ҚМЖ ағылшын тілі. 1 сынып.

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі

Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні               |Ағылшын тілі.      |Сыныбы 1 а,б      |               |
|Тақырыбы:          |School things                                         |

|Мақсаты :   |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен       |
|            |таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа|
|            |сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог   |
|            |құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы     |
|            |грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау     |
|            |дағдысын қалыптастыру.                             |
|Күтілетін   |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған    |
|нәтиже      |сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру.      |
|            |Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің      |
|            |аудармасын білу.                                   |

|Кезеңдері       |Мұғалімнің іс-әрекеті            |Оқушының              |
|                |                                 |іс-әрекеті            |
|I. Organization |. Make greeting.                 |Good afternoon,       |
|moment.         |- Good morning, pupils!          |teacher!              |
|                |Thank you pupils! Sit down.      |. Report of the pupil |
|                |                                 |on duty.              |
|Warm-up         |Good morning әні                 |Оқушылар Good morning |
|activity.       |Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін |әнін орындайды.       |
|                |заттардың аттарымен танысамыз.   |                      |
|Introduction,   |Сергіту сәті.                    |.                     |
|explanation of  |Look at the picture, listen and  |                      |
|new material.   |repeat after me                  |                      |
|                |. New words                      |A pen –қалам          |
|                |A pen –қалам                     |A pencil –қарындаш    |
|                |A pencil –қарындаш               |A  rubber –өшіргіш    |
|                |A  rubber –өшіргіш               |A ruler -  сызығыш    |
|                |A ruler -  сызығыш               |                      |
|                |                                 |                      |
|                |Listen and remember              |Балалар сөйлемдерді   |
|                |It’s a pencil. It’s a ruler.     |қайталап, суреттерден |
|                |It’s a rubber. It’s a pen.       |табады.               |
|                |                                 |                      |
|                |Grammar                          |                      |
|                |                                 |«Мынау не?» деген     |
|                |What’s this?                     |сұраққа жаңа сөздерді |
|                |It’s a pen.                      |пайдалана отырып жауап|
|                |                                 |береді.               |
|                |Hands up,                        |                      |
|                |Hands down                       |                      |
|                |Hop, hop                         |                      |
|                |Turn around                      |                      |
|                |Bend left, bend right            |                      |
|                |Turn around and sit down         |                      |
|Practice        |Track 22                         |Оқушылар фразаларды   |
|                |What’s this?-It’s a pen          |мұғалім артынан       |
|                |What’s this?-It’s a pencil       |қайталайды.           |
|                |What’s this?-It’s a ruler        |Содан соң оқушылар    |
|                |What’s this?-It’s a rubber       |бір-біріне оқу        |
|                |                                 |құралдарын көрестіп   |
|                |                                 |«мынау не?» деген     |
|                |                                 |сұрақтар қойып, жауап |
|                |                                 |береді.               |
|. Conclusion    |Everybody was very active today, |                      |
|part.           |everybody tried to share his     |                      |
|                |opinion today so I think I should|                      |
|Homework        |give only good and excellent     |                      |
|                |marks today. And I want you to   |                      |
|                |work this way at every lesson.   |                      |
|                |Our lesson is over, good-bye.    |                      |






































      Бекітемін:__________
   Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |School things                                   |

|Мақсаты :     |Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен       |
|              |таныстыру. Тақырып бойынша бұрынғы оқылған         |
|              |лексиканың белсенділігін арттыру. Мектеп           |
|              |құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік|
|              |жағдайында диалог және монолог құру дағдысн        |
|              |қалыптастыру.                                      |
|Күтілетін     |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған    |
|нәтиже        |сәйкес  іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру.     |
|              |Ұсынылған зат туралы естіген материалды түсіну.    |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті        |Оқушының      |
|                    |                             |іс-әрекеті    |
|I. Organization     |Good morning, children! I am |Good          |
|moment.             |glad to see you! What date is|afternoon,    |
|                    |today? What is the weather   |teacher!      |
|                    |like today? Today we are     |. Report of   |
|                    |going to speak about school  |the pupil on  |
|                    |things.                      |duty.         |
|Warm-up activity.   |Оқушылардан өткен тақырып    |Оқушылар pen, |
|                    |бойынша мектеп құралдарының  |pencil,       |
|                    |ағылшын тіліндегі аудармасын |rubber, rule  |
|                    |сұрау                        |сөздерінің    |
|                    |                             |ағылшынша,    |
|                    |                             |қазақша       |
|                    |                             |аудармаларын  |
|                    |                             |айтады        |
|Introduction,       |New words                    |.             |
|explanation of new  |A bag-сумка                  |Оқушылар жаңа |
|material.           |A book-кітап                 |лексикалық    |
|                    |A copy-book-дәптер           |материалдарды |
|                    |A pencil case-пенал          |қайталайды,   |
|                    |                             |есте сақтайды.|
|                    |Listen and remember          |              |
|                    |It’s a bag. It’s a book.     |              |
|                    |It’s a copy-book. It’s a     |              |
|                    |pencil case.                 |              |
|                    |                             |              |
|                    |Grammar                      |              |
|                    |                             |              |
|                    |What’s this?                 |              |
|                    |                             |              |
|                    |Сергіту сәті.                |              |
|                    |One, two, three on the       |              |
|                    |tiptoes                      |              |
|                    |One, two, three on the       |It’s a pencil |
|                    |tiptoes                      |case.         |
|                    |One, two, three turn around  |It’s a pencil.|
|                    |Clap, clap, step aside.      |It’s a ruler. |
|                    |                             |It’s a rubber.|
|                    |                             |It’s a pen.   |
|Practice            |Жұппен жұмыс                 |Бір оқушы     |
|                    |Сұрақ-жауап                  |сөмкеден      |
|                    |                             |мектеп        |
|                    |                             |құралдарын    |
|                    |                             |шығарып қойып |
|                    |                             |«What’s this?»|
|                    |                             |деген сұрақ   |
|                    |                             |қояды, ал     |
|                    |                             |екінші оқушы  |
|                    |                             |оған жауап    |
|                    |                             |береді.       |
|. Conclusion part.  |          Everybody was very |              |
|                    |active today, everybody tried|              |
|Homework            |to share his opinion today so|              |
|                    |I think I should give only   |              |
|                    |good and excellent marks     |              |
|                    |today. And I want you to work|              |
|                    |this way at every lesson. Our|              |
|                    |lesson is over, good-bye.    |              |

































Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |Our classroom                                   |

|Мақсаты :     |Оқушыларды «Our classroom» тақырыбы бойынша жаңа   |
|              |лексикалық бірліктермен таныстыру. Зат есімнің     |
|              |көпше түрімен таныстыру. Сынып бөлмесінде          |
|              |орналасқан заттарды білдіретін жаңа сөздерді       |
|              |енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын|
|              |қалыптастыру. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.      |
|Күтілетін     |Ағылшын тілінде сөздер мен фразаларды есту арқылы  |
|нәтиже        |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену;         |
|              |кестедегі ақпаратты тарату, бекіту.                |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті                |Оқушының               |
|                    |                                     |іс-әрекеті             |
|I. Organization     |Good morning, children! I am glad to |Good afternoon,        |
|moment.             |see you! What date is today? What is |teacher!               |
|                    |the weather like today? Today we are |. Report of the pupil  |
|                    |going to speak about school things.  |on duty.               |
|Warm-up activity.   |Бүгін біз сынып бөлмесіндегі         |                       |
|                    |заттардың атауларымен танысамыз және |                       |
|                    |оқу құралдарын көпше түрде атап      |                       |
|                    |үйренеміз.                           |                       |
|                    |What the English for                 |Оқушылар өткен тақырыта|
|                    |Сумка, кітап, дәптер, пенал          |өткен сөздердің        |
|                    |What the Kazakh for                  |ағылшынша, қазақша     |
|                    |Bag, book, copy-book, pencil case,   |атауларын айтады.      |
|                    |pencil, pen, rubber, ruler.          |                       |
|Introduction,       |New words                            |Оқушылар тыңдап,       |
|explanation of new  |A board –тақта                       |мұғалімнің артынан     |
|material.           |A desk –парта                        |қайталайды.            |
|                    |A chair-отырғыш                      |                       |
|                    |Listen and remember                  |                       |
|                    |It’s a desk . It’s a board           |                       |
|                    |It’s a pen. It’s a rubber .          |                       |
|                    |Grammar                              |                       |
|                    |A pen – three pens                   |                       |
|                    |A ruler – four rules                 |                       |
|Practice            |«Бинго» ойыны                        |Балалар қолдарындағы   |
|                    |                                     |суреттердің ағылшынша  |
|                    |                                     |атауларын естігенде    |
|                    |                                     |сызып отырады. Кімнің  |
|                    |                                     |флэш-картасы бірінші   |
|                    |                                     |толады. Сол оқушы      |
|                    |                                     |«бинго» деп айқайлайды |
|                    |                                     |және жеңімпаз атанады. |
|. Conclusion part.  |          Everybody was very active  |                       |
|                    |today, everybody tried to share his  |                       |
|Homework            |opinion today so I think I should    |                       |
|                    |give only good and excellent marks   |                       |
|                    |today. And I want you to work this   |                       |
|                    |way at every lesson. Our lesson is   |                       |
|                    |over, good-bye.                      |                       |














































Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |At school.                                      |

|Мақсаты :     |Тақырып бойынша оқылған лексикалық бірліктерді     |
|              |пайдалану. Ic-қимыл жасауға басшылықты білдіретін  |
|              |жаңа сөздерді енгізуді үлгілік жағдайында ауызша   |
|              |сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Зат есімдерді көпше  |
|              |түрде дұрыс айту дағдысын дамыту.                  |
|Күтілетін     |Тілдік тақырып бойынша оқылған                     |
|нәтиже        |лексикалық-грамматикалық материалды берілген       |
|              |коммуникативтік жағдайда пайдалану; ағылшын        |
|              |тіліндегі сөздер мен фразаларды есту арқылы        |
|              |қабылдау барысында тілдік түйсікке сүйену.         |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті                |Оқушының        |
|                    |                                     |іс-әрекеті      |
|I. Organization     |Мұғалім балалармен амандасады:       |Оқушылар        |
|moment.             |Good morning, good morning,          |мұғаліммен      |
|                    |Good morning to you!                 |амандасады:     |
|                    |Good morning, good morning           |Good morning,   |
|                    |I am glad to see you!                |good morning    |
|                    |                                     |We are glad to  |
|                    |                                     |see you!        |
|Warm-up activity.   |Бүгін 6iз сынып бөлмесіндегі         |                |
|                    |заттардың атауларымен танысуды       |                |
|                    |жалғастырамыз және сыныпта Өзін-өзі  |                |
|                    |ұстаудың бастапқы нормаларын         |                |
|                    |сақтауды, мұғалімнің бұйрықтары мен  |                |
|                    |өтініштерін орындауды үйренеміз.     |                |
|Introduction,       |Track                                |Оқушылар        |
|explanation of new  |1-сурет.Good morning, children!      |суреттерге      |
|material.           |2-сурет.Sit down, please.            |қарап, тыдайды  |
|                    |3-сурет.Open your books.             |және аударады.  |
|                    |4-сурет.Open your copy-books.        |Қажет болса,    |
|                    |5-сурет.Take your pens.              |мұғалім         |
|                    |6-сурет.Look at the board.           |көмектеседі     |
|                    |7-сурет.Close your books and         |Балалар,        |
|                    |copy-books.                          |суреттеп балалар|
|                    |8-сурет.Stand up, please. Goodbye,   |қандай          |
|                    |children.                            |бұйрықтарды     |
|                    |2-жаттығу. Look and say.             |орындап жатыр?  |
|                    |                                     |Балалардын      |
|                    |                                     |жауаптары:      |
|                    |                                     |1-сурет.Open    |
|                    |                                     |your book.      |
|                    |                                     |2-сурет.Sit     |
|                    |                                     |down, please.   |
|                    |                                     |3-сурет.Close   |
|                    |                                     |your book.      |
|                    |                                     |4-сурет.Take the|
|                    |                                     |book.           |
|                    |                                     |5-сурет.Look at |
|                    |                                     |the teacher.    |
|                    |                                     |6-сурет.Take the|
|                    |                                     |pen.            |
|                    |                                     |7-сурет.Look at |
|                    |                                     |the board.      |
|Practice            |«Роботтар». Рөлдік ойын.             |Оқушылар оларды |
|                    |Listen and do.                       |робот сияқты    |
|                    |Мұғалім бұйрық береді                |орындайды.      |
|                    |Look at the teacher.                 |Жаңылысқандар   |
|                    |Take your pen.                       |ойыннан шығады. |
|                    |Take the ruler.                      |                |
|                    |Open your copy-book.                 |                |
|                    |Sit down.                            |                |
|                    |Open your book.                      |                |
|                    |Close your book.                     |                |
|                    |Look at the board.                   |                |
|                    |Stand up.                            |                |
|                    |Cepгimy cәmi                         |                |
|                    |(Мұғалім сәйкес дене қимылдарын      |                |
|                    |көрсетіп жаттығу өткізеді)           |                |
|                    |Hands up, hands down.                |                |
|                    |Hop, hop,                            |                |
|                    |Turn around.                         |                |
|                    |Bend left, bend right,               |Балалар         |
|                    |Turn around and sit down.            |суреттерді      |
|                    |2-жаттығу. Match and say what they   |оларды          |
|                    |are.                                 |контурларымен   |
|                    |                                     |сәйкестиендіріп,|
|                    |                                     |оларды атайды.  |
|. Conclusion part.  |Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? |Оқушылар сабақта|
|                    |Бүгін ата-аналарыңа сабақ жайында не |үйренген        |
|Homework            |айтасыңдар.                          |сөздерін ағылшын|
|                    |Бүгінгі сабақта «оқу құрал           |тілінде айтады. |
|                    |жабдықтары» деген тақырыптың сөздерін|                |
|                    |пайдаландыңдар. (оқушылар сөздерді   |                |
|                    |айтады: a book, а реп, a pencil, a   |                |
|                    |desk, a chair, a board). Мұғалімнің  |                |
|                    |нұсқауларын орындауды                |                |
|                    |үйрендіңдер(оқушылар: take, open,    |                |
|                    |stand up etc.).                      |                |
|                    |Well done! (Баланың сабақтағы        |                |
|                    |жетістіктерін атап өту өте маңызды). |                |
|                    |Goodbye, children!                   |                |






























Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |Colours.                                        |

|Мақсаты :     |«Colours» тақырыбы бойынша жана лексикалық         |
|              |бірліктермен танысу (red, yellow, green, blue).    |
|              |What colour is it? It's my favourite colour        |
|              |құрылымымен танысу. Түстерді білдіретін  жаңа      |
|              |сөздерді енгізудің  үлгілік жағдайында ауызша      |
|              |сөйлеу дағдысын қалыптастыру.                      |
|Күтілетін     |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған    |
|нәтиже        |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.    |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті                |Оқушының               |
|                    |                                     |іс-әрекеті             |
|I. Organization     |Мұғалім балалармен амандасады:       |Оқушылар мұғаліммен    |
|moment.             |Good morning, good morning, Good     |амандасады:            |
|                    |morning to you!                      |Good morning, good     |
|                    |Good morning, good morning           |morning We are glad to |
|                    |I am glad to see you!                |see you!               |
|Warm-up activity.   |Бүгін 6iз түстерді белгілейтін       |Оқушылар өздері белетін|
|                    |сөздермен танысып, түстерді атап     |түстерді ағылшын       |
|                    |үйренеміз.                           |тілінде айтады.        |
|Introduction,       |Look at this picture, listen and     |Оқушылар мұғалімнің    |
|explanation of new  |repeat after me. Мұғалім сары күн,   |артынан 6ipre және жеке|
|material.           |жасыл жапырақ, қызыл шар, көгілдір   |дара қайталайды: Red,  |
|                    |аспан бейнеленген суреттерді         |yellow, green, blue.   |
|                    |көрсетеді                            |                       |
|                    |Күнге қараңдар, оның түсі сары. Енді |                       |
|                    |ағылшын тілінде айтып көрелік:       |                       |
|                    |Yellow. Ал жапырақтың түсі қандай?   |                       |
|                    |Дұрыс, жасыл: Green. Шар қызыл: Red. |                       |
|                    |Аспан көгілдір eкeнiн білеміз: blue. |Оқушылар әнді бірнеше  |
|                    |Repeat after me.                     |рет тыңдайды, сосын    |
|                    |Listen and sing.                     |қайталап айтады, кейін |
|                    |Түстер туралы ән тыңдаймыз. Өзіңе    |сыныпты топқа бөлуге   |
|                    |ұнаған түс туралы қалай айту керек   |болады. Бір топ бірінші|
|                    |екеніне назар аударыңдар. Бір нәрсені|жолды, екінші топ      |
|                    |ұнатса, «I like» деп айту керек. Әнді|екінші жолды солай     |
|                    |тыңдаймыз.                           |жалғаса береді.        |
|                    |Track 25.                            |                       |
|                    |I like red and I like blue,          |Кейін орын алмасады.   |
|                    |I like yellow and green.             |Осылай балалардың қалай|
|                    |I like red and 1 like blue,          |есте сақтағандарын     |
|                    |I like yellow and green.             |байқаймыз.             |
|                    |Мұғалім оқушыларға бір түске боялған |Оқушылар сұраққа жауап |
|                    |карточканы көрсетіп, «What colour is |береді.                |
|                    |it?» деген сұрақты қояды. Мұғалім бұл|Оқушылардың қаншалықты |
|                    |сұраққа бұрын пайдаланған «It's red» |түсінгендігін байқау   |
|                    |құрылымын пайдалана отырып, қалай    |үшін мұғалім «Зейінді  |
|                    |дұрыс жауап беру керектігін          |бол» ойынын  ұсынады.  |
|                    |түсіндіреді.                         |Мұғалім түрлі түстерді |
