Ондық бөлшектерді қосу.
Пән: Математика
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №20 жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні мұғалімі Мутиева Светлана Тантаевна Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу. Сабақтың мақсаты: 1) Білімділік: Оқушыларға аралас сандарды қосу жолдарын түсіндіру және үйрету. 2) Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, электрондық оқулықпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. 3) Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа, шыдамдылыққа өз бетінше ізденуге тарбиелеу. Сабақтың түрі: Есептер шығарту сабағы. Оқыту әдістері: Сұрақ – жауап, есептер шығару, дидактикалық материалдарын пайдалану, деңгейлеп оқыту техникасынан пайдалану, электронды оқулықпен жұмыс орындау. Сабақтың көрнекілігі:Интерактивтік тақта, электрондық оқулық. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеру. Өткенді қайталау. Есептер шығарту. Тест тапсырмасы Үйге тапсырма. I. Ұйымдастыру. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру, оқұшылардың зейіндерін ұйымдастыру. II. Үй тапсырмасын тексеру. №963. Шаңғышы 1-ші сағатта – 13,09 км 2-ші сағатта - 13,96 км 2 сағатта - ? км Шешуі: 13,09+13,96=27,05 (км) Жауабы: 2 сағатта 27,05 км сырғанады. III. Өткенді қайталау. • Ондық бөлшектер • Жазу • Оқу • Координаталық сәуледе • Салыстыру • Қосу Ондық бөлшектерді қосу үшін: • Ондағы аттас разрядтар бірінің астында бірі тұратындай (үтірдің астына үтір тура келетіндей) етіп баған түрінде жазу керек; • Разрядтар бойынша қосу керек; • Қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің астына қою керек; IV.Есептер шығарту. [pic] Жердің қандай бөлігіне үйлер салынған? 1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр. 2,7= [pic] 0,8= [pic] 3,54= 3[pic] 121,27= [pic] Кестені толтыр! [pic] Оқулықпен жұмыс №954 [pic] Кім жылдам? 1. Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой: ← 5 2 + 0 7 = 5 9 ← 5 + 7 7 7 = 1 2 7 7 ← 2 7 + 3 6 8 = 6 3 8 2. Тиісті цифрларды тауып, орнына қой: [pic][pic] 3. Кестедегі қосындылармен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда XV ғасырда ондық бөлшектерді енгізген Самарқандтық ғалымның атын оқисыңдар: 0,17+1,32 И 13,12+5,024 Ә 38,4+2,06 А 0,83+1,607 - 6,57+0,117 Л 9,04+13,8 К 0,231+31,25 Ш 18,144 |6,687 |2,437 |22,84 |40,46 |31,481 |1,49 | | | | | | | | | | V.Тест тапсырмасы [pic] VI.Үйге тапсырма №970,971,974.