Жасуша органоидтары, ОМЖ, ҚМЖ. 8-сынып.
Пән: Биология
Пәні:биология Сыныбы: 8 «ә» . ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт Орта мерзімді жоспар |№ |Тақырыбы |Оқыту мақсаты |Күтілетін | Сабақта |Бағалау, соның|Барлық оқушы |дереккөздер | | | | |оқу |қолданатын әдіс |ішінде |қамтитын | | | | | |нәтижелері |–тәсілдер |оқыту үшін |тапсырмалар | | | | | | | |бағалау | | | |1 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Сұрақ – жауап, | |Сұрақ –жауап, |Оқулық: | | |құрылысы |құрылысымен |құрылысымен |кластер құру, ой |Кері байланыс |кластер құру |биологияАлматы | | | |таныса |атқаратын |шақыру, жұппен |арқылы бағалау|ой шақыру. |«Атамұра»2004 | | | |отырып,оның |қызметі |жұмыс, Джигсо | | | | | | |атқаратын |жайында |әдісі, кері | | |Таратпа,электро| | | |қызметі жайында |білу |байланыс,АКТ | | |нды | | | |түсініктерін | | | | |оқулық»жасуша | | | |қалыптастыру. | | | | |құрылысы» | | | | | | | | |слайдынан | |2 |Жасуша |Жасушаның |Жасушаның | жұптық жұмыс, | | диалогты |Оқу құралы: | | |органоидтары |тіршілік |тіршілік |Диалогты оқыту |Өзін – өзі |оқыту, |плакат, маркер,| | | |қасиеттерімен |қасиеттерін,|әдісі,фиш боун |бағалау топтық|синквейн, фиш |электронды | | | |танысып, |жануарлармен|әдісі, INSERT |бағалау |боун, жұптық |оқулық «жасуша | | | |жануарлармен |өсімдік |әдісі, синквейн. | |жұмыс, |органойды» | | | |өсімдік |жасушаларыны|АКТ | | |слайдынан | | | |жасушаларының |ң | | | | | | | |айырмашылығын |айырмашылығы| | | | | | | |меңгерту |н білу | | | | | |3 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушаның |Фиш боун, жұптық |Топтық |Фиш боун, | | | |химиялық |химиялық құрамы |химиялық |жұмыс, бағдаршам |бағалау |Бағдаршам | | | |құрамы |органикалық және|құрамы |әдісі | |әдісі, | | | | |бейорганикалық |жайында |Талантты және | |INSERT әдісі |Жасушаның | | | |қосылыстардан |білу. |дарынды оқушыларды| | |химиялық құрамы| | | |тұратыны жайында| |оқыту. INSERT | | |слаидынан | | | |түсініктерін | |әдісі | | | | | | |дамыту | | | | | | |4 |Жасушаның |Жасушаның |Жасушалардың|Сергіту сәті, |Топтық | рефлексия, ой|Электронды | | |тіршілік |тіршілік |тіршілік |рефлексия,, |бағалау. |шақыру |оқулық | | |әрекеті |әрекеттері |әрекеттері |синквейн әдісі, | |синквейн | | | | |туралы |жайында білу|кері байланыс, фиш| |әдісі, кері | | | | |түсініктерін | |боун, АКТ | |байланыс,фиш | | | | |қалыптастыру . | | | |боун жұптық | | | | | | | | |жұмыс | | |5 |Жасушаның |Ағзада |Ағзада |Фиш боун, топтық |Кері байланыс |Фиш | Жасушаның | | |бөлінуі |жасушалардың |жасушалардың|жұмыс, |арқылы бағалау|боун,топтық |бөлінуі слаиды | | | |бөліну үдерісі |бөлінуі |синквейн,INSERT | |жұмыс,синквейн| | | | |жайында меңгерту|жайында білу|әдісі,АКТ | |, INSERT әдісі| | | | | | | | | | | БЕКІТЕМІН: Мектеп директоры: Тұрапбеков Т. Күні: 11.09. 2014ж Сынып: 8»ә» Пәні: биология Тақырыбы: Жасуша органоидтары Мақсаты: Жасушаның тіршілік қасиеттерімен танысып, жануарлармен өсімдіктердің жасушаларының айырмашылығын меңгерту. Күтілетін оқу нәтижесі: Жасушаның тіршілік қасиеттерін, жануарлармен өсімдік жасушаларының айырмашылықтарын білу. Бағалау критерийлері: 1. Жасушалардың құрылысымен органоидтарын біледі. 2. Сұрақтарға жауап бере алады Әдіс – тәсілдер:кері байланыс, жұптық жұмыс, диалогтық оқыту, фиш боун, INSERT, синквейн, АКТ Сабақтың барысы: |қ/с|кезеңі |Мұғалімнің іс - |Оқушының әс- әрекеті |Ресурстар | | | |әрекеті | | | |1 |Ұйымдасты|Оқушылармен |Сәлемдеседі | | | |ру кезең |сәлемдесу |Оқушылар бір –біріне | | | |2минут |Электронды оқулықтан|сұрақтар қойып, | | | |Кері |слайд көрсету. |сұрақтарға жауап береді: | | | |байланыс |Жасушаның реттеуші |Жасушаның реттеуші | | | |әдісі |орталығы неболып |орталығы- ядро. Плазмалық| | | |2минут |табылады? Жасушаның |жарғақша деп атайды. Ол | | | | |сыртқы қабатын не |май мен нәруызды | | | | |деп атайды? |заттардан тұрады. | | | | |Ол неден тұрады? | | | | | | | | | |2 |Кластер |Жасуша деген сөзге |Кластер құрады: пішіні |А4 парағы | | |құру |кластер құрғызу |ұзынша, домалақ, | | | |5минут | |көпқырлы, жұлдызша | | | | | |тәрізді | | |3 |«Джиксо» | АКТ –дан жасушаның |Тапсырманы оқып, бір |ноутбук | | |әдісі |құрыылысын көреді |–біріне мәтіннің |электр. | | |7минут | |мағынасын түсіндірді. |оқулық | | | | | | | |4 | |Оқушыларға әр топқа|Әр топ берілген тапсырма |Маркер, | | |Талдау |тапсырма беремін: |бойынша оқып, жұбымен |плакат, | | |Топтық |ЭПТ,рибосома |талқылап, түсіндіріп |қалам, | | |жұмыс |Митихондрия, |береді. |қайшы, | | |12минут |лизосома | |желім | | | |Голдьжи жиынтығымен | | | | | |жасуша орталығы | | | |5 |АКТ |АКТ қолдану |Электронды оқулықтан |Элек. | | |5минут | |тапсырманы бірге |оқулық | | | | |орындады. | | | | | | | | | | |«Синквейн» әдісін |Оқушылар сабақты 5 жолды | | | | |топқа беру: |өлең әдісімен | | |6 |Қорытынды|I зат есім |қорытындылайды. | | | |5минут |II сын есім |I Жасуша | | | | |III етістік |II жұлдызша, домалақ | | | | |IV бір сөйлем |III көбейеді, өседі, | | | | |V баламасы |бірігеді | | | | | |IV жасуша тіршіліктің | | | | | |өлшем бірлігі | | | | | |V клетка | | ПӘН МҰҒАЛІМІ: Капанова Меруерт Қазақстан облысы Сайрам ауданы № 41 Молыбай Оразалиев атындағы орта мектебі