Жасуша органоидтары, ОМЖ, ҚМЖ. 8-сынып.

Көшіріп алу

Пән: Биология

               Пәні:биология
                Сыныбы: 8 «ә»

                                                                          .
ПӘН МҰҒАЛІМІ:   Капанова Меруерт

                            Орта мерзімді жоспар

|№ |Тақырыбы     |Оқыту мақсаты   |Күтілетін   | Сабақта          |Бағалау, соның|Барлық оқушы  |дереккөздер    |
|  |             |                |оқу         |қолданатын әдіс   |ішінде        |қамтитын      |               |
|  |             |                |нәтижелері  |–тәсілдер         |оқыту үшін    |тапсырмалар   |               |
|  |             |                |            |                  |бағалау       |              |               |
|1 |Жасушаның    |Жасушаның       |Жасушаның   |Сұрақ – жауап,    |              |Сұрақ –жауап, |Оқулық:        |
|  |құрылысы     |құрылысымен     |құрылысымен |кластер құру, ой  |Кері байланыс |кластер құру  |биологияАлматы |
|  |             |таныса          |атқаратын   |шақыру, жұппен    |арқылы бағалау|ой шақыру.    |«Атамұра»2004  |
|  |             |отырып,оның     |қызметі     |жұмыс, Джигсо     |              |              |               |
|  |             |атқаратын       |жайында     |әдісі, кері       |              |              |Таратпа,электро|
|  |             |қызметі жайында |білу        |байланыс,АКТ      |              |              |нды            |
|  |             |түсініктерін    |            |                  |              |              |оқулық»жасуша  |
|  |             |қалыптастыру.   |            |                  |              |              |құрылысы»      |
|  |             |                |            |                  |              |              |слайдынан      |
|2 |Жасуша       |Жасушаның       |Жасушаның   | жұптық жұмыс,    |              | диалогты     |Оқу құралы:    |
|  |органоидтары |тіршілік        |тіршілік    |Диалогты оқыту    |Өзін – өзі    |оқыту,        |плакат, маркер,|
|  |             |қасиеттерімен   |қасиеттерін,|әдісі,фиш боун    |бағалау топтық|синквейн, фиш |электронды     |
|  |             |танысып,        |жануарлармен|әдісі, INSERT     |бағалау       |боун, жұптық  |оқулық «жасуша |
|  |             |жануарлармен    |өсімдік     |әдісі, синквейн.  |              |жұмыс,        |органойды»     |
|  |             |өсімдік         |жасушаларыны|АКТ               |              |              |слайдынан      |
|  |             |жасушаларының   |ң           |                  |              |              |               |
|  |             |айырмашылығын   |айырмашылығы|                  |              |              |               |
|  |             |меңгерту        |н білу      |                  |              |              |               |
|3 |Жасушаның    |Жасушаның       |Жасушаның   |Фиш боун, жұптық  |Топтық        |Фиш боун,     |               |
|  |химиялық     |химиялық құрамы |химиялық    |жұмыс, бағдаршам  |бағалау       |Бағдаршам     |               |
|  |құрамы       |органикалық және|құрамы      |әдісі             |              |әдісі,        |               |
|  |             |бейорганикалық  |жайында     |Талантты және     |              |INSERT әдісі  |Жасушаның      |
|  |             |қосылыстардан   |білу.       |дарынды оқушыларды|              |              |химиялық құрамы|
|  |             |тұратыны жайында|            |оқыту. INSERT     |              |              |слаидынан      |
|  |             |түсініктерін    |            |әдісі             |              |              |               |
|  |             |дамыту          |            |                  |              |              |               |
|4 |Жасушаның    |Жасушаның       |Жасушалардың|Сергіту сәті,     |Топтық        | рефлексия, ой|Электронды     |
|  |тіршілік     |тіршілік        |тіршілік    |рефлексия,,       |бағалау.      |шақыру        |оқулық         |
|  |әрекеті      |әрекеттері      |әрекеттері  |синквейн әдісі,   |              |синквейн      |               |
|  |             |туралы          |жайында білу|кері байланыс, фиш|              |әдісі, кері   |               |
|  |             |түсініктерін    |            |боун, АКТ         |              |байланыс,фиш  |               |
|  |             |қалыптастыру .  |            |                  |              |боун жұптық   |               |
|  |             |                |            |                  |              |жұмыс         |               |
|5 |Жасушаның    |Ағзада          |Ағзада      |Фиш боун, топтық  |Кері байланыс |Фиш           | Жасушаның     |
|  |бөлінуі      |жасушалардың    |жасушалардың|жұмыс,            |арқылы бағалау|боун,топтық   |бөлінуі слаиды |
|  |             |бөліну үдерісі  |бөлінуі     |синквейн,INSERT   |              |жұмыс,синквейн|               |
|  |             |жайында меңгерту|жайында білу|әдісі,АКТ         |              |, INSERT әдісі|               |
|  |             |                |            |                  |              |              |               |







                                                 БЕКІТЕМІН:


                                                   Мектеп директоры:


                                           Тұрапбеков Т.

