Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Пән: Физика
Физика пәнінен орта мерзімді жоспар | |1.Негізгі |2.Тапсырмалар |3.Оқу |4.Инклюзивті |5.Бағалау Формативті |6. Неізгі | | |сабақ | |нәтижелері |оқыту/дифференци|бағалау (ФБ) |ресурстар | | |мақсаттары | | |ация | | | | | | | |Көшбасшылық және| | | | | | | |басқару | | | |1 |Аспан |Ойын: «өз жұлдызыңды |Оқушылар аспан| | | | |Аспан |денелері |тап»(жұлдыздарды таңдайды. |денелерімен, | |Топпен жұмыс барысында |Жұлдыз | |денеле|туралы |Физикалық терминдерді |жұлдыздармен | |үш оқушыны бақылау |картасы | |рі |түсінік беру|тақтаға ілу. 8-ден аспайды) |танысады | | |Оқулық | | | |Аспан денелері туралы | | | |Интерактивті | | | |негізгі ұғымдар оқылады | | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»|тақта | | | |Топтық жұмыс: жыл мезгіліне | | | |Ойынға | | | |байланысты топтарға бөлу. |Табыс | |Фортативті бағалау. Кері|арналған | | | |Жаңа тақырыпты ашу үшін сыни|критериі:нені | |байланыс |құралдар | | | |сұрақ қойылады: не үшін біз |білдім? Нені | |(«екі жұлдыз, бір |видеобейне | | | |сыныпты жыл мезгіліне қарай |түсіндім? Нені| |ұсыныс». Жаңа тақырыпты | | | | |бөлдік? Қалай ойлайсыңдар? |қолдана |Өте жақсы оқитын|оқығаннан кейін) | | | | |Сендердің кез келген |аламын? |оқушы | | | | | |жауаптарын құнды. |(тақырыппен | |Әрбір топта өз бақылаушы| | | | |Ең жақсы жауаптарды мұғалім |бірге айту) | |болады. Ол өз тобындағы | | | | |бірнеше рет қайталайды. | | |болаларға баға береді | | | | |Басқаларды мадақтау. | | | | | | | | |Оқушылар | |Нені үйрендім? | | | | |Тапсырма:төрт топқа төрт |кітаптан не | |Жаңадан нені білдім? | | | | |түрлі сұрақ қойылады. |түсінгенін |Жақсы оқитын |Нені білгім кледі? | | | | |Оқушылар тез тауып |айтып бере |оқушы |(ең соңында стикерге | | | | |алады.(жай музыка ойналады) |бастайды | |жазып тақтаға жабыстыру)| | | | |Қорытынды: топтар бір біріне| | | | | | | |сұрақтар қояды. | | | | | | | | | | |Мұғалім оқушылар топта | | | | |Үйге тапсырма: |Жинақтау | |бір-біріне баяндап | | | | |Ұсыныс ретінде келесі |сұрақтары | |айтқан кезде, оларды | | | | |тақырыпты тапсыру (ең кем 3 | | |тыңдайды (бақылау және | | | | |балаға) | |Төмен оқитын |бағалау проформасын | | | | | | |оқушы |пайдаланады) | | | | | | | | | | | | | | | |Формативті | | | | | | | |бағалау(мадақтау) | | | | | | | | | | | | | | | |Кері байланыс | | | | | | | | | | |2 | | | | | |Суреттер | |Орталы|Сабақтың |Амандасумен бастау | | |Фортативті бағалау. Кері|Карточклар | |қ Азия|бөлімдерін |(көршіңмен аспан денелеріне |Табыс | |байланыс |Оқулық | |және |айту және |теңеп амандасу) |критериі:нені | |(«екі жұлдыз, бір |Әр деңгейдегі| |ғылымн|өздік жұмыс | |білдім? Нені | |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |оқушыға | |ың |арқылы |Тұтас сыныппен жұмыс: |түсіндім? Нені| |оқығаннан кейін) |карточкалар | |дамуы |тақырыпты |«Ыстық орындық» ойны және |қолдана | | |жасау | | |ашу |«сұрақ-жауап» (өткен |аламын? | |Әрбір топта өз бақылаушы|Өлшеу | | |дағдыларын |тақырыпқа байланысты жоғары |(оқуды |Жоғары оқитын |болады. Ол өз тобындағы |құралдарын | | |дамыту |оқитын оқушыны шығару) |қайталап |оқушы |болаларға баға береді |(әкелу | | | | |болғаннан | | |таразы, | | | |Астрономдардың таңдап алған |кейін жаңа | |Нені үйрендім? |сызғыш) | | | |суреттері арқылы бөлу (олар |сабақтың | |Жаңадан нені білдім? |видеобейне | | | |туралы сұрақ қойып, қысқаша |алдында) | |Нені білгім кледі? | | | | |мәлімет) | | |(ең соңында стикерге | | | | | | | |жазып тақтаға жабыстыру)| | | | |Үй тапсырмасын сұрау: | | | | | | | |Мәліметін түсіндіріп айту | | | | | | | | | | |Мұғалім оқушылар топта | | | | |Талдау: тақырыпқа байланысты| | |бір-біріне баяндап | | | | |ұғымдарды дайындап карточка | | |айтқан кезде, оларды | | | | |арқылы тарату. Оны кім ашқан| | |тыңдайды (бақылау және | | | | |екенін айту керек. | | |бағалау проформасын | | | | | | | |пайдаланады) | | | | |1.Ашылулардың авторы кім? | | | | | | | |2.Аспан денелердің қазақ | | | | | | | |атаулары? Карточкалармен | | | | | | | |жұмыс | | | | | | | |Тұжырымдамалық картамен | | | | | | | |жұмыс | | | | | | | | | | | | | | | |Сергіту сәті: | | | | | | | |«Аспан әлеміне шолу» (жай | | | | | | | |әуен болу керек) | |Орта оқитын | | | | | | | |оқушы | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Бекіту: сайыс «кім көп | | | | | | | |біледі?» | | | | | | | | | | | | | | | | | |Төмен деңгейдегі| | | | | |Ертегіні баяндау стилін | |оқушы | | | | | |таныстыру: мәтін бөлімдерін | | | | | | | |бір-бірімен байланыстырып | | | | | | | |тұрған фразалар, сөйлем | | | | | | | |басындағы қыстырма сөздер | | | | | | | |(тұтас сыныппен жұмыс) | | | | | |3 | | | | | |Оқулық | |Табиға|Алдыңғы | |Проблемалық | | |Интерактивті | |тты |тақырыпты |Жұппен жұмыс: |эксперимент: |Өзін өзі бағалау| |тақта | |зертте|жаңадан |Бір біріне дайындап келген |басқалардың | | |Ойынға | |удін |«табиғатты |тест жұмыстарын |немесе | |Мұғалім жазбаша жұмыс |арналған | |ғылыми|зерттеудің |ұсынады.(топтық жұмыс |өздерінің | |нәтижесін тексереді |құралдар | |әдісте|ғылыми |жасалады) |зерттеулеріне | | |видеобейне | |рі. |әдістері» | |сүйену | |Фортативті бағалау. Кері| | |физика|тақырыппен |Жаңа тақырыпқа шолу. | | |байланыс |Тақырыпқа | |лық |байланыстыра|Жаңа тақырыпты ашу үшін | | |(«екі жұлдыз, бір |арналаған | |экспер|білу |сұрақ қою: телескоп тұрады. | | |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |суреттер | |имент | |Ежелгі ғалымдар нені зерттеп| | |оқығаннан кейін) | | | | |тапты? Оны қайда қолданады? | | | | | | | | | | |Әрбір топта өз бақылаушы| | | | | | | |болады. Ол өз тобындағы | | | | |Проблема: | |Кері байланыс: |болаларға баға береді | | | | |Телескопты бұзып, оқушылар | |(ең соңында) | | | | | |қарау керек. Неге көрсетпей | | |Нені үйрендім? | | | | |тұрғанын түсіну керек. | |Жоғары оқитын |Жаңадан нені білдім? | | | | |(өткен тақырыппен байланыс) | |оқушы |Нені білгім кледі? | | | | | | | |(ең соңында стикерге | | | | |Жаңа тақырыппен жұмыс | | |жазып тақтаға жабыстыру)| | | | |1-топ:Бақылау | | | | | | | |2-топ: Эксперимент | | | | | | | |3-топ: Қолдану | | |Мұғалім оқушылар топта | | | | |(топтар жұмыстарын қорғайды)| | |бір-біріне баяндап | | | | | | | |айтқан кезде, оларды | | | | |Талдау: оқулықтағы | | |тыңдайды (бақылау және | | | | |эксперимент талаптарын | | |бағалау проформасын | | | | |пайдалана отырып жоспарын | | |пайдаланады) | | | | |құру | | | | | | | | | | | | | | | |Практикалық тапсырма: | |Орта оқитын | | | | | | | |оқушы | | | | | |Оқушыларға сұрақ: Балалар, | | | | | | | |қалай ойлайсыңдар осы тұрған| | | | | | | |заттар не үшін керек? | | | | | | | |Микроскоп, шыны бор ұнтағы; | | | | | | | |Сызғыш, парақ: | | | | | | | |Сызғыш, ыдыстағы су. | | | | | | | |(оқушылардың жауаптары | | | | | | | |тыңдалады) | | | | | | | | | | | | | | | |Эксперимент талаптарын | |Төмен деңгейдегі| | | | | |пайдаланып оқушыларға | |оқушы | | | | | |эксперимент жасауды ұсыну | | | | | |4 |Ортақ | |Оқушылар, өз | |Оқушылар өз түсінгенін | | |Физика|пікірге келу|Жеке жұмыс |қалауы |Нәтижеге жету |жазады |Оқулық | |лық | |Пікір алмасу |бойынша, |үшін әр оқушыға |(суммативті бағалау) |Интерактивті | |теория| |(сыныппен жұмыс) |тұжырымдамалық|қандай | |тақта | | | |Оқ-лар арасында диологты |картаны |Көмек керек? | |Ойынға | | | |ұйым-у |жасайды | | |арналған | | | |Өз деңгейлеріне қарай | |Әрбір оқушы, өз | |құралдар | | | |тақырыпты аша білу | |мүмкіндігіне | | | | | | | |қарай, жұмыс | |Жазу | | | | | |жасайды. | |дәптерлері | | | | | |Ресурстар, | | | | | | | |оқушыларға керек| |Бұрын | | | | | |кезде ғана | |орындаған | | | | | |көмектесу үшін, | |конспектіні | | | | | |стратегиялық | |пайдалану | | | | | |тұрғыдан дұрыс | | | | | | | |орналастырылған | | | | | | | |(формативті | | | | | | | |бағалау | | | | | | | |стратегияларын | | | | | | | |қолданған кезде | | | | | | | |және алдыңғы үш | | | | | | | |сабақ барысында)| | | | | | | |Негізгі сұрақ: | | | | | | | |жетістікке жету | | | | | | | |үшін, әр оқушыға| | | | | | | |қандай көмек | | | | | | | |керек? | | | |5 |Сарамандық |Үйге берілген тапсырманы |Оқушылар, өз | |Фортативті бағалау. Кері|Оқулық | |Физика|жұмысқа |тексеру (өткен тақырыптың |қалауы | |байланыс |Интерактивті | |лық |дайындау, |бөлімдері бойынша жабық |бойынша, |Төмен деңгейдегі|(«екі жұлдыз, бір |тақта | |шамала|дағдыландыру|карточкалар дайындалады, әр |тұжырымдамалық|оқушы |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |Ойынға | |р. | |топ мүшесі таңдап, топ |картаны | |оқығаннан кейін) |арналған | |Физика| |ішінен ең төмен оқушыны |жасайды. | | |құралдар | |лық | |дайындайды) | | |Әрбір топта өз бақылаушы|Алты түсті | |шамала| | |Практикалық | |болады. Ол өз тобындағы |қалпақ | |рды | |Жаңа тақырыпты ашу. |тапсырманы | |болаларға баға береді |Физикалық | |өлшеу | | |бірігіп | | |аспаптар | | | |Проблемалық сұрақ: |жасайды | |Нені үйрендім? | | | | |Видеодағы суреттерді | | |Жаңадан нені білдім? |Жазу | | | |көрсету. Бұл суреттердің | | |Нені білгім кледі? |дәптерлері | | | |бүгінгі жаңа тақырыппен | | |(ең соңында стикерге | | | | |қандай байланысы бар? (оқ-ң | |Орта оқитын |жазып тақтаға жабыстыру)|Бұрын | | | |жауабы) | |оқушы | |орындаған | | | | | | | |конспектіні | | | |Жаңа тақырыппен жұмыс: | | |Мұғалім оқушылар топта |пайдалану | | | |Тұжырымдамалық картамен | | |бір-біріне баяндап | | | | |жұмыс. | | |айтқан кезде, оларды | | | | |(әр топ өз жұмысын қорғайды.| | |тыңдайды (бақылау және | | | | |Басқа топтар сұрақтарын | | |бағалау проформасын | | | | |дайындайды) | | |пайдаланады) | | | | | | | | | | | | |Практикалық тапсырма: | | | | | | | |Үстел үстіне суы бар | | | | | | | |мензуркаларды қойып, | | | | | | | |практикалық тапсырманы | | | | | | | |жасауды ұсыну. | | | | | | | |(инт.тақтада кесте | | | | | | | |көрсетіледі. Кестені толтыру| | | | | | | |арқылы жасайды.) | | | | | | | |Мензурканың құнын анықтау | |Жоғары оқитын | | | | | |Мензуркадағы судың көлемін | |оқушы | | | | | |анықтау | | | | | | | | | | | | | | | |Сабақты бекіту: оқушылардың | | | | | | | |жұмыстары. (топтар | | | | | | | |бірін-бірі тексереді) | | | | | | | |Сабақты қорытындылау: | | | | | | | |«Ақылдың алты қалпағы» (әр | | | | | | | |оқушы сабақ туралы өз ойын | | | | | | | |айтады) | | | | | Сабақтың барысындағы қолданылатын жеті модуль Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс АКТ Көшбасшылық және басқару Диалогтік оқыту және оқу Жас ерекшеліктері Формативті бағалау