Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану
Пән: Математика
6 сыныптағы математика сабағы * Пән Математика * Сынып 6 * Сабақтың тақырыбы Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану * Оқу құралы Математика: 6 сынып. А.Абылқасымова 5. Сабақтың мақсаты : Аталған тақырып бойынша білімдерін пысықтап, алған білімдерін іс жүзінде пайдалануды игеру. 6. Сабақтың міндеттері: - Білімділік: аАмалдарды орындау ережелерін пысықтау,жүйелендіру және есеп шығаруда пайдалану қабілеттілігін арттыру,өз бетімен жұмыс жасауға бейімдеу; - Дамытушылық: оқушының өзін-өі бақылау ,өз бетімен жұмыс жасау ,атқарылған жұмысты талдау қабілетін дамыту -Тәрбиелік: пәнге қызығушылығын,өз білімі мен күшіне сенімділікке, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу. 7. Сабақтың типі: Өткен тақырыпты пысықтау сабағы 8. Сабақты өту тәсілі: оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,тест тапсырмаларын беру. 9. Көрнекілік құралдары: оқу құралдары,таратпа материалдар 10. Күтілетін нәтиже: Қарама-қарсы сандармен амалдар орындауды және талдауды игереді Сабақтың барысы: * Сабақты ұйымдастыру: а)оқушыларды түгелдеу; ә)оқу құралдарын, үй тапсырмасын, сабаққа дайындығын тексеру II. Белсенділік. (ауызша тапсырма орындау ): 1. оң және теріс сандарға амалдар қолдану ережелері. 1) (-) · (+) = (?); 2) (+) : (-) = (?); 3) (-) · (-) = (?); 4) 5) (-) : (-) = (?); 5) ) а · (-1) = (?) немесе (-а) · (-1) = (?); Ережедегі жазулардың мағынасын түіндіру. Мұғалім:мына амалдарды орындай отырып,төмендегі сөзді келтіріп шығарамыз: 1) -42 · 4 3) -25· (-5). 5) -72 : (-9); 2) -60 : 12; 4) -3,6· (-1). 6) 52:(-0,5); 7) -2,5·(-2) Т 125 А 3,6 А -168 А -104 Н 8 С -5 Ж -12 К 168 Н 104 Жауаптары: 1) -168 А 2) -5 С 3) 125 Т 4)3,6 А 5)8 Н 6)-104 А АСТАНА- Қазақстанның бас қаласы III. Ережелерді амалдарды орындауда қолдану. Тапсырма №1 <<�������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������