«Өкініш» М.Қуанышбеков

Көшіріп алу

Пән: Әртүрлі

Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
           Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің

        ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі

                        НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА


|Пәні                |Әдебиеттік оқу                                        |4ә сынып                               |
|Сабақтың тақырыбы:  |«Өкініш»  М.Қуанышбеков                                                                       |
| Оқушылар үшін      |1.Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады.                                         |
|оқу нәтижелері:     |2 .Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді.                                |
|                    |3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі  екенін біледі.                          |
|                    |4.Осындай жағдай болғанда ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді.                 |
|                    |5.Ойланбай істеген кез-келген істің соңы өкінішке әкелетінін түсінеді.                        |
|Сілтеме:            |1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл           |
|Сабақта туындаған   |1.Мәтін мазмұнын түсініп оқиды.                                                               |
|негізгі идеялар:    |2.Ойланбай істеген істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді.                               |
|                    |3.Оқиғадағы пікір мен өз пікірлерін салыстырып айтады.                                        |
|                    |4.Оқиғаға байланысты  өз көзқарасын білдіреді.                                                |
|                    |5.Мәтіндегі негізгі ойды таба алады .                                                         |
|                    |6.Мәтінді өз ойымен аяқтап айтуға үйренеді.                                                   |
|Сабақта қолданылатын|1.Автор М.Қуанышбековтың  портреті                                                            |
|материалдар:        |2. Слайдтар                                                                                   |
|                    |3. Проектор, экран, маркерлер, плакаттар.                                                     |
|Қолданылған         |Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету                                                                |
|модульдер:          |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау                                                         |
|                    |3. Оқушыларды зерттеу тәсілі                                                                  |
|Оқыту әдістері:     |СТО, Блум таксономиясы Бағалау картасын қолдану                  |Жеке жұмыс                  |
|                    |                                                                 |2. Топтық жұмыс             |
|уақыт   |Сабақ        |Міндеттері  |Мұғалімнің            |Оқушының әрекеті           |Интеракция   |Әдіс-тәсілдер |
|        |барысы       |            |әрекеті               |                           |             |              |
|2 мин   |Ұйымдас-тыру |Психология-л|Амандасу.Оқушылар-ды  |Амандасады. «Шаттық        |Ауызша       |СТО (Миға     |
|        |бөлімі       |ық ахуал    |түгендеу. «Шаттық     |шеңберіне» тұрып,          |сұрақтар қою |шабуыл)       |
|        |             |орнату      |шеңберін» қолдану.    |бір-біріне тілектер айтады.|             |              |
|        |             |            |Смайликтер бойынша    |Өздері таңдаған смайлик-тер|             |              |
|        |             |            |топтарға бөлу. (6 не 7|бойынша 3топқа бөлінеді.   |             |              |
|        |             |            |оқушыдан 3 топ)       |                           |             |              |
|6 мин   |Үй           |жоспар      |«Тарқаған өкпе».      |Тапсырмалар беру:          |Әр топтан 1  |Өз ойларын    |
|        |тапсырма-сын |бойынша     |Мазмұнын сұрау.       |Алдын-ала дайындалған      |оқушы шығып, |тұжырымдап,   |
|        |тексеру      |топтар болып|Жоспарды экраннан     |жоспар бойынша топтар болып|жоспар       |дәлелдейді.   |
|        |             |мазмұнын    |көрсету:              |мазмұнын айтады.           |бойынша      |Оқушыларда    |
|        |             |айту        |1.Алданның            |І топ- Алданның            |мазмұнын     |ұмтылыс пен   |
|        |             |            |сырқаттануы           |сырқаттануы                |айтады.Қол   |қызығушы-лық  |
|        |             |            |2.Ауруханада. 3.Өкініш|ІІ топ-Ауруханада.         |шапалақтау   |пайда болады. |
|        |             |Тапсырма-ны |1.Алдан басқаға емес, |ІІІ топ- Өкініш            |арқылы       |              |
|        |             |орындау     |неліктен Сәруарға     |І топ- Алдан басқаға емес, |бағалайды    |Оқушылар-дың  |
|        |             |            |ренжіді?              |неліктен Сәруарға ренжіді? |Әр топтан    |белсенділігі ,|
|        |             |            |2.Мәтіннің соңғы      |ІІ топ- Мәтіннің соңғы     |1 оқушы      |өзіне деген   |
|        |             |            |жолдарын оқытып, ой   |жол-дарын оқытып, ой       |шығып,       |сенімі артады.|
|        |             |            |түйгізу.              |түйгізу.                   |қорғайды,    |«Түртіп алу»  |
|        |             |            |3.Өз басыңнан өткен   |ІІІ топ- Өз басыңнан өткен |топтар       |стратегиясы   |
|10 мин  |             |            |достар арасында       |достар арасында болатын    |бір-бірінің  |              |
|        |Жаңа сабаққа |Өз басың-нан|болатын               |түсініспеушілік туралы     |жұмысын «қол |              |
|        |түсу         |өткен достар|түсініспеушілік туралы|әңгімеле.                  |белгісі»     |Сұрақтарға    |
|        |             |ара-сында   |әңгәмеле.             |                           |арқылы       |жауап бере-ді,|
|        |             |бо-латын    |Ойды жалғастыру       |Сол кездегі өзінің ішкі    |бағалайды.   |ойларын       |
|        |             |түсі-ніспеуш|Бөліктерге бөлінген   |сезімін, қандай әсерде     |Түсініп      |тұжырымдап    |
|        |             |ілік туралы |мәтінді оқушылардың   |болғанын айтады.           |оқы-ғандарын |айтуға        |
|        |             |әңгімеле.Тақ|талдауына ұсыну:      |Мәтін мазмұнынын түсініп   |баяндайды.   |ма-шықтанады. |
|6 мин   |             |ырыптың атын|І бөлім-Беріктің      |оқиды, түсінгендерін       |Топтар       |              |
|        |             |және        |қылығы                |айтады.                    |бір-бірінің  |              |
|        |             |мақсатын    |2.Ауладағы ойын       |Топтар болып жұмыстанады.  |жұмысын      |              |
|5мин    |             |анықтау     |3. Беріктің ұялуы     |                           |сигналдық    |              |
|        |             |Эссе жазу   |                      |Үш топ жазған эсселерін  әр|карталар     |              |
|        |             |            |«Бір газетке бола     |топтан 1оқушыдан шығып,    |арқылы       |              |
|        |             |            |ренжімес. Онда тұрған |оқиды.                     |бағалайды.   |              |
|4 мин   |             |Көзқарас    |не бар?» тақырыбында  |                           |Өз           |Автор орындығы|
|        |             |білдіру     |эссе жазуды ұсыну     |Оқушылар  өздеріне берілген|ойларын-дағыл|              |
|        |             |            |Тақырыптар беру:      |тақырыпты «Автор           |арын жүйелеп |              |
|        |             |            |1.Ұрлық деуге болады. |орындығына» отырып , басқа |жазуға       |              |
|        |             |            |2.Көңіл аударуға      |топтарға қарсылық білдіре  |үйренеді.    |Пән аралық    |
|5 мин   |             |Синонимін   |тұрмайтын, ойланбай   |отырып, дәлелдейді.        |Бағаланады.  |байланыс      |
|        |             |табу        |жасаған іс.           |                           |Берілген     |              |
|        |             |            |3.Берік ақылды бала   |Синоним тауып жазады:      |тақырып      |              |
|5 мин   |             |            |Берілген сөздердің    |қуану, қапы қалу,  ренжу,  |бойынша      |              |
|        |             |            |ішінен «Өкініш» сөзіне|шаттану, опыну, күлу,      |ойларын      |              |
|2мин    |Қорыту       |Постер құру |синоним тауып жазуды  |қапалану, күйіну, өкіну.   |жүйелеп айтып|              |
|        |             |            |ұсыну                 |                           |үйренеді.    |              |
|        |Үйге тапсырма|Кесте       |«Берік қандай бала?»  |Әр топ өздерінше постер    |             |              |
|        |             |толтыру     |Постер қорғауды ұсыну |құрып, қорғайды.           |             |              |
|        |             |            |                      |                           |             |              |
|        |             |Күнделіктері|Өткен сабақ пен       |                           |Мәтін мазмұны|              |
|        |             |не жазады   |бүгінгі сабақты       |                           |бойынша      |              |
|        |             |            |салыстыра қорытуға    |Кестені толтырады          |постер       |              |
|        |             |            |арналған              |                           |қорғайды.    |              |
|        |             |            |«Өкініш» мәтінін      |Әңгімені өз ойларымен      |             |              |
|        |             |            |түсініп оқып, мазмұнын|аяқтап жазып келеді        |             |              |
|        |             |            |айту                  |                           |             |              |






-----------------------
                                    Берік


Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек