Қозғалмалы ойындар. 4 сынып.
Пән: Әртүрлі
Алматы қаласы Әуезов ауданы «Жаңа Ғасыр» №175 гимназия [pic] Дене шынықтыру Тақырыбы: «Қозғалмалы ойындар» 4 «Ғ» сыныбы Сынып жетекшісі: Бекетова М.Е. Алматы 2012 Күні: 16.02.2012ж Пәні: Дене шынықтыру Сынып: ____4 «Ғ»__ Сабақ реті__________ Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар Сабақтың мақсаты: - Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы ойындар технологиясын терең меңгерту; - Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту; - Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке тәрбиелеу. Өтетін орны: спортзал 116 Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық, сақиналар |№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар | |I |Дайындық бөлімі: | | | |1) |Оқушыларды сапқа тұрғызу: |12'-15' |Оқушының сырт бейнесіне | | |а)сәлемдесу; | |назар аудару | | |б)сабақтың тақырыбы мен | | | | |мақсатын хабарлау. | |команданы дұрыс орындау | |2) |Саптағы жаттығулар: | |керек | | |а) Оңға! Артқа! Солға! Солға! | | | |3) |Жүру және оның түрлері: | |денені тік ұстап, қолды | | |а) қолды жоғары тік көтеріп, | |жоғары тік созу керек, ара| | |аяқтың ұшымен жүру | |қашықтықты сақтау | | |ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен| | | | | | | | | |жүру | | | | |б) қолды белге қойып, сыртқы | |денені тік ұстау | | |қырымен жүру | | | | |в) қолды белге қойып, ішкі | |бір тізбек болып тұрған | | |қырымен жүру | |балаларды сап бастаушы | |4) |Арнайы жүгіру жаттығулары: | |алаңның бір шетінен екінші| | |а) аяқты артқа бүгіп жүгіру | |шетіне дейін бастап | | |ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру | |жүгіріп, содан соң жылан | | |б)оң (сол) жақ қырмен тіркеле | |жасап жүгіреді | | |адымдап жүгіру | | | | |в)аяқтың ұшын созып, алдыға | | Тоқтау, мұғалім | | |қайшы тәріздес жүгіру | |командасы арқылы солға | | |г) жылан тәріздес жүгіру | |бұрылу, бір қатардан төрт | |5) |Оқушыларды бір лекке тұрғызу: | |қатарға тұрғызу | | |а) 1,2,3,4санал! | |Гимнастикалық таяқтармен | |6) |Жалпы дамыту жаттығулары: | |(төрт баланың бірігуі | | |а) бастапқы қалып: қолымыз белде | |арқылы) | | | |4-5рет |жаттығуларды жасағанда | | |1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға) | |денені тік ұстау керек | | |айналдыру | |Әр жаттығудыдұрыс, әдемі | | |ә) б.қ. қолымыз белде |4-5рет |етіп орындауды талап ету. | | |«1»- басымызды алдыға түсіру | |жаттығу саналу ретімен | | |«2»- басымызды артқа қою | |жасау | | |«3»- оңға | | | | |«4»- солға қою | | | | |б) б.қ. гимнастикалық ағашта оң |4-5рет | | | |қолмен ұстау | |гимн. ағашты алақанның | | |«1»-аяқтың ұшымен көтерліп, | |сырт жағымен ұстап, | | | | |шынтақты бүкпеу керек | | |қолды үстіге көтеру | | | | |«2»- гимн. ағашта сол қолмен | | | | |ұстап б.қ. келу |4-5рет | | | |«3,4»- жатығуды қайталау | |мұнда алға кең адымдап, | | |в) б.қ. екі қолмен гимнастикалық | |қолды бүкпей түзу ұстау | | | | |керек, аяқтың ұшымен тұру | | |ағашты ұстау | |керек, ал денені тік ұстау| | |«1»- сол аяқпен алға кең қадам | |керек | | |жасап, екі қолды жоғары көтеру | | | | |«2»- б.қ. келу керек | | | | |«3»- оң аяқпен алға кең адым |4-5рет |шынтақты жанға қою | | |жасап, екі қолды жоғары көтеру | |екі қолмен гимн. ағашты | | |«4»-б.қ.-келу керек | |ұстау қолды тік ұстау | | |г) б.қ. негізгі тұрыс екі қолмен | |керек | | | | |жаттығу жасағанда тізе | | |гимн. ағашты ұстау | |бүгілмеу керек | | |«1»- қолды кеуде тұстан ұстау | |аяқтың ұшымен секіру | | |керек |4-5рет |команда арқылы мұғалім | | |«2»- екі қолды алдыға созу | |командасы арқылы | | |«3»- қолды үстіге көтеру | | | | |«4»- б.қ.-келу керек | | | | |ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру, |4-5рет | | | | | | | | |аяқты алшақ ұстау | | | | |«1,2,3»-оң жаққа иілу | | | | |«4»- б.қ. | | | | |д) б.қ. қолды алдыға тік ұстау | | оқушы жаттығу жасағанда | | |«1»- оң аяқтың ұшымен сол | |көпірге жауырынмен тұру | | |қолға тигізу |4-5рет |5-7сек | | |«2»- б.қ. | | | | |«3»-сол аяқтың ұшымен оң | |мұғалімкомандасы «Бір | | |қолға тигізу | |лекке тұр!» арқылы оңға | | |«4»- б.қ. | |бұрылу | | |е) б.қ.тік тұру | | | | |«12,3,4»- екі аяқты қосып, түзу | | | | |секіру, бір орында | | | | |«1,2,3,4»- қолды алдыға созып, | | | | |сол аяқты бүгіп, оң аяқпен | | | | |секіру | | | |II |«1,2,3,4»- қолды жоғары көтеріп, | | | | | |25'-27' | | | |оң аяқты бүгіп, сол аяқпен | | | | |секіру | | | | |4 қатардан 1 қатарға тұру | | | | |Жаттығу жасайтын орынға бару | | | | |Негізгі бөлім: | | | | |Қозғалыс ойындары: | | | | |Оқушыларды 2 топқа бөлу: | | | | |а) Секіргішпен секіру (ұлдар),| | | | | | | | | |сақинаны белге салып | | | | |айналдыру (қыздар) | | | | |ә) Секіргішпен секіру | | | | |(қыздар),сақинаны белге салып | | | | |айналдыру (ұлдар) | | | | | | | | | |[pic] | | | | |[pic] | | | | |«Қораздар шайқасы» ойыны: | | | | |Бұл ойын үшін алдын - ала | | | | |мүмкіндігінше үлкен етіп, | | | | |дөңгелек сызу керек. Қарсыластар | | | | |бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен| | | | |бір - бірін итеріп шығаруы керек.| | | | |Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы| | | | |ұтылған болады. | | | | |[pic] | | | | |«Арқа» ойыны: | | | | |Ойыншылар екі топқа бөлінеді. | | | | |Бірінші топтың мүшелері теріс | | | | |қарап тұрып, аяқтарының арасымен | | | | |допты екінші командаға | | | | |бағыттайды. Одан кейін екінші | | | | |команда қайталайды | | | | |[pic] | | | | |[pic] | | | | |Арқан тартыс :ойыны | | | | |Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан | | | | |кендір арқан керек. Ол арқанның | | | | |тең ортасынан орамалмен орап | | | | |белгі жасайды, белгінің екі | | | | |жағынан бір жарым-екі метрдей | |Мұғалімнің командасы | | |жерден тағы да жогарыдағы | |бойынша қатар түзеп сапта | | |тәртіппен белгілейді. Ойынға | |түрған ойыншылар оң жақ | | |қатынасушылар тең екі топқа | |шетінен бастап қатар санын| | |бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам| |«бір, екі, үш»... деп сол | | |болуы мүмкін, ойыншылар бойларына| |жақ шетіне дейін санап | | |қарай қатар түзеп тұрады. | |шыгады. Сөйтіп тақ жағы | | |[pic] | |бір бөлек, жұп жағы бір | | |Ұшты-ұшты ойыны: | |бөлек бөлініп шығады. | | |«Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі | | | | |құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» | | | | |деп қолдарын сермейді, барлық | | | | |ойыншылар қайталап, қимылдар | | | | |жасайды. Бір сәт жүргізуші: | | | | |мысалы «сиыр» дейді; егер | | | | |ойыншылардың біреуі қолын былғап | | | | |қалса, ол қандай да болсын бір | | | | |тапсырманы орындайды. | | | | |Қордынды бөлім: | | | | |- жаттығу орнын жинастыру | | | | |- сапқа тұрғызу | | | | |- сабақты қортындылау | | | | |- оқушыларды бағалау | |Түгел тыңдауын қадағалау. | | |- тұрған сап арқылы залдан шығу | |Толық сапқа тұруларын | | | | |қадағалау.Сабаққа | | | | |қатысуына байланысты | | | | |бағалау | | | | |Түгел қоштасуын қадағалау.| | | | |Бір саппен шығуын | | | | |қадағалау. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |III| | | | Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны I. Сабақтың мақсаттары: 1) 2) 3) Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып, бірқатар білім беру, тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты) II. Сабақтың міндеттері: 1) Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда болған дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады. 2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық) және моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді. 3) Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің қалыпты дамуы мен денсаулықтың нығаюы әсер етеді. III. Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35 IV. Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы V. Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру VI. Көрнекі құралдар: гимнастикалық таяқшалар доптар секіртпе ысқырық сақиналар арқан VII. Пәнаралық байланыс: АӘД