
|                    |(Тоффлер).                         |                         |
|«Өрмекшінің торы »  |Ақпараттық қоғам  дегеніміз не?    |Оқушылар  сұраққа        |
|(сабақты бекіту)    |Ақпараттық қоғамның қалыптасуы?    |кезек-кезек жауап береді.|
|                    |Ақпараттық қоғам мен ақпараттық    |                         |
|                    |жүйенің айырмашылығы.              |                         |
|Қорытындылау        |Шығу панрағы                       |Оқушылар бүгінгі сабақ   |
|                    |-Бүгін не үйрендіміз?              |бойынша қорытынды        |
|                    |-Сабақ бойынша қандай сұрақтар бар?|жасайды.                 |
|                    |-Мен қалайша жұмыс жасадым?        |                         |
|                    |-Өз жұмысыма көңілім толады ма?    |                         |
|Рефлексия           |Білем, Білгім келеді, Ұнады.       |Стратегиясы бойынша      |
|                    |                                   |кесте толтырады.         |
|Үйге тапсырма       |Тақырыпқа тест құрап келу.         |                         |


Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек