Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану. 10 сынып
Пән: Физика
Алматы облысы
Көксу ауданы
Алғабас орта мектебі
Оныншы сынып
Физика және информатика пәнінің мұғалімі Курмашова Сымбат Абаевна
Сабақтың тақырыбы: Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану.
Сабактын максаты:
* Білімділік. Білімді қалыптастыру. Оқушыларды білімнен хабардар етіп қана қоймай, оларға тың мәліметтер беріп, білімді қалыптастыру.
* Дамытушылык. Оқушының жеке қабілетін дамыту, белсенділік пен қызуғышылықгы арттыру.
* Тәрбиелілік. Оқушылардың талдау және тандау талғамын, білімге деген жауапкершілігін арттыру шараларын ұйымдастыру.
Кұрал-жабдықтар, кернекіліктер: Плакат, графиктер, дидактикалық материалдар.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдер:Интеграция, есептер шығару.
Сабак барысы:
* Ұйымдастыру кезені.
* Үй жұмысын тексеру.
* Жана сабақты баяндау.
* Сабақгы бекіту.
* Сабақты қорытындылау.
* Жеке окушыларға озық тапсырма беру.
* Үйге тапсырма беру.
I. Өткен тақырып бойынша оқушылардың білім-білік дағдыларын тексеру.
* Жылу сыйымдьшығы дегеніміз не?
* Румфорд, Дэви, Джоульдін Жылу құбылыстарын зертгеудегі ролі қандай?
* Майер және Гельмгольытың еңбектері.
* Термодинамикадағы энергияның айналу және сақгалу заңы.
II.Жаңа такырыпты баяндау. Тірек конспектісін пайдаланыпИзохаралық Изотермиялық Изобаралык
V=const Т=const Р=constі
Q Q=A Q=U +A
термодинамиканың 1-Занынын эр процесс үшін математикалык теңдеулермен зерттейміз және адиабаталақ процесс туралы ұғым ендіреміз. Q=0 олай болса, A=U
* Изахоралык процесс: Q=U --> формуладағы тұрақты көлемдегі газдың жылу сиымдылығы.
:: Изобаралық процесс: Q=A+U немесе , яғни
:: Изотермиялык процесс:
Майер формуласы Идеал газдың изобаралық және нзохаралық процестеріндегі жылу сыйымдылықтардың өзара байланысы.
Ш. Өтілген такырыпты бекіту.
IV. Сабақты қорытындылау: Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бақылау.
V
. Жеке оқушыларға озык тапсырма беру: §2.11 (2.333-2.336) Есептер жинағы.
VI. Үйге тапсырма беру: §5.8-§5.9,11-жаттығу (10-15) §2.11(2,337-2,348).

Арайлым