тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып

Көшіріп алу

Пән: Әртүрлі

Пәні:Қазақ тілі               Сыныбы: 3                           Барлығы-
136 сағат            аптасына -4 сағаттан
Авторлар: Г.И.Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева     Алматы «Атамұра»2014
|№    |Тақырыптар     |Сағат |Уақ -ы                                                                                        |
|     |               |саны  |                                                                                              |
|1-2  |2-сыныпта      |2     |                                                                                |Дыбыс және    |
|     |өткенді        |      |                                                                                |әріп туралы   |
|     |қайталау       |      |                                                                                |білімдерін    |
|     |               |      |                                                                                |тереңдету,    |
|     |               |      |                                                                                |дыбыстық      |
|     |               |      |                                                                                |талдау жасау  |
|     |               |      |                                                                                |дағдысын      |
|     |               |      |                                                                                |жетілдіру     |


1 |Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту |1 | |Мәтіндегі сөйлемдердің
байланысы. Сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқату | «Кубизм»
стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
    |шығармашылық қабілеттері артады |ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі
 бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын
құралдары, плакат | |2-3 |Әңгімелеу мәтіні |2 | |Әңгімелеу мәтіні туралы
түсініктерін кеңейту, әңгімелеу мәтінінің құрылымын таныту сурет және
жоспар бойынша  әңгімелеу  мәтінін  құруға  үйрету  |Талантты  және  дарынды
балаларды оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы
|Танымдары кеңейеді,  өз ойын ашық айта алады. |Өзін-өзі бағалау |Ұжымдық,
топтық, жұптық, өздік жұмыстар |Оқулық  http:// kk. Wikipedia. | |4
|Мазмұндама |1 | |Оқушылардың оқылған мәтінді мазмұнындау қабілеттерін
дамыту  |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. |Мәтінді
есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін жетікзе алады |Суммативті
 бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Мазмұндамалар  жинағы | |5-6
|Сипаттау мәтіні  |2 | |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара
салыстырып  сипаттай  білуге  үйрету  |Сын  тұрғысынан  ойлау,  «Ақылдың   6
   қалпағы»  |Пікірлерін дәлелдеуді үйренеді, тірек сөздермен жұмыс жасай
 алады. |ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке
|Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын құралдары, плакат | |7-8
|Пайымдау мәтіні |2 | |Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын
байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету |Диалогтік  оқыту  «Ыстық
  орындық» |Өздерінің іс-әрекетіне баға бере алады, сөздік қорлары молаяды,
    шығармашлық қабілеттері артады. |ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі
 бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,  ойын
құралдары, плакат | |9 |Шығарма |1 | |Берілген тақырып бойынша оқушылардың
мәтін  құрау  дағдысын  қалыптастыру  |«Екі  жақты  күнделік»   стратегиясы,
«Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау  стратегиясы,  сурет  галлериясын  шарлау,
   топтастыру, Венн диаграммасы |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін
тақырыпта шығарма жаза алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен
 жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |ІҮ. |Сөйлем      |22+6 | | | | | | | | |1-
2 |Сөйлем туралы өткенді қайталау |2 | |Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай
 бөлінетін түрлері туралы білімдерін еске түсіру, толықтыру; | |Оқушылардың
  өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлаулары жетіледі, сөйлеу тілі
 дамиды, сыпайы сөйлеу білуге дағдыланады;  |ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін
 – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық , жеке суреттер, тірек-сызба,
ойын құралдары, плакат | |3-4 |Сөйлем мүшелері |2 | |Сөйлем және сөйлем
мүшелері туралы білімдерін тереңдету; ойлау және байланыстырып сөйлеу
   дағдыларынн дамыту |Көрнекілік әдісі, сұрақ-жауап, индукция, дедукция,,
талдау, жинақтау, топтау, рефлексия |Топпен жұмыс жасау барысында
   ұйымшылдыққа, адамгершілікке  тәрбиеленеді.  |Өзін-өзі бағалау |Топтық,
жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |5-6
|Бастауыш |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; |Көрнекілік, жинақтау, салыстыру, топтау, рефлексия
|Оқушылардың  сөздік қорлары дамиды, табиғатқа, салт-дәстүрге деген
ізгілікті қарым-қатынасқа тәрбиеленеді |Формативті бағалау  ОҮБ –
  критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |7-8 |Бақылау диктанты
 |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын  тексеру |Өз бетімен
жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу
дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке
жұмыс |Диктанттар жинағы | | |II тоқсан | | | | | | | | | |9-10 |Баяндауыш
|2 | |Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға мүмкіндік
      жасау;теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту |Екі жақты күнделік»
      стратегиясы, «Ойлан, жұптас, пікірлес», талдау стратегиясы, сурет
галлериясын шарлау, топтастыру, Венн диаграммасы |Оқушылар экологиялық
тәрбие, табиғат ананы құрметтеуді, құстар тіршілігіне  сүйіспеншілік
 сезімдері қалыптасады |Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін –
     өзі бағалау. |Топтық, жеке жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
 құралдары | |11-12 |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |2
 | |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаны меңгерту |Топтау,
       талдау, жинақтау,  рефлексия |Оқушылар ұйымшылдыққа, достыққа,
 адамгершілікке  тәрбиеленеді |ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау
   |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық  | |13 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс,
қатесіз жазу сауаттылығын  тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты
жазу барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |14-15
 |Тұрлаулы мүшелер |2 | |Бастауыш туралы топтастырылған  ұғым қалыптастыруға
мүмкіндік жасау; сөйлеу тілдерін дамыту  |Талантты  және  дарынды  балаларды
оқыту- «Кубизм» стратегиясы , «Ортадағы қаламсап» стратегиясы |Оқушылардың
 сөздік қорлары, шығармашылық қабілеттері артады |Формативті бағалау  ОҮБ –
  критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке
суреттер, тірек-сызба, ойын құралдары | |16-18 |Тұрлаусыз мүшелер |3 |
|Сөйлемнің  тұрлаулы  ,  тұрлаусыз   мүшелерін   бір-бірінен   ажырата   алу
|Эвристикалық, индуктивтік-дедуктивтік  әдісі, СТО, өзін-өзі  бағалау  әдісі
|Топта жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа тәрбиеленеді, шығармашылық
  қабілеттері артады. |Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін –
 өзі бағалау. |Топтық, жеке, жұппен жұмыс |Жеке суреттер, тірек-сызба, ойын
құралдары | |19 |Мазмұндама |1 | | |Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне  сәйкес
оқыту және оқу. |Мәтінді есте сақтау қабілеттері артады, өз ойын еркін
   жетікзе алады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс
|Мазмұндамалар жинағы | |20-21 |Сөйлем мүшелерінің байланысы |2 |
|Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін есту бойынша ажырата алу машығын
жетілдіру |СТО әдістері
    Ақылдың 6 қалпағы,  |Сынып ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиеленеді |ОҮБ –
  критерийлер арқылы  өзін – өзі бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық  |
|22 |Шығарма |1 | | |«Соңғы сөзді маған қалдыр» стратегиясы, «РАФТ»
стратегиясы
   |Берілген тақырып бойынша өз еркімен еркін тақырыпта шығарма жаза алады
 |Суммативті бағалау, оқуды бағалау |Ұжымдық, жұптық, жеке |Оқулық  | |23-25
|Жалаң және жайылма сөйлем |3 | |Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата
алу, оларға мысал келтіре алу |«Автор орындығы» стратегиясы,
талда, салыстыр, ойлан |Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы  түсініктері
қалыптасады. |Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер арқылы  өзін – өзі
бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |Оқулық, жеке суреттер, тірек-сызба,
 ойын құралдары, плакат | |26 |Диктант |1 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу
сауаттылығын  тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу
барысында қатесіз, дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті
бағалау, оқуды бағалау |Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |27-28
|Қаратпа сөз |2 | |Қаратпа сөзді дұрыс ажырата алу және оның тыныс белгісін
дұрыс қоя алу | «Кубизм» стратегиясы,
«Дөңгелек үстел» стратегиясы
 |Оқушылардың сөздік қорлары молаяды |Формативті бағалау  ОҮБ – критерийлер
арқылы  өзін – өзі бағалау. |Топтық, жұптық жұмыстар |оқулық | |Ү. |Сөз
және оның мағынасы |6+2 | |Оқушылардың ұғымына лайық кейбір сөз
тіркестерімен таныстыру. Мәтіннен сирек қолданылатын таныс емес сөздерді
 табу |«ЖигСо-2» стратегиясы, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы | | | | | |1-2
    |Бақылау диктанты |2 | |Оқушылардың дұрыс, қатесіз жазу сауаттылығын
тексеру |Өз бетімен жұмыс |Оқушылардың диктантты жазу барысында қатесіз,
дұрыс, әдемі жазу дағдылары қалыптасады |Суммативті бағалау, оқуды бағалау
|Өз бетімен жеке жұмыс |Диктанттар жинағы | |
Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек