Youth in today’s world. Youth organizations. 8-сынып

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі

                                              Искакова Айгерім Жаркынбековна
                                     №123 Т.Жүргенов атындағы орта мектептің
                                      ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
                                   Жалағаш ауданы
                              Қызылорда облысы

                               САБАҚ  ЖОСПАРЫ
|ІІ тоқсан    |27.11.2013ж|45 минут   |Пәні: ағылшын тілі     |8-сынып       |
|Сабақтың аты         |Youth in today’s world. Youth organizations.          |
|Сілтеме              |Жоспар                                                |
|Жалпы мақсаты        | 1. Оқушыларға жастар және жастар ұйымы туралы ақпарат|
|                     |беру.  2. Future in the Past-ты қолдана отырып тақырып|
|                     |көлемінде сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.               |
|                     |3. Топтарда бірлесіп жұмыс жасауға үйрету.            |
|Күтілетін нәтиже     |1.Оқушылар  жастар және жастар ұйымына қатысты        |
|                     |мәліметтер білетін болады;                            |
|                     |2.Future in the Past-ты сөйлемдерде қолдана алады;    |
|                     |3.Топтарда бірлесе ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. |
|Негізгі  идеялар     |Оқушылар жастар және жастар ұйымдары туралы біледі.   |
|                     |Жастардың талғамдары туралы айтылған сөздер туралы  өз|
|                     |пікірлерін айтады. Future in the Past-ты қолдана      |
|                     |отырып, тақырып бойынша сөйлемдер құрастырып, ауызекі |
|                     |сөйлеуде қолданады.                                   |
|Әдіс-тәсілдер        |Рөлдік ойын, диалогтық әңгіме, пікірталас, ыстық      |
|                     |орындық, екі жақты түсіндірме күнделік, сиқырлы       |
|                     |сөздер, галереяға саяхат, идеяны суреттеу, көзге      |
|                     |жаттығу, жарнама, үш қадамды сұхбат, бес жолды өлең.  |
|Тапсырмалар          |топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс                  |
|                                                                            |
|                                                                            |
|І. Ұйымдастыру кезеңі                                                       |
|1. Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу                                  |
|Who sees me clap your hands one time! Who listens to me clap your hands two |
|times! Who wants to be active today clap your hands three times! Thank you, |
|I felt your respect to the lesson.                                          |
|                                                                            |
|2. Топқа бөлу. Оқушыларды сөйлемдер құрастыру арқылы  топтарға бөлу.        |
|1) A.Kunanbaev was   born in  1845. 2) C.Dickens began   writing in   1837. |
|3) W.Shakespeare ’s  plays     were  acted    in    the  Globe.             |
|ІІ. Миға шабуыл                                                             |
|(Үй тапсырмасын тексеру және жаңа сабаққа ену мақсатында төмендегі қанатты  |
|сөздердің авторы сұралып, ол туралы пікірлері алынады.)                     |
|In thy youth wast as true a lover,                                          |
|As ever sighed upon a midnight pillow. William Shakespeare                  |
|And love likewise comes from the heart. ... In his younger days he behaves  |
|as if youth were eternal, never doubting that even more captivating delights|
|are in store for him. Abai Kunanbaev                                        |
|A loving heart is the truest wisdom. Charles Dickens                        |
|Формативтік  бағалау.  «жақсы»-бағытың дұрыс деген.                         |
|«жарайсың»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді           |
|«керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді.           |
|                                                                            |
|ІІІ.  Youth in today’s world. Youth organizations.                          |
|Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындай отырып, жастар ұйымының         |
|мүшелігіне кіріп отырады.                                                   |
|“Zhas ulan” (school)                                                        |
|“Temirkazik” (region)                                                       |
|“Kizilorda zhastari” (city)                                                 |
|“Zhas galimdar” (oblast)                                                    |
|«Zhiger» (Astana)                                                           |
|“Zhas Otan” (Republic)                                                      |
|ІҮ. Мотивациялық кезең.  “The hot chair” What do teenagers like? “Zhas ulan”|
|(school)                                                                    |
|What do teenagers like? What are your most favourite school subject? 2.What |
|is your favourite song, poem?  3.Who is the person you admire the most? Why?|
|4.What do you want to change about yourself? 5.What clothes do you like?    |
|6.What pets do you have?  7.What music do you like?  8.Have you got any     |
|other interests?                                                            |
|Ыстық орындыққа шыққан оқушының жауабына басқа оқушылар Басбармақ арқылы    |
|баға беріп отырады.                                                         |
|                                                                            |
|V.  Жұптық жұмыс. Discussing problem quotations.  “Temirkazik” (region).    |
|1.Youth is like spring, an over praised season                              |
|(Samuel Buttler)                                                            |
|2. Youth means love                                                         |
|(Robert Browing)                                                            |
|3. Youth is a period of great opportunities.                                |
|4. Youth is the best time to be rich and the best time to be poor.          |
|5. Youth is easily deceived because it is quick to hope.                    |
|(Aristotle)                                                                 |
|6. Bright  youth  passes swiftly as a thought.                              |
|Sorry for interrupting…                                                     |
|–  Let me say …                                                             |
|–  I am of a different opinion…                                             |
|–  I don’t think so…                                                        |
|–  I fully agree with you…                                                  |
|–  To a certain extent you are right, but …etc.                             |
|VI. Double Entry Journal. “Kizilorda zhastari” (city)                       |
|1.Hippies                                                                   |
|2.Raggas                                                                    |
|3.Punks                                                                     |
|                                                                            |
|VII. «Project work».  “Kizilorda zhastari” (city)                           |
|Топтар мәтін бөліктерін тыңдай отырып, өз болжамдарын жасайды, мәтінмен     |
|болжамдарын салыстырып отырады. Мәтін мазмұнын ашу үшін «Идеяны суреттеу»   |
|әдісі бойынша постерге түсіріп,  жобаны «Галереяға саяхат» әдісі арқылы     |
|қорғайды.                                                                   |
|Топтар бір-бірін «Мадақтау сэндвичі» арқылы формативті бағалайды.           |
|                                                                            |
|VIIІ. Сергіту сәті                                                          |
|Physical exercise for eyes.                                                 |
|                                                                            |
|IX. Жеке жұмыс  «Zhiger» (Astana)                                           |
|Мұғалім оқушыларға мысалдарды көрсете отырып, жетекші сұрақтар қою арқылы   |
|грамматикалық материалды түсіндіреді. The Future in the Past                |
|Грамматика бойынша жаттығу жұмыстары жасалады.                              |
|Change the following sentences by using Future in the Past.                 |
|He says that we shall meet tomorrow.                                        |
|The teacher of Botany says that our class will go to the greenhouse.        |
|John says that he will invite us to celebrate his birthday.                 |
|He promises that the work will be finished in two days.                     |
|My sister says that she will not spend much money on sweets.                |
|Express the same idea in English.                                           |
|Айдар бізге жаз айында ауылда не істегені жайлы айтып берді.                |
|Ол біздің жылыжайға кейбір өсімдіктерді алып келуге уәде берді.             |
|Смит мырза бізге еліміздің кейбір қалаларын аралауды жоспарлағанын айтты.   |
|Ол біздің елдің адамдарының өмірін зерттейтінін айтты.                      |
|Ол еліміздің көптеген белгілі адамдарын кездестіретінін білді.              |
|X. Топтық  жұмыс.  “Zhas Otan” (Republic)                                   |
|1-group. Advertisement.                                                     |
|Pretend your group opened new youth organization. How do you invite the     |
|members? Make your advertisement.                                           |
|2-group.  You know that our school has youth organization “Zhas ulan”.  The |
|tutor declares the competition to the content of  the oath or slogan. Write |
|your versions.                                                              |
|3-group. Three steps interview.                                             |
|President of “Zhasil el” comes to our school. Please interview with him     |
|about their work.                                                           |
|Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады.        |
|                                                                            |
|ҮІІ.  Кері байланыс "Оқушы рефлексиясы"                                     |
|Кейінгі тапсырмалар  |Ex. IV, VI p.59.                                      |
|Кейінгі оқу          |Essay “Youth is our future”                           |



Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек