Көшбасшы жоспары

Көшіріп алу

Пән: Әртүрлі

Қызылорда облысы Шиелі ауданы №149 «Қызылту» орта мектебінің I деңгейлі
қазақ тілі мен әдебиеті
    пәнінің мұғалімі Батаева Динаның 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс
                                   жоспары


|Мерзімі   |Өткізілетін шаралар                 |Күтілетін нәтиже            |Формасы            |Жауапты           |
|Қыркүйек  |Мектептің қазіргі                   |Мектеп әкімшілігінен,       |Әңгімелесу,        |Көшбасшы мұғалім  |
|          |деңгейін,сұраныстары мен            |ұжымнан өзгеріс енгізуге    |презентация        |Шығармашылық      |
|          |қажеттіліктерін анықтау             |қолдау табу, жұмыс жоспарын |                   |топ мүшелері      |
|          |                                    |келісу                      |                   |                  |
|Қыркүйек  |Мектеп әкімшілігі, мұғалімдерден    |Мектептің бастапқы ахуалы   |Сауалнама          |Деңгей мұғалімдері|
|          |сауалнама алу                       |мен кедергілерді анықтау    |                   |                  |
|Қыркүйек  |Оқушылар мен ата-аналардан сауалнама|Оқушылар мен ата-аналармен  |Сауалнама          |Көшбасшылар       |
|          |алу                                 |жұмыста кездесетін          |                   |                  |
|          |                                    |кедергілерді анықтау        |                   |                  |
|Қыркүйек  |Мектеп жұмысын жоспарлау            |Мектептің даму жоспарына    |Дөңгелек  үстел    |Көшбасшы, 2-3     |
|          |                                    |енгізетін өзгерісті         |                   |деңгей            |
|          |                                    |жоспарлау                   |                   |мұғалімдері,      |
|          |                                    |                            |                   |мұғалімдер        |
|Қыркүйек  |Оқушылардан алынған сауалнама       |Мұғалімдерге ХХІ ғасырға    |Сұхбат-кеңес       |Көшбасшы, 2 –     |
|          |негізінде анықталған кедергілерді   |баланы қалай дайындау       |                   |деңгей мұғалімі   |
|          |және МДЖ-ны басшылыққа ала отырып   |керектігін жеткізу жолдарын |                   |                  |
|          |коучинг жоспарлау.                  |қарастыру                   |                   |                  |
|Қыркүйек  |Формативті бағалау арқылы оқу мен   |Мұғалімдер қалыптастырушы   |Коучинг            |Көшбасшы, 2-3     |
|          |оқытуда қалай табысқа жетуге болады?|бағалау түрлерін меңгереді  |                   |деңгей            |
|          |Коучинг                             |және сабаққа қажетті табыс  |                   |мұғалімдері,      |
|          |                                    |критерийлерін  анықтай      |                   |мұғалімдер        |
|          |                                    |алады.                      |                   |                  |
|Қазан     |Қысқа мерзімді  жоспар құру         |Мұғалімдер қысқа мерзімді   |Әңгіме-кеңес       |Шығармашылық топ  |
|          |                                    |жоспар жасауды үйренеді.    |                   |                  |
|Қазан     |Тәлімгерлік  жоспарын жасау         |Тәлімгерлік жүргізу идеясын |Әңгіме-кеңес       |Көшбасшы, 2-деңгей|
|          |                                    |үйренеді.                   |                   |мұғалімі          |
|Қазан     |«Сыныптағы оқушыларды  топтық       |Мұғалімнің тәлімгерлік      |Кәсіби әңгіме      |Коуч, тәлімгер,   |
|          |жұмысқа қалай тартуға  болады?»     |кеңесі арқылы  оқушыларды   |                   |тәлім алушы       |
|          |                                    |топтық  жұмысқа тарту       |                   |                  |
|          |                                    |стратегиясы                 |                   |                  |
|          |                                    |таңдап алынады              |                   |                  |
|Қазан     |Бірлесе әрекет  ету                 |Өзара сенімге негізделген   |Онлайн-семинар,порт|1,2-деңгей        |
|          |                                    |қарым-қатынас арқылы пікір  |ал                 |курсынан өткен    |
|          |                                    |алмасады, көмек  көрсетеді. |                   |мұғалімдер        |
|Қазан     |Тізбектелген сабақтар үшін орта     |Мұғалімдер оқыту мен оқу    |Тәжірибе алмасу    |3-деңгейлі курстан|
|          |мерзімді жоспар құру                |нәтижелерін өлшеу           |                   |өткен мұғалімдер  |
|          |                                    |әдістемесін үйренеді.       |                   |                  |
|Қараша    |Проблемалық семинар: «Мектептің оқу |Мұғалімдер оқу  үдерісінің  |Мониторинг жүргізу |Коуч, тәлімгер,   |
|          |үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?» |жағдайын анықтайды,білім    |                   |тәлім алушы       |
|          |                                    |сапасына   талдау жасайды.  |                   |                  |
|Қараша    |Іс-әрекеттегі  зерттеу.8-сынып      |Мұғалімдер өзіндік          |Іс-әрекеттегі      |Көшбасшы, 2-3     |
|          |оқушыларының география пәнінен      |тәжірибесін жетілдіреді,    |зерттеу            |деңгей мұғалімдері|
|          |үлгерім сапасы неліктен төмендеді?  |әлеуметтік өзгерістерге қол |                   |                  |
|          |                                    |жеткізуге ден қояды.        |                   |                  |
|Қараша    |LessonStudy-тиімді педагогикалық    |Мұғалімдер «LessonStudy»    |Бірлескен топтық   |Көшбасшы, 2-деңгей|
|          |тәсіл                               |жүргізудің маңыздылығын     |жұмыс              |мұғалімі          |
|          |                                    |үйренеді.                   |                   |                  |
|Желтоқсан |Тәлімгерлік  жүргізу                |Мұғалім қолданған әдістің   |кәсіби әңгіме      |Көшбасшы, тәлім   |
|          |Кәсіби әңгіме өткізу                |тиімді, тиімсіз жақтарын    |                   |алушы             |
|          |                                    |анықтай алады, ұсыныстарды  |                   |                  |
|          |                                    |тыңдайды.                   |                   |                  |
|Желтоқсан |Диалогтік оқыту арқылы оқыту мен    |Мұғалімдер оқыту мен оқу    |Коучинг            |Көшбасшы          |
|          |оқуды бағалау                       |үдерісінде оқытудың жаңа    |                   |мұғалімдер,ұжым   |
|          |                                    |тәсілдерін қолдана алады,   |                   |мүшелері          |
|          |                                    |тұлғаға бағытталған оқыту   |                   |                  |
|          |                                    |жүзеге асады                |                   |                  |
|Қаңтар    |«Дарынды балалармен жұмысты қалай   |Мұғалімдердің дарынды       |Тәжірибені тарату  |Бағдарлама бойынша|
|          |жақсартуға болады?»                 |балалармен жұмысты өзгертуге|                   |курстан өткен,    |
|          |                                    |қажеттілігі туады,бағдарлама|                   |ынталы мұғалімдер |
|          |                                    |идеясын сезінеді.           |                   |                  |
|Қаңтар    |Кәсіби қауымдастыққа  мектеп ұжымын |Мұғалімдер  өзара           |Тәжірибе алмасу    |Көшбасшы          |
|          |тарту                               |тәжірибемен бөліседі.       |                   |мұғалімдер,ұжым   |
|          |                                    |                            |                   |мүшелері          |
|Қаңтар    |Кәсіби әңгіме  жүргізу              |Сыныпта қандай өзгеріс      |Кәсіби әңгіме      |Көшбасшы, тәлім   |
|          |                                    |болды, А,В,С деңгейлі       |                   |алушы             |
|          |                                    |оқушылар қалай өзгерді? Не  |                   |                  |
|          |                                    |кедергі болды? Неге қол     |                   |                  |
|          |                                    |жеткіздік?                  |                   |                  |
|Ақпан     |Кәсіби білім құрудағы  мұғалім      |Мұғалімдер оқыту            |Коучинг            |Бағдарлама бойынша|
|          |көшбасшылығының  сыры неде?         |әдістемесіне, тәжірибесіне  |                   |курстан өткен,    |
|          |Коучинг                             |өзгеріс енгізуге мүмкіндік  |                   |ынталы мұғалімдер |
|          |                                    |алады.                      |                   |                  |
|Ақпан     |Сабақта  және сабақтан тыс          |Мұғалімдер жоспарланған     |Тренинг            |Көшбасшы          |
|          |жүргізілетін жұмыстарға  өзгеріс    |шараларға қатысады, талдау  |                   |мұғалімдер,топ    |
|          |енгізу                              |жасайды.                    |                   |мүшелері,         |
|          |                                    |                            |                   |психолог,ата-анала|
|          |                                    |                            |                   |р                 |
|Ақпан     |Сындарлы оқыту:Оқушыларды өздігінен |Мұғалімдер өз біліктілігін  | Семинар           |Көшбасшы          |
