Кулон заңы
Пән: Физика
|КУЛОН ЗАҢЫ-ЭЛЕКТРОСТАТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ ЗАҢЫ ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР | | | |Қансұлтанова Құралай Бұзаубаққызы | |Батыс Қазақстан облысы | |Сырым ауданы Бұлдырты жалпы білім беретін орта мектебінің | |физика пәні мұғалімі | | | |Сыныбы: 10 |Күні | |Сабақтың тақырыбы | Кулон заңы- электростатиканың негізгі заңы. | | | | | | | | | | | | | |Мақсаты |Оқушылардың электростатиканың негізгі заңдары тұйықталған | | |жүйеде зарядтың сақталу заңы мен Кулон заңының маңызы мен | | |мазмұнын түсініп есеп шығаруға дағдыландыру. | | |Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. | |Күтілетін нәтижелер |А. Кулон заңы туралы біледі. | | |В. Кулон заңын қорытып, тәжірибе арқылы түсінеді. | | |С. Кулон заңын тұжырымдап, есептер шығарады. | |Керекті жабдықтар |оқулық, ресурс парақтары, жұмыс дәптері, АКТ интернет | | |желісі, суреттер бойынша «Стоп кадр»,бағалау парақтары, | | |кестелер. | |Әдіс – тәсілдер |Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «Стикердегі диалог», | | |кеңейтілген тапсырмалар,жоғары дәрежелі сұрақтар, | | |«Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Температураны өлшеу», «Бір сөйлеммен | | |тұжырымдау». | |Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті | |кезеңдері | | | |Кіріспе |Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу. |Мұғаліммен амандасады. | |11 мин |2 мин. |Оқушылар сабақ | | |Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды |құралдарын тексеріп, | | |жаңа тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша |орналасады.Топтарға | | |топқа бөлу. Топтардың атауы: |бөлінеді. | | |І топ:«М.В.Ламоносов», ІІ топ: | | | |«П.Н.Лебедев», ІІІ топ: «М.Фарадей», ІVтоп: | | | |«Ш.Кулон». 1 мин | | | |Топтағы оқушыларға бағалау парақтары | | | |беріледі. Үй тапсырмасын «Электростатика» | | | |физиканың қандай бөлімі «Стикердегі диалог» | | | |әдісімен тексеремін. |Топ мүшелері | | |Сұрақтар: |сұрақтардың жауабын | | |Электростатика физиканың қандай бөлімі? |айтады. | | |Электрлеу қандай процесс | | | |Электр зарядының сақталу заңы. | | | |4. Элементар зарядтың шамасы неге тең және | | | |оны анықтаған ғалымдар? | | | |5. Денелерді қандай әдістермен электрлеуге | | | |болады? | | | |6.Тұйық немесе оқшауланған жүйе деп қандай | | | |жүйені айтады? | | | |8 минут | | |Тұсаукесер 2 |1.«Стоп кадр» арқылы Ш.Кулонның суреті |Жаңа тақырыпты болжап | |мин |көрсетіледі. |айтады. | |Негізгі бөлім|Оқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс. | | |25 мин |Жаңа тақырыпты талқылау үшін |Тақырыпты оқып, топта | | |10 минут уақыт беріледі. |талдайды. АКТ-ны | | |«Ойлан.Жұптас.Бөліс» арқылы түсінеді, |қолдана отырып, | | |талдайды. |ғалымдардың | | |1.АКТ-ны қолдана отырып, топқа берілген |өмірбаянымен танысады. | | |ғалымдардың өмірбаянымен танысады. | | | |5 минут. | | | |2. Оқушылар жұмыс дәптерімен жұмыс істейді | | | |берілген кестені толтырады, талқылайды | | | |Топтық жұмыс. диалог Өзін-өзі бағалау. | | | |Кестемен жұмыс: 3мин |Оқушылар тапсырманы | | |Топ |жеке орындап,топта | | |Берілетін ұғымдар |талдайды. | | |Менің түсінігім | | | | | | | |I | | | |Ш.Кулонның өмірбаяны | | | | |Оқушылар жұмыс | | | |дәптерімен жұмыс | | |II |істейді берілген | | |Кулон заңы |кестені толтырады, | | | |талқылайды Топтық | | | |жұмыс. диалог, | | |III |зерттеушілік | | |Кулон күші, өлшем бірлігі |әңгіме,өзін-өзі және | | | |өзара бағалау | | | | | | |IY | | | |8.1-сурет бойынша түсіндіру | | | | | | | | | | | | | | | |3.Кулон заңын 8.1-сурет бойынша түсіндір. | | | | | | | | | | | |1- | | | |Т | | | |о | | | |п | | | |2- | | | |Т | | | |о | | | |п | | | |3- | | | |т | | | |о | | | |п | | | |4-топ | | | | | | | |Кулон заңы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Ережесі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |формуласы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Есептер шығару | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Кеңейтілген тапсырма | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Жаңа тақырып бойынша сұрақтарды қайта | | | |бағыттап немесе түрткі сұрақтар арқылы | | | |жауапты нақтылауға ұмтылдырамын. | | | |1.Қандай заряд нүктелік деп аталады. | | | |2.Кулон заңы қалай оқылады. | | | |3 Кулон заңын тұжырымдап, мына есептерді | | | |шығар. | | | |Ортаның диэлектрлік өтімділігінің физикалық | | | |мағынасы қандай. | | | |Суперпозиция принципін тұжырымдаңдар | | | |. | | | |4.Ой толғау. 12 мин | | | |Жаңа тақырыпқа байланысты есептер шығарады. | | |Қортынды |«Бір сөйлеммен тұжырымдау» әдісімен сабақты | | |Бөлім 3мин |аяқтаймын. | | | | | | |Үйге тапсырма|Дайындық сұрақтары. |Үй тапсырмасын | |1 мин | |күнделікке жазады. | | | |§ 8.4 | | |Рефлексия парағы мен өзін-өзі бағалау және | | |Бағалау 2мин |реттеу парағы. | | [pic]