Traditional food
Пән: Ағылшын тілі
Пәні: ағылшын тілі Кабинеті: 5 Сыныбы: 7 Күні: Тақырыбы:Traditional food Мақсаты:Traditional food тақырыбы бойынша мәлімет алу. Міндеттері: - екі елдің ұлттық тағамдар түрлерін анықтау; -сыни тұрғыдан ойлай отырып британықтар мен қазақтардың тамақтану ерекшеліктерн салыстыру ; -топтасып жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру; Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғысынан оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару. Стратегиялары: «Шаттық шеңбер», «The word football»ойыны , «Тағамдар қиындылары», «Бір қадам артқа», «Миға шабуыл», «ДЖИГСО» стратегиясы, «Ыстық орындық» , «Венн диаграммасы» , Рефлексия « +» «-» « қызықтты», « Бас бармақ», «Blob tree» стратегиялары . Сабақ жоспары |Сабақ |Жоспар мазмұны |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар : | |кезеңдері | | | | |осы | |Уақыты | | | | |іс-әрекет | |14.00- 15.45| | | | |үшін маған | | | | | | |қандай | | | | | | |құралдар | | | | | | |қажет? | |Кіріспе |Ұйымдастыру. |Шеңберге тұрып , амандасып, |Көңіл- күйлерімен бөлісу. | | | |5 мин. |«Ыстық алақан» |көңіл күйлерін білу, |Ағылшын тілінде қай |[pic] | | | |Мақсаты:ынтымақт|сұрау. |ай,аптаның қай күні, ауа-рйы| | | | |астық |-Good afternoon boys and girls! |жайлы баяндап беру. | | | | |атмосферасын |- What date is it today? | | | | | |орнату. |-What is the weather like today?| |Good! | | | | |-Who is absent today? | | | | | | |- What wаs yor hometask? | | |Доп, | | |«The word | |Бір-біріне доп лақтырып | | | | |foodball» ойыны.|Үй тапсырмаларын сұрау. |өткен сабақтағы жаңа |Good job! | | | |Мақсаты: «Food» | |сөздерді жатқа айту. | | | | |тақырыбы бойынша| |I kike ….. |Еxcellent! | | | |лексикалық | |What do you like? - деп | | | | |материалды | |басқа балаға допты |Good job! | | | |тексеру. | |лақтырыды. | |суреттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Суреттер қиындыларын тарату |Ұқсас cурет қиындыларының | | | | |«Ұлттық |What can you say about pictures?|бірін таңдап, өз суреттерін | | | | |тағамдар» |Сурет бойынша топқа бөлу, сурет |құрастыру. Бірігіп топ құру.|Well done! | | | |Мақсаты: топқа |туралы ойларын білу, топ |Құралған сурет жайлы өз | | | | |бөлу. |басшыларын сайлау ,бағалау |ойларын ортаға салу. Топ | |«Group | | |«Бір қадам |парағын тарату |басшыларын сайлау. | |rules» | | |артқа» |1 group: Bauyrsak | |Very good! |жазылған | | |Мақсаты:ой |2 group: Beshbarmak | | |плакат, | | |тұжырымдау. |3group: Sandwiches | | | | | | |4 group: Terky | | |бағалау | | | |«Group rules» топ ережесін еске | | |парақшалары,| | | |түсіру | | | | | | | | | |интерактивті| | | |Бағалау парағын тарату |«Топ ережесімен» танысу. | |тақта, Power| | | | |Келісу. | |Point, | | | | | | |маркер | | | | |Бағалау парақшаларымен | |Оқулық: | | | | |танысады. | |Аяпова Т.М. | | | | | | |Ағылшын | | | | | | |тілі, 7 | | |«+»,«-», | | | |сынып, | | |«interesting» | |Не ұнады, не ұнамады және не| |Алматы, | | |Мақсаты:өз | |қызықты болғанын айтады. | |«Атамұра» | | |ойларын айту. | | | |баспасы | | | | | | |2012. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Тұсаукесер |Қызығушы |Сұрақтарын қою. |Оқушылар жеке ойланады, |Ауызша кері | | |3 мин |лықты ояту |-What do people eat in Britain? |жұбымен талқылайды, топта |байланыс |Интерактивті| | |сатысы. |What do people eat in |түйін жасау. | |тақта, | | |Миға шабуыл. |Kazakhstan?. |In Britain people eat… | | | | |Мақсаты: |bacon |Roast beef |Еxcellent! | | | |сұрақтарға жауап|egg |Roast potatoes |Good job! | | | |беру арқылы, |coffee… |Pudding |Well done! | | | |жаңа сабаққа | |Corn flakes |Very good! | | | |қызуғышылықты | |Toats with marmalade,bacon | | | | |ояту. | |,eggs | | | | | | |In Kazakhstan people eat… | | | | | |Интерактивті тақтадан | | | | | | |«Traditional food » тақырыбы |Shubat,kymys, bauyrsak, kurt| | | | | |бойынша суреттер көрсету. What |,irimshik,beshbarmak, | | | | | |can you say ? What about is our |kuyrdak | | | | | |today’s lesson? |cуреттерді көру. Не | | | | | |Бүгінгі сабаққа қандай мақсат |көргендері туралы айту. | | | | | |қоюға болады? |Сабақтың тақырыбы | |Power Point,| | | |Talking about traditional food. |«Traditional food» екенін | |маркер | | | |Comparing eating in Britain and |айтады. | |Оқулық: | | | |in Kazakhstan. |Мақсаттары тыңдалады, | |Аяпова Т.