|          |білім алуға үйрету,дағдыландыру     |арттыруға,тәжірибесін       |                   |мұғалімдер,ұжым   |
|          |                                    |жетілдіруге мүдделі         |                   |мүшелері          |
|          |                                    |болады,оқушылар өздігінен   |                   |                  |
|          |                                    |ізденуге ынталы болады.     |                   |                  |
|Наурыз    |Кері байланыстың тиімділігі неде?   |                            |Коучинг            |Шығармашылық топ, |
|          |                                    |                            |                   |көшбасшы          |
|Наурыз    |«Кездескен кедергілерді жеңу және   |Мұғалімдерде кездескен      |Әңгімелесу         |Қауымдастық       |
|          |оларды жою жолдары» Қауымдастық     |кедергілерді анықтайды,     |                   |мүшелері          |
|          |мүшелерімен жұмыс                   |көмек береді                |                   |                  |
|Сәуір     |Іс-әрекеттегі проблема: 2-сынып     |Мұғалім өз сыныбында шешкісі|Іс-әрекеттегі      |Коуч, тәлімгер,   |
|          |оқушыларының сауатты жазу дағдысын  |келетін мәселені  анықтап,  |зерттеу            |тәлім алушы       |
|          |қалай  қалыптастыруға  болады?      |шешу жолын  үйренеді.       |                   |                  |
|Сәуір     |«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру    |Мұғалімдер оқушы үні арқылы,|Оқушы үні          |Көшбасшы, оқушы   |
|          |                                    |алдағы жұмыстарын           |                   |                  |
|          |                                    |жоспарлайды                 |                   |                  |
|Сәуір     |Сабақтарға бақылау жүргізу          |Оқушылар өз пікірін басқа   |Сабақ              |1-2 деңгей        |
|          |                                    |біреулердің көзқарастарымен |                   |мұғалімдері       |
|          |                                    |салыстыра алады.            |                   |                  |
|Сәуір     |Кәсіби әңгіме                       |Сыныпта қандай өзгеріс      |Кәсіби әңгіме      |Көшбасшы, тәлім   |
|          |                                    |болды, А,В,С деңгейлі       |                   |алушы             |
|          |                                    |оқушылар қалай өзгерді? Не  |                   |                  |
|          |                                    |кедергі болды? Неге қол     |                   |                  |
|          |                                    |жеткіздік?                  |                   |                  |
|Сәуір     |«Оқушы үні» жобасын жүзеге асыру    |Мұғалімдер оқушы үні арқылы,|Оқушы үні          |Көшбасшы, оқушы   |
|          |                                    |алдағы жұмыстарын           |                   |                  |
|          |                                    |жоспарлайды                 |                   |                  |
|Мамыр     |«Неге қол жеткіздік және ары қарай  |Жүргізілген  жұмыстар       |Коучинг            |Көшбасшы          |
|          |не істейміз?»                       |бойынша  кері байланыс жасай|                   |мұғалімдер,топ    |
|          |                                    |алады.                      |                   |мүшелері          |
|Мамыр     |Мектеп тәжірибесін басқа мектеп     |Мектептер тиімді, қажетті   |Кәсіби қоғамдастық |КҚ  мүшелері      |
|          |тәжірибелерімен желі арқылы         |ақпараттармен алмасады.     |                   |                  |
|          |салыстыру                           |                            |                   |                  |
|Мамыр     |Зерттеу бойынша шығармашылық топпен |Мұғалімдер қол жеткен       |Дөңгелек үстел     |Көшбасшы, топ     |
|          |әңгіме                              |нәтижеге рефлексия жасай    |                   |мүшелері          |
|          |                                    |отырып, әрі қарай жұмысты   |                   |                  |
|          |                                    |жоспарлайды.                |                   |                  |
|Мамыр     |Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау.  |Атқарылған жұмыстар         |Портфолио          |Көшбасшы          |
|          |Рефлексиялық есеп жазу              |жүйеленеді.                 |                   |                  |
|Мамыр     |Мектептегі іс-тәжірибені жинақтау.  |Атқарылған жұмыстар         |Портфолио          |Көшбасшы          |
|          |Рефлексиялық есеп жазу              |жүйеленеді.                 |                   |                  |





Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек