How much is it?
Пән: Ағылшын тілі
Қызылорда облысы Арал ауданы Шижаға ауылы Сматуллаева Бекзат ағылшын тілі пән мұғалімі |Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні | |Сматуллаева Б |Ағылшын тілі|How much is it? |6 «а» |23.10.14 | |Сілтеме |T.Аяпова English | |Жалпы мақсаты |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді | | |сәйкестендіру, диалог құрау | |Күтілетін |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді | |нәтиже |сәйкестендіреді, диалог құрайды | |Ресурстар | Смайликтер, суреттер | |Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру | | |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі | | |Жеке жұмыс: жаттығу | |Кейінгі оқу | Ex:7 , new words | Мұғалімнің жазбасы |Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | |Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін | | |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді | | |Түгендеу |Кезекші жауап береді | | |Топқа бөлу, бағалау |Топтарға бөлінеді | | |парақшаларын тарату | | | |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады,қайталайды | | |I sсream | | | |You scream | | | |We all scream | | | |For the ice-cream | | |Тұсаукесер | Scream-айқайлау |Тыңдайды, қайталайды, сөздік | | |you are welcome –қош |дәптерге жазып алады | | |келдіңіздер, оқасы жоқ |Тыңдайды, мысал келтіреді, | | |,Ice-cream–балмұздақ |сұраққа жауап береді | | |size – көлемі ,Flavour – | | | |жұпар иіс | | | |exposure – экспозиция, | | | |Vanilla – ванильді , make – | | | |алу, жасау,Medium-орташа, | | | |postcard – пошта,Strawberry –| | | |құлпынай, badge – бейджик | | | |This- (жекеше түрі) these- | | | |(көпше түрі) жақын жерде | | | |тұрған адамдар \ заттар | | | |туралы айтқанда қолданылады| | | |. | | | |I like this book | | | |Look at these photos | | | |That ( жекеше түрі)those | | | |(көпше түрі) алыс жерде |Бас бармақ арқылы өзін-өзі | | |тұрған адамдар\заттар туралы|бағалайды | | |айтқанда қолданылады |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім| | |Do you like those shoes? |Бас бармақ ортада-әлі де | | |Who is that boy? |түсініксіз жерлер бар | | |Сары және жасыл түсті |Төмен түсірілген-түсінбедім | | |көтергендерге сұрақ қойып, | | | |түсінбегендерін түсіндіру | | |Негізгі бөлім |Read the dialogue | | | |Group work (топтық жұмыс) |Тыңдайды,тапсырманы орындайды | | |Where were Carol and Colin? |дәптерге жазып алады | | |Who were they with? | | | |What did they buy? | | | |Do you like ice-cream? | | | |What flavours do you like? | | | |How often do you buy it? | | | | | | | |Individual work (жeке жұмыс) |Тапсырманы жеке орындайды | | |(жазбаша) | | | |write the number of the | | | |picture on the line | | | |a)Do you like this | | | |photograph? | | | |Yes,I do.It’s nice | | | |b)Do you like those | | | |pictures? | | | |No,I don’t.They are horrible | | | |c) How much is that camera? | | | |It’s 50 |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды | | |Pair work (жұптық жұмыс) |Бір-бірімен әңгімелеседі | | |Make up the dialogue |Әр жаттығу орындалғанда | | | |оқушыларды формативті бағалап | | | |отырады | |Сергіту сәті |Әуенге қосылып сергіту |Әуенге қосылып билейді | | |жаттығу | | |Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша) |Дайын болған оқушы бағдаршамның| | |Work in individual |жасыл түсін көтереді | |Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, | | | |мұғалімге өткізеді | |Рефлексия |Кері байланыс Feedback |Стикерге пікірлерін жазып | | | |кетеді | |Үй жұмысы | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |