тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Пән: Әртүрлі
Пәні:Қазақ тілі Сыныбы: 3 Барлығы- 136 сағат аптасына -4 сағаттан Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева Алматы «Атамұра»2014 |№ |Тақырыптар |Сағат |Уақ -ы | | | |саны | | |1-2 |2-сыныпта |2 | |Дыбыс және | | |өткенді | | |әріп туралы | | |қайталау | | |білімдерін | | | | | |тереңдету, | | | | | |дыбыстық | | | | | |талдау жасау | | | | | |дағдысын | | | | | |жетілдіру | 1 |Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту |1 | |Мәтіндегі сөйлемдердің байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату | «Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы |шығармашылық қабілеттері артады |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |2-3 |Әңгімелеу мәтіні |2 | |Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және жоспар бойынша әңгімелеу мәтінін құруға үйрету |Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |Танымдары кеңейеді, өз ойын ашық айта алады. |Өзін-өзі бағалау |Ұжымдық, топтық, жұптық, өздік жұмыстар |Оқулық http:// kk. Wikipedia. | |4 |Мазмұндама |1 | |Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін дамыту |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Мазмұндамалар жинағы | |5-6 |Сипаттау мәтіні |2 | |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету |Сын тұрғысынан ойлау, «Ақылдың 6 қалпағы» |Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай алады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |7-8 |Пайымдау мәтіні |2 | |Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету |Диалогтік оқыту «Ыстық орындық» |Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды, шығармашлық қабілеттері артады. |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |9 |Шығарма |1 | |Берілген тақырып бойынша оқушылардың мәтін құрау дағдысын қалыптастыру |«Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |ІҮ. |Сөйлем |22+6 | | | | | | | | |1- 2 |Сөйлем туралы өткенді қайталау |2 | |Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; | |Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады; |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |3-4 |Сөйлем мүшелері |2 | |Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу дағдыларынн дамыту |Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,, талдау, жинақтау, топтау, рефлексия |Топпен жұмыс жасау барысында ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді. |Өзін-өзі бағалау |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |5-6 |Бастауыш |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; |Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия |Оқушылардың сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |7-8 |Бақылау диктанты |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | | |II тоқсан | | | | | | | | | |9-10 |Баяндауыш |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту |Екі жақты күнделік» стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |Оқушылар экологиялық тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |11-12 |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |2 | |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту |Топтау, талдау, жинақтау, рефлексия |Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |13 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |14-15 |Тұрлаулы мүшелер |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту |Талантты және дарынды балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |Оқушылардың сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |16-18 |Тұрлаусыз мүшелер |3 | |Сөйлемнің тұрлаулы , тұрлаусыз мүшелерін бір-бірінен ажырата алу |Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік әдісі, СТО, өзін-өзі бағалау әдісі |Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық қабілеттері артады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |19 |Мазмұндама |1 | | |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Мазмұндамалар жинағы | |20-21 |Сөйлем мүшелерінің байланысы |2 | |Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын жетілдіру |СТО әдістері Ақылдың 6 қалпағы, |Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді |ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |22 |Шығарма |1 | | |«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ» стратегиясы |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық | |23-25 |Жалаң және жайылма сөйлем |3 | |Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алу, оларға мысал келтіре алу |«Автор орындығы» стратегиясы, талда, салыстыр, ойлан |Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсініктері қалыптасады. |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары, плакат | |26 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |27-28 |Қаратпа сөз |2 | |Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін дұрыс қоя алу | «Кубизм» стратегиясы, «Дөңгелек үстел» стратегиясы |Оқушылардың сөздік қорлары молаяды |Формативті бағалау ОҮБ – критерийлер арқылы өзін – өзі бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |оқулық | |Ү. |Сөз және оның мағынасы |6+2 | |Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді табу |«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | | | | | |1-2 |Бақылау диктанты |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |