Сұйықтар мен газдардың қозғалысы

Көшіріп алу

Пән: Физика










               Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы селосы,
                Ы.Алтынсарин атындағы мектеп – гимназиясының
                   жоғарғы санатты физика пәнінің мұғалімі
                       Гүлнар Мәкітайқызы Ашкербекова

Сабақтың тақырыбы:   Сұйықтар мен газдарың қозғалысы.
Сабақтың мақсаты:
    Білімділік:    Сұйықтар мен газдарың механикалық қасиеттерін, олардың
және олардың ішіндегі қатты денелердің қозғалысын жан-жақты сипаттау.
Дамытушылық: Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін (тәндік, когнитивті, психо-
әлеуметтік) дамыту.
    Тәрбиелік:  Теориялық білімін практикамен еркін ұштастыруда
ұйымшылдықпен жұмыс істей алатын, кәсіби мамандыққа икемді азамат
тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережелерін сақтауды назарда ұстау.
     Түрі:  Коучинг сабақ.
   Типі: Топпен жұмыс
 Оқытудың әдіс-тәсілі: сұрақ – жауап, схемалармен жұмыс, сәйкестендіру,
іздену, талдау, шығармашылық еңбегін қорғау.
Сабақтың ұстанымы: «Көзге елестеткен мың ойдан, қолмен істеген бір іс
артық». М.В.Ломоносов.
Пайдаланған технология: Интерактивті оқыту технологиясы – оқу-танымдық,
коммуникативтік-дамытушылық, элеуметтік-бағдарланушылық міндеттерді шеше
отырып, оқушы өз еңбегінің табысты болатынын сезетіндей, зияткер болатынына
сенетіндей оқытуға жайлы жағдай туғызу.
Көрнекілік:Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, слайдтар, сызбалар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
    Гидроаэромеханика – сұйықтар мен газдардың механикалық қасиеттерін,
олардың қозғалысын және олардың ішіндегі қатты денелер қозғалысын
зерттейтін физиканың бөлімі. Әуе және су көлігінің, зымыран техникасының
дамуы физиканың осы бөлімімен байланысты.



 ІІ. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
                1-топ. Гидромеханика.
                2-топ. Аэромеханика.
                3-топ. Гидроаэростатика.
 ІІІ. Топтардың өзін-өзі таныстыруы.
1-топ.  Гидромеханика.
                      Армандарға қол созумен келеміз,
                      Білім – теңіз жүзіп келеді кемеміз.
                      Білімменен қаруланған тобымыз,
                      «Гидромеханика» тобына қол соғыңыз.
2-топ. Аэромеханика.
                     «Аэромеханика» биіктерде шарықтасын,
                     Жеңісіміз көк аспанда қалықтасын.
                     Жалын оты кеудемізде алауласын,
                     Жеңісті бізден ешкім ала алмасын!

3-топ.  Гидроаэростатика.
                     Шығып жүрген жақсы аты,
                     Жиналған ылғи дарындар.
                     Жүректе от, көздерінде жалын бар
                    «Гидроаэростатика» тобын
                     Қол соғып қарсы алыңдар!

 ІҮ. «Алтын ереже» қабылдау:
   1. Бірлесе жұмыс жасау;
   2. Қысқа және нақты көтеріліп отырған мәселе бойынша сөйлеу;
   3. Бірін – бірі сыйлау, сөздерін бөлмеу;
   4. Уақытты бағалау;
   5.  Берілген тапсырмаларға жауапкершілікпен қарау.

Ү. Бекітілген регламент

|Тапсырмалар               |Әр топқа бөлінген уақыт   |Жалпы уақыт               |
|Таныстыру                 |1 минут                   |3 минут                   |
|І-айналым Бағыңды сынап   |                          |                          |
|көр»                      |                          |                          |
|1. Постерге дайындық      |3 минут                   |9 минут                   |
|2. Постерді қорғау        |2 минут                   |6 минут                   |
|ІІ-айналым                |                          |                          |
|«Сырлы сауалдар»          |2 минут                   |6 минут                   |
|ІІІ-айналым               |                          |                          |
|«Кім жүйрік»              |4 минут                   |12 минут                  |
|ІҮ-айналым                |                          |                          |
|«6 ойлау қалпағы»         |2 минут                   |6 минут                   |
|Қорытындылау              |                          |3 минут                   |




ҮІ. Әр топ белсенділерінің міндетімен таныстыру:
 Суретші – сурет салады.
Баяндамашы – постер қорғайды.
Бақылаушы – топ жұмысын бақылайды.
Интервьюер – сұрақ дайындайды.
Таймкипер – уақытты бақылайды.
Инженер – практикалық іс-әрекетті жасаушы.

ҮІІ. І-айналым «Бағыңды сынап көр» Ресурсты тарату. Әр топ өз топ аттарына
байланысты тақырыптарын қорғап, постерге түсіріп,тапсырмаларды орындап,
практикалық жұмыстарын қорғайды.

ҮІІІ. ІІ-айналым «Сырлы сауалдар» әр  топ қарсы топқа қызықты сауалдарын
жолдайды.

ІХ. ІІІ-айналым. «Кім жүйрік» Әр топқа есептер:

   1. Құбыр бойымен мұнай 0,8 м/с жылдамдықпен ағады. Мұнай шығыны
      2·10³т/сағ-ты құрайды. Құбырдың радиусын анықта.


   2. Горизонталь құбырдың кең бөлігіндегі су 1,5·10⁵ Па қысым кезінде 0,08
      м/с жылдамдықпен ағады. Құбырдың тар жеріндегі қысым 1,4·10⁵Па.
      Құбырдың тар жеріндегі жылдамдықты табыңдар.

    3.  Құбырдың кең жеріндегі судың ағыс жылдамдығы 10 м/с. Диаметрі
осыдан 4
         есе тар жеріндегі судың ағыс жылдамдығы қандай?

Х. ІҮ – айналым. Эдвард де Боно «6 ойлау қалпағы»
Ақ – фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру.
Қара – негативті ойлау.
Сары – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
Көк – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.

Х. Әр топтың жұмысы бағаланады.

|Топтың аты        |І-айналым     |ІІ-айналым    |ІІІ-айналым.  |Қорытынды      |
|                  |«Бағыңды сынап|«Сырлы        |«Кім жүйрік»  |ұпай           |
|                  |көр»          |сауалдар»     |              |               |
|Гидромеханика.    |              |              |              |               |
|Аэромеханика.     |              |              |              |               |
|Гидроаэростатика. |              |              |              |               |


ХІ. Үйге тапсырма. Тақырыпты мазмұндау.
Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек