Эстафета 4*100 м жүгіру
Пән: Дене тәрбиесі
Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Дүр Оңғар ауылы №107 орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Алмағамбетов Ардақ |Сабақтың тақырыбы: |Эстафета 4х100м жүгіру. | | | | | |Эстафеталық таяқшаларды беру,қабылдау | |Жалпы мақсаты. |әдіс-тәсілдерін үйрету. Техника қауіпсіздік | | |ережелерімен, ойын ережелерін түсіндіру,эстафета | | |ойынына қызығушылығын арттыру. | |Күтілетін нәтиже: |Эстафета ойынның әдіс-тәсілдерін үйренеді, | | |жаттығу барысында қолдана алады және ойын | | |барысында жеңіске деген ынтасы артады. | | |Топта жұмыс жасауға талпынады. | |Негізгі идеялар: |Баланы ойын барысында ережені | | |сақтауға,қателіктерге жол бермеуге Эстафета | | |ойыны бойынша түсініктерін зерделеуге,алған | | |тәжірибелерін ойында қолдануға ынталандыру. | | | | |Бағалаудың түрлері: | | | |Бармақпен бағалау, | |Сабақтың формасы: | | | |Топтық,жұптық жұмыс. | Сабақ барысы: |Сабақ |Уақ-|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Көрнекі | |кезеңі|ыт | | |құралдар | | |2 | 1.Сыныпта жағымды |Сапта түзу тұрады, топ | | | |мин |психологиялық ахуал |басшысы сынып түгелдігін | | | | |туғызу.сапқа |айтады және өткен | | | | |тұрғызу,сәлемдесу,сабақтың|сабақтағы тақырыпты | | | | |мазмұнын қысқаша |естеріне түсіру арқылы | | | | |түсіндіру. |сабаққа дайын екендігін | | | | | |көрсетеді | | | |1 |2.Саптағы бұрылу |Бұрылғанда қателеспей аяқ,|Ысқырық,секундо| | |мин |жаттығулары: |қол, бас және дене түзу |мер | | | |А)оңға бұрыл |тұрады | | | | |Ә)солға бұрыл | | | | | |Б) кері бұрыл | | | | |3 |3.Жүру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық | | |мин |А)екі қол жоғарыда аяқтың |Қол бүгілмейді, өкшені | | | | |ұшымен жүру |тигізбейді | | | | |Ә)қол белде аяқтың |Тізе бүгілмейді | | | | |өкшесімен жүру |Денені түзу ұстайды | | | | |Б)жартылай отырып жүру |Қол тізеде денені түзу | | | | |В)толық отырып жүру |ұстайды | | |Дайын|3 |4.Жүгіру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық,секундо| |дық |мин |1)бір қалыпты жүгіру |Жүгірісте дұрыс дем алады|мер | | | |2)оң жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | | | | |жүгіру |айналдырады | | | | | | | | | | |3) сол жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | | | | |жүгіру |айналдырады | | | | | | | | | | |4)тізені көтеріп жүгіру |Тізені барынша жоғары | | | | |5)аяқты артқа сермеп |көтереді | | | | |жүгіру |Өкшені алақанға тигізеді | | | | |6)қайталап жүгіру |Қолды сызыққа тигізеді, | | | | |7)қайшылап, |бәсек-к болады | | | | |8)адымдап қарғып, | | | | | |7)дем алу |Тынысты басады | | | | |8)саптық жүріс |Топ басшының санауымен | | | | | |бірдей саппен жүреді. | | | |5 |5.Бір орында жасалатын |Дене мүшелерін жазу-созу | | | |мин |жалпы дене жаттығулары: |арқылы орындалады | | | | |А) Аяқ иық көлемінде қол |Көзді жұмбай басты толық | | | | |белде. Басымызды оң жаққа |айналдырады. | | | | |1-2 рет, сол жаққа 3-4 | | | | | |айналдырып, 5-6 рет |Қолды иыққа қойып, толық | | | | |қайталаймыз. |айналдырады. | | | | |Ә)Бастапқы қалып аяқ иық | | | | | |көлемінде, екі қол иықта, |Қолды түзеу ұстап, толық | | | | |оң қол оң иықта, сол қол |сермиді. | | | | |сол иықта, 1-2 қолды алға | | | | | |айналдырамыз. 3-4 қолды | | | | | |артқа айналдырамыз. |Белді толық айналдырады. | | | | |Б) Бастапқы қалып аяқ иық | | | | | |көлемінде, оң қол | | | | | |жоғарыда, сол қол төменде,|Қолдың көмегі арқылы екі | | | | |қолды ауыстырып сермиміз. |жаққа толық иіледі | | | | |В)Бастапқы қалып аяқ иық | | | | | |көлемінде, қол белде, | | | | | |белді оңға 1-2, солға 3-4 | | | | | |айналдырып, 5-6рет |Қолды көмегі арқылы | | | | |қайталаймыз. |тізені екі бағытқа қарай | | | | |Г) Бастапқы қалып аяқ иық |толық айналдырды | | | | |көлемінде, оң қол жоғырыда| | | | | |,сол қол белде, қолды |Қолды, денені түзеу | | | | |ауыстырып кезек-кезек екі |ұстау арқылы отырып | | | | |жаққа иілеміз. 5-6рет |тұрады | | | | |қайталаймыз. | | | | | |Д) Бастапқы қалып аяқ иық | | | | | |көлемінде,қол тізеде, | | | | | |ішке1-2, сыртқа 3-4 | | | | | |айналдырып,5-6рет | | | | | |қайталаймыз. | | | | | |Е)Бастапқы қалып аяқ иық | | | | | |көлемінде, қолды алға | | | | | |созып | | | | | |10-15 рет отырып тұрамыз | | | | |26 | | | | | |Мин. |Диалог: сұрақ-жауап |Оқушылар өз білгендерін | | |Негіз| |Эстафета 4х100м жүгіру |жеткізуге тырысады. | | |гі | |ойыны,техника қауіпсіздік | | | |бөлім| |ережелері туралы айтып |Сыни тұрғыдан ойлау. | | |26 | |оқушылармен ойымды | | | |минут| |бөлісемін. | |Ысқырық,секундо| | | | | |мер,эстафеталық| | | | |Оқушылар жаттығуды дұрыс |таяқшалар. | | | | |орындауға тырысады. | | | | |1.Эстафета таяқшасын оң | | | | | |қолмен беріп, топтағы |Жаттығуды толық орындау.| | | | |әріптесі сол қолмен | | | | | |қабылдау техникасын | | | | | |үйрету. | | | | | | | | | | | |2. | | | | | |Жылдамдыққа,шапшаңдыққа | | | | | |жүгіруге қалыптастыру. | | | | | | | | | | | |3.Ойын барысында Эстафета | | | | | |4х100м жүгіру ережесінмен| | | | | |жаттығуды толық орындау. | | | | | |Сергіту сәті «Дыбыстық | | | | | |жаттығлар» | | | |Қорыт|5 |Сапқа тұру. |Сапқа түзу тұру, |Тік,түзу тұру | |ынды |мин | | | | |бөлім| |Бармақ арқылы бағалаймын. | | | | | |Үйге тапсырма: Эстафета |Үй тапсырмасын толық | | |5 | |4х100м жүгіру ойынын |орындау, | | |минут| |қайталау. |Сау бол айту. | | | | |Қоштасу. | | | Рефлексия : Не сәтті болды? Жаттығулар, эстафеталық ойын толық орындалды. Не сәтсіз болды? Эстафеталық таяқшаны беру,қабылдау тәсілдерін толық меңгеру.