Энергия. Энергияның түрлері.
Пән: Физика
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы. Манашы орта мектебі Физика пәні мұғалімі Кысқа мерзімді сабақ жоспары Физика пәні 9 сынып Сабақтың атауы Энергия.Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңдары Сілтеме Оқулық.Электрондық оқулық Жалпы мақсаты Энергияның бір түрден екінші түрге айналу заңдарын түсіндіру,эксперимент жүзінде дәлелдеу Оқыту нәтижесі Күнделікті өмірге пайдаланатын энергияның маңызы зор екенін біледі. Негізгі идея Оқушылар іс-әрекетттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау түсінік деңгейін ескере отырып,шешім қабылдау Тапсырмалар І тапсырма Мәтінмен жұмыс І-топ 1.Энергия-қандай ұғым? 2.Механикалық күй дегеніміз не? 2-топ 1.Механикалық энергия дегеніміз не? 2.Механикалық энергияның түрлерін ата? 3-топ 1.Толық энергия дегеніміз? 2.Энергияның сақталу заңын тұжырымда? 4-топ 1.Энергияның түрлерін ата? 2.Энергияға мысал келтір. ІІ-тапсырма Есептер шығару І-топ Массасы 3кг шарды соғады,осыдан кейін 4 м/с жылдамдықпен қозғала отырып,тыныштық қалпындағы массасы 2 кг шарға соғылады.Шарлардың соққыдан кейінгі жылдамдығын табың. 2-топ Массасы 200г.дене 15 м/с жылд/пен вертикаль жоғары лақтырылған мезеттегі Eкэнергиясын, ең жоғарғы Eп энергиясын есептеңдер. 3-топ Шойын тоқпақтың 8м биіктіктен түскен кездегі энергиясы 18000Дж,болса оның массасы қандай болғаны. 4-топ Массасы 2 кг дене жер бетіне 30м биіктіктен түседі.Дененің 15м биіктен болған кездегі және жерге келіп түскен кездегі потенциалдық энергияны табыңдар Сабақтың жүру барысы уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1 мин 5 мин 3 мин. Ұйымдастыру Үйге тапсырманы пысықтау Сұрақ-жауап 1.Зымыран қалай қозғалады? 2.Реактивті қозғалыс дегеніміз? 3.Қандай шамаларға тәуелді? 4.Ғарыштық зерттеудегі 1950 жылдағы ғалымды ата. 5.Қазақ ғарышкерлерін атаңыз? Топқа бөлу Оқушыларды жинақтау І-топ <<����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������