Технологиялық карта

Көшіріп алу

Пән: Өзін-өзі тану




                                                Технологиялық  картасы
Білім беру саласы :  Қатынас, Шығармашылық
Бөлімдері : Қоршаған  ортамен  таныстыру
Тақырыбы :  Жер  мен  су
Мақсаты :   Балаларға  жер мен сумен  таныстыру, Табиғат  құбылыстары
туралы айту. Қарандашпен  дұрыс жұмыс  істеу. Іскерліктерін дамыту.
Табиғатты  қорғауға  тәрбиелеу.

Билигвалдық компоненті :
|Тәсілдер кезеңдері    |      Тәрбиешінің  іс - әрекеттері |Балалардың іс - әрекеті  |
|                      |                                   |                         |
|Мотивациялық  -       |Балалаға  жер мен судың суреттерін |                         |
|қозғаушы              |көрсету.                           |                         |
|                      |Жылулық  шеңбері                   |Бір-біріне  тілектер     |
|                      |Сылдырлайды  мөлдір су,            |айтады.                  |
|                      |Мөлдір  суға  қолыңды  жу.         |                         |
|                      |Жуынсаң  сен,  әрдайым,            |                         |
|                      |Таза  бетің  маңдайың.             |                         |
|Ұйымдастырушылық –    |Тазалықтың  досы –                 |                         |
|ізденушілік.          |Су  деген осы.                     |                         |
|                      |Сәлеметсіздерме  балалар!          |                         |
|                      |Отырыңыздар!                       |                         |
|                      |                                   |                         |
|                      |Балалар жер  мен суды  білемізбе?  |                         |
|                      |-Жердің  бетінде  нелер?  кімдер?  |                         |
|                      |Тіршілік  етеді?                   |-Жан-жануар, адамзат,    |
|                      |-Жерде  нелер  өседі?              |өсімдіктер.              |
|                      |Жер  бетінде  жататын  бұл  құнарлы|-  Ағаш,гүл,шөп.         |
|                      |топырақтан  ағаш,гүл,              |                         |
|                      |шөп,өсімдіктер  өсіп               |                         |
|                      |шығады.Сонымен  бірге жер  бізге   |                         |
|                      |нанда,тамақта,киетін  киімде       |                         |
|                      |береді.Сондықтан  жерді  Жер – ана |- жұмсақ                 |
|                      |деп  атайды. Қане  топырақты  ұстап|- қара                   |
|                      |көрейікші,қандай?                  |                         |
|                      |-Ал  топырақтың  түсі  қандай?     |                         |
|                      |Балалар енді  су  туралы           |                         |
|                      |айтайын,тыңдаңдар. Жер  бетіндегі  |                         |
|                      |көптеген заттар сұйық, қатты  не   |                         |
|                      |газ  түрінде  кездеседі. Ал  су үш |                         |
|                      |күйдеде  болады.Су  бір  күйден    |                         |
|                      |екінші  күйге  ауысады.Сондықтанда |- иісі  жоқ              |
|                      |суды  сиқырлы  деп  атайды.        |                         |
|                      |- Судың иісі  барма?               |Тәжірибені жасауға       |
|                      |Суға  тәжірибе  жасап  көрейікші.  |көмектесу.               |
|                      |-Суды  шыны  ыдысқа  құямыз.Су     |-Көрінеді.               |
|                      |мөлдір,түсі  жоқ.                  |                         |
|                      |Шыны  ыдыстағы  суға бір  зат      |                         |
|                      |саламыз  көрінеме ?                |                         |
|                      |Шыныға  бояу  қосамыз. Енді  зат   |                         |
|                      |көрінеме?                          |                         |
|                      |Су  құйылады,су  сұйық.Суды        |                         |
|                      |үнемдеп  пайдалану  керек. Барлық  |                         |
|                      |тіршілік  иелері суды  қажет       |                         |
|                      |етеді.                             |                         |
|                      |Қармен  мұзға  тәжірибе  жасайық.  |                         |
|                      |                                   |                         |
|                      |1 – тәжірибе : Қарды  алақанға     |                         |
|                      |салып,ұстап  тұру. Ерігенін  көру, |                         |
|                      |түсіндіру.                         |                         |
|                      |                                   |                         |
|                      |2 – тәжірибе : Еріген  қарды       |                         |
|                      |стақан  түбіне  тұндыру. Қарды     |                         |
|                      |жеуге  болмайды. Қар мен  мұз  өте |                         |
|                      |кір. Қар  мен мұз,  жаңбыр  барлығы|                         |
|                      |суға  айналады.                    |                         |
|                      |                                   |                         |
|                      |Тіл  жаттықтыру.                   |                         |
|                      |Ер-ер – дөңгелек  жер.             |Жұмбақтар  мен           |
|                      |У-У-У- мөлдір  су.                 |жаңылтпаштар  айту.      |
|                      |Уа – уа – уа таза   ауа.           |                         |
|                      |Жұмбақтар  мен  жаңылтпаштар       |Саусақ  ойынын  ойнау    |
|                      |білемізбе?                         |бірге.                   |
|                      |                                   |                         |
|                      |Сергіту  сәті.                     |Қылқаламмен бояу         |
|                      |Ауа,от,су,жер.                     |жаңбырдың  суретін.      |
|                      |Саусақ  ойыны.  «Жаңбыр»           |                         |
|                      |Жаңбыр  жауса,тырс-тырс,           |                         |
|                      |Айтады  гүл:                       |                         |
|                      |-Дұрыс! Дұрыс!                     |                         |
|                      |Жаңбыр  жауса,тырс-тырс,           |                         |
|                      |Айтады  қыр:                       |                         |
|                      |-  Ырыс!  Ырыс!                    |                         |
|                      |Албоммен  жұмыс.                   |                         |
|                      |Жаңбырдың  суретін  салу.          |                         |
|                      |Сергіту  сәті. «Мөлдір  су»        |                         |
|                      |Ой  балалар  жарайсыңдар!          |                         |
|                      |Ұйымдастырылған  оқу  іс –         |                         |
|                      |әрекетіне жақсы  қатысқан          |                         |
|                      |балаларды  мадақтау.               |                         |
|                      |-Сау  болыңыздар!                  |                         |
|Рефлексивті           |                                   |                         |
|коррекциялаушы        |                                   |                         |
|                      |                                   |                         |


Күтілетін нәтеже :
Білуі :  Жер мен  судың  пайдасын  білу.

Меңгеруі :   Табиғатты  қорғай  білу.

Жасай алуы :  Жер  мен  судың  суретін  салу.



Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек