How much is it?
Пән: Ағылшын тілі
Қызылорда облысы
Арал ауданы Шижаға ауылы
Сматуллаева Бекзат
ағылшын тілі пән мұғалімі
|Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Сматуллаева Б |Ағылшын тілі|How much is it? |6 «а» |23.10.14 |
|Сілтеме |T.Аяпова English |
|Жалпы мақсаты |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіру, диалог құрау |
|Күтілетін |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
|нәтиже |сәйкестендіреді, диалог құрайды |
|Ресурстар | Смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: жаттығу |
|Кейінгі оқу | Ex:7 , new words |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
| |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Топтарға бөлінеді |
| |парақшаларын тарату | |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады,қайталайды |
| |I sсream | |
| |You scream | |
| |We all scream | |
| |For the ice-cream | |
|Тұсаукесер | Scream-айқайлау |Тыңдайды, қайталайды, сөздік |
| |you are welcome –қош |дәптерге жазып алады |
| |келдіңіздер, оқасы жоқ |Тыңдайды, мысал келтіреді, |
| |,Ice-cream–балмұздақ |сұраққа жауап береді |
| |size – көлемі ,Flavour – | |
| |жұпар иіс | |
| |exposure – экспозиция, | |
| |Vanilla – ванильді , make – | |
| |алу, жасау,Medium-орташа, | |
| |postcard – пошта,Strawberry –| |
| |құлпынай, badge – бейджик | |
| |This- (жекеше түрі) these- | |
| |(көпше түрі) жақын жерде | |
| |тұрған адамдар \ заттар | |
| |туралы айтқанда қолданылады| |
| |. | |
| |I like this book | |
| |Look at these photos | |
| |That ( жекеше түрі)those | |
| |(көпше түрі) алыс жерде |Бас бармақ арқылы өзін-өзі |
| |тұрған адамдар\заттар туралы|бағалайды |
| |айтқанда қолданылады |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім|
| |Do you like those shoes? |Бас бармақ ортада-әлі де |
| |Who is that boy? |түсініксіз жерлер бар |
| |Сары және жасыл түсті |Төмен түсірілген-түсінбедім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, | |
| |түсінбегендерін түсіндіру | |
|Негізгі бөлім |Read the dialogue | |
| |Group work (топтық жұмыс) |Тыңдайды,тапсырманы орындайды |
| |Where were Carol and Colin? |дәптерге жазып алады |
| |Who were they with? | |
| |What did they buy? | |
| |Do you like ice-cream? | |
| |What flavours do you like? | |
| |How often do you buy it? | |
| | | |
| |Individual work (жeке жұмыс) |Тапсырманы жеке орындайды |
| |(жазбаша) | |
| |write the number of the | |
| |picture on the line | |
| |a)Do you like this | |
| |photograph? | |
| |Yes,I do.It’s nice | |
| |b)Do you like those | |
| |pictures? | |
| |No,I don’t.They are horrible | |
| |c) How much is that camera? | |
| |It’s 50 |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды |
| |Pair work (жұптық жұмыс) |Бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Make up the dialogue |Әр жаттығу орындалғанда |
| | |оқушыларды формативті бағалап |
| | |отырады |
|Сергіту сәті |Әуенге қосылып сергіту |Әуенге қосылып билейді |
| |жаттығу | |
|Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша) |Дайын болған оқушы бағдаршамның|
| |Work in individual |жасыл түсін көтереді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, |
| | |мұғалімге өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс Feedback |Стикерге пікірлерін жазып |
| | |кетеді |
|Үй жұмысы | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |

Арайлым