Can you play the guitar? 5 сынып
Пән: Ағылшын тілі
Маметтохтаева Мунира Русланқызы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Үлкеншыған орта мектебі, Үлкеншыған ауылы Панфилов ауданы, Алматы облысы |Күні |20.11.2014 | |Сынып |5 а сыныбы | |Сабақтың |Unit 4. Step 3. Can you play the guitar? | |тақырыбы | | |Сілтеме |Оқулық, ( 5-сыныбына арналған оқулық. Алматы Атамура 2010), | | |тақырыптық күнтізбелік жоспар, мұғалімге арналған нұсқаулық. | |Жалпы мақсаты |Жаңа тақырып бойынша Can you play the guitar? Оқушыларды | | |« Саn» модальді етістігімен таныстыру, сұрақ қойып , жауап беруге | | |үйрету. Оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік | | |қорларын молайту. | | |Ағылшын тілінде дыбыстардың дұрыс айтылуын, грамматикалық | | |сауаттылыққа тәрбиелеу. | | |Өз елін сүйе білуге, патриоттыққа тәрбиелеу. | |Оқыту |1 Жаңа тақырып бойынша «Can you play the guitar?» оқушылар | |нәтижелері |болымды, болымсыз, сұраулы түрлерімен танысады. | | |2. Сұрақ қойып дұрыс жауап беруге талпынады. | | |Ойлау, сөйлеу қабілеттері арттады, сүреттерді пайдаланып | | |сұрақтарға жауап бере алады, сөздік қоры молайады. | | |3. Ағылшын тілінде дыбыстардың дұрыс айтылуын, грамматикалық | | |сауаттылығы тәрбиеленеді. | | |4. Жұмыла отырып , топпен жұмыс жасай алады | | |5. Өзгелерді дұрыс бағалай алуға талпынады. | |Негізгі мақсат |Оқушыларға Can\ Can`t модальді етістігін қолдануға үйрету. | | |Talking about abilities | | |Identifying who can play and what instrument he can play | | |Жазба жұмыстар арқылы грамматикалық сауаттылықтарын арттыру. | |Сабақта |Ағылшын тілінді Алфавит, оқушылардын сүреттері. | |қолданылатын |АКТ, түрлі түсті қағаздар, смайликтер. | |материалдар мен|Желпіуш әдісі. | |әдіс тәсілдер. | | |Тапсырмалар |Warming up, listening, reading and speaking, the dialogue, make up | | |the sentences. | |Бағалау |Сынып топпен жұмыс істейді. | |критерийлері |Оқушыларға бір-бірін смайликтер арқылы бағалату. | |Үй тапсырмасы |Ex 14 p 73 w.f. | |Рефлексия |Сабақ соңында оқушылардың ойларын, сабақтан алған әсері туралы | | |білу. | The procedure of the lesson I. The Beginning of the lesson 1. Organization moment a. Greetings -Good morning children? -How are you? b. A talk about on duty -Who is on duty today? -Who is absent today? c. A talk about the weather? -What season is it now? - What month is it now? -What day is it today? -What date is it today? d. Now pupils let us stand in a circle. And you must say to each other the best wishes. II. The Main part of the lesson. a. Phonetic drill My box of colours red and brown My box of colours green and yellow My box of colours violet and blue My box of colours pink and orange 2. Check up the home task a. Желпіуш әдісі. Бұл тапсырма үй тапсырмасын пысықтауға қолданылды. Парақшаға тапсырмалар жазып бір-біріне беру арқылы жауаптарын жазып шықты. 3. Presentation of the new theme a. Vocabulary work The Piano пианино The Guitar гитара The Violin скрипка The Trumpet муз. труба The Recorder магнитофон To play играть Instrument инструмент The dombyra домбра The fluet флейта The cello виолончель b. “Can” модальді етістігі Адамның бір нәрсені істей алатындығын немесе белгілі бір тілде сөйлей алатындығын көрсету үшін «Сan» етістігі қолданылады. Can you play the guitar? Yes, I can. No, I can’t c. Listen and repeat. Miss Brown: Can you play the guitar? Colin: No, I can't. But I can play the recorder. d. Knowledge practice Talking and writing your friend Can you play the _____? Yes, I can / No, I can't. What instrument can you play? I can play the_____________ . e. Put CAN or CAN`T I …. do my home work. I ….close the door I….travel in time I….play football I….cook. I….speak English and Russian Сергіту сәтті Stand up Sit down Hands up, hands down Turn up and sit down! III. Control of understanding 1. Answer the questions 2. To work with picture - Use a calculator, use a computer, make tea, knit, ride a horse, ride a bike, swim, stand your head 3. Кері байланыс. IV. The Ending of the lesson. 1. Conclusions and mark. 2. Home work – exercise: 14, page 73 w.f. The lesson is over. Good-bye!