Тіл және сөйлеу. Қазақ тілі -ОМЖ, 3 сынып
Пән: Әртүрлі
Қарағанды облысы, Ақтас кенті. "Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар |№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Қазақ тілін|4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі | | |мақсаттары |қолданылатын|үйренудегі |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек | | | |әдіс-тәсілде|тіл | |бағаны | |көздер | | | |р |тосқауылын | |қоса, | | | | | | |жеңу | |бағалау | | | |«Тіл және сөйлеу» | |2 | | |1. «Алло, бұл|Күтілетін |Топтардың |Төмен деңгей |Қазақ тілі | |сағат |Тақырыптар: Тіл және сөйлеу | |кім?» |нәтижелер: |жұмысын «2|5-жаттығу-суретк|оқулығы 3 | | |Сөйлеу туралы берілген ұғымды| |(телефон |Сөлей мүшелерін |жұлдыз, 1 |е 4 сөйлем құру.|сынып, | | |кеңейту. Сөйлеу мәнерлілігі. | |арқылы |біледі. |тілек» |11 |қосымша | | |Ауызекі және жазба тілде | |сөйлесу) |Диалог құра |бағлайды. |жаттығу-жұмбақты|тапсырмалар,| | |сөйлеу ерекшеліктері | |2. Мен |алады. |«смайликте|көшіру |түрлі | | | |АКТ, |жүргізушімін |Суретке қарап, |р арқылы» |Орта деңгей |дереккөздерд| | | | |(теле |кезкелген |Мадақ |5-жаттығу-суретк|ен. | | | |Ассоциация |бағдарлама) |жағдаятты |сөздермен:|е 6 сөйлем құру.|(балаларға | | | |жинау, |3. |суреттеп |«жарайсың»|11 жаттығу-сурет|арналған | | | |постер құру |«Мамандықтар»|әңгімелей алады.|, «өте |арқылы шешуін |газет-журанл| | | | |(әр мамандық | |жақсы» |табу. Неліктен |дардан, | | | | |жайында |Хат жаза біледі.| |олай ойлайсың? |ғаламтор | | | | |диалог құру) | | |себебін жазу |беттерінен) | | | | |Осындай |Оқушылар өз ойын| |Жоғары деңгей | | | | |Суретті |тапсырмаларды|жүйелі | |5-жаттығу-суретк| | | | |сызба, |топпен, |жеткізуге, сыни | |е 8 сөйлем құру.| | | | |логикалық |жұппен, |тұрғыдан | |11 жаттығу-Сол | | | | |тапсырмалар.|жекелей жұмыс|ойлауға, | |суреттегі | | | | | |жасау |ынтымақтастықта | |заттарға қатысты| | | | | |барысында |жұмыс жасауға | |жұмбақтар құру. | | | | | |өзінің ойын |үйренеді. | | | | | | |Сергіту сәті|ашық еркін | | | | | | | | |жеткізуге | | | | | | | |қызықты |тырысады. | | | | | | | |ойындар. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Шығармашылық| | | | | | | | |тапсырмалар.| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Рефлексия | | | | | | | | |(стикерлер | | | | | | | | |арқылы ой | | | | | | | | |түйіндеу) | | | | | | | |Мақсаты: Білу |Сөйлеу үшін | | | | | | | | |адамға не | | | | | | | | |