Қозғалмалы ойындар. 4 сынып.

Көшіріп алу

Пән: Әртүрлі

Алматы қаласы Әуезов ауданы
                         «Жаңа Ғасыр» №175 гимназия

                                    [pic]

                                  Дене шынықтыру
                       Тақырыбы: «Қозғалмалы ойындар»












4 «Ғ» сыныбы
Сынып жетекшісі:
Бекетова М.Е.




                                 Алматы 2012
Күні: 16.02.2012ж Пәні: Дене шынықтыру Сынып: ____4 «Ғ»__ Сабақ
реті__________
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар
Сабақтың мақсаты:
     - Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы
       ойындар технологиясын терең меңгерту;
     - Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
     - Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке
       тәрбиелеу.
Өтетін орны: спортзал 116
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық,
сақиналар
|№  |Сабақтың мазмұны                 |Жүктеме  |Әдістемелік нұсқаулар     |
|I  |Дайындық бөлімі:                 |         |                          |
|1) |Оқушыларды сапқа тұрғызу:        |12'-15'  |Оқушының сырт бейнесіне   |
|   |а)сәлемдесу;                     |         |назар аудару              |
|   |б)сабақтың тақырыбы мен          |         |                          |
|   |мақсатын хабарлау.               |         |команданы дұрыс орындау   |
|2) |Саптағы жаттығулар:              |         |керек                     |
|   |а) Оңға! Артқа! Солға! Солға!    |         |                          |
|3) |Жүру және оның түрлері:          |         |денені тік ұстап, қолды   |
|   |а) қолды жоғары тік көтеріп,     |         |жоғары тік созу керек, ара|
|   |аяқтың ұшымен жүру               |         |қашықтықты сақтау         |
|   |ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен|         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |жүру                             |         |                          |
|   |б) қолды белге қойып, сыртқы     |         |денені тік ұстау          |
|   |қырымен жүру                     |         |                          |
|   |в) қолды белге қойып, ішкі       |         |бір тізбек болып тұрған   |
|   |қырымен жүру                     |         |балаларды сап бастаушы    |
|4) |Арнайы жүгіру жаттығулары:       |         |алаңның бір шетінен екінші|
|   |а) аяқты артқа бүгіп жүгіру      |         |шетіне дейін бастап       |
|   |ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру  |         |жүгіріп, содан соң жылан  |
|   |б)оң (сол) жақ қырмен тіркеле    |         |жасап жүгіреді            |
|   |адымдап жүгіру                   |         |                          |
|   |в)аяқтың ұшын созып, алдыға      |         |   Тоқтау, мұғалім        |
|   |қайшы тәріздес жүгіру            |         |командасы арқылы солға    |
|   |г) жылан тәріздес жүгіру         |         |бұрылу, бір қатардан төрт |
|5) |Оқушыларды бір лекке тұрғызу:    |         |қатарға тұрғызу           |
|   |а) 1,2,3,4санал!                 |         |Гимнастикалық таяқтармен  |
|6) |Жалпы дамыту жаттығулары:        |         |(төрт баланың бірігуі     |
|   |а) бастапқы қалып: қолымыз белде |         |арқылы)                   |
|   |                                 |4-5рет   |жаттығуларды жасағанда    |
|   |1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға)   |         |денені тік ұстау керек    |
|   |айналдыру                        |         |Әр жаттығудыдұрыс, әдемі  |
|   |ә) б.қ. қолымыз белде            |4-5рет   |етіп орындауды талап ету. |
|   |«1»- басымызды алдыға түсіру     |         |жаттығу саналу ретімен    |
|   |«2»- басымызды артқа қою         |         |жасау                     |
|   |«3»- оңға                        |         |                          |
|   |«4»- солға қою                   |         |                          |
|   |б) б.қ. гимнастикалық ағашта оң  |4-5рет   |                          |
|   |қолмен ұстау                     |         |гимн. ағашты алақанның    |
|   |«1»-аяқтың ұшымен көтерліп,      |         |сырт жағымен ұстап,       |
|   |                                 |         |шынтақты бүкпеу керек     |
|   |қолды үстіге көтеру              |         |                          |
|   |«2»- гимн. ағашта сол қолмен     |         |                          |
|   |ұстап б.қ. келу                  |4-5рет   |                          |
|   |«3,4»- жатығуды қайталау         |         |мұнда алға кең адымдап,   |
|   |в) б.қ. екі қолмен гимнастикалық |         |қолды бүкпей түзу ұстау   |
|   |                                 |         |керек, аяқтың ұшымен тұру |
|   |ағашты ұстау                     |         |керек, ал денені тік ұстау|
|   |«1»- сол аяқпен алға кең қадам   |         |керек                     |
|   |жасап, екі қолды жоғары көтеру   |         |                          |
|   |«2»- б.қ. келу керек             |         |                          |
|   |«3»- оң аяқпен алға кең адым     |4-5рет   |шынтақты жанға қою        |
|   |жасап, екі қолды жоғары көтеру   |         |екі қолмен гимн. ағашты   |
|   |«4»-б.қ.-келу керек              |         |ұстау қолды тік ұстау     |
|   |г) б.қ. негізгі тұрыс екі қолмен |         |керек                     |
|   |                                 |         |жаттығу жасағанда тізе    |
|   |гимн. ағашты ұстау               |         |бүгілмеу керек            |
|   |«1»- қолды кеуде тұстан ұстау    |         |аяқтың ұшымен секіру      |
|   |керек                            |4-5рет   |команда арқылы мұғалім    |
|   |«2»- екі қолды алдыға созу       |         |командасы арқылы          |
|   |«3»- қолды үстіге көтеру         |         |                          |
|   |«4»- б.қ.-келу керек             |         |                          |
|   |ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру, |4-5рет   |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |аяқты алшақ ұстау                |         |                          |
|   |«1,2,3»-оң жаққа иілу            |         |                          |
|   |«4»- б.қ.                        |         |                          |
|   |д) б.қ. қолды алдыға тік ұстау   |         | оқушы жаттығу жасағанда  |
|   |«1»- оң аяқтың ұшымен сол        |         |көпірге жауырынмен тұру   |
|   |қолға тигізу                     |4-5рет   |5-7сек                    |
|   |«2»- б.қ.                        |         |                          |
|   |«3»-сол аяқтың ұшымен оң         |         |мұғалімкомандасы «Бір     |
|   |қолға тигізу                     |         |лекке тұр!»   арқылы оңға |
|   |«4»- б.қ.                        |         |бұрылу                    |
|   |е) б.қ.тік тұру                  |         |                          |
|   |«12,3,4»- екі аяқты қосып, түзу  |         |                          |
|   |секіру, бір орында               |         |                          |
|   |«1,2,3,4»- қолды алдыға созып,   |         |                          |
|   |сол аяқты бүгіп, оң аяқпен       |         |                          |
|   |секіру                           |         |                          |
|II |«1,2,3,4»- қолды жоғары көтеріп, |         |                          |
|   |                                 |25'-27'  |                          |
|   |оң аяқты бүгіп, сол аяқпен       |         |                          |
|   |секіру                           |         |                          |
|   |4 қатардан 1 қатарға тұру        |         |                          |
|   |Жаттығу жасайтын орынға бару     |         |                          |
|   |Негізгі бөлім:                   |         |                          |
|   |Қозғалыс ойындары:               |         |                          |
|   |Оқушыларды 2 топқа бөлу:         |         |                          |
|   |а)  Секіргішпен  секіру  (ұлдар),|         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |сақинаны  белге салып            |         |                          |
|   |айналдыру (қыздар)               |         |                          |
|   |ә) Секіргішпен  секіру           |         |                          |
|   |(қыздар),сақинаны  белге салып   |         |                          |
|   |айналдыру (ұлдар)                |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |[pic]                            |         |                          |
|   |[pic]                            |         |                          |
|   |«Қораздар шайқасы» ойыны:        |         |                          |
|   |Бұл ойын үшін алдын - ала        |         |                          |
|   |мүмкіндігінше үлкен етіп,        |         |                          |
|   |дөңгелек сызу керек. Қарсыластар |         |                          |
|   |бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен|         |                          |
|   |бір - бірін итеріп шығаруы керек.|         |                          |
|   |Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы|         |                          |
|   |ұтылған болады.                  |         |                          |
|   |[pic]                            |         |                          |
|   |«Арқа» ойыны:                    |         |                          |
|   |Ойыншылар екі топқа бөлінеді.    |         |                          |
|   |Бірінші топтың мүшелері теріс    |         |                          |
|   |қарап тұрып, аяқтарының арасымен |         |                          |
|   |допты екінші командаға           |         |                          |
|   |бағыттайды. Одан кейін екінші    |         |                          |
|   |команда қайталайды               |         |                          |
|   |[pic]                            |         |                          |
|   |[pic]                            |         |                          |
|   |Арқан тартыс :ойыны              |         |                          |
|   |Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан  |         |                          |
|   |кендір арқан керек. Ол арқанның  |         |                          |
|   |тең ортасынан орамалмен орап     |         |                          |
|   |белгі жасайды, белгінің екі      |         |                          |
|   |жағынан бір жарым-екі метрдей    |         |Мұғалімнің  командасы     |
|   |жерден тағы да жогарыдағы        |         |бойынша қатар түзеп сапта |
|   |тәртіппен белгілейді. Ойынға     |         |түрған ойыншылар оң жақ   |
|   |қатынасушылар тең екі топқа      |         |шетінен бастап қатар санын|
|   |бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам|         |«бір, екі, үш»... деп сол |
|   |болуы мүмкін, ойыншылар бойларына|         |жақ шетіне дейін санап    |
|   |қарай қатар түзеп тұрады.        |         |шыгады. Сөйтіп тақ жағы   |
|   |[pic]                            |         |бір бөлек, жұп жағы бір   |
|   |Ұшты-ұшты ойыны:                 |         |бөлек бөлініп шығады.     |
|   |«Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі     |         |                          |
|   |құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» |         |                          |
|   |деп қолдарын сермейді, барлық    |         |                          |
|   |ойыншылар қайталап, қимылдар     |         |                          |
|   |жасайды. Бір сәт жүргізуші:      |         |                          |
|   |мысалы «сиыр» дейді; егер        |         |                          |
|   |ойыншылардың біреуі қолын былғап |         |                          |
|   |қалса, ол қандай да болсын бір   |         |                          |
|   |тапсырманы орындайды.            |         |                          |
|   |Қордынды бөлім:                  |         |                          |
|   |- жаттығу орнын жинастыру        |         |                          |
|   |- сапқа тұрғызу                  |         |                          |
|   |- сабақты қортындылау            |         |                          |
|   |- оқушыларды бағалау             |         |Түгел тыңдауын қадағалау. |
|   |- тұрған сап арқылы залдан шығу  |         |Толық сапқа тұруларын     |
|   |                                 |         |қадағалау.Сабаққа         |
|   |                                 |         |қатысуына байланысты      |
|   |                                 |         |бағалау                   |
|   |                                 |         |Түгел қоштасуын қадағалау.|
|   |                                 |         |Бір саппен шығуын         |
|   |                                 |         |қадағалау.                |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|   |                                 |         |                          |
|III|                                 |         |                          |




















Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны
      I.      Сабақтың мақсаттары:
               1)
                      2)
      3)  Қозғалмалы  ойындар  физикалық  тәрбиелеу  әдісі  ретінде  кеңінен
қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып,  бірқатар  білім  беру,
тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты)










     II.     Сабақтың міндеттері:
           1)  Білім  беру  міндеттеріне  жүгіру,  секіру,  барысында  пайда
болған  дағдылардан  сонымен  қатар  гимнастика,  жеңіл  атлетика,  спорттық
ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады.
           2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық)  және
моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді.
           3)   Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің  қалыпты  дамуы  мен
денсаулықтың нығаюы әсер етеді.


     III. Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35


      IV. Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы

        V.    Сабақтың типі:    Жаңа сабақты игеру


     VI.     Көрнекі құралдар:   гимнастикалық таяқшалар
                                                    доптар
                                                    секіртпе
                                                    ысқырық
                                                    сақиналар
                                            арқан


   VII.    Пәнаралық байланыс: АӘД
Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек