Youth in today’s world. Youth organizations. 8-сынып
Пән: Ағылшын тілі
Искакова Айгерім Жаркынбековна
№123 Т.Жүргенов атындағы орта мектептің
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жалағаш ауданы
Қызылорда облысы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|ІІ тоқсан |27.11.2013ж|45 минут |Пәні: ағылшын тілі |8-сынып |
|Сабақтың аты |Youth in today’s world. Youth organizations. |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты | 1. Оқушыларға жастар және жастар ұйымы туралы ақпарат|
| |беру. 2. Future in the Past-ты қолдана отырып тақырып|
| |көлемінде сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. |
| |3. Топтарда бірлесіп жұмыс жасауға үйрету. |
|Күтілетін нәтиже |1.Оқушылар жастар және жастар ұйымына қатысты |
| |мәліметтер білетін болады; |
| |2.Future in the Past-ты сөйлемдерде қолдана алады; |
| |3.Топтарда бірлесе ынтымақтастықта жұмыс жасай алады. |
|Негізгі идеялар |Оқушылар жастар және жастар ұйымдары туралы біледі. |
| |Жастардың талғамдары туралы айтылған сөздер туралы өз|
| |пікірлерін айтады. Future in the Past-ты қолдана |
| |отырып, тақырып бойынша сөйлемдер құрастырып, ауызекі |
| |сөйлеуде қолданады. |
|Әдіс-тәсілдер |Рөлдік ойын, диалогтық әңгіме, пікірталас, ыстық |
| |орындық, екі жақты түсіндірме күнделік, сиқырлы |
| |сөздер, галереяға саяхат, идеяны суреттеу, көзге |
| |жаттығу, жарнама, үш қадамды сұхбат, бес жолды өлең. |
|Тапсырмалар |топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс |
| |
| |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |
|1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу |
|Who sees me clap your hands one time! Who listens to me clap your hands two |
|times! Who wants to be active today clap your hands three times! Thank you, |
|I felt your respect to the lesson. |
| |
|2. Топқа бөлу. Оқушыларды сөйлемдер құрастыру арқылы топтарға бөлу. |
|1) A.Kunanbaev was born in 1845. 2) C.Dickens began writing in 1837. |
|3) W.Shakespeare ’s plays were acted in the Globe. |
|ІІ. Миға шабуыл |
|(Үй тапсырмасын тексеру және жаңа сабаққа ену мақсатында төмендегі қанатты |
|сөздердің авторы сұралып, ол туралы пікірлері алынады.) |
|In thy youth wast as true a lover, |
|As ever sighed upon a midnight pillow. William Shakespeare |
|And love likewise comes from the heart. ... In his younger days he behaves |
|as if youth were eternal, never doubting that even more captivating delights|
|are in store for him. Abai Kunanbaev |
|A loving heart is the truest wisdom. Charles Dickens |
|Формативтік бағалау. «жақсы»-бағытың дұрыс деген. |
|«жарайсың»-жауабың жақсы, әлі де болса дәл емес дегенді білдіреді |
|«керемет»-жауабың дәл, өз ойынды жеткізе алдың дегенді білдіреді. |
| |
|ІІІ. Youth in today’s world. Youth organizations. |
|Оқушылар әр кезеңдегі тапсырмаларды орындай отырып, жастар ұйымының |
|мүшелігіне кіріп отырады. |
|“Zhas ulan” (school) |
|“Temirkazik” (region) |
|“Kizilorda zhastari” (city) |
|“Zhas galimdar” (oblast) |
|«Zhiger» (Astana) |
|“Zhas Otan” (Republic) |
|ІҮ. Мотивациялық кезең. “The hot chair” What do teenagers like? “Zhas ulan”|
|(school) |
|What do teenagers like? What are your most favourite school subject? 2.What |
|is your favourite song, poem? 3.Who is the person you admire the most? Why?|
|4.What do you want to change about yourself? 5.What clothes do you like? |
|6.What pets do you have? 7.What music do you like? 8.Have you got any |
|other interests? |
|Ыстық орындыққа шыққан оқушының жауабына басқа оқушылар Басбармақ арқылы |
|баға беріп отырады. |
| |
|V. Жұптық жұмыс. Discussing problem quotations. “Temirkazik” (region). |
|1.Youth is like spring, an over praised season |
|(Samuel Buttler) |
|2. Youth means love |
|(Robert Browing) |
|3. Youth is a period of great opportunities. |
|4. Youth is the best time to be rich and the best time to be poor. |
|5. Youth is easily deceived because it is quick to hope. |
|(Aristotle) |
|6. Bright youth passes swiftly as a thought. |
|Sorry for interrupting… |
|– Let me say … |
|– I am of a different opinion… |
|– I don’t think so… |
|– I fully agree with you… |
|– To a certain extent you are right, but …etc. |
|VI. Double Entry Journal. “Kizilorda zhastari” (city) |
|1.Hippies |
|2.Raggas |
|3.Punks |
| |
|VII. «Project work». “Kizilorda zhastari” (city) |
|Топтар мәтін бөліктерін тыңдай отырып, өз болжамдарын жасайды, мәтінмен |
|болжамдарын салыстырып отырады. Мәтін мазмұнын ашу үшін «Идеяны суреттеу» |
|әдісі бойынша постерге түсіріп, жобаны «Галереяға саяхат» әдісі арқылы |
|қорғайды. |
|Топтар бір-бірін «Мадақтау сэндвичі» арқылы формативті бағалайды. |
| |
|VIIІ. Сергіту сәті |
|Physical exercise for eyes. |
| |
|IX. Жеке жұмыс «Zhiger» (Astana) |
|Мұғалім оқушыларға мысалдарды көрсете отырып, жетекші сұрақтар қою арқылы |
|грамматикалық материалды түсіндіреді. The Future in the Past |
|Грамматика бойынша жаттығу жұмыстары жасалады. |
|Change the following sentences by using Future in the Past. |
|He says that we shall meet tomorrow. |
|The teacher of Botany says that our class will go to the greenhouse. |
|John says that he will invite us to celebrate his birthday. |
|He promises that the work will be finished in two days. |
|My sister says that she will not spend much money on sweets. |
|Express the same idea in English. |
|Айдар бізге жаз айында ауылда не істегені жайлы айтып берді. |
|Ол біздің жылыжайға кейбір өсімдіктерді алып келуге уәде берді. |
|Смит мырза бізге еліміздің кейбір қалаларын аралауды жоспарлағанын айтты. |
|Ол біздің елдің адамдарының өмірін зерттейтінін айтты. |
|Ол еліміздің көптеген белгілі адамдарын кездестіретінін білді. |
|X. Топтық жұмыс. “Zhas Otan” (Republic) |
|1-group. Advertisement. |
|Pretend your group opened new youth organization. How do you invite the |
|members? Make your advertisement. |
|2-group. You know that our school has youth organization “Zhas ulan”. The |
|tutor declares the competition to the content of the oath or slogan. Write |
|your versions. |
|3-group. Three steps interview. |
|President of “Zhasil el” comes to our school. Please interview with him |
|about their work. |
|Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады. |
| |
|ҮІІ. Кері байланыс "Оқушы рефлексиясы" |
|Кейінгі тапсырмалар |Ex. IV, VI p.59. |
|Кейінгі оқу |Essay “Youth is our future” |

Арайлым