Do we know English well?
Пән: Ағылшын тілі
Бекітемін: Мектеп директоры: Е.Бектұрсынов Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі Пән атауы: Ағылшын Сабақтың тақырыбы: "Kazakhstan and the United Kingdom Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың өзге тілге деген қызығушылығын арттыру; Топпен жұмыс жасау ынталылығын арттыру; Елге отанға деген сүйіспеншілік, патриоттық сезімдерін жандандыру; Оқып үйренудің нәтижесі: Жаңа тақырыпты меңгерудегі оқушылардың жеке ойын өзектендіру, оқушыларда жаңа тақырыпты оқып үйренудің сипатын жасау Негізгі идеялар; Бастапқы идеяларды, өзгеде идеяларды өрістете отырып,жинақтап, толықтырып, қосымша көмек ретінде ұсыну. Сондай ақ өзге елге саяхатқа шығу, Тапсырмалар: Мәтінді оқып сұрақтарға жауап беру. Казахстан және Ұлы Британияны плакатқа сурет қылып салу. Мақалдардың қалып қойған сөзін тауып, оларды үш тілде айту. Дерек көздер: оқулық, ғаламтор,әдістемелік кітапшалар Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер, себет,стикерлер,бағалау парақшасы, үнтаспа |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Уақыт | |Сәлемдесу |Сол сөздер бойынша оқушылар |Балаларды топтық |5 мин | |Жоқтама жасау |екі топқа бөлініп отырады. |жұмысқа баулу | | |Сыныпты топқа бөлу |Соңынан сол көліктердің | | | |Оқушылардың барлығын ортаға|бейнесін іс қимыл арқылы | | | |жинап оларға кеме,және |салып береді. | | | |поезд сөздері жазылған | | | | |стикерлер жабыстырамын. | | | | |Үй тапсырмасын тексеру. |әр бір оқушы өзі орындап |Ағылшын тіліндегі |5 мин | |Оқушылардың жазба |келген жаттығуын оқып береді,|шақтардың | | |дәптерлеріне орындап келген| |айрмашылығынан | | |грамматикалық жаттығуды | |шатаспау | | |тексеріп шығамын | | | | |Жаңа тақырып |Оқушылар тақтаға алдын ала |Балалардың |10 мин | |Мәтінді дауыстап кітаптан |стикерлерге жазылған |мотивациясын арттыра | | |оқып беремін. Соңынан |сұрақтарға жауап беру арқылы |отырып, жылдам әрі | | |балалар сұрақтарға жауап |өз топтарының себетіне баға |нәтижелі жұмыс жасауға| | |береді. |жинайды. |үйрету. | | |1 топқа Қазақстан ал 2 |Берілген плакатқа сол |Балардың сыни тұрғыдан|15 | |топқа Ұлы Британияны |мемлекеттердің көрінісін |ойлау қабілеттерін | | |беремін |елестете отырып сурет салу |дамыта отырып, сурет | | |Осы елдерін суретін |және мәлімте беру. |салу мүмкіндіктерін | | |плакатқа салу. және сол | |дамыту. | | |елдер жайлы мәлімет беру. | | | | |Екі топқа мақалдар беремін.|Берілген мақалдардағы қалып |Балардың логигалық |5 | |"Полиглот" |қойған сөзді тауып үш тілде |ойлау қабілеттерін | | | |айтады |шыңдай түсу. | | |Қорытынды |өз бағаларын есептеу |Балалардың топпен |5 | | | |жұмыс жасау | | | | |нәтижесінде жететін | | | | |жетістіктеріне баға | | | | |беру | | Бекітемін: Мектеп директоры: Е.Бектұрсынов Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі Пән атауы: Ағылшын Сабақтың тақырыбы: "Do you know English well?" Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Тіл үйренудің стратегияларын қоданып,оқушыларды жоғары нәтижеге жеткізу; Белсенділік- оқушының жасайтын әрекетін, оның ақыл ой қабілеттілігін арттыру Берілген тапсырма бойынша білімдерін тексеру; Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушыларда қабылдау, ойлау, жаңа білімді есте сақтау бойынша іс- әрекетті ұйымдастыру Негізгі идеялар; Ағылшын тілінде білген білімдерін сабақ барысында ойын түрінде пайдалана білу. Тапсырмалар: антонимдер мен синонимдерді табу.Сын есімнің шырайларын 3 формада беру. аяқтарды санап,есептеп шығару.сөздер арқылы сурет салу. электронды оқулықтан тексті тыңдап берілген сұрақтарға жауап беру . Дерек көздер: ғаламтор.электронды оқулық. Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер, стикерлер,бағалау парақшасы,кубик, антоним,синоним,конверт,жалаушалар |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Уақыт | |Сәлемдесу |Олар осы жануарлардың |Топпен жұмыс жасауға |3 мин | |Жоқтама жасау |атауымен екі топқа бөлініп |баулу. Балалардың | | |Топқа бөлу |отырады, және сол үй |ынтасын күшейту. | | |Ит және мысық деп жазылған |жануарларының дауысын салып | | | |стикерлерді балаларға |береді. | | | |таратып беремін | | | | |Сабақтың шартын түсіндіру |Таудың шыңына бірінші болып |Балалардың |2 мин | |Сабақ барысында әр бір |жетуге ынталана отырып, |мотивациясын арттыру | | |шарттарды орындай отырып, |тапсырмаларды орындау | | | |мынау берілген таудың | | | | |шыңына қайсы топ тезірек | | | | |жетсе сол топ бүгінгі сабақ| | | | |жеңімпазы аталмақ | | | | |1 топ көк жалауша | | | | |2 топ қызыл жалауша | | | | |Speech drill |My name is... |Тілді жаттықтыру, |5 мин | |ABCD...... |My friend name is .... |ойлау сөйлеу | | |Бірнеше оқушыдан сұраймын. |We live in .... |қабілеттірін дамыту. | | | |We sell ...... etc. | | | |Алғашқы сайыстың шарты |2 топ өздеріне берілген |Сөздік қорларын дамыта|5 мин | |мынадай. Конверттерде |тапсырманы сәйкестендіріп |отырып, сөйлеуге | | |берілген антоним |табады. 1 топқа антоним. 2 |үйрету. | | |синонимдерді сәйкестендіріп|топқа синоним. | | | |табу | | | | |"Ең мықты тапқыр" |Кубикті дөңгелету арқылы |Балалардың көру, |5 мин | | |сәйкес келген сын есімнің |ойлау, табу, есте | | | |шырайларын 3 формада тауып |сақтау секілді | | | |ауызша айтып береді. |түйсіктеріне шабуыл | | | | |жасау | | |"Ең жақсы математик" деп |Суреттегі берілген тапсырмаға|Қатысушыларды |5 мин | |аталады келесі ойын шарты |сәйкес аяқтың қаншау екенін |жылдамдыққа, топпен | | | |дұрыс санап шығару |жұмыс жасауға, біріге | | | | |отырып шешім | | | | |қабылдауға баулу | | |Суреттер сөйлейді |Сөздер жазу арқылы белгілі |Ойлай отырып, |5 мин | | |бір суретті бейнелеп шығару |ойлануға, ойлана | | | | |отырып қағаз бетіне | | | | |түсіруге,суреттерді | | | | |сөйлетуге үйрету | | |Мәтінді тыңдап,сұрақтарға |Алдарына берілген сұрақтардың|АКТ ны қолдану |10 мин | |жауап беру |жауабын мәтіннен тыңдап, |әдістерін кеңейту. | | |Электронды оқулық |тауып дұрыс жауабын жазу | | | |Қорытынды | |өзін өзі бағалау |5 мин | |Тау шыңына жеткен топты | |арқылы, өз | | |анықтау | |нәтижелеріне көз | | | | |жеткізу | | Бекітемін: Мектеп директоры: Е.Бектұрсынов Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі Пән атауы: Ағылшын Сабақтың тақырыбы: ''Healthy way of life'' Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Мақсатқа бағытталғандық; - оқушының оқу үдерісін бақылау және реттеу; Әр бір адамның қоғамда өз орнының ерекшелігін ұғындыру; Дұрыс тамақтану, саламатты өмір салтын сақтану; мақсатында жаман, денсаулыққа зиян заттардан аулақ болу Оқып үйренудің нәтижесі: Бідімді жинақтау мен іс-әрекет тәсілдерін өзектендіру,және өзін өзі бақылау Негізгі идеялар; "Дені саудың Жаны сау" айдарында салауатты өмір салтын ұстану Тапсырмалар : араласқан әріптерден тақырыпқа байланысты сөздерді табу. Сұрақтарға жауап беру. мақалдардың қазақша баламасын табу. грамматиканы пайдалана отырып, жағымды жағымсыз нәрселерді бөліп жазып, сиқырлы гүл жасау. крассворд. диалог. Дерек көздер. оқулық, ғаламтор, журналдар Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер,бағалау парақшасы,сиқырлы гүл,крассворд |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Уақыт | |Cәлемдесу |Ақ және қызыл деп жазылған |Топтық жұмысқа баулу |5 мин | |Жоқтама жасау |стикерлер арқылы екі топқа | | | |Топқа бөлу |бөлініп отырады. | | | |Стикерлерге жазылған сөздер| | | | |арқылы топқа бөлемін. | | | | |Тапсырма |Тақырыпқа байланысты бірнеше |Ой ұшқырылығын, |5 мин | |Араласқан әріптер |сөздердің әріптерін |тапқырлығын жетілдіре | | | |араластырып беру арқылы сол |отырып, сөздердің | | | |сөздердің дұрыс жазылуын |дұрыс жазылуына назар | | | |табады. |аударту. | | |Сұрақтарға жауап беру |Салауатты өмір салтын |Белгілі бір күн |10 мин | | |сақтанатын оқушылар берілген |тәртібін сақтауға, | | | |сұрақтарға өздерінше жауап |тамақтану ережесін | | | |береді. |білуге