ҚМЖ ағылшын тілі. 1 сынып.
Пән: Ағылшын тілі
Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |School things | |Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен | | |таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа| | |сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог | | |құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы | | |грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау | | |дағдысын қалыптастыру. | |Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған | |нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. | | |Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің | | |аудармасын білу. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |. Make greeting. |Good afternoon, | |moment. |- Good morning, pupils! |teacher! | | |Thank you pupils! Sit down. |. Report of the pupil | | | |on duty. | |Warm-up |Good morning әні |Оқушылар Good morning | |activity. |Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін |әнін орындайды. | | |заттардың аттарымен танысамыз. | | |Introduction, |Сергіту сәті. |. | |explanation of |Look at the picture, listen and | | |new material. |repeat after me | | | |. New words |A pen –қалам | | |A pen –қалам |A pencil –қарындаш | | |A pencil –қарындаш |A rubber –өшіргіш | | |A rubber –өшіргіш |A ruler - сызығыш | | |A ruler - сызығыш | | | | | | | |Listen and remember |Балалар сөйлемдерді | | |It’s a pencil. It’s a ruler. |қайталап, суреттерден | | |It’s a rubber. It’s a pen. |табады. | | | | | | |Grammar | | | | |«Мынау не?» деген | | |What’s this? |сұраққа жаңа сөздерді | | |It’s a pen. |пайдалана отырып жауап| | | |береді. | | |Hands up, | | | |Hands down | | | |Hop, hop | | | |Turn around | | | |Bend left, bend right | | | |Turn around and sit down | | |Practice |Track 22 |Оқушылар фразаларды | | |What’s this?-It’s a pen |мұғалім артынан | | |What’s this?-It’s a pencil |қайталайды. | | |What’s this?-It’s a ruler |Содан соң оқушылар | | |What’s this?-It’s a rubber |бір-біріне оқу | | | |құралдарын көрестіп | | | |«мынау не?» деген | | | |сұрақтар қойып, жауап | | | |береді. | |. Conclusion |Everybody was very active today, | | |part. |everybody tried to share his | | | |opinion today so I think I should| | |Homework |give only good and excellent | | | |marks today. And I want you to | | | |work this way at every lesson. | | | |Our lesson is over, good-bye. | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |School things | |Мақсаты : |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен | | |таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған | | |лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп | | |құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік| | |жағдайында диалог және монолог құру дағдысн | | |қалыптастыру. | |Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған | |нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. | | |Ұсынылған зат туралы естіген материалды түсіну. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Good morning, children! I am |Good | |moment. |glad to see you! What date is|afternoon, | | |today? What is the weather |teacher! | | |like today? Today we are |. Report of | | |going to speak about school |the pupil on | | |things. |duty. | |Warm-up activity. |Оқушылардан өткен тақырып |Оқушылар pen, | | |бойынша мектеп құралдарының |pencil, | | |ағылшын тіліндегі аудармасын |rubber, rule | | |сұрау |сөздерінің | | | |ағылшынша, | | | |қазақша | | | |аудармаларын | | | |айтады | |Introduction, |New words |. | |explanation of new |A bag-сумка |Оқушылар жаңа | |material. |A book-кітап |лексикалық | | |A copy-book-дәптер |материалдарды | | |A pencil case-пенал |қайталайды, | | | |есте сақтайды.| | |Listen and remember | | | |It’s a bag. It’s a book. | | | |It’s a copy-book. It’s a | | | |pencil case. | | | | | | | |Grammar | | | | | | | |What’s this? | | | | | | | |Сергіту сәті. | | | |One, two, three on the | | | |tiptoes | | | |One, two, three on the |It’s a pencil | | |tiptoes |case. | | |One, two, three turn around |It’s a pencil.| | |Clap, clap, step aside. |It’s a ruler. | | | |It’s a rubber.| | | |It’s a pen. | |Practice |Жұппен жұмыс |Бір оқушы | | |Сұрақ-жауап |сөмкеден | | | |мектеп | | | |құралдарын | | | |шығарып қойып | | | |«What’s this?»| | | |деген сұрақ | | | |қояды, ал | | | |екінші оқушы | | | |оған жауап | | | |береді. | |. Conclusion part. | Everybody was very | | | |active today, everybody tried| | |Homework |to share his opinion today so| | | |I think I should give only | | | |good and excellent marks | | | |today. And I want you to work| | | |this way at every lesson. Our| | | |lesson is over, good-bye. | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |Our classroom | |Мақсаты : |Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа | | |лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің | | |көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде | | |орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді | | |енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын| | |қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. | |Күтілетін |Ағылшын тілінде сөздер мен фразаларды есту арқылы | |нәтиже |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену; | | |кестедегі ақпаратты тарату, бекіту. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Good morning, children! I am glad to |Good afternoon, | |moment. |see you! What date is today? What is |teacher! | | |the weather like today? Today we are |. Report of the pupil | | |going to speak about school things. |on duty. | |Warm-up activity. |Бүгін біз сынып бөлмесіндегі | | | |заттардың атауларымен танысамыз және | | | |оқу құралдарын көпше түрде атап | | | |үйренеміз. | | | |What the English for |Оқушылар өткен тақырыта| | |Сумка, кітап, дәптер, пенал |өткен сөздердің | | |What the Kazakh for |ағылшынша, қазақша | | |Bag, book, copy-book, pencil case, |атауларын айтады. | | |pencil, pen, rubber, ruler. | | |Introduction, |New words |Оқушылар тыңдап, | |explanation of new |A board –тақта |мұғалімнің артынан | |material. |A desk –парта |қайталайды. | | |A chair-отырғыш | | | |Listen and remember | | | |It’s a desk . It’s a board | | | |It’s a pen. It’s a rubber . | | | |Grammar | | | |A pen – three pens | | | |A ruler – four rules | | |Practice |«Бинго» ойыны |Балалар қолдарындағы | | | |суреттердің ағылшынша | | | |атауларын естігенде | | | |сызып отырады. Кімнің | | | |флэш-картасы бірінші | | | |толады. Сол оқушы | | | |«бинго» деп айқайлайды | | | |және жеңімпаз атанады. | |. Conclusion part. | Everybody was very active | | | |today, everybody tried to share his | | |Homework |opinion today so I think I should | | | |give only good and excellent marks | | | |today. And I want you to work this | | | |way at every lesson. Our lesson is | | | |over, good-bye. | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |At school. | |Мақсаты : |Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді | | |пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін | | |жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша | | |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше | | |түрде дұрыс айту дағдысын дамыту. | |Күтілетін |Тілдік тақырып бойынша оқылған | |нәтиже |лексикалық-грамматикалық материалды берілген | | |коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын | | |тіліндегі сөздер мен фразаларды есту арқылы | | |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар | |moment. |Good morning, good morning, |мұғаліммен | | |Good morning to you! |амандасады: | | |Good morning, good morning |Good morning, | | |I am glad to see you! |good morning | | | |We are glad to | | | |see you! | |Warm-up activity. |Бүгін 6iз сынып бөлмесіндегі | | | |заттардың атауларымен танысуды | | | |жалғастырамыз және сыныпта Өзін-өзі | | | |ұстаудың бастапқы нормаларын | | | |сақтауды, мұғалімнің бұйрықтары мен | | | |өтініштерін орындауды үйренеміз. | | |Introduction, |Track |Оқушылар | |explanation of new |1-сурет.Good morning, children! |суреттерге | |material. |2-сурет.Sit down, please. |қарап, тыдайды | | |3-сурет.Open your books. |және аударады. | | |4-сурет.Open your copy-books. |Қажет болса, | | |5-сурет.Take your pens. |мұғалім | | |6-сурет.Look at the board. |көмектеседі | | |7-сурет.Close your books and |Балалар, | | |copy-books. |суреттеп балалар| | |8-сурет.Stand up, please. Goodbye, |қандай | | |children. |бұйрықтарды | | |2-жаттығу. Look and say. |орындап жатыр? | | | |Балалардын | | | |жауаптары: | | | |1-сурет.Open | | | |your book. | | | |2-сурет.Sit | | | |down, please. | | | |3-сурет.Close | | | |your book. | | | |4-сурет.Take the| | | |book. | | | |5-сурет.Look at | | | |the teacher. | | | |6-сурет.Take the| | | |pen. | | | |7-сурет.Look at | | | |the board. | |Practice |«Роботтар». Рөлдік ойын. |Оқушылар оларды | | |Listen and do. |робот сияқты | | |Мұғалім бұйрық береді |орындайды. | | |Look at the teacher. |Жаңылысқандар | | |Take your pen. |ойыннан шығады. | | |Take the ruler. | | | |Open your copy-book. | | | |Sit down. | | | |Open your book. | | | |Close your book. | | | |Look at the board. | | | |Stand up. | | | |Cepгimy cәmi | | | |(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын | | | |көрсетіп жаттығу өткізеді) | | | |Hands up, hands down. | | | |Hop, hop, | | | |Turn around. | | | |Bend left, bend right, |Балалар | | |Turn around and sit down. |суреттерді | | |2-жаттығу. Match and say what they |оларды | | |are. |контурларымен | | | |сәйкестиендіріп,| | | |оларды атайды. | |. Conclusion part. |Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? |Оқушылар сабақта| | |Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не |үйренген | |Homework |айтасыңдар. |сөздерін ағылшын| | |Бүгінгі сабақта «оқу құрал |тілінде айтады. | | |жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін| | | |пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді | | | |айтады: a book, а реп, a pencil, a | | | |desk, a chair, a board). Мұғалімнің | | | |нұсқауларын орындауды | | | |үйрендіңдер(оқушылар: take, open, | | | |stand up etc.). | | | |Well done! (Баланың сабақтағы | | | |жетістіктерін атап өту өте маңызды). | | | |Goodbye, children! | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |Colours. | |Мақсаты : |«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық | | |бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue). | | |What colour is it? It's my favourite colour | | |құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін жаңа | | |сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша | | |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. | |Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған | |нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен | |moment. |Good morning, good morning, Good |амандасады: | | |morning to you! |Good morning, good | | |Good morning, good morning |morning We are glad to | | |I am glad to see you! |see you! | |Warm-up activity. |Бүгін 6iз түстерді белгілейтін |Оқушылар өздері белетін| | |сөздермен танысып, түстерді атап |түстерді ағылшын | | |үйренеміз. |тілінде айтады. | |Introduction, |Look at this picture, listen and |Оқушылар мұғалімнің | |explanation of new |repeat after me. Мұғалім сары күн, |артынан 6ipre және жеке| |material. |жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір |дара қайталайды: Red, | | |аспан бейнеленген суреттерді |yellow, green, blue. | | |көрсетеді | | | |Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді | | | |ағылшын тілінде айтып көрелік: | | | |Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай? | | | |Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. | | | |Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. |Оқушылар әнді бірнеше | | |Repeat after me. |рет тыңдайды, сосын | | |Listen and sing. |қайталап айтады, кейін | | |Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе |сыныпты топқа бөлуге | | |ұнаған түс туралы қалай айту керек |болады. Бір топ бірінші| | |екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені|жолды, екінші топ | | |ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді|екінші жолды солай | | |тыңдаймыз. |жалғаса береді. | | |Track 25. | | | |I like red and I like blue, |Кейін орын алмасады. | | |I like yellow and green. |Осылай балалардың қалай| | |I like red and 1 like blue, |есте сақтағандарын | | |I like yellow and green. |байқаймыз. | | |Мұғалім оқушыларға бір түске боялған |Оқушылар сұраққа жауап | | |карточканы көрсетіп, «What colour is |береді. | | |it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл|Оқушылардың қаншалықты | | |сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» |түсінгендігін байқау | | |құрылымын пайдалана отырып, қалай |үшін мұғалім «Зейінді | | |дұрыс жауап беру керектігін |бол» ойынын ұсынады. | | |түсіндіреді. |Мұғалім түрлі түстерді | | |4 жаттығу. Answer the question. What |көрсетіп: «It's red. | | |colour is it? It's red. |It's blue». «It's | | |Енді біз заттардың түсін айта аламыз.|yellow. «It's green» | | |Суретке қарап ондағы заттардың |дейді. Егер ол дұрыс | | |түстерін атаңдар. |айтса балалар«Yes, it's| | |Мұғалім цифрмен белгіленген |red». Erep қателессе: | | |заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ |«No, it's blue», - | | |қояды: Look at number 1. What colour |дейді | | |is it? |Оқушылар мұғалімнің | | | |артынан және дара | | |«What colour is it?» деген сұрақпен |қайталайды. «What | | |танысып, оған жауап беруге үйренеді. |colour is it? | | |Енді біз осы сұраққа сүйікті |It's yellow. It's my | | |түсімізді айтуды үйренеміз. |favourite colour. It's | | |What colour is it? |my favourite colour» | | |It's red. It's my favourite colour. | | | |Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. | | | |It's my favourite colour. Repeat | | | |after me | | |Practice |Сергіту сәті |Оқушылар өздеріне | | |Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің|айтқан түстерді | | |артынан қайталайды). |айтқанда секіреді. | | |Мен құлақтарына түстерді сыбырлап | | | |айтам сол түстегі бақалар секіру | | | |керек | | | |Yellow frogs, jump! | | | |Green frogs, jump! |What colour is it? | | | |It's red. It's my | | |Pair work. Ask and answer. |favourite colour. | | |Мұғалім балаларға жұптасып диалог |It's a chair. It's | | |құруды ұсынады. |yellow. | | |Look, listen, choose and colour. |It's a bag. It's green.| | |Балалар мұғалімнің айтуынша |It's a pencil case. | | |суреттерді бояйды |It's blue. | | | |It's a ruler. It's red.| | | |It's a book. It's | | | |green. | |Conclusion part. |- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер| | | |Сендер түстерді білдіретін сөздермен | | |Homework |таныстыңдар (балалар сөздерді айтады:| | | |red, blue, yellow, green). «What | | | |colour is it?» деген сұрақты қойып, | | | |оған жауап беруді үйрендіңдер. | | | |Great job! Балалардың жетістіктерін | | | |айту өте маңызды). | | | |Goodbye, children! | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |Shapes. | |Мақсаты : |Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық| | |бірліктермен таныстыру (triangle circle, square). | | |It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері | | |білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік | | |жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. | | |Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын| | |дамыту. | |Күтілетін |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған | |нәтиже |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен | |moment. |Good morning, good morning, |амандасады: | | |Good morning to you! |Good morning, good | | |Good morning, good morning |morning | | |I am glad to see you! |We are glad to see you!| |Warm-up activity. |Суреттер арқылы түстерді қайталату |Оқушылар түстердің | | | |ағылшын тіліндегі | | |Бүгін 6iз математика сабағында |баламаларын айтады. | | |пайдаланатын фигуралардың ағылшын | | | |тіліндегі атауымен танысамыз. | | | |Фонетикалық жаттығу. | | | |Балалар, 6iзre кімнің келгенін | | | |қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен | | | |амандасады. (CI.: Good morning, Mr. | | | |Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello, | | | |children. How are you? | | | |Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық | | | |дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар | | | |бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде | | | |кездеседі. | | | |Listen to me and repeat: | | | |[ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә]. |(Мұғалім дыбыстарды | | |[з:], [з:], [з:]. |әндетіп айтады, балалар| | |Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып |қайталайды). | | |көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде | | | |балалардың еріндері мен тілдерінің | | | |қозғалысына назар аударыңыз. | | | |Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1| | | |айтып көрелік. Listen and repeat | | | |after me. | | | |[ai] triangle, my, hi. | | | |[еә] where, chair, square. | | | |[з:] girl, circle, learn. | | |Introduction, |Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, |оқушылар мұғалімнің | |explanation of new |үшбұрышты білдіретін заттар бар |артынан және жеке дара | |material. |: Look at me. It's a |қайталайды, | | |triangle-үшбұрыш, It's a circle | | | |–дөңгелек, It's a square-тік | | | |төртбұрыш. |оқушылар жаңа сөздерді | | |Repeat after me |қолдангып ағылшын | | |See the shapes and say. |тілінде жауап береді. | | |Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді |Оқушылар қай пішін | | |де, пішінін сұрайды. |екенін айту керек | | |Play the game. Draw the shapes in the| | | |air. |Оқушылар қайталайды, | | |Мұғалім: ауада сурет салады. |естерінде сақтайды. | | |Track 27. | | | |Shapes are here, shapes are there. | | | |Shapes are, shapes are everywhere. | | | |This is a circle, this is a square. | | | |This is a triangle. | | | |Shapes are everywhere. | | | |Сepгіmy сәті | | | |Green frogs jump | | | |Yellow frogs, jump! | | | |Green frogs, jump! | | |Practice |1-жаттығу. Color the circles - red, |Оқушылар түрлі -түсті | | |square - green, triangles - blue. |бояулармен бояйды. | | |Мұғал1м: Фигураларды түрлі-түсті | | | |карандаштармен бояңдар |Балалар, сабақта | | |2-жаттығу. Draw a girl or a boy using|үйренген фигураларды | | |shapes. Name the shapes. |ғана алады, ер баланың | | | |немесе қыздың суретін | | | |салады | |. Conclusion part. |Бүгін біздер фигуралардың атауымен | | | |таныстық. Ағылшын тілінде | | |Homework |фигуралардың атауын үйрендік | | | |(оқушылар «а triangle, a square, а | | | |circle» сөздерін айтады). Great job! | | | |Балаларды мадақтау | | | |-Goodbye, children! | | Бекітемін:__________ Күні:______________ |Пәні |Ағылшын тілі. |Сыныбы 1 а,б | | |Тақырыбы: |Progress test. | |Мақсаты : |Өткен материалды бекіту, қорыту. Ауызша және | | |жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыру. Дұрыс | | |дыбыстау дағдыларын дамыту. | |Күтілетін |қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған | |нәтиже |сәйкес іс-қимыл жасау дағдысын қалыптастыру. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының | | | |іс-әрекеті | |I. Organization |Мұғалім балалармен амандасады: |Оқушылар мұғаліммен | |moment. |Good morning, good morning, |амандасады: | | |Good morning to you! |Good morning, good | | |Good morning, good morning |morning | | |I am glad to see you! |We are glad to see you!| |Warm-up activity. |«School things. Colours» тақырыбы | | | |бойынша сөздерді қайталаймыз. | | | |Қорытынды тестімен жұмыс. | | |Introduction, |Мына тапсырмаларды орындаңдар. | | |explanation of new |What colour is it?. |It’s yellow | |material. |Say: It’s a … - | | | |What is this? |It’s a square | | |Count and say:. |It’s a yellow ruler. | | |Тоқсан ішінде өткен материалды |three pens | | |қайталаған соң, балалар жұмыс | | | |дәптерлерінде тест орындауға | | | |кіріседі. | | | |Тест тапсырмалары: | | | |1. Listen to the teacher and put the | | | |sticker into the right place. | | | |1) It’s a board. 2) It’s a chair. 3) | | | |It’s a pencil case. 4) It’s a ruler. | | | |5) It’s a rubber. 6) It’s a |Оқушылар берілген | | |copy-book. |тапсырмаларды | | |2. Listen, choose and circle. |орындайды. | | |Мұғалімнің сөздері: It’s a blue | | | |pencil. It’s a yellow bag. It’s a | | | |green book. It’s a red pen. | | | |3. Choose and circle: Yes/No. | | | |Балалар сурет бойынша тиісті жауапты | | | |таңдап, оны айналдыра сызады. | | | |4. Listen to your teacher and draw. | | | |Мұғалiм сөздері: It’s a square. It’s | | | |a triangle. It’s a circle. | | |. Conclusion part. |Бұл тоқсанда сендер не үйрендіңдер? | | | |Не жайында әңгімелей аласыңдар? | | |Homework |Тестте қай тапсырмалар қиын болды? | | | |Біз бұрын өткен сөздерді қайталадық. | | | |Well done! Goodbye, children! | | | | | |