How many apples?
Пән: Ағылшын тілі
Қызылорда облысы Арал ауданы Шижаға ауылы Сматуллаева Бекзат ағылшын тілі пән мұғалімі |Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні | |Сматуллаева Б |Ағылшын тілі|How many apples? |6 «а» |16.10.14 | |Сілтеме |T.Аяпова English | |Жалпы мақсаты | Many,much, a lot ,a few,a little,–ді тиісті сөйлемдерге | | |қой,саналатын және саналмайтын зат есімді ажырат | |Күтілетін |Many,much, a lot ,a few, a little –ді тиісті сөйлемдерге | |нәтиже |қояды, саналатын және саналмайтын зат есімді ажыратады | |Ресурстар | Смайликтер, суреттер | |Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру | | |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі | | |Жеке жұмыс: жаттығу | |Кейінгі оқу | Write your shopping list , new words | Мұғалімнің жазбасы |Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | |Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін | | |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді | | |Түгендеу |Кезекші жауап береді | | |Топқа бөлу, бағалау |Топтарға бөлінеді | | |парақшаларын тарату | | | |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады,қайталайды | | |I like ice-cream | | | |She likes sweets | | | |I like cookies | | | |He likes cheese | | | |I like coffee | | | |She likes tea. | | | |I love you | | | |Do you love me? | | |Тұсаукесер |-Before we’ll start I want to|Тыңдайды, қайталайды, сөздік | | |know… |дәптерге жазып алады | | |-What do you like to eat for |Тыңдайды, мысал келтіреді, | | |breakfast? |сұраққа жауап береді | | |(For example, I like to eat | | | |cakes for breakfast. I like | | | |to drink juice for | | | |breakfast.) | | | |Much cұраулы және болымсыз | | | |сөйлемдерде саналмайтын зат | | | |есімдермен қолданылады. | | | |How much juice? | | | |I haven’t got much money | | | |Many cұраулы және болымсыз | | | |сөйлемдерде саналатын зат | | | |есімдермен қолданылады. | | | |How many apples? | | | |There aren’t many people in| | | |the room. | | | |A lot of –саналатын және |Бас бармақ арқылы өзін-өзі | | |саналмайтын зат есімдермен |бағалайды | | |қолданылады : There is a lot |Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім| | |of butter |Бас бармақ ортада-әлі де | | |Write these sentences as in |түсініксіз жерлер бар | | |the example How many girls |Төмен түсірілген-түсінбедім | | |are there? | | | |Жаңа тақырып түсінікті ме? | | | |Сары және жасыл түсті | | | |көтергендерге сұрақ қойып, | | | |түсінбегендерін түсіндіру | | |Негізгі бөлім |Жeке жұмыс (жазбаша) | | | |1.Divide all products into 2 |Тыңдайды,тапсырманы орындайды | | |groups |дәптерге жазып алады | | |Much Many | | | |Coffee, cheese, trees, birds,| | | |bread, rabbits, oranges, | | | |doctors, butter, corn, | | | |porridge, cakes, tea, | | | |teachers, teeth, ham. | | | |2.Complete the sentences | | | |with: | | | |much or many. | | | |The farmer hasn't got many | | | |apples. |Тыңдап, рольге бөлініп оқиды | | |Peter gives Billy many |Бір-бірімен әңгімелеседі | | |sweets. |Тапсырманы топта орындайды | | |Don't drink much coffee in |Әр жаттығу орындалғанда | | |the morning. |оқушыларды формативті бағалап | | |Жұптық жұмыс (ауызша) |отырады | | |Make up the dialogue | | | |Топтық жұмыс | | | |Write these nouns in the | | | |right column | | | |Countable Uncountable | | | | | | |Сергіту сәті |Work in a chain. (“Цепочка”) |Example: Eat many apples. Don’t| | |Give your аdvice to be |eat much sweets | | |healthy. | | |Қорытынды бөлім|Жеке жұмыс (жазбаша) |Дайын болған оқушы бағдаршамның| | |Make questions to the |жасыл түсін көтереді | | |pictures and answer them | | |Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын толтырып, | | | |мұғалімге өткізеді | |Рефлексия |Кері байланыс |Стикерге пікірлерін жазып | | | |кетеді | |Үй жұмысы | 6- жаттығу жаңа сөздер |Жазбаша орындау, жаттау |