баулу. | | |Мақал мәтел |Денсаулыққа байланысты екі |Сөздік қорларының |5 мин | | |мақал жазу, және оның қазақша|қаншалықты молдығын | | | |баламасын табу. |тексеру. | | |Тапсырма |Балалар алдарына берілген |Жақсымен жаманды, ақ |10 мин | |Жағымды/Жағымсыз әсерлерден|сөздердің ішінен өздеріне |пен қараны ажырата | | |сиқырлы гүл жасау |қатысты денсаулыққа жағымды |білуге баулу. | | | |немесе жағымсыз сөздерді | | | | |теріп алып сиқырлы гүл жасап | | | | |тақтаға жабыстырады. | | | |Крассворд |Тақырыпқа байланысты сөздерді|Дұрыс жазу,ойлау, табу|5 мин | | |ұзынынан, тігінен тауып |мүмкіндіктерін шыңдау | | | |толтыру. | | | |Диалог |Берілген мысалға қарай |Тілдің сынғандығын, |3 мин | | |отырып, өзіндік диалог құру |сөздік қордың молдығын| | | | |күшейту. | | |Қорытынды |өз бағаларын есептеу |Ынталандыру |2 мин | Бекітемін: Мектеп директоры: Е.Бектұрсынов Мектеп атауы: "Асықата" жалпы орта мектебі Пән атауы: Ағылшын Сабақтың тақырыбы: ''Eating in Britain'' Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушыны топтық жұмысыпен айналысуға үйрету; Бойындағы ерекше қасиеттерін шыңдай түсу; Өз бетімен жұмыс жасауға баулу; Мақсатқа бағытталғандық; - оқушының оқу үдерісін бақылау және реттеу; Тілді оқу, алған білімдерін іс жүзіндк қолдану. Белсенділік, оқушының жасайтын әрекеті оның қабілеттілігін арттыру. Өзге елдің тағамдар атауымен таныстыру. Оқып үйренудің нәтижесі: Балалардың қабілеттерін дамытуға және тақырыпқа қызығушылығын арттыру Орындайтын тапсырмаларды түсіне алатындығын тексеру. Грамматикалық құрылымдарды,шақтарды логикалық тапсырмаларды нәтижелә түсіну. Бідімді жинақтау мен іс-әрекет тәсілдерін өзектендіру,және өзін өзі бақылау Негізгі идеялар; "Дені саудың Жаны сау" айдарында салауатты өмір салтын ұстану Тапсырмалар Speech drill, мәтінмен жұмыс, Britain and Kazakh Foods. мәтінмен жұмыс (мәтіннен екі елдің тағамдарын бөліп жазу) I like............... I don't like Дерек көздер. оқулық, ғаламтор, журналдар Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер,бағалау парақшасы, смайликтер, мазайка, |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Уақыт | |Cәлемдесу |Алма мен Бананды құрастыру |Топтық жұмысқа баулу, |5 мин | |Жоқтама жасау |арқылы екі топқа бөлініп |балалардың ой өрісін | | |Топқа бөлу |отырады. |дамыту. | | |Мазайкалар арқылы екі топқа| | | | |бөлу | | | | |Тіл жаттықтыру, Speech |I like....... |Көру, ойлау, құрастыру|5 мин | |Drill. |I don't like....... |сондай ақ сөйлеу | | | |My favorite food is......... |дағдыларын дамыту. | | | |Осы структураны пайдалана | | | | |отырып өздерінің қандай | | | | |тағамды ұнататыны, және | | | | |ұнатпайтындығы жөнінде айтып | | | | |береді. | | | |Today we are going to speak|Бүгінгі тақырып туралы |Қатысушылардан |10 мин | |about'' British food''. Now|балалар өз ойларын не |қосымша ақпараттар мен| | |please look at the |білетіндігі жайлы білген |мәліметтер жинақтауына| | |blackboard, here is the new|мәліметтерін айтады. |ықпал ету. | | |theme at our lesson | | | | |Here are some combinations.|Берілген сөз тіркестерін |Дұрыс жазу,ойлау, табу|5 мин | |Try to find the pairs. |сәйкестендеріп тауып шығады. |мүмкіндіктерін шыңдау | | |Араласқан әріптер |Тақырыпқа байланысты берілген|Ой ұшқырылығын, |10 мин | |Соңынан сол сөздерге |сөздерді араласқан әріптерден|тапқырлығын жетілдіре | | |қысқаша диктант жаздыру. |дұрыс тауып құрастыру. |отырып, сөздердің | | | | |дұрыс жазылуына назар | | | | |аударту. | | |Take the number food in |Суретте сандар арқылы |Есте сақтау, есептеу |5 мин | |order. |берілген тақырыпқа байланысты|мүмкіндіктерін шыңдай | | | |тағамдардың атын дұрыс табу. |түсу. | | |How much?/How many? |Саналатын саналмайтын зат |Ағылшын тілінде |3 мин | |Тағамдардың аты жазылған |есімдерді бөлек ажырата жазу.|грамматиканы дұрыс | | |парақша беріледі. | |қолдануға үйрету. | | |Қорытынды | | |2 мин | |Бағалау | | | | |Үйге тапсырма. | | | |