Are you fit? 9-сынып
Пән: Ағылшын тілі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тақырыбы: Are you fit? Өткізілу күні: 16.09.2014 Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы Сынып: 9-в Пән: Ағылшын тілі Тақырыбы Are you fit? Сілтеме Жоспар,оқулық Жалпы мақсаттар Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушыларға денсаулықтың қаншалықты маңызды екенін түсінулеріне ықпал ету. Оқыту нәтижесі Оқушылар денсаулықты сақтаудың қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады, сөзге қосымша жалғанғанда әртүрлі сөз таптарының жасалу жолын түсінеді,сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды. Оқу құралдары Оқулық 9 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер. Бағалау Қалыптастырушы бағалау Жинақтаушы бағалау Сабақтың барысы кезең Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ой шақыру кезеңі Сәлемдесу Үй тапсырмасын тексеру Топтастыру (Red, Green, Yellow) сөздері жазылған жетондар таратылады. Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату) Болжау стратегиясы Тақтада сөзжұмбақ беріледі. It grows in the garden. /apple/ ... rose. /red/ Бос-пустой-... /empty/ Colour . /yellow/ It`s a preposition. /on/ We use it when it is raining. /umbrella/ The part of body. /foot/ All children like it. /ice-cream/ Tasty pare. /twix/ Берілген тапсырмадан <> сөзі шығады. Жаңа тақырыпты хабарлайды Сәлемдесу Ex 9, 10 p-23 Оқушылар жетондар бойынша 3 топқа топтасады. Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады Әр топ берілген сұрақтар бойынша сөзжұмбақты шешеді. Бүгінгі тақырыптың не туралы екендігін айтады. Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады. Мағынаны тану Reading these advices on keeping fit. Ex 1 p-24 Reading three paragraphs in ex2 p-24 Vocabulary Оқушылар берілген жаңа сөздерді қайталап, тілдерін жаттықтырады. Tracksuit - жаттығу костюмі, sedentary - қозғалмайтын, аз қозғалатын, enormous - зор,үлкен. Grammar. Word-formation Written exercises ex 4 Discussion. Оқушылар сөздікті сөздік дәптерге жазады. Work in groups. Ex 4. To complete the charts. Рефлексия ББҮ Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды. Бағалау Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды Үйге тапсырма беріледі Exercise 5 p-26 Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты бағалайды.