Механикалық знергия. Механикалық знергияның сақталу заңы
Пән: Физика
Механикалық энергия. Механикалық энергияның сақталу заңы. Сабақ жоспары. Кажгалиева Набира Талгатовна Зеленов ауданы, Озерный ауылы Киров негізгі мектебі Физика пәні мұғалімі 7- сынып Сабақ тақырыбы: Механикалық энергия. Механикалық энергияның сақталу заңы. 1. Оқушыларға энергия, жұмыс пен энергия арасындағы байланыс, энергия түрлері, бірліктері туралы түсінік беру. 2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру 3. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа жүйелі білім алуға тәрбиелеу. Сабақ түрі: дәстүрлі емес сабақ Сабақ әдісі: СТО технологиясы Сабақ типі: Жаңа білімді меңгерту сабағы Сабаққа қажетті құралдар: компьютер, слайд, тақырыпқа байланысты видеоролик Пән аралық байланыс: математика, қазақ тілі, табиғат ғылым салалары Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. * Сәлемдесу. * Оқушыларды түгендеу,сыныптың гигиеналық тазалығын қадағалау, оқу құралдарын тексеру; ІІ. Оқушылардың үй тапсырмасын қалай меңгергендерін тексеру. * Істелген нақты жұмысты қандай формуламен есептейді? Формула қалай оқылады? * Қандай жағдайда жұмыс істеледі деп айтуға болады? Денеге күш әрекет етіп, бірақ ол орнынан қозғалмаса, онда механикалық жұмыс атқарыла ма? * Дене қозғалыста болып, оған күш әсер етпесе, онда механикалық жұмыс істеле ме? * Қуат ұғымы неліктен енгізілген? * Қуатты қалай есептеуге болады? ІІІ. Жаңа сабақ. * Венн диаграммасы * Кубизм * Бес жол өлең І. Қызығушылықты ояту Өткен тақырып, яғни үй тапсырмасы бойынша топтама жасау арқылы жаңа сабақтың тақырыбына көшу. Күштің атқарған ісі дене әрекеті Джоуль (Дж) Энергия Физикалық шама Механикалық жұмыс күш, Қуат ІІ. Мағыныны тану. Жаңа сабақты хабарлау. Физикада <<����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������