Биквадрат теңдеу
Пән: Математика
20.01.2015ж 8 сынып Сабақтың тақырыбы: Биквадрат теңдеу Мақсаты: Білімділік: Бұл тақырыпты игере отырып, биквадрат теңдеу ұғымымен таныстыру. Квадраттық теңдеулер, келтірілген квадрат теңдеулер, толымсыз квадрат теңдеулер тақырыптары бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жүйелеу жинақтау. Дамытушылық: Биквадрат теңдеулерді шешу алгоритімін білу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, сабаққа қызығушылықтарын қалыптастыру. Ұзақ есте сақтауына көмектесу. Тәрбиелік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Әдіс - тәсіл: симантикалық карта, виен диограммасы, тест. Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта. Барысы: * Ұйымдастыру бөлімі.(1 мин) * Ой шақыру (семантикалық карта толтыру 4 мин) * Жаңа сабақпен байланыс. (өткен тақырыптар бойынша есеп шығару 5 мин) * Мағынаны тану (7 мин) * Практикум. (есептер шығару 15 мин) * Сергіту сәті. (логикалық ойын 3 мин) * Ой толғаныс (тест 7мин) * Қорытындылау( Рефлексия 3 мин) 1 Ұйымдастыру кезеңі. Сынып үш топқа бөлінеді. 2 Семантикалық карта. № Формула Толымсыз квадрат теңдеу Толық квадрат теңдеу Келтірілген квадрат теңдеу 1 ах2+вх+с=0 2 ах2+с=0 3 ах2+вх=0 4 ах2=0 5 ах2+вх+с=0 егер а=1 3 Жаңа тақырыптың атын өткен тақырыптар бойынша есептер шығару арқылы анықтау. Есептер Жауаптар * * * * * * * * * 4 Мағынаны тану Анықтама: , мұңдағы , түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады. a,b,c - кез келген сандар, х - айнымалы. жаңа айнымалы еңгіземіз. Үш топқа мағынаны ашуға есептер беріледі теңдеудің түбірі болмайды. Жауап: -1;1. Теңдеулерді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалы еңгізу әдісі деп аталады. Теңдеулерді шешудің жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу алгоритм құру (оқушылармен біріге отырып) * Теңдеудегі қандайда бір өрнекті жаңа айнымалы арқылы белгілейміз * Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны енгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз * Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз * Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз * Табылған түбірлерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін анықтаймыз 5 Практикум <<����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������