Менің туыстарым

Көшіріп алу

Пән: Қазақ тілі

                                                      Батыс Қазақстан облысы
                                                                Бөрлі ауданв
                                Ақсай қаласының №5 жалпы орта  білім беретін
                         мектебінің орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті
                                            пәнінің мұғалімі Д. С. Кусаинова

  Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар.7-сынып


|Сабақтың тақырыбы:              |Менің туыстарым                                 |
|Сабақтың мақсаты:               |Білімділік: туыстық қатынастар туралы түсінік   |
|                                |беру  Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын       |
|                                |арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін       |
|                                |дамытады.                                       |
|                                |Тәрбиелілік:  Топпен жұмыс жасай біледі,        |
|                                |бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.                |
|Күтілетін нәтиже                |Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерің дамыту.жас  |
|                                |ерекшеліктеріне қарай тапсырмаларды орындау     |
|                                |арқылы жаңа тақырыпты толық меңгерту.сыни       |
|                                |тұрғыдан ойлауға дағдыландыру.                  |
|Сілтеме                         |7-сынып қазақ тілі оқулығы , 9,10,11беттер,     |
|Сабақта қолданылатын            |      1.  Оқулық                           4.   |
|материалдар:                    |АКТ                                             |
|                                |2.тапсырма жазылған кеспе қағаздар              |
|                                |                                                |
|                                |3.смайликтер                      5.өзін бағалау|
|                                |парағы                                          |
|Оқыту әдістері:                 |СТО                 |1.топтық жұмыс            |
|                                |Ой қозғау           |2.талдау жұмысы           |
|                                |Оқыту үшін бағалау  |                          |
|Сабақтың барысы.                |Оқушылардың  зейінін  сабаққа аудару, оқушыларды|
|І. Ұйымдастыру кезеңі           |түгендеу,мақал- мәтелдер арқылы оқушыларды  3   |
|                                |топқа бөлу,  топ ережесін еске түсіріп, іліп    |
|                                |қою.                                            |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру      |1.   Үй жұмысын тексеру                         |
|                                |2.сөйлемнің түрлеріне мысалдар келтіру.         |
|ІІІ. Жаңа сабақ                 |Сұрақ –жауап арқылы жаңа сабақты ашу.           |
|ІҮ.  Тапсырма                   |1-топ1.1мәтінмен танысу.(түсінгендерін постерге |
|                                |жазу)                                           |
|                                |1.2.мәтіннен бірнеше сөйлемді,сұраулы сөйлемге  |
|                                |айналдыр.1.3.бос орынга жіктік жалғауын жаз.    |
|                                |2-топ.1.1. мәтінмен танысу.(түсінгендерін       |
|                                |постерге жазу) 1.2. мәтінен бірнеше             |
|                                |сөйлемді,сұраулы сөйлемге айналдыр.1.3.жіктік   |
|                                |жалғауын пайдаланып сөздерді байланыстыр.       |
|                                |3-топ.1.1.мәтінмен танысу.(түсінгендерін        |
|                                |постерге жазу . 1.2. мәтінен бірнеше            |
|                                |сөйлемді,сұраулы сөйлемге айналдыр.1.3.берілген |
|                                |сөздерден үлгідей сөйлем құраңыз.               |
|Ү. Сергіту сәті                 |Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау                  |
|ҮІ. Пысықтау                    |10 бет.3 деңгей тапсырманы орындату.            |
|ҮІ.  Бағалау                    |Оқушылардың білімін бағалау                     |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы              |Туыстық туралы мақал-мәтелдер жазып келу.11     |
|                                |бет.3 тапсырма.сөйлемді мағынасына қарай        |
|                                |толықтырыңдар.                                  |
|ҮІІІ  Кері байланыс             |Бір тілек ;(не білдім,не үйрендім,не қиын       |
|                                |болды)парағын толтыру.                          |

















Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|І. Ұйымдастыру кезеңі    |Мұғалімнің іс-әрекеті    |Оқушының іс-әрекеті      |
|                         |   Оқушылардың зейінін   |   Мақал-мәтелдердің     |
|                         |сабаққа аудару, түгендеу.|жалғасын тауып,оқушылар  |
|                         |                         |3 топқа бөлініп,         |
|                         |Мақал-мәтелдер арқылы    |орындарына отырады       |
|                         |арқылы оқушыларды топқа  |Өздері топ басшысын      |
|                         |бөлу.Әр топтың өздеріне  |сайлайды.                |
|                         |топ басшысын сайлату.    |                         |
|                         |Топ ережесін құру.       |                         |
|                         |Ана тіл – асыл қазына,   |                         |
|                         |Байлығың білсең, ол      |                         |
|                         |сенің.                   |                         |
|                         |Жеткізер өмір жазына,    |                         |
|                         |Сонымен өсер өркенің, -  |                         |
|                         |деп ақын ағаларымыз      |                         |
|                         |жырлағандай,   тілдің    |                         |
|                         |тазалығын сезінетін      |                         |
|                         |кезекті қазақ тілі       |                         |
|                         |сабағымызды бастаймыз.   |                         |
| ІІ. Үй тапсырмасын      | Сөйлемнің түрлеріне     |     Сөйлемдерің оқыған  |
|тексеру                  |мысалдар келтіру.        |соң, бір-біріне          |
|                         |Тапсырма  орындалғаннан  |жауаптарын тексертеді,   |
|                         |кейін бір-біріне         |бағалатады.              |
|                         |бағалату.                |                         |
|                         |  Белгілі сұрақ-жауап    |Сұрақтарға жауап беріп,  |
|ІІІ. Жаңа сабақ          |арқылы оқушыларға жаңа   |сабақтың тақырыбын ашып, |
|Тақырыпты ашу            |тақырапты аштырту. Жаңа  |дәптерлеріне жазады.     |
|                         |сабақтың тақырыбын       |                         |
|                         |дәптерлеріне жаздыртады. |                         |
|Тапсырма                 |Топқа тапсырма береді.   |Оқушылар топ болып       |
|                         |                         |берілген тапсырманы      |
|                         |                         |орындайды, қорғайды.     |
|ІҮ. Сергіту сәті         |Тренинг ұйымдастырады    |Тренингке қатысады       |
|Ү. Пысықтау              |10 бет.3 деңгей          |10 бет.3 деңгей          |
|                         |тапсырманы орындату.     |тапсырманы орындайды.    |
|ҮІ. Қорытынды            |Сабақты қорытындылайды.  |Оқушылар жауап береді    |
|                         |Сұрақ – жауап арқылы     |                         |
|Кері байланыс            |Стикерлерге сабақтан     |Тақтада ілулі тұрған     |
|                         |алған әсерлері туралы    |«Тілек ағашына» сабақтан |
|                         |жазып, «Тілек            |алған әсерлері туралы    |
|                         |ағашына»жапсыруға        |жазылған стикерлерлерін  |
|                         |тапсырма береді.  (не    |жапсырады.               |
|                         |білдім,не үйрендім,не    |.  (не білдім,не         |
|                         |қиын болды )парағын      |үйрендім,не қиын болды   |
|                         |толтыру.                 |)парағын толтырды.       |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы       |Туыстық туралы           |Тапсырмаларды мұқият     |
|                         |мақал-мәтелдер жазып     |тыңдап, түртіп алады.    |
|                         |келу.11 бет.3            |                         |
|                         |тапсырма.сөйлемді        |                         |
|                         |мағынасына қарай         |                         |
|                         |толықтырыңдар            |                         |
|ҮІІІ. Бағалау            |Сабақ барысында алған    |Сабақта алған бағаларын  |
|                         |балдарын қорытып, бағалау|күнделіктеріне қойдырады.|







    • Сенің отбасында неше адам бар? Олар кімдер?
    • Дедушка сөзін аудар?
    • Әкенің анасы саған кім болады?




    • ана сөзін аудар?
    •  іні деген кім?
    •  ананның анасы саған кім болады?



    • Әке сөзін аудар?
    • Ата –әженің балдары?
    • Қарындас деп кімге айтады
Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек