How much is it?

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі



            Қызылорда облысы

            Арал ауданы Шижаға ауылы

           Сматуллаева Бекзат

            ағылшын тілі  пән  мұғалімі

|Пән мұғалімі   |  Пәні      |   Сабақтың тақырыбы      |Сыныбы   |Күні        |
|Сматуллаева  Б |Ағылшын тілі|How much is it?           |6 «а»    |23.10.14    |
|Сілтеме        |T.Аяпова   English                                           |
|Жалпы мақсаты  |This,these,that,those  cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді       |
|               |сәйкестендіру,            диалог құрау                       |
|Күтілетін      |This,these,that,those  cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді       |
|нәтиже         |сәйкестендіреді, диалог құрайды                              |
|Ресурстар      | Смайликтер, суреттер                                        |
|Тапсырмалар    |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру                            |
|               |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі    |
|               |Жеке жұмыс: жаттығу                                          |
|Кейінгі оқу    |        Ex:7 , new words                                     |


                             Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті        |Оқушының іс-әрекеті            |
|Кіріспе        |Сәлемдесу, көңіл күйлерін    |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін    |
|               |сұрау                        |смайликтер арқылы көрсетеді    |
|               |Түгендеу                     |Кезекші жауап береді           |
|               |Топқа бөлу, бағалау          |Топтарға бөлінеді              |
|               |парақшаларын тарату          |                               |
|               |Қызығушылығын ояту           |Тыңдап, айтады,қайталайды      |
|               |I sсream                     |                               |
|               |You scream                   |                               |
|               |We  all scream               |                               |
|               |For the ice-cream            |                               |
|Тұсаукесер     |  Scream-айқайлау            |Тыңдайды, қайталайды, сөздік   |
|               |you are welcome –қош         |дәптерге жазып алады           |
|               |келдіңіздер, оқасы жоқ       |Тыңдайды, мысал келтіреді,     |
|               |,Ice-cream–балмұздақ         |сұраққа жауап береді           |
|               |size – көлемі ,Flavour –     |                               |
|               |жұпар иіс                    |                               |
|               |exposure – экспозиция,       |                               |
|               |Vanilla – ванильді , make –  |                               |
|               |алу, жасау,Medium-орташа,    |                               |
|               |postcard – пошта,Strawberry –|                               |
|               |құлпынай, badge – бейджик    |                               |
|               |This- (жекеше түрі) these-   |                               |
|               |(көпше түрі) жақын жерде     |                               |
|               |тұрған адамдар  \ заттар     |                               |
|               |туралы  айтқанда  қолданылады|                               |
|               |.                            |                               |
|               |I like this book             |                               |
|               |Look  at these photos        |                               |
|               |That ( жекеше түрі)those     |                               |
|               |(көпше түрі) алыс жерде      |Бас бармақ арқылы өзін-өзі     |
|               |тұрған  адамдар\заттар туралы|бағалайды                      |
|               |айтқанда  қолданылады        |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім|
|               |Do you like those  shoes?    |Бас бармақ ортада-әлі де       |
|               |Who is that boy?             |түсініксіз жерлер бар          |
|               |Сары және жасыл түсті        |Төмен түсірілген-түсінбедім    |
|               |көтергендерге сұрақ қойып,   |                               |
|               |түсінбегендерін түсіндіру    |                               |
|Негізгі бөлім  |Read the dialogue            |                               |
|               |Group work (топтық жұмыс)    |Тыңдайды,тапсырманы орындайды  |
|               |Where  were Carol and Colin? |дәптерге жазып алады           |
|               |Who  were they  with?        |                               |
|               |What did they  buy?          |                               |
|               |Do you  like ice-cream?      |                               |
|               |What flavours do you like?   |                               |
|               |How often do you buy it?     |                               |
|               |                             |                               |
|               |Individual work (жeке жұмыс) |Тапсырманы жеке орындайды      |
|               |(жазбаша)                    |                               |
|               |write the number of the      |                               |
|               |picture on the line          |                               |
|               |a)Do you like this           |                               |
|               |photograph?                  |                               |
|               |Yes,I do.It’s nice           |                               |
|               |b)Do you like those          |                               |
|               |pictures?                    |                               |
|               |No,I don’t.They are horrible |                               |
|               |c) How much is that camera?  |                               |
|               |It’s  50                     |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды   |
|               |Pair work (жұптық жұмыс)     |Бір-бірімен әңгімелеседі       |
|               |Make up the dialogue         |Әр жаттығу орындалғанда        |
|               |                             |оқушыларды формативті бағалап  |
|               |                             |отырады                        |
|Сергіту сәті   |Әуенге қосылып сергіту       |Әуенге қосылып билейді         |
|               |жаттығу                      |                               |
|Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша)         |Дайын болған оқушы бағдаршамның|
|               |Work  in  individual         |жасыл түсін көтереді           |
|Бағалау        |Өзін-өзі бағалау             |Бағалау парақшаларын толтырып, |
|               |                             |мұғалімге өткізеді             |
|Рефлексия      |Кері байланыс Feedback       |Стикерге пікірлерін жазып      |
|               |                             |кетеді                         |
|Үй жұмысы      | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер   |Жазбаша орындау, жаттау        |





Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек