Еңбекке баулу пәніне-ОМЖ, 3 сынып, 1 модуль
Пән: Әртүрлі
Қарағанды облысы, Ақтас кенті. "Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі Еңбекке баулу пәніне арналған орта мерзімді жоспар |№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің |5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі | | |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек | | | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер | | | | |тіл | |қоса, | | | | | | |тосқауылын | |бағалау | | | | | | |жеңу | | | | | |1-модуль «Табиғи материалдармен жұмыс » | |1-моду|Тақырыптары: | |1.Топпен |Күтілетін нәтижесі:|Өзінің |Төмен деңгей |Еңбекке | |ль |Еңбек қауіпсіздігін ережесін | |бірігіп | |жасаған |Схема бойынша |баулу 3 | | |сақтау. Еңбек мәдениет ережесі | |жұмыс жасау,|Еңбек қауіпсіздігін|жұмысын |түрлі табиғи |сынып, | | |Табиғаттан үйрену. Табиғат және| |жұппен |ережесін сақтайды. |басқаларды|материалдардан |қосымша | | |адам қолымен жасалған әлемнің | |бірігіп |Еңбек мәдениет |ң бағалауы|бұйымдар |тапсырмалар,| | |байланысы. | |жұмыс жасада|ережесі біледі. |және |құрастыру |түрлі | | |Схема бойынша түрлі табиғи | |бір-бірлерім|Табиғи |критерий |Орта деңгей |дереккөздерд| | |материалдардан бұйымдар | |ен |материалдармен |арқылы |Схема бойынша |ен. | | |құрастыру | |қарым-қатына|жұмыс жасайды. |бағалау, |түрлі табиғи |(балаларға | | |Қауырсыннан, қайыңның қабығынан| |с жасауы. |Табиғатты бақылап |смайликтер|материалдардан |арналған | | |құрастыру | |Топтық |үйренеді |мен |бұйымдар |газет-журанл| | |Қиял аппликациясын жасау. | |диалог пен |Табиғи |бағалау. |құрастыру |дардан, | | |Композиция. | |бірлескен |материалдардан | |Қауырсыннан, |ғаламтор | | |Мозайка. Дән тұқымынан мозайка | |жұмыс. |құрастырады. | |қайыңның |беттерінен) | | |құрастыру. | | |«Көңілді ханзада» | |қабығынан | | | |Аппликация құрастыру. | | |бейнесін жасайды. | |құрастыру | | | | | | |Схема бойынша | |Қиял | | | | |АКТ, | |құрастырады. | |аппликациясын | | | | | | |Дән тұқымынан | |жасау. | | | | |Ассоциация | |мозаика құрастыруды| |Жоғары деңгей | | | | |жинау, | |меңгереді. | |Композиция. | | | | |кластер құру,| |Қауырсыннан | |Мозайка. Дән | | | | |постер құру | |кезкелген заттар | |тұқымынан | | | | | | |құрастырады. | |мозайка | | | | |Суретті | |Қайың қабығынан | |құрастыру. | | | | |сызба, | |бұйым құрастырады. | |Аппликация | | | | |логикалық | |Өз бетімен | |құрастыру. | | | | |тапсырмалар. | |кезкелген бұйымнан | | | | | | |Сергіту сәті | |заттың жасалатынын | | | | | | |Логикалық | |біледі. Еркін өз | | | | | | |тапсырмалар. | |күш жігерін беріп | | | | | | |Танымдық | |орындайды. | | | | | | |ойындар. | |Табиғат пен адамның| | | | | | | | |арасындағы тығыз | | | | | | | | |байланысты біледі. | | | | | | | | | | | | | | | |Шығармашылық | | | | | | | | |тапсырмалар | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Рефлексия | | | | | | | | |(стикерлер | | | | | | | | |арқылы ой | | | | | | | | |түйіндеу, | | | | | | | | |эссе жазу) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Суммативтік | | | | | | | | |бағалау. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Мақсаты: Білу |Табиғи | | | | | | | | |материалдарме| | | | | | | | |н жұмыс | | | | | | | | |жасаудағы | | | | | | | | |еңбек | | | | | | | | |қауіпсіздік | | | | | | | | |ережелерін | | | | | | | | |сақтау туралы| | | | | | | | |түсінік | | | | | | | | |енгізіу. | | | | | |