Can you play the guitar? 5 сынып

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі

                                             Маметтохтаева Мунира Русланқызы
                                               ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
                                   Үлкеншыған орта мектебі, Үлкеншыған ауылы
                                              Панфилов ауданы, Алматы облысы


|Күні           |20.11.2014                                                         |
|Сынып          |5 а  сыныбы                                                        |
|Сабақтың       |Unit 4. Step 3. Can you play the guitar?                           |
|тақырыбы       |                                                                   |
|Сілтеме        |Оқулық, ( 5-сыныбына арналған оқулық. Алматы Атамура 2010),        |
|               |тақырыптық күнтізбелік жоспар, мұғалімге арналған нұсқаулық.       |
|Жалпы мақсаты  |Жаңа тақырып бойынша Can you play the guitar? Оқушыларды           |
|               |« Саn» модальді етістігімен таныстыру, сұрақ қойып , жауап беруге  |
|               |үйрету. Оқушылардың ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік     |
|               |қорларын молайту.                                                  |
|               |Ағылшын тілінде дыбыстардың дұрыс айтылуын, грамматикалық          |
|               |сауаттылыққа тәрбиелеу.                                            |
|               |Өз елін сүйе білуге, патриоттыққа тәрбиелеу.                       |
|Оқыту          |1 Жаңа тақырып бойынша «Can you play the guitar?»  оқушылар        |
|нәтижелері     |болымды, болымсыз, сұраулы түрлерімен танысады.                    |
|               |2.  Сұрақ қойып дұрыс жауап беруге талпынады.                      |
|               |Ойлау, сөйлеу қабілеттері арттады, сүреттерді  пайдаланып          |
|               |сұрақтарға жауап бере алады, сөздік қоры молайады.                 |
|               |3. Ағылшын тілінде дыбыстардың дұрыс айтылуын, грамматикалық       |
|               |сауаттылығы  тәрбиеленеді.                                         |
|               |4. Жұмыла отырып , топпен жұмыс жасай алады                        |
|               |5. Өзгелерді дұрыс бағалай алуға талпынады.                        |
|Негізгі мақсат |Оқушыларға Can\ Can`t модальді етістігін қолдануға үйрету.         |
|               |Talking  about abilities                                           |
|               |Identifying who can play and what instrument he can  play          |
|               |Жазба жұмыстар арқылы грамматикалық сауаттылықтарын арттыру.       |
|Сабақта        |Ағылшын тілінді Алфавит,  оқушылардын сүреттері.                   |
|қолданылатын   |АКТ, түрлі түсті қағаздар, смайликтер.                             |
|материалдар мен|Желпіуш әдісі.                                                     |
|әдіс тәсілдер. |                                                                   |
|Тапсырмалар    |Warming up, listening, reading and speaking, the dialogue, make up |
|               |the sentences.                                                     |
|Бағалау        |Сынып топпен жұмыс істейді.                                        |
|критерийлері   |Оқушыларға бір-бірін смайликтер арқылы бағалату.                   |
|Үй  тапсырмасы |Ex 14 p 73 w.f.                                                    |
|Рефлексия      |Сабақ соңында оқушылардың ойларын, сабақтан алған әсері туралы     |
|               |білу.                                                              |


The procedure of the lesson
     I. The Beginning of the lesson
   1. Organization moment
a. Greetings
-Good morning children?
-How are you?
b. A talk about on duty
-Who is on duty today?
-Who is absent today?
c. A talk about the weather?
-What season is it now?
- What month is it now?
-What day is it today?
-What date is it today?
d. Now pupils let us stand in a circle.
And you must say to each other the best wishes.
    II. The Main part of the lesson.
   a. Phonetic drill
My box of colours red and brown
My box of colours green and yellow
My box of colours violet and blue
My box of  colours pink and orange

   2. Check up the home task

   a. Желпіуш әдісі. Бұл тапсырма үй
тапсырмасын пысықтауға қолданылды.  Парақшаға тапсырмалар жазып бір-біріне
беру арқылы жауаптарын жазып шықты.

   3. Presentation of the new theme
   a. Vocabulary work
The Piano                              пианино
The Guitar                             гитара
The Violin                             скрипка
The Trumpet                         муз. труба
The Recorder                       магнитофон
To play                                 играть
Instrument                            инструмент
The dombyra                        домбра
The fluet                              флейта
The cello                             виолончель

   b. “Can”   модальді етістігі
Адамның бір нәрсені істей алатындығын немесе белгілі бір тілде сөйлей
алатындығын көрсету үшін «Сan» етістігі қолданылады.
 Can you play the guitar?
 Yes, I can.
 No, I can’t

   c.  Listen and repeat.
Miss Brown: Can you play the guitar?
 Colin: No, I can't. But I can play the recorder.
   d. Knowledge practice
Talking and writing your friend
Can you play the _____?
Yes, I can / No, I can't.
What instrument can you play?
I can play the_____________ .

   e. Put CAN or CAN`T
I …. do my home work.
I ….close the door
I….travel in time
I….play football
I….cook.
I….speak English and Russian

Сергіту сәтті
Stand up
Sit down
Hands up, hands down
Turn up and sit down!

   III. Control of understanding
   1. Answer the questions
   2. To work with picture - Use a calculator, use a computer, make tea,
      knit, ride a horse, ride a bike, swim, stand your head
   3. Кері байланыс.

    IV. The Ending of the lesson.
   1.  Conclusions and mark.
   2. Home work – exercise: 14, page 73 w.f.

The lesson is over. Good-bye!
Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек