How many apples?

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі


            Қызылорда облысы

            Арал ауданы Шижаға ауылы

           Сматуллаева Бекзат

            ағылшын тілі  пән  мұғалімі

|Пән мұғалімі   |  Пәні      |   Сабақтың тақырыбы      |Сыныбы   |Күні        |
|Сматуллаева  Б |Ағылшын тілі|How many apples?          |6 «а»    |16.10.14    |
|Сілтеме        |T.Аяпова   English                                           |
|Жалпы мақсаты  |  Many,much, a lot ,a few,a little,–ді   тиісті  сөйлемдерге |
|               |қой,саналатын және саналмайтын зат есімді ажырат             |
|Күтілетін      |Many,much, a lot ,a few, a little –ді   тиісті  сөйлемдерге  |
|нәтиже         |қояды, саналатын және саналмайтын зат есімді ажыратады       |
|Ресурстар      | Смайликтер, суреттер                                        |
|Тапсырмалар    |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру                            |
|               |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі    |
|               |Жеке жұмыс: жаттығу                                          |
|Кейінгі оқу    |        Write your shopping list , new words                 |


                             Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті        |Оқушының іс-әрекеті            |
|Кіріспе        |Сәлемдесу, көңіл күйлерін    |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін    |
|               |сұрау                        |смайликтер арқылы көрсетеді    |
|               |Түгендеу                     |Кезекші жауап береді           |
|               |Топқа бөлу, бағалау          |Топтарға бөлінеді              |
|               |парақшаларын тарату          |                               |
|               |Қызығушылығын ояту           |Тыңдап, айтады,қайталайды      |
|               |I like ice-cream             |                               |
|               |She likes sweets             |                               |
|               |I like cookies               |                               |
|               |He likes cheese              |                               |
|               |I like coffee                |                               |
|               |She likes tea.               |                               |
|               |I love you                   |                               |
|               |Do you love me?              |                               |
|Тұсаукесер     |-Before we’ll start I want to|Тыңдайды, қайталайды, сөздік   |
|               |know…                        |дәптерге жазып алады           |
|               |-What do you like to eat for |Тыңдайды, мысал келтіреді,     |
|               |breakfast?                   |сұраққа жауап береді           |
|               |(For example, I like to eat  |                               |
|               |cakes for breakfast. I like  |                               |
|               |to drink juice for           |                               |
|               |breakfast.)                  |                               |
|               |Much  cұраулы және болымсыз  |                               |
|               |сөйлемдерде саналмайтын зат  |                               |
|               |есімдермен қолданылады.      |                               |
|               |How much juice?              |                               |
|               |I haven’t got much money     |                               |
|               |Many  cұраулы және болымсыз  |                               |
|               |сөйлемдерде саналатын зат    |                               |
|               |есімдермен  қолданылады.     |                               |
|               |How many apples?             |                               |
|               |There aren’t  many  people in|                               |
|               |the room.                    |                               |
|               |A lot of –саналатын  және    |Бас бармақ арқылы өзін-өзі     |
|               |саналмайтын зат есімдермен   |бағалайды                      |
|               |қолданылады : There is a lot |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім|
|               |of  butter                   |Бас бармақ ортада-әлі де       |
|               |Write these sentences as in  |түсініксіз жерлер бар          |
|               |the example How many girls   |Төмен түсірілген-түсінбедім    |
|               |are there?                   |                               |
|               |Жаңа тақырып түсінікті ме?   |                               |
|               |Сары және жасыл түсті        |                               |
|               |көтергендерге сұрақ қойып,   |                               |
|               |түсінбегендерін түсіндіру    |                               |
|Негізгі бөлім  |Жeке жұмыс (жазбаша)         |                               |
|               |1.Divide all products into 2 |Тыңдайды,тапсырманы орындайды  |
|               |groups                       |дәптерге жазып алады           |
|               |Much      Many               |                               |
|               |Coffee, cheese, trees, birds,|                               |
|               |bread, rabbits, oranges,     |                               |
|               |doctors, butter, corn,       |                               |
|               |porridge, cakes, tea,        |                               |
|               |teachers, teeth, ham.        |                               |
|               |2.Complete  the sentences    |                               |
|               |with:                        |                               |
|               |much or many.                |                               |
|               |The farmer hasn't got many   |                               |
|               |apples.                      |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды   |
|               |Peter gives Billy many       |Бір-бірімен әңгімелеседі       |
|               |sweets.                      |Тапсырманы топта орындайды     |
|               |Don't drink much coffee in   |Әр жаттығу орындалғанда        |
|               |the morning.                 |оқушыларды формативті бағалап  |
|               |Жұптық жұмыс (ауызша)        |отырады                        |
|               |Make up the dialogue         |                               |
|               |Топтық жұмыс                 |                               |
|               |Write these nouns in the     |                               |
|               |right column                 |                               |
|               |Countable      Uncountable   |                               |
|               |                             |                               |
|Сергіту сәті   |Work in a chain. (“Цепочка”) |Example: Eat many apples. Don’t|
|               |Give your   аdvice  to be    |eat much sweets                |
|               |healthy.                     |                               |
|Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша)         |Дайын болған оқушы бағдаршамның|
|               |Make questions to the        |жасыл түсін көтереді           |
|               |pictures and answer  them    |                               |
|Бағалау        |Өзін-өзі бағалау             |Бағалау парақшаларын толтырып, |
|               |                             |мұғалімге өткізеді             |
|Рефлексия      |Кері байланыс                |Стикерге пікірлерін жазып      |
|               |                             |кетеді                         |
|Үй жұмысы      | 6- жаттығу жаңа сөздер      |Жазбаша орындау, жаттау        |

Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек