Эстафета 4*100 м жүгіру
Пән: Дене тәрбиесі
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Дүр Оңғар ауылы
№107 орта мектебінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Алмағамбетов Ардақ
|Сабақтың тақырыбы: |Эстафета 4х100м жүгіру. |
| | |
| |Эстафеталық таяқшаларды беру,қабылдау |
|Жалпы мақсаты. |әдіс-тәсілдерін үйрету. Техника қауіпсіздік |
| |ережелерімен, ойын ережелерін түсіндіру,эстафета |
| |ойынына қызығушылығын арттыру. |
|Күтілетін нәтиже: |Эстафета ойынның әдіс-тәсілдерін үйренеді, |
| |жаттығу барысында қолдана алады және ойын |
| |барысында жеңіске деген ынтасы артады. |
| |Топта жұмыс жасауға талпынады. |
|Негізгі идеялар: |Баланы ойын барысында ережені |
| |сақтауға,қателіктерге жол бермеуге Эстафета |
| |ойыны бойынша түсініктерін зерделеуге,алған |
| |тәжірибелерін ойында қолдануға ынталандыру. |
| | |
|Бағалаудың түрлері: | |
| |Бармақпен бағалау, |
|Сабақтың формасы: | |
| |Топтық,жұптық жұмыс. |
Сабақ барысы:
|Сабақ |Уақ-|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Көрнекі |
|кезеңі|ыт | | |құралдар |
| |2 | 1.Сыныпта жағымды |Сапта түзу тұрады, топ | |
| |мин |психологиялық ахуал |басшысы сынып түгелдігін | |
| | |туғызу.сапқа |айтады және өткен | |
| | |тұрғызу,сәлемдесу,сабақтың|сабақтағы тақырыпты | |
| | |мазмұнын қысқаша |естеріне түсіру арқылы | |
| | |түсіндіру. |сабаққа дайын екендігін | |
| | | |көрсетеді | |
| |1 |2.Саптағы бұрылу |Бұрылғанда қателеспей аяқ,|Ысқырық,секундо|
| |мин |жаттығулары: |қол, бас және дене түзу |мер |
| | |А)оңға бұрыл |тұрады | |
| | |Ә)солға бұрыл | | |
| | |Б) кері бұрыл | | |
| |3 |3.Жүру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық |
| |мин |А)екі қол жоғарыда аяқтың |Қол бүгілмейді, өкшені | |
| | |ұшымен жүру |тигізбейді | |
| | |Ә)қол белде аяқтың |Тізе бүгілмейді | |
| | |өкшесімен жүру |Денені түзу ұстайды | |
| | |Б)жартылай отырып жүру |Қол тізеде денені түзу | |
| | |В)толық отырып жүру |ұстайды | |
|Дайын|3 |4.Жүгіру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық,секундо|
|дық |мин |1)бір қалыпты жүгіру |Жүгірісте дұрыс дем алады|мер |
| | |2)оң жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | |
| | |жүгіру |айналдырады | |
| | | | | |
| | |3) сол жақ қабырғамен |Қолды бүкпей иықтан | |
| | |жүгіру |айналдырады | |
| | | | | |
| | |4)тізені көтеріп жүгіру |Тізені барынша жоғары | |
| | |5)аяқты артқа сермеп |көтереді | |
| | |жүгіру |Өкшені алақанға тигізеді | |
| | |6)қайталап жүгіру |Қолды сызыққа тигізеді, | |
| | |7)қайшылап, |бәсек-к болады | |
| | |8)адымдап қарғып, | | |
| | |7)дем алу |Тынысты басады | |
| | |8)саптық жүріс |Топ басшының санауымен | |
| | | |бірдей саппен жүреді. | |
| |5 |5.Бір орында жасалатын |Дене мүшелерін жазу-созу | |
| |мин |жалпы дене жаттығулары: |арқылы орындалады | |
| | |А) Аяқ иық көлемінде қол |Көзді жұмбай басты толық | |
| | |белде. Басымызды оң жаққа |айналдырады. | |
| | |1-2 рет, сол жаққа 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6 рет |Қолды иыққа қойып, толық | |
| | |қайталаймыз. |айналдырады. | |
| | |Ә)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, екі қол иықта, |Қолды түзеу ұстап, толық | |
| | |оң қол оң иықта, сол қол |сермиді. | |
| | |сол иықта, 1-2 қолды алға | | |
| | |айналдырамыз. 3-4 қолды | | |
| | |артқа айналдырамыз. |Белді толық айналдырады. | |
| | |Б) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, оң қол | | |
| | |жоғарыда, сол қол төменде,|Қолдың көмегі арқылы екі | |
| | |қолды ауыстырып сермиміз. |жаққа толық иіледі | |
| | |В)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қол белде, | | |
| | |белді оңға 1-2, солға 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6рет |Қолды көмегі арқылы | |
| | |қайталаймыз. |тізені екі бағытқа қарай | |
| | |Г) Бастапқы қалып аяқ иық |толық айналдырды | |
| | |көлемінде, оң қол жоғырыда| | |
| | |,сол қол белде, қолды |Қолды, денені түзеу | |
| | |ауыстырып кезек-кезек екі |ұстау арқылы отырып | |
| | |жаққа иілеміз. 5-6рет |тұрады | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Д) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде,қол тізеде, | | |
| | |ішке1-2, сыртқа 3-4 | | |
| | |айналдырып,5-6рет | | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Е)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қолды алға | | |
| | |созып | | |
| | |10-15 рет отырып тұрамыз | | |
| |26 | | | |
| |Мин. |Диалог: сұрақ-жауап |Оқушылар өз білгендерін | |
|Негіз| |Эстафета 4х100м жүгіру |жеткізуге тырысады. | |
|гі | |ойыны,техника қауіпсіздік | | |
|бөлім| |ережелері туралы айтып |Сыни тұрғыдан ойлау. | |
|26 | |оқушылармен ойымды | | |
|минут| |бөлісемін. | |Ысқырық,секундо|
| | | | |мер,эстафеталық|
| | | |Оқушылар жаттығуды дұрыс |таяқшалар. |
| | | |орындауға тырысады. | |
| | |1.Эстафета таяқшасын оң | | |
| | |қолмен беріп, топтағы |Жаттығуды толық орындау.| |
| | |әріптесі сол қолмен | | |
| | |қабылдау техникасын | | |
| | |үйрету. | | |
| | | | | |
| | |2. | | |
| | |Жылдамдыққа,шапшаңдыққа | | |
| | |жүгіруге қалыптастыру. | | |
| | | | | |
| | |3.Ойын барысында Эстафета | | |
| | |4х100м жүгіру ережесінмен| | |
| | |жаттығуды толық орындау. | | |
| | |Сергіту сәті «Дыбыстық | | |
| | |жаттығлар» | | |
|Қорыт|5 |Сапқа тұру. |Сапқа түзу тұру, |Тік,түзу тұру |
|ынды |мин | | | |
|бөлім| |Бармақ арқылы бағалаймын. | | |
| | |Үйге тапсырма: Эстафета |Үй тапсырмасын толық | |
|5 | |4х100м жүгіру ойынын |орындау, | |
|минут| |қайталау. |Сау бол айту. | |
| | |Қоштасу. | | |
Рефлексия :
Не сәтті болды? Жаттығулар, эстафеталық ойын толық орындалды.
Не сәтсіз болды? Эстафеталық таяқшаны беру,қабылдау тәсілдерін толық
меңгеру.

Арайлым