At the Doctor"s. 7 сынып.
Пән: Ағылшын тілі
Қысқа мерзімді жоспар
|Тақырыбы |At the Doctor's |Бағалау |
|Сыныбы |7«А» |критерий |дескриптор |ұпай |
|Күні | |
|Мақсаты |Оқушыларды ағылшын тілінде дене мүшелері.денсаулық туралы сөздік қорларын молайту. |
|Міндеттері |жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету; |
| |оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға баулу; |
| |оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтиже|Денсаулық тақырыбына байланысты жаңа сөздерді үйренді. |
| |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы |
| |ізденімпаздыққа,жауапкершілікке қалыптасты. |
|Оқыту әдістері |Миға жабуыл.Суреттер мен жұмыс.Постермен жұмыс істеу арқылы. |
| |Шағын топтарда жұмыс |
|Ресурстар |Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7сынып,. Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, |
| |бағалау парақтары. |
|Кіріспе |Сәлемдесу |
|Психологиялық |Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу |
|дайындық |Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу. (2топ) |
|Топқа бөлу | |
| |«DOCTOR» сөзін құрастырған – 1 топ |
| |«HEALTH» сөзін құрастырған – 2 топ |
|Білу |Match the pictures to write as many words as possible | | | |
|Ұй тапсырмасы: |connected the parts of body using pictures and hang it. | |Қалыптасқан |3 |
|Берілген |Nosearfingereyemouthedhandface. | |білімдерін толық | |
|сөздерден дене |I’ll give you three minutes to get ready. Please your | |көрсетеді | |
|мүшелерінің |answers. |Білім көлемін | | |
|атауларын табу |Let’s check up: Key; Nose, ear, finger, eye, mouth, head, |зерделеу | | |
|және жазу. |hand, face. | | | |
| | | |Қалыптасқан |2 |
| | | |білімдерін көрсете| |
| | | |алады | |
| | | |Қалыптасқан |1 |
| | | |білімдерін толық | |
| | | |көрсете алмайды | |
| | | | | |
| |Secret word:DOCTOR | |Қалыптасқан | |
| |Fill the missing letters on each line to find out the most| | | |
| |important word of the topic. The vertical box will tell | | |3 |
| |you that word. Do it as quickly as you can. Explanation of| | | |
|Түсіну |the new material |Жаңа сөздердін | | |
| |Today we’ll speak our first main wealth which is health, |мағынасын | | |
| |because we can’t be happy unless we feel well. If I’m not |түсіну,қатесіз | | |
|Оқулық мәтіне |mistaken I say work of doctor in our life, a doctor’s |айта білуі | | |
|сәйкес |advice can always help people. That’s why we talk about | | | |
|мағлұматтар |doctor’s job. | | | |
|беру,жаңа |At first we must introduce new words according to the new | | | |
|сөздермен |theme. | | | |
|таныстыру. |New words: Сөздікпен жұмыс. 3 мин | | | |
| |Patient - Науқас Examine - Тексеру Suggest - Ұсыну | | | |
| |Hurt - Ауырту Strip - Шешіну Tablespoonful - Ас үй қасығы| | | |
| |Surgery - Хирургия Sick - Құсқысы келу. Giddy - Басы | | | |
| |айналу | | | |
| |Waist - Бел . Swallow - Жұтыну Tonsillitis - Тамақ ауру | | | |
| |To have eyes tested - Көзін тексеру Had better - Жақсы | | | |
| |болу | | | |
| | | | | |
| | | |Толық емес | |
| | | | |2 |
| | | | | |
| | | |Қиын | |
| | | | |1 |
| |Listening to the text. Текстті тыңдау. | |Топтық жұмыс толық| |
|Қолдану |Work with the text in a group. Топпен жұмыс. Ex: 4 Read |Топтық жұмыстың |ұйымдастырылды |3 |
|Алған білімдерін|the text |ұйымдастырылуы | | |
|тапсырма |The 1st group To remember and say 1 basic word | | | |
|орындауда |The 2nd group Ex: 7 Find the sentences how doctor | | | |
|қолдану |examined Tom | | | |
| |Make dialogues | | | |
| |The 1st group -At the doctor | | | |
| |The 2nd group - At the dentist | | | |
| | | |Топтық жұмыс |2 |
| | | |ұйымдастырылды | |
| | | |Топтық жұмыс толық|1 |
| | | |ұйымдастырылмады | |
|Сергіту сәті |PHYSYCAL MINUTE | | | |
|Талдау | Ex 2 Complete the chart with an illness or a symptom | | | |
|Алынған |(which sentences are true or false ?) in written form | |Қалыптасқан |3 |
|мәліметтерді |Ex: 7-8 |Берілген | | |
|саралау |Read the dialogue complete the letter |тапсырманы | | |
| | |орындау дағдысы | | |
| | | | | |
| | | | |2 |
| | | |Толық емес | |
| | | | |1 |
| | | |Қиын | |
|Бағалау |Смайлик арқылы бағалау. Dear pupils, today you are so active. Thank you for attention! I shall put |
| |your marks. |
|Формативті |Smiles |
|бағалау; смайлик|Marks |
|жинау, мадақтау,| |
|сенім білдіру. |[pic][pic][pic][pic][pic] |
|3 мин |«5» excellent |
| | |
| |[pic][pic][pic][pic] |
| |«4» good |
| | |
| |[pic][pic][pic] |
| |«3» satisfactory |
| | |
|Рефлексия |Take this "magic” apple – a symbol of health. Pass it to your friend with good words to him. |
|Сиқырлы алманы |P1: I wish you to be healthy. |
|алып бір-біріне |P2: I wish you to be happy. |
|жақсы тілек | |
|тілеу | |
|Үй жұмысы |Write a list of 2 common medical problems and the possible treatments for them. |

Арайлым