Күні: 11.09. 2014ж

Сынып:  8»ә»

Пәні: биология

Тақырыбы:  Жасуша органоидтары

Мақсаты:   Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен
өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту.

Күтілетін оқу  нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен
өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу.

Бағалау критерийлері:

     1. Жасушалардың құрылысымен органоидтарын  біледі.

     2. Сұрақтарға жауап  бере алады

Әдіс – тәсілдер:кері байланыс,  жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун,
INSERT, синквейн, АКТ

Сабақтың барысы:

|қ/с|кезеңі   |Мұғалімнің іс -     |Оқушының әс- әрекеті     |Ресурстар  |
|   |         |әрекеті             |                         |           |
|1  |Ұйымдасты|Оқушылармен         |Сәлемдеседі              |           |
|   |ру кезең |сәлемдесу           |Оқушылар бір –біріне     |           |
|   |2минут   |Электронды оқулықтан|сұрақтар қойып,          |           |
|   |Кері     |слайд көрсету.      |сұрақтарға жауап береді: |           |
|   |байланыс |Жасушаның реттеуші  |Жасушаның реттеуші       |           |
|   |әдісі    |орталығы неболып    |орталығы- ядро. Плазмалық|           |
|   |2минут   |табылады? Жасушаның |жарғақша деп атайды. Ол  |           |
|   |         |сыртқы қабатын не   |май мен нәруызды         |           |
|   |         |деп атайды?         |заттардан тұрады.        |           |
|   |         |Ол неден тұрады?    |                         |           |
|   |         |                    |                         |           |
|2  |Кластер  |Жасуша  деген сөзге |Кластер құрады: пішіні   |А4 парағы  |
|   |құру     |кластер құрғызу     |ұзынша, домалақ,         |           |
|   |5минут   |                    |көпқырлы, жұлдызша       |           |
|   |         |                    |тәрізді                  |           |
|3  |«Джиксо» | АКТ –дан жасушаның |Тапсырманы оқып, бір     |ноутбук    |
|   |әдісі    |құрыылысын көреді   |–біріне мәтіннің         |электр.    |
|   |7минут   |                    |мағынасын түсіндірді.    |оқулық     |
|   |         |                    |                         |           |
|4  |         |Оқушыларға  әр топқа|Әр топ берілген тапсырма |Маркер,    |
|   |Талдау   |тапсырма беремін:   |бойынша оқып, жұбымен    |плакат,    |
|   |Топтық   |ЭПТ,рибосома        |талқылап, түсіндіріп     |қалам,     |
|   |жұмыс    |Митихондрия,        |береді.                  |қайшы,     |
|   |12минут  |лизосома            |                         |желім      |
|   |         |Голдьжи жиынтығымен |                         |           |
|   |         |жасуша орталығы     |                         |           |
|5  |АКТ      |АКТ қолдану         |Электронды оқулықтан     |Элек.      |
|   |5минут   |                    |тапсырманы бірге         |оқулық     |
|   |         |                    |орындады.                |           |
|   |         |                    |                         |           |
|   |         |«Синквейн» әдісін   |Оқушылар сабақты 5 жолды |           |
|   |         |топқа беру:         |өлең әдісімен            |           |
|6  |Қорытынды|I  зат есім         |қорытындылайды.          |           |
|   |5минут   |II  сын есім        |I   Жасуша               |           |
|   |         |III  етістік        |II  жұлдызша, домалақ    |           |
|   |         |IV  бір сөйлем      |III   көбейеді, өседі,   |           |
|   |         |V  баламасы         |бірігеді                 |           |
|   |         |                    |IV жасуша тіршіліктің    |           |
|   |         |                    |өлшем бірлігі            |           |
|   |         |                    |V клетка                 |           |




ПӘН МҰҒАЛІМІ:   Капанова Меруерт



Қазақстан облысы

Сайрам ауданы

№ 41 Молыбай Оразалиев атындағы орта мектебі

















Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек