Жарықтың қасиеттері
Пән: Физика
САБАҚ ЖОСПАРЫ |ПӘН |Физика |8 сынып |14 сәуір | |ТАҚЫРЫБЫ |Жарықтың қасиеттері | | |§ 61. Жарық. Жарық жылдамдығы. Жарық көздері. § 62. Күн –жұлдыз. | | |§ 63. Жарықтың таралуы. Күннің және айдың тұтылуы. | |МАҚСАТЫ |Жарық, жарық көздері, жарық жылдамдығы, жарықтың түзу сызықпен | | |таралуы, Күннің құрылысы, Күннің және Айдың тұтылуы туралы | | |мағлұмат алып үйренеді; | |КҮТІЛЕТІН |Жарық туралы, жарық көздері туралы біледі; | |НӘТИЖЕСІ |жарықтың түзу сызықпен таралуына мысалдыр келтіре алады; | | |Күннің құрылысы, Күннің және Айдың тұтылуын түсінеді; | |Қосымша құралдар|тірек-сызбалар, үлестірмелі карточкалар, дидактикалық | | |материалдар, глобус, электр шамы, шар, штатив, т.б. | |Сабақтың барысы: | |І. Ұйымдастыру |А)Тренинг «көршіні таныстыру» | |бөлімі. |Ә) топтарға бөлу «Жұлдыз, Ай, Күн» | | | | | | | |ІІ. Ой қозғау | | | |тест жұмысын беру: | | |Магнит өрісін өзгерткенде, электр тогы пайда болады. Бұл құбылыс | | |қалай аталады? | | |А) электр өрісі | | |ә) Электрмагниттік индукция құбылысы | | |б) магнит өрісі | | |Электромагниттік индукция құбылысын ашқан кім? | | |А) Андре Мари Ампер | | |ә) Александро Вольта | | |б) Майкл Фарадей | | |“Индукция” латын тілінен аударғанда қандай мағына береді? | | |А) магнит | | |ә) бағыттау | | |б) индукция | | |Механикалық энергияны электр энергиясына айналдыртын машина | | |А) трансформатор | | |ә) генератор | | |б) ротор | | |Кернеуді арттыруға және кемітуге арналған құрал қалай аталады? | | |А) трансформатор | | |ә) генератор | | |б) ротор | | | | | | | | | | | |Топтарға тапсырма бөліп беріп, спикер таңдап, үш параграфты қамту. | | | | |ІІІ. Мағынаны | | |тану «Мясо по - | | |китайски» |А) «Қарама – қарсы элементтер» стратегиясы | |стратегиясы |Дербес жарық көздері | | |Шағылған жарық көздері | |ІV. Бекіту | | | |Жылулық, люминесценциялық, плазмалық | | |Жарық көздерінен өздеріне түсетін жарықты шағылдырушы | | | | | | | | | | | | | | |Ә) Семантикалық картаны толтыру. | | |Жарық | | |Не үшін керек | | |Жарық көздері | | |Жылдамдықтар /өлшемдері/ | | |Химиялық реакциялар | | |Қолданылуы | | | | |V. Қорытынды |Жарық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Аспан денелері | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Табиғи | | | | |Үйге тапсырма. | | |Оқушыларды | | |бағалау. | | | | | |Рефлексия | | | | Жасанды | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Күн | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Сабақты қорытындылай келе «Сөзжұмбаққа» кезек береміз. | | |1. Ғаламдағы негізгі жарық көздері /Жұлдыз/ | | |2. Жарық жылдамдығы 299 711 км/с – қа тең вакуумге қарағанда аз | | |зат /Ауа/ | | |3. Күннің көрінетін бөлігі /Фотосфера/ | | |4. Күн тұтылуының толық фазасы кезінде көруге болатын түр | | |/Шұғыла/ | | |5. Вакуумдегі жарық үшін қажетті физикалық шама /Жылдамдық/ | | | | | | | | | | | | | | | | | |§ 61. Жарық. Жарық жылдамдығы. Жарық көздері | | |§ 62. Күн –жұлдыз. | | |§ 63. Жарықтың таралуы. Күннің және айдың тұтылуы. | | | | | | | | |Түрлі түсті стикерлер арқылы сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын | | |білдіреді. |