«Өкініш» М.Қуанышбеков
Пән: Әртүрлі
Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА |Пәні |Әдебиеттік оқу |4ә сынып | |Сабақтың тақырыбы: |«Өкініш» М.Қуанышбеков | | Оқушылар үшін |1.Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады. | |оқу нәтижелері: |2 .Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді. | | |3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі екенін біледі. | | |4.Осындай жағдай болғанда ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді. | | |5.Ойланбай істеген кез-келген істің соңы өкінішке әкелетінін түсінеді. | |Сілтеме: |1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл | |Сабақта туындаған |1.Мәтін мазмұнын түсініп оқиды. | |негізгі идеялар: |2.Ойланбай істеген істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді. | | |3.Оқиғадағы пікір мен өз пікірлерін салыстырып айтады. | | |4.Оқиғаға байланысты өз көзқарасын білдіреді. | | |5.Мәтіндегі негізгі ойды таба алады . | | |6.Мәтінді өз ойымен аяқтап айтуға үйренеді. | |Сабақта қолданылатын|1.Автор М.Қуанышбековтың портреті | |материалдар: |2. Слайдтар | | |3. Проектор, экран, маркерлер, плакаттар. | |Қолданылған |Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету | |модульдер: |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | | |3. Оқушыларды зерттеу тәсілі | |Оқыту әдістері: |СТО, Блум таксономиясы Бағалау картасын қолдану |Жеке жұмыс | | | |2. Топтық жұмыс | |уақыт |Сабақ |Міндеттері |Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Интеракция |Әдіс-тәсілдер | | |барысы | |әрекеті | | | | |2 мин |Ұйымдас-тыру |Психология-л|Амандасу.Оқушылар-ды |Амандасады. «Шаттық |Ауызша |СТО (Миға | | |бөлімі |ық ахуал |түгендеу. «Шаттық |шеңберіне» тұрып, |сұрақтар қою |шабуыл) | | | |орнату |шеңберін» қолдану. |бір-біріне тілектер айтады.| | | | | | |Смайликтер бойынша |Өздері таңдаған смайлик-тер| | | | | | |топтарға бөлу. (6 не 7|бойынша 3топқа бөлінеді. | | | | | | |оқушыдан 3 топ) | | | | |6 мин |Үй |жоспар |«Тарқаған өкпе». |Тапсырмалар беру: |Әр топтан 1 |Өз ойларын | | |тапсырма-сын |бойынша |Мазмұнын сұрау. |Алдын-ала дайындалған |оқушы шығып, |тұжырымдап, | | |тексеру |топтар болып|Жоспарды экраннан |жоспар бойынша топтар болып|жоспар |дәлелдейді. | | | |мазмұнын |көрсету: |мазмұнын айтады. |бойынша |Оқушыларда | | | |айту |1.Алданның |І топ- Алданның |мазмұнын |ұмтылыс пен | | | | |сырқаттануы |сырқаттануы |айтады.Қол |қызығушы-лық | | | | |2.Ауруханада. 3.Өкініш|ІІ топ-Ауруханада. |шапалақтау |пайда болады. | | | |Тапсырма-ны |1.Алдан басқаға емес, |ІІІ топ- Өкініш |арқылы | | | | |орындау |неліктен Сәруарға |І топ- Алдан басқаға емес, |бағалайды |Оқушылар-дың | | | | |ренжіді? |неліктен Сәруарға ренжіді? |Әр топтан |белсенділігі ,| | | | |2.Мәтіннің соңғы |ІІ топ- Мәтіннің соңғы |1 оқушы |өзіне деген | | | | |жолдарын оқытып, ой |жол-дарын оқытып, ой |шығып, |сенімі артады.| | | | |түйгізу. |түйгізу. |қорғайды, |«Түртіп алу» | | | | |3.Өз басыңнан өткен |ІІІ топ- Өз басыңнан өткен |топтар |стратегиясы | |10 мин | | |достар арасында |достар арасында болатын |бір-бірінің | | | |Жаңа сабаққа |Өз басың-нан|болатын |түсініспеушілік туралы |жұмысын «қол | | | |түсу |өткен достар|түсініспеушілік туралы|әңгімеле. |белгісі» |Сұрақтарға | | | |ара-сында |әңгәмеле. | |арқылы |жауап бере-ді,| | | |бо-латын |Ойды жалғастыру |Сол кездегі өзінің ішкі |бағалайды. |ойларын | | | |түсі-ніспеуш|Бөліктерге бөлінген |сезімін, қандай әсерде |Түсініп |тұжырымдап | | | |ілік туралы |мәтінді оқушылардың |болғанын айтады. |оқы-ғандарын |айтуға | | | |әңгімеле.Тақ|талдауына ұсыну: |Мәтін мазмұнынын түсініп |баяндайды. |ма-шықтанады. | |6 мин | |ырыптың атын|І бөлім-Беріктің |оқиды, түсінгендерін |Топтар | | | | |және |қылығы |айтады. |бір-бірінің | | | | |мақсатын |2.Ауладағы ойын |Топтар болып жұмыстанады. |жұмысын | | |5мин | |анықтау |3. Беріктің ұялуы | |сигналдық | | | | |Эссе жазу | |Үш топ жазған эсселерін әр|карталар | | | | | |«Бір газетке бола |топтан 1оқушыдан шығып, |арқылы | | | | | |ренжімес. Онда тұрған |оқиды. |бағалайды. | | |4 мин | |Көзқарас |не бар?» тақырыбында | |Өз |Автор орындығы| | | |білдіру |эссе жазуды ұсыну |Оқушылар өздеріне берілген|ойларын-дағыл| | | | | |Тақырыптар беру: |тақырыпты «Автор |арын жүйелеп | | | | | |1.Ұрлық деуге болады. |орындығына» отырып , басқа |жазуға | | | | | |2.Көңіл аударуға |топтарға қарсылық білдіре |үйренеді. |Пән аралық | |5 мин | |Синонимін |тұрмайтын, ойланбай |отырып, дәлелдейді. |Бағаланады. |байланыс | | | |табу |жасаған іс. | |Берілген | | | | | |3.Берік ақылды бала |Синоним тауып жазады: |тақырып | | |5 мин | | |Берілген сөздердің |қуану, қапы қалу, ренжу, |бойынша | | | | | |ішінен «Өкініш» сөзіне|шаттану, опыну, күлу, |ойларын | | |2мин |Қорыту |Постер құру |синоним тауып жазуды |қапалану, күйіну, өкіну. |жүйелеп айтып| | | | | |ұсыну | |үйренеді. | | | |Үйге тапсырма|Кесте |«Берік қандай бала?» |Әр топ өздерінше постер | | | | | |толтыру |Постер қорғауды ұсыну |құрып, қорғайды. | | | | | | | | | | | | | |Күнделіктері|Өткен сабақ пен | |Мәтін мазмұны| | | | |не жазады |бүгінгі сабақты | |бойынша | | | | | |салыстыра қорытуға |Кестені толтырады |постер | | | | | |арналған | |қорғайды. | | | | | |«Өкініш» мәтінін |Әңгімені өз ойларымен | | | | | | |түсініп оқып, мазмұнын|аяқтап жазып келеді | | | | | | |айту | | | | ----------------------- Берік