|                    |4 жаттығу. Answer the question. What |көрсетіп: «It's red.   |
|                    |colour is it? It's red.              |It's blue». «It's      |
|                    |Енді біз заттардың түсін айта аламыз.|yellow. «It's green»   |
|                    |Суретке қарап ондағы заттардың       |дейді. Егер ол дұрыс   |
|                    |түстерін атаңдар.                    |айтса балалар«Yes, it's|
|                    |Мұғалім цифрмен белгіленген          |red». Erep қателессе:  |
|                    |заттардьің әрқайсысы тұралы сұрақ    |«No, it's blue», -     |
|                    |қояды: Look at number 1. What colour |дейді                  |
|                    |is it?                               |Оқушылар мұғалімнің    |
|                    |                                     |артынан және дара      |
|                    |«What colour is it?» деген сұрақпен  |қайталайды.  «What     |
|                    |танысып, оған жауап беруге үйренеді. |colour is it?          |
|                    |Енді біз осы сұраққа сүйікті         |It's yellow. It's my   |
|                    |түсімізді айтуды үйренеміз.          |favourite colour. It's |
|                    |What colour is it?                   |my favourite colour»   |
|                    |It's red. It's my favourite colour.  |                       |
|                    |Мұғалім түсіндіреді. Look! It's red. |                       |
|                    |It's my favourite colour. Repeat     |                       |
|                    |after me                             |                       |
|Practice            |Сергіту сәті                         |Оқушылар өздеріне      |
|                    |Green frogs jump (Оқушылар мұғалімнің|айтқан түстерді        |
|                    |артынан қайталайды).                 |айтқанда секіреді.     |
|                    |Мен құлақтарына түстерді сыбырлап    |                       |
|                    |айтам сол түстегі бақалар секіру     |                       |
|                    |керек                                |                       |
|                    |Yellow frogs, jump!                  |                       |
|                    |Green frogs, jump!                   |What colour is it?     |
|                    |                                     |It's red. It's my      |
|                    |Pair work. Ask and answer.           |favourite colour.      |
|                    |Мұғалім балаларға жұптасып диалог    |It's a chair. It's     |
|                    |құруды ұсынады.                      |yellow.                |
|                    |Look, listen, choose and colour.     |It's a bag. It's green.|
|                    |Балалар мұғалімнің айтуынша          |It's a pencil case.    |
|                    |суреттерді бояйды                    |It's blue.             |
|                    |                                     |It's a ruler. It's red.|
|                    |                                     |It's a book. It's      |
|                    |                                     |green.                 |
|Conclusion part.    |- Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер|                       |
|                    |Сендер түстерді білдіретін сөздермен |                       |
|Homework            |таныстыңдар (балалар сөздерді айтады:|                       |
|                    |red, blue, yellow, green). «What     |                       |
|                    |colour is it?» деген сұрақты қойып,  |                       |
|                    |оған жауап беруді  үйрендіңдер.      |                       |
|                    |Great job! Балалардың жетістіктерін  |                       |
|                    |айту өте маңызды).                   |                       |
|                    |Goodbye, children!                   |                       |





















Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |Shapes.                                         |

|Мақсаты :     |Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық|
|              |бірліктермен таныстыру (triangle circle, square).  |
|              |It's a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері     |
|              |білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік         |
|              |жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру.    |
|              |Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын|
|              |дамыту.                                            |
|Күтілетін     |Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған    |
|нәтиже        |сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.    |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті                |Оқушының               |
|                    |                                     |іс-әрекеті             |
|I. Organization     |Мұғалім балалармен амандасады:       |Оқушылар мұғаліммен    |
|moment.             |Good morning, good morning,          |амандасады:            |
|                    |Good morning to you!                 |Good morning, good     |
|                    |Good morning, good morning           |morning                |
|                    |I am glad to see you!                |We are glad to see you!|
|Warm-up activity.   |Суреттер арқылы түстерді қайталату   |Оқушылар түстердің     |
|                    |                                     |ағылшын тіліндегі      |
|                    |Бүгін 6iз математика сабағында       |баламаларын айтады.    |
|                    |пайдаланатын фигуралардың ағылшын    |                       |
|                    |тіліндегі атауымен танысамыз.        |                       |
|                    |Фонетикалық жаттығу.                 |                       |
|                    |Балалар, 6iзre кімнің келгенін       |                       |
|                    |қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен        |                       |
|                    |амандасады. (CI.: Good morning, Mr.  |                       |
|                    |Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello,     |                       |
|                    |children. How are you?               |                       |
|                    |Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық      |                       |
|                    |дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар   |                       |
|                    |бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде |                       |
|                    |кездеседі.                           |                       |
|                    |Listen to me and repeat:             |                       |
|                    |[ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә].  |(Мұғалім дыбыстарды    |
|                    |[з:], [з:], [з:].                    |әндетіп айтады, балалар|
|                    |Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып    |қайталайды).           |
|                    |көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде     |                       |
|                    |балалардың еріндері мен тілдерінің   |                       |
|                    |қозғалысына назар аударыңыз.         |                       |
|                    |Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1|                       |
|                    |айтып көрелік. Listen and repeat     |                       |
|                    |after me.                            |                       |
|                    |[ai] triangle, my, hi.               |                       |
|                    |[еә] where, chair, square.           |                       |
|                    |[з:] girl, circle, learn.            |                       |
|Introduction,       |Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, |оқушылар мұғалімнің    |
|explanation of new  |үшбұрышты білдіретін заттар бар      |артынан және жеке дара |
|material.           |: Look at me. It's a                 |қайталайды,            |
|                    |triangle-үшбұрыш, It's a circle      |                       |
|                    |–дөңгелек, It's a square-тік         |                       |
|                    |төртбұрыш.                           |оқушылар жаңа сөздерді |
|                    |Repeat after me                      |қолдангып ағылшын      |
|                    |See the shapes and say.              |тілінде жауап береді.  |
|                    |Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді   |Оқушылар қай пішін     |
|                    |де, пішінін сұрайды.                 |екенін айту керек      |
|                    |Play the game. Draw the shapes in the|                       |
|                    |air.                                 |Оқушылар қайталайды,   |
|                    |Мұғалім: ауада сурет салады.         |естерінде сақтайды.    |
|                    |Track 27.                            |                       |
|                    |Shapes are here, shapes are there.   |                       |
|                    |Shapes are, shapes are everywhere.   |                       |
|                    |This is a circle, this is a square.  |                       |
|                    |This is a triangle.                  |                       |
|                    |Shapes are everywhere.               |                       |
|                    |Сepгіmy сәті                         |                       |
|                    |Green frogs jump                     |                       |
|                    |Yellow frogs, jump!                  |                       |
|                    |Green frogs, jump!                   |                       |
|Practice            |1-жаттығу. Color the circles - red,  |Оқушылар түрлі -түсті  |
|                    |square - green, triangles - blue.    |бояулармен бояйды.     |
|                    |Мұғал1м: Фигураларды түрлі-түсті     |                       |
|                    |карандаштармен бояңдар               |Балалар, сабақта       |
|                    |2-жаттығу. Draw a girl or a boy using|үйренген фигураларды   |
|                    |shapes. Name the shapes.             |ғана алады, ер баланың |
|                    |                                     |немесе қыздың суретін  |
|                    |                                     |салады                 |
|. Conclusion part.  |Бүгін біздер фигуралардың атауымен   |                       |
|                    |таныстық. Ағылшын тілінде            |                       |
|Homework            |фигуралардың атауын үйрендік         |                       |
|                    |(оқушылар  «а triangle, a square, а  |                       |
|                    |circle» сөздерін айтады). Great job! |                       |
|                    |Балаларды мадақтау                   |                       |
|                    |-Goodbye, children!                  |                       |





























Бекітемін:__________
Күні:______________
|Пәні             |Ағылшын тілі.    |Сыныбы 1 а,б    |             |
|Тақырыбы:        |Progress test.                                  |

|Мақсаты :     |Өткен материалды бекіту, қорыту. Ауызша және       |
|              |жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыру. Дұрыс      |
|              |дыбыстау дағдыларын дамыту.                        |
|Күтілетін     |қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған    |
|нәтиже        |сәйкес іс-қимыл жасау дағдысын қалыптастыру.       |

|Кезеңдері           |Мұғалімнің іс-әрекеті                |Оқушының               |
|                    |                                     |іс-әрекеті             |
|I. Organization     |Мұғалім балалармен амандасады:       |Оқушылар мұғаліммен    |
|moment.             |Good morning, good morning,          |амандасады:            |
|                    |Good morning to you!                 |Good morning, good     |
|                    |Good morning, good morning           |morning                |
|                    |I am glad to see you!                |We are glad to see you!|
|Warm-up activity.   |«School things. Colours» тақырыбы    |                       |
|                    |бойынша сөздерді қайталаймыз.        |                       |
|                    |Қорытынды тестімен жұмыс.            |                       |
|Introduction,       |Мына тапсырмаларды орындаңдар.       |                       |
|explanation of new  |What colour is it?.                  |It’s yellow            |
|material.           |Say: It’s a … -                      |                       |
|                    |What is this?                        |It’s a square          |
|                    |Count and say:.                      |It’s a yellow ruler.   |
|                    |Тоқсан ішінде өткен материалды       |three pens             |
|                    |қайталаған соң, балалар жұмыс        |                       |
|                    |дәптерлерінде тест орындауға         |                       |
|                    |кіріседі.                            |                       |
|                    |Тест тапсырмалары:                   |                       |
|                    |1. Listen to the teacher and put the |                       |
|                    |sticker into the right place.        |                       |
|                    |1) It’s a board. 2) It’s a chair. 3) |                       |
|                    |It’s a pencil case. 4) It’s a ruler. |                       |
|                    |5) It’s a rubber. 6) It’s a          |Оқушылар берілген      |
|                    |copy-book.                           |тапсырмаларды          |
|                    |2. Listen, choose and circle.        |орындайды.             |
|                    |Мұғалімнің сөздері: It’s a blue      |                       |
|                    |pencil. It’s a yellow bag. It’s a    |                       |
|                    |green book. It’s a red pen.          |                       |
|                    |3. Choose and circle: Yes/No.        |                       |
|                    |Балалар сурет бойынша тиісті жауапты |                       |
|                    |таңдап, оны айналдыра сызады.        |                       |
|                    |4. Listen to your teacher and draw.  |                       |
|                    |Мұғалiм сөздері: It’s a square. It’s |                       |
|                    |a triangle. It’s a circle.           |                       |
|. Conclusion part.  |Бұл тоқсанда сендер не үйрендіңдер?  |                       |
|                    |Не жайында әңгімелей аласыңдар?      |                       |
|Homework            |Тестте қай тапсырмалар қиын болды?   |                       |
|                    |Біз бұрын өткен сөздерді қайталадық. |                       |
|                    |Well done! Goodbye, children!        |                       |
|                    |                                     |                       |


























Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек