At the Doctor"s. 7 сынып.
Пән: Ағылшын тілі
Қысқа мерзімді жоспар |Тақырыбы |At the Doctor's |Бағалау | |Сыныбы |7«А» |критерий |дескриптор |ұпай | |Күні | | |Мақсаты |Оқушыларды ағылшын тілінде дене мүшелері.денсаулық туралы сөздік қорларын молайту. | |Міндеттері |жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету; | | |оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға баулу; | | |оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. | |Күтілетін нәтиже|Денсаулық тақырыбына байланысты жаңа сөздерді үйренді. | | |Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы | | |ізденімпаздыққа,жауапкершілікке қалыптасты. | |Оқыту әдістері |Миға жабуыл.Суреттер мен жұмыс.Постермен жұмыс істеу арқылы. | | |Шағын топтарда жұмыс | |Ресурстар |Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7сынып,. Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, | | |бағалау парақтары. | |Кіріспе |Сәлемдесу | |Психологиялық |Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу | |дайындық |Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу. (2топ) | |Топқа бөлу | | | |«DOCTOR» сөзін құрастырған – 1 топ | | |«HEALTH» сөзін құрастырған – 2 топ | |Білу |Match the pictures to write as many words as possible | | | | |Ұй тапсырмасы: |connected the parts of body using pictures and hang it. | |Қалыптасқан |3 | |Берілген |Nosearfingereyemouthedhandface. | |білімдерін толық | | |сөздерден дене |I’ll give you three minutes to get ready. Please your | |көрсетеді | | |мүшелерінің |answers. |Білім көлемін | | | |атауларын табу |Let’s check up: Key; Nose, ear, finger, eye, mouth, head, |зерделеу | | | |және жазу. |hand, face. | | | | | | | |Қалыптасқан |2 | | | | |білімдерін көрсете| | | | | |алады | | | | | |Қалыптасқан |1 | | | | |білімдерін толық | | | | | |көрсете алмайды | | | | | | | | | |Secret word:DOCTOR | |Қалыптасқан | | | |Fill the missing letters on each line to find out the most| | | | | |important word of the topic. The vertical box will tell | | |3 | | |you that word. Do it as quickly as you can. Explanation of| | | | |Түсіну |the new material |Жаңа сөздердін | | | | |Today we’ll speak our first main wealth which is health, |мағынасын | | | | |because we can’t be happy unless we feel well. If I’m not |түсіну,қатесіз | | | |Оқулық мәтіне |mistaken I say work of doctor in our life, a doctor’s |айта білуі | | | |сәйкес |advice can always help people. That’s why we talk about | | | | |мағлұматтар |doctor’s job. | | | | |беру,жаңа |At first we must introduce new words according to the new | | | | |сөздермен |theme. | | | | |таныстыру. |New words: Сөздікпен жұмыс. 3 мин | | | | | |Patient - Науқас Examine - Тексеру Suggest - Ұсыну | | | | | |Hurt - Ауырту Strip - Шешіну Tablespoonful - Ас үй қасығы| | | | | |Surgery - Хирургия Sick - Құсқысы келу. Giddy - Басы | | | | | |айналу | | | | | |Waist - Бел . Swallow - Жұтыну Tonsillitis - Тамақ ауру | | | | | |To have eyes tested - Көзін тексеру Had better - Жақсы | | | | | |болу | | | | | | | | | | | | | |Толық емес | | | | | | |2 | | | | | | | | | | |Қиын | | | | | | |1 | | |Listening to the text. Текстті тыңдау. | |Топтық жұмыс толық| | |Қолдану |Work with the text in a group. Топпен жұмыс. Ex: 4 Read |Топтық жұмыстың |ұйымдастырылды |3 | |Алған білімдерін|the text |ұйымдастырылуы | | | |тапсырма |The 1st group To remember and say 1 basic word | | | | |орындауда |The 2nd group Ex: 7 Find the sentences how doctor | | | | |қолдану |examined Tom | | | | | |Make dialogues | | | | | |The 1st group -At the doctor | | | | | |The 2nd group - At the dentist | | | | | | | |Топтық жұмыс |2 | | | | |ұйымдастырылды | | | | | |Топтық жұмыс толық|1 | | | | |ұйымдастырылмады | | |Сергіту сәті |PHYSYCAL MINUTE | | | | |Талдау | Ex 2 Complete the chart with an illness or a symptom | | | | |Алынған |(which sentences are true or false ?) in written form | |Қалыптасқан |3 | |мәліметтерді |Ex: 7-8 |Берілген | | | |саралау |Read the dialogue complete the letter |тапсырманы | | | | | |орындау дағдысы | | | | | | | | | | | | | |2 | | | | |Толық емес | | | | | | |1 | | | | |Қиын | | |Бағалау |Смайлик арқылы бағалау. Dear pupils, today you are so active. Thank you for attention! I shall put | | |your marks. | |Формативті |Smiles | |бағалау; смайлик|Marks | |жинау, мадақтау,| | |сенім білдіру. |[pic][pic][pic][pic][pic] | |3 мин |«5» excellent | | | | | |[pic][pic][pic][pic] | | |«4» good | | | | | |[pic][pic][pic] | | |«3» satisfactory | | | | |Рефлексия |Take this "magic” apple – a symbol of health. Pass it to your friend with good words to him. | |Сиқырлы алманы |P1: I wish you to be healthy. | |алып бір-біріне |P2: I wish you to be happy. | |жақсы тілек | | |тілеу | | |Үй жұмысы |Write a list of 2 common medical problems and the possible treatments for them. |