Қысым. 7 сынып.
Пән: Физика
Сабақ тақырыбы: Қысым. Сабақ мақсаты: Білімділік: Оқушыларға қысым,оның неге тәуелді екенін түсіндіру Дамытушылық: Оқушының ойлау,тұжырым жасау қабілетін дамыту.Пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды табандылыққа,жауапкершілікке тәрбиелеу. Сабақ түрі: Аралас сабақ Сабақтың типі: Жаңа сабақ Сабақ әдісі: мысал, сұрақ-жауап,есеп. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: компьютер, слайд, оқулық,ЭО. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.Оқушылардың құрал-жабдықтарын түгендеу.Сабаққа дайындау. ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. а) Сұрақ-жауап. 1.Үйкеліс күші деген не? (1бал) 2. Үйкеліс түрлері?Мысал.(3 бал) 3.Үйкеліс күші неге тәуелді? (5 бал) 4. Пайдалы үйкелісті арттыру,зиянды үйкелісті азайту тәсілдері? (8 бал) Ә) Үйге берілген есептерді тексеру. ІІI.Жаңа сабақ Оқушылардың қысым туралы ойын білу үшін ББҮ кестесінің білемін,білгім келеді бөлігін толтыру. Білемін Білгім келеді Үйрендім Қызығушылықты ояту Піл мен балет бишісінің қайсысы жерге көп қысым түсіреді? Қысым-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы. Қысым әрқашан төмен қарай бағытталады. Мұндағы, р-қысым; Ғ-бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші; S-күш түсетін дене бетінің ауданы. ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді-Паскаль. . Өлшем бірліктер: Тарихи мәлімет: Блез Паскаль (1623 -1662 ЖЖ) XVII-ғасырда өмір сүрген француз математигі және физигі, пәлсапашы, әдебиетшісі. Паскаль 12 жасынан бастап ғылыммен шұғылданды. Әкесі Этьен математик және астроном болған. Әкесі баласын ғылым үйірмесіне қатыстырған. Сол кезде зерек бала сол кездегі ғалымдармен бірдей ғылым туралы пікірлескен. 16 жасында Паскаль <<�������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������