Технологиялық карта
Пән: Өзін-өзі тану
Технологиялық картасы Білім беру саласы : Қатынас, Шығармашылық Бөлімдері : Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы : Жер мен су Мақсаты : Балаларға жер мен сумен таныстыру, Табиғат құбылыстары туралы айту. Қарандашпен дұрыс жұмыс істеу. Іскерліктерін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Билигвалдық компоненті : |Тәсілдер кезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеттері |Балалардың іс - әрекеті | | | | | |Мотивациялық - |Балалаға жер мен судың суреттерін | | |қозғаушы |көрсету. | | | |Жылулық шеңбері |Бір-біріне тілектер | | |Сылдырлайды мөлдір су, |айтады. | | |Мөлдір суға қолыңды жу. | | | |Жуынсаң сен, әрдайым, | | | |Таза бетің маңдайың. | | |Ұйымдастырушылық – |Тазалықтың досы – | | |ізденушілік. |Су деген осы. | | | |Сәлеметсіздерме балалар! | | | |Отырыңыздар! | | | | | | | |Балалар жер мен суды білемізбе? | | | |-Жердің бетінде нелер? кімдер? | | | |Тіршілік етеді? |-Жан-жануар, адамзат, | | |-Жерде нелер өседі? |өсімдіктер. | | |Жер бетінде жататын бұл құнарлы|- Ағаш,гүл,шөп. | | |топырақтан ағаш,гүл, | | | |шөп,өсімдіктер өсіп | | | |шығады.Сонымен бірге жер бізге | | | |нанда,тамақта,киетін киімде | | | |береді.Сондықтан жерді Жер – ана |- жұмсақ | | |деп атайды. Қане топырақты ұстап|- қара | | |көрейікші,қандай? | | | |-Ал топырақтың түсі қандай? | | | |Балалар енді су туралы | | | |айтайын,тыңдаңдар. Жер бетіндегі | | | |көптеген заттар сұйық, қатты не | | | |газ түрінде кездеседі. Ал су үш | | | |күйдеде болады.Су бір күйден | | | |екінші күйге ауысады.Сондықтанда |- иісі жоқ | | |суды сиқырлы деп атайды. | | | |- Судың иісі барма? |Тәжірибені жасауға | | |Суға тәжірибе жасап көрейікші. |көмектесу. | | |-Суды шыны ыдысқа құямыз.Су |-Көрінеді. | | |мөлдір,түсі жоқ. | | | |Шыны ыдыстағы суға бір зат | | | |саламыз көрінеме ? | | | |Шыныға бояу қосамыз. Енді зат | | | |көрінеме? | | | |Су құйылады,су сұйық.Суды | | | |үнемдеп пайдалану керек. Барлық | | | |тіршілік иелері суды қажет | | | |етеді. | | | |Қармен мұзға тәжірибе жасайық. | | | | | | | |1 – тәжірибе : Қарды алақанға | | | |салып,ұстап тұру. Ерігенін көру, | | | |түсіндіру. | | | | | | | |2 – тәжірибе : Еріген қарды | | | |стақан түбіне тұндыру. Қарды | | | |жеуге болмайды. Қар мен мұз өте | | | |кір. Қар мен мұз, жаңбыр барлығы| | | |суға айналады. | | | | | | | |Тіл жаттықтыру. | | | |Ер-ер – дөңгелек жер. |Жұмбақтар мен | | |У-У-У- мөлдір су. |жаңылтпаштар айту. | | |Уа – уа – уа таза ауа. | | | |Жұмбақтар мен жаңылтпаштар |Саусақ ойынын ойнау | | |білемізбе? |бірге. | | | | | | |Сергіту сәті. |Қылқаламмен бояу | | |Ауа,от,су,жер. |жаңбырдың суретін. | | |Саусақ ойыны. «Жаңбыр» | | | |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | | | |Айтады гүл: | | | |-Дұрыс! Дұрыс! | | | |Жаңбыр жауса,тырс-тырс, | | | |Айтады қыр: | | | |- Ырыс! Ырыс! | | | |Албоммен жұмыс. | | | |Жаңбырдың суретін салу. | | | |Сергіту сәті. «Мөлдір су» | | | |Ой балалар жарайсыңдар! | | | |Ұйымдастырылған оқу іс – | | | |әрекетіне жақсы қатысқан | | | |балаларды мадақтау. | | | |-Сау болыңыздар! | | |Рефлексивті | | | |коррекциялаушы | | | | | | | Күтілетін нәтеже : Білуі : Жер мен судың пайдасын білу. Меңгеруі : Табиғатты қорғай білу. Жасай алуы : Жер мен судың суретін салу.