Youth in today’s world. Youth organizations. 8-сынып
Пән: Ағылшын тілі
Искакова Айгерім Жаркынбековна №123 Т.Жүргенов атындағы орта мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Жалағаш ауданы Қызылорда облысы САБАҚ ЖОСПАРЫ |ІІ тоқсан |27.11.2013ж|45 минут |Пәні: ағылшын тілі |8-сынып | |Сабақтың аты |Youth in today’s world. Youth organizations. | |Сілтеме |Жоспар | |Жалпы мақсаты | 1. Оқушыларға жастар және жастар ұйымы туралы ақпарат| | |беру. 2. Future in the Past-ты қолдана отырып тақырып| | |көлемінде сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. | | |3. Топтарда бірлесіп жұмыс жасауға үйрету. | |Күтілетін нәтиже |1.Оқушылар жастар және жастар ұйымына қатысты | | |мәліметтер білетін болады; | | |2.Future in the Past-ты сөйлемдерде қолдана алады; | | |3.Топтарда бірлесе ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. | |Негізгі идеялар |Оқушылар жастар және жастар ұйымдары туралы біледі. | | |Жастардың талғамдары туралы айтылған сөздер туралы өз| | |пікірлерін айтады. Future in the Past-ты қолдана | | |отырып, тақырып бойынша сөйлемдер құрастырып, ауызекі | | |сөйлеуде қолданады. | |Әдіс-тәсілдер |Рөлдік ойын, диалогтық әңгіме, пікірталас, ыстық | | |орындық, екі жақты түсіндірме күнделік, сиқырлы | | |сөздер, галереяға саяхат, идеяны суреттеу, көзге | | |жаттығу, жарнама, үш қадамды сұхбат, бес жолды өлең. | |Тапсырмалар |топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс | | | | | |І. Ұйымдастыру кезеңі | |1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу | |Who sees me clap your hands one time! Who listens to me clap your hands two | |times! Who wants to be active today clap your hands three times! Thank you, | |I felt your respect to the lesson. | | | |2. Топқа бөлу. Оқушыларды сөйлемдер құрастыру арқылы топтарға бөлу. | |1) A.Kunanbaev was born in 1845. 2) C.Dickens began writing in 1837. | |3) W.Shakespeare ’s plays were acted in the Globe. | |ІІ. Миға шабуыл | |(Үй тапсырмасын тексеру және жаңа сабаққа ену мақсатында төмендегі қанатты | |сөздердің авторы сұралып, ол туралы пікірлері алынады.) | |In thy youth wast as true a lover, | |As ever sighed upon a midnight pillow. William Shakespeare | |And love likewise comes from the heart. ... In his younger days he behaves | |as if youth were eternal, never doubting that even more captivating delights| |are in store for him. Abai Kunanbaev | |A loving heart is the truest wisdom. Charles Dickens | |Формативтік бағалау. «жақсы»-бағытың дұрыс деген. | |«жарайсың»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді | |«керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді. | | | |ІІІ. Youth in today’s world. Youth organizations. | |Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындай отырып, жастар ұйымының | |мүшелігіне кіріп отырады. | |“Zhas ulan” (school) | |“Temirkazik” (region) | |“Kizilorda zhastari” (city) | |“Zhas galimdar” (oblast) | |«Zhiger» (Astana) | |“Zhas Otan” (Republic) | |ІҮ. Мотивациялық кезең. “The hot chair” What do teenagers like? “Zhas ulan”| |(school) | |What do teenagers like? What are your most favourite school subject? 2.What | |is your favourite song, poem? 3.Who is the person you admire the most? Why?| |4.What do you want to change about yourself? 5.What clothes do you like? | |6.What pets do you have? 7.What music do you like? 8.Have you got any | |other interests? | |Ыстық орындыққа шыққан оқушының жауабына басқа оқушылар Басбармақ арқылы | |баға беріп отырады. | | | |V. Жұптық жұмыс. Discussing problem quotations. “Temirkazik” (region). | |1.Youth is like spring, an over praised season | |(Samuel Buttler) | |2. Youth means love | |(Robert Browing) | |3. Youth is a period of great opportunities. | |4. Youth is the best time to be rich and the best time to be poor. | |5. Youth is easily deceived because it is quick to hope. | |(Aristotle) | |6. Bright youth passes swiftly as a thought. | |Sorry for interrupting… | |– Let me say … | |– I am of a different opinion… | |– I don’t think so… | |– I fully agree with you… | |– To a certain extent you are right, but …etc. | |VI. Double Entry Journal. “Kizilorda zhastari” (city) | |1.Hippies | |2.Raggas | |3.Punks | | | |VII. «Project work». “Kizilorda zhastari” (city) | |Топтар мәтін бөліктерін тыңдай отырып, өз болжамдарын жасайды, мәтінмен | |болжамдарын салыстырып отырады. Мәтін мазмұнын ашу үшін «Идеяны суреттеу» | |әдісі бойынша постерге түсіріп, жобаны «Галереяға саяхат» әдісі арқылы | |қорғайды. | |Топтар бір-бірін «Мадақтау сэндвичі» арқылы формативті бағалайды. | | | |VIIІ. Сергіту сәті | |Physical exercise for eyes. | | | |IX. Жеке жұмыс «Zhiger» (Astana) | |Мұғалім оқушыларға мысалдарды көрсете отырып, жетекші сұрақтар қою арқылы | |грамматикалық материалды түсіндіреді. The Future in the Past | |Грамматика бойынша жаттығу жұмыстары жасалады. | |Change the following sentences by using Future in the Past. | |He says that we shall meet tomorrow. | |The teacher of Botany says that our class will go to the greenhouse. | |John says that he will invite us to celebrate his birthday. | |He promises that the work will be finished in two days. | |My sister says that she will not spend much money on sweets. | |Express the same idea in English. | |Айдар бізге жаз айында ауылда не істегені жайлы айтып берді. | |Ол біздің жылыжайға кейбір өсімдіктерді алып келуге уәде берді. | |Смит мырза бізге еліміздің кейбір қалаларын аралауды жоспарлағанын айтты. | |Ол біздің елдің адамдарының өмірін зерттейтінін айтты. | |Ол еліміздің көптеген белгілі адамдарын кездестіретінін білді. | |X. Топтық жұмыс. “Zhas Otan” (Republic) | |1-group. Advertisement. | |Pretend your group opened new youth organization. How do you invite the | |members? Make your advertisement. | |2-group. You know that our school has youth organization “Zhas ulan”. The | |tutor declares the competition to the content of the oath or slogan. Write | |your versions. | |3-group. Three steps interview. | |President of “Zhasil el” comes to our school. Please interview with him | |about their work. | |Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады. | | | |ҮІІ. Кері байланыс "Оқушы рефлексиясы" | |Кейінгі тапсырмалар |Ex. IV, VI p.59. | |Кейінгі оқу |Essay “Youth is our future” |