Sounds like trouble! 11-сынып
Пән: Ағылшын тілі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тақырыбы: Sounds like trouble! Өткізілу күні: 18.09.2014 Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы Сынып: 11-a Пән: Ағылшын тілі Тақырыбы Sounds like trouble! Сілтеме Жоспар,оқулық Жалпы мақсаттар Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушылардың ғаламтор желісінің тигізер пайдасы туралы ойларын жеткізе білуіне ықпал ету. Оқыту нәтижесі Оқушылар ғаламтор желісінің қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады,сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды. Оқу құралдары Оқулық 11 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер. Бағалау Қалыптастырушы бағалау Жинақтаушы бағалау Сабақтың барысы кезең Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ой шақыру кезеңі Сәлемдесу Үй тапсырмасын тексеру Топтастыру (Red, Green, Yellow) сөздері жазылған жетондар таратылады. Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату) Болжау стратегиясы Берілген мәтінді мұқият оқып шығып, оқушылар мәтіннің не жайында екенін қысқаша айтады. Жаңа тақырыпты хабарлайды Сәлемдесу Ex 8, 10 p-29 Оқушылар жетондар бойынша 3 топқа топтасады. Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды. Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады. Мағынаны тану . Ex 10 p-30 Reading the text Vocabulary Grammar revision Past Simple Past continuous Past Perfect Written exercises ex 13 To write some questions. Discussion. Оқушылар мәтіннен не түсінгендерін қысқаша айтып жеткізеді. Оқушылар мәтіннен жаңа сөздерді теріп жазады, сөздікпен жұмыс жасайды. Оқушылар ережелерді еске түсіріп, мысалдармен дәлелдейді. Work in groups. Рефлексия ББҮ Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды. Бағалау Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды Үйге тапсырма беріледі Exercise 5 p-26 Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты бағалайды.