Көшбасшы жоспары
Пән: Әртүрлі
Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебінің I деңгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары |Мерзімі |Өткізілетін шаралар |Күтілетін нәтиже |Формасы |Жауапты | |Қыркүйек |Мектептің қазіргі |Мектеп әкімшілігінен, |Әңгімелесу, |Көшбасшы мұғалім | | |деңгейін,сұраныстары мен |ұжымнан өзгеріс енгізуге |презентация |Шығармашылық | | |қажеттіліктерін анықтау |қолдау табу, жұмыс жоспарын | |топ мүшелері | | | |келісу | | | |Қыркүйек |Мектеп әкімшілігі, мұғалімдерден |Мектептің бастапқы ахуалы |Сауалнама |Деңгей мұғалімдері| | |сауалнама алу |мен кедергілерді анықтау | | | |Қыркүйек |Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама|Оқушылар мен ата-аналармен |Сауалнама |Көшбасшылар | | |алу |жұмыста кездесетін | | | | | |кедергілерді анықтау | | | |Қыркүйек |Мектеп жұмысын жоспарлау |Мектептің даму жоспарына |Дөңгелек үстел |Көшбасшы, 2-3 | | | |енгізетін өзгерісті | |деңгей | | | |жоспарлау | |мұғалімдері, | | | | | |мұғалімдер | |Қыркүйек |Оқушылардан алынған сауалнама |Мұғалімдерге ХХІ ғасырға |Сұхбат-кеңес |Көшбасшы, 2 – | | |негізінде анықталған кедергілерді |баланы қалай дайындау | |деңгей мұғалімі | | |және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып |керектігін жеткізу жолдарын | | | | |коучинг жоспарлау. |қарастыру | | | |Қыркүйек |Формативті бағалау арқылы оқу мен |Мұғалімдер қалыптастырушы |Коучинг |Көшбасшы, 2-3 | | |оқытуда қалай табысқа жетуге болады?|бағалау түрлерін меңгереді | |деңгей | | |Коучинг |және сабаққа қажетті табыс | |мұғалімдері, | | | |критерийлерін анықтай | |мұғалімдер | | | |алады. | | | |Қазан |Қысқа мерзімді жоспар құру |Мұғалімдер қысқа мерзімді |Әңгіме-кеңес |Шығармашылық топ | | | |жоспар жасауды үйренеді. | | | |Қазан |Тәлімгерлік жоспарын жасау |Тәлімгерлік жүргізу идеясын |Әңгіме-кеңес |Көшбасшы, 2-деңгей| | | |үйренеді. | |мұғалімі | |Қазан |«Сыныптағы оқушыларды топтық |Мұғалімнің тәлімгерлік |Кәсіби әңгіме |Коуч, тәлімгер, | | |жұмысқа қалай тартуға болады?» |кеңесі арқылы оқушыларды | |тәлім алушы | | | |топтық жұмысқа тарту | | | | | |стратегиясы | | | | | |таңдап алынады | | | |Қазан |Бірлесе әрекет ету |Өзара сенімге негізделген |Онлайн-семинар,порт|1,2-деңгей | | | |қарым-қатынас арқылы пікір |ал |курсынан өткен | | | |алмасады, көмек көрсетеді. | |мұғалімдер | |Қазан |Тізбектелген сабақтар үшін орта |Мұғалімдер оқыту мен оқу |Тәжірибе алмасу |3-деңгейлі курстан| | |мерзімді жоспар құру |нәтижелерін өлшеу | |өткен мұғалімдер | | | |әдістемесін үйренеді. | | | |Қараша |Проблемалық семинар: «Мектептің оқу |Мұғалімдер оқу үдерісінің |Мониторинг жүргізу |Коуч, тәлімгер, | | |үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?» |жағдайын анықтайды,білім | |тәлім алушы | | | |сапасына талдау жасайды. | | | |Қараша |Іс-әрекеттегі зерттеу.8-сынып |Мұғалімдер өзіндік |Іс-әрекеттегі |Көшбасшы, 2-3 | | |оқушыларының география пәнінен |тәжірибесін жетілдіреді, |зерттеу |деңгей мұғалімдері| | |үлгерім сапасы неліктен төмендеді? |әлеуметтік өзгерістерге қол | | | | | |жеткізуге ден қояды. | | | |Қараша |LessonStudy-тиімді педагогикалық |Мұғалімдер «LessonStudy» |Бірлескен топтық |Көшбасшы, 2-деңгей| | |тәсіл |жүргізудің маңыздылығын |жұмыс |мұғалімі | | | |үйренеді. | | | |Желтоқсан |Тәлімгерлік жүргізу |Мұғалім қолданған әдістің |кәсіби әңгіме |Көшбасшы, тәлім | | |Кәсіби әңгіме өткізу |тиімді, тиімсіз жақтарын | |алушы | | | |анықтай алады, ұсыныстарды | | | | | |тыңдайды. | | | |Желтоқсан |Диалогтік оқыту арқылы оқыту мен |Мұғалімдер оқыту мен оқу |Коучинг |Көшбасшы | | |оқуды бағалау |үдерісінде оқытудың жаңа | |мұғалімдер,ұжым | | | |тәсілдерін қолдана алады, | |мүшелері | | | |тұлғаға бағытталған оқыту | | | | | |жүзеге асады | | | |Қаңтар |«Дарынды балалармен жұмысты қалай |Мұғалімдердің дарынды |Тәжірибені тарату |Бағдарлама бойынша| | |жақсартуға болады?» |балалармен жұмысты өзгертуге| |курстан өткен, | | | |қажеттілігі туады,бағдарлама| |ынталы мұғалімдер | | | |идеясын сезінеді. | | | |Қаңтар |Кәсіби қауымдастыққа мектеп ұжымын |Мұғалімдер өзара |Тәжірибе алмасу |Көшбасшы | | |тарту |тәжірибемен бөліседі. | |мұғалімдер,ұжым | | | | | |мүшелері | |Қаңтар |Кәсіби әңгіме жүргізу |Сыныпта қандай өзгеріс |Кәсіби әңгіме |Көшбасшы, тәлім | | | |болды, А,В,С деңгейлі | |алушы | | | |оқушылар қалай өзгерді? Не | | | | | |кедергі болды? Неге қол | | | | | |жеткіздік? | | | |Ақпан |Кәсіби білім құрудағы мұғалім |Мұғалімдер оқыту |Коучинг |Бағдарлама бойынша| | |көшбасшылығының сыры неде? |әдістемесіне, тәжірибесіне | |курстан өткен, | | |Коучинг |өзгеріс енгізуге мүмкіндік | |ынталы мұғалімдер | | | |алады. | | | |Ақпан |Сабақта және сабақтан тыс |Мұғалімдер жоспарланған |Тренинг |Көшбасшы | | |жүргізілетін жұмыстарға өзгеріс |шараларға қатысады, талдау | |мұғалімдер,топ | | |енгізу |жасайды. | |мүшелері, | | | | | |психолог,ата-анала| | | | | |р | |Ақпан |Сындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен |Мұғалімдер өз біліктілігін | Семинар |Көшбасшы | | |білім алуға үйрету,дағдыландыру |арттыруға,тәжірибесін | |мұғалімдер,ұжым | | | |жетілдіруге мүдделі | |мүшелері | | | |болады,оқушылар өздігінен | | | | | |ізденуге ынталы болады. | | | |Наурыз |Кері байланыстың тиімділігі неде? | |Коучинг |Шығармашылық топ, | | | | | |көшбасшы | |Наурыз |«Кездескен кедергілерді жеңу және |Мұғалімдерде кездескен |Әңгімелесу |Қауымдастық | | |оларды жою жолдары» Қауымдастық |кедергілерді анықтайды, | |мүшелері | | |мүшелерімен жұмыс |көмек береді | | | |Сәуір |Іс-әрекеттегі проблема: 2-сынып |Мұғалім өз сыныбында шешкісі|Іс-әрекеттегі |Коуч, тәлімгер, | | |оқушыларының сауатты жазу дағдысын |келетін мәселені анықтап, |зерттеу |тәлім алушы | | |қалай қалыптастыруға болады? |шешу жолын үйренеді. | | | |Сәуір |«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру |Мұғалімдер оқушы үні арқылы,|Оқушы үні |Көшбасшы, оқушы | | | |алдағы жұмыстарын | | | | | |жоспарлайды | | | |Сәуір |Сабақтарға бақылау жүргізу |Оқушылар өз пікірін басқа |Сабақ |1-2 деңгей | | | |біреулердің көзқарастарымен | |мұғалімдері | | | |салыстыра алады. | | | |Сәуір |Кәсіби әңгіме |Сыныпта қандай өзгеріс |Кәсіби әңгіме |Көшбасшы, тәлім | | | |болды, А,В,С деңгейлі | |алушы | | | |оқушылар қалай өзгерді? Не | | | | | |кедергі болды? Неге қол | | | | | |жеткіздік? | | | |Сәуір |«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру |Мұғалімдер оқушы үні арқылы,|Оқушы үні |Көшбасшы, оқушы | | | |алдағы жұмыстарын | | | | | |жоспарлайды | | | |Мамыр |«Неге қол жеткіздік және ары қарай |Жүргізілген жұмыстар |Коучинг |Көшбасшы | | |не істейміз?» |бойынша кері байланыс жасай| |мұғалімдер,топ | | | |алады. | |мүшелері | |Мамыр |Мектеп тәжірибесін басқа мектеп |Мектептер тиімді, қажетті |Кәсіби қоғамдастық |КҚ мүшелері | | |тәжірибелерімен желі арқылы |ақпараттармен алмасады. | | | | |салыстыру | | | | |Мамыр |Зерттеу бойынша шығармашылық топпен |Мұғалімдер қол жеткен |Дөңгелек үстел |Көшбасшы, топ | | |әңгіме |нәтижеге рефлексия жасай | |мүшелері | | | |отырып, әрі қарай жұмысты | | | | | |жоспарлайды. | | | |Мамыр |Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. |Атқарылған жұмыстар |Портфолио |Көшбасшы | | |Рефлексиялық есеп жазу |жүйеленеді. | | | |Мамыр |Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау. |Атқарылған жұмыстар |Портфолио |Көшбасшы | | |Рефлексиялық есеп жазу |жүйеленеді. | | |