М. | | | |To work together. |ескеріледі. | |Ағылшын | | | | | | |тілі, 7 | | | | | | |сынып, | | | | | | |Алматы, | | | | | | |«Атамұра» | | | | | | |баспасы | | | | | | |2012. | | | | | | | | |Негізгі |Мағынаны тану | |Жаңа сөздерді оқу ,қайталау.|«Дұрыс, өте |интерактивті| |бөлім |сатысы |Work with new words. Listen to | |жақсы» деген |тақта, | | | |me and repeat after me! | |қолпаштау | | |20 мин | |«Eating in Britain » және |1.Әр топ мүшелері мәтінді |сөздері | | | |«ДЖИГСО» әдісі |«Eating in Kazakhstan» |оқиды, аударады . |арқылы | | | |Мақсаты: |түрлі-түсті қағаздарға бойнша| |белсенділігін| | | |жалпы мәселені |мәтін тарату. | |арттыру. |маркерлер, | | |алдымен жұпта | | | | | | |сосын ұжымда | | | | | | |талқылау. | | | | | | | |Read the text and translate. | | |түрлі түсті | | | | | | |қағаздар, | | | | |2. Бір топтағы оқушылар |[pic] | | | | |2. Оқушылар басқа топқа ауысуын |басқа топқа берілеген мәтін | |плакаттар, | | | |сұрау . |жазылған бірдей түстер |Қол соғу, | | | | |Ментальді карта жасау. |бойынша жиналып ,мәтінді |бармақ | | | | | |талқылау. |ишаралары | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3.Алғашқы топтарына оралуын |3.Алғашқы топтарына оралу | | | | | |ұсынамын. Оқып,аудармасын |алған ақпараттары бойынша | | | | | |сұрау . |ойларын жинақтау, топта | | | | | | |талқылау. Әр топ оқиды | | | | | |4. Ментальді картаға түсіруді |,аударады, ортаға салады. | | | | | |сұраймын. | | | | | | |Бір бірін бас бармақпен |4.Ментальді картаға | | | | |Сергіту сәті. |бағалауын сұраймын |түсіреді, қорғайды | | | | |Мақсаты: | |Бас бармақтарын көрсету | | | | |оқушылардың | |арқылы бағалайды. | | | | |көңіл-күйін | | | | | | |көтеру, сергіту.| | | | | | | | |Би билеу. | | | |3 мин. | |True /False ( Дұрыс/қате) | Ыстық орындыққа отыру. |Very good! |орындық | | |«Hot chair» |Жаттығудың орындалуын түсіндіру.|Сөйлемдерін оқиды. | | | | |Мақсаты: алған | |Жауап беруші оқушылар | | | | |білімін тексеру | |True/False деп жауап беруі | | | | | | |керек. | | | | | | | | | | | | | | | | | |Қоры тынды | |Тапсырманы түсіндіру |Екі елдің тамақтану |Very good! |плакат | |бөлім |«Venn diagram» | |ерекшеліктерін салыстырады | | | | |Мақсаты:салыстыр| |және ұқсатығын | | | |10мин |у,пайымдау. | |анықтайды,қорғайды | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Рефлексия |«+», «-», «interesting» | | |рефлексия | | |«+», «-», |Мақсаты: ой тұжырымдау. |Стикерлерге не ұнады, не | |флипчарты, | | |«interesting» |Стикерлер тарату. |ұнамады және не қызықты | | | | |Мақсаты: ой | |болғанын жазу,айту. | |стикерлер | | |тұжырымдау. | | | | | | | | | | | | |2 мин |Бағалау |Өзара бағауын сұрау. |Өзге топтарды бағалау. |Good job! |бағалау | | |«Бас бармақ» |Топтық бағалауды сұрау. |Бағаларын талдау. |Well done! |парақшасы, | | |Мақсаты: өзара | | |[pic] | | | |бағалау | | | | | | |топ басшыларының| | | | | | |бағасын талдау. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |«Blob tree» | | | | | | |Мақсаты: өзін | | | |«Blob tree» | | |бағалау. |«Blob tree» парақшасы тарату. |«Blob tree» парақшасын | |парақшасы. | | | | |белгілеу. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 мин |Үй тапсырмасы. | Write about eating in |Күнделікке жазу. | | | | | |Kazakhstan. | | | | | | |Түсіндіру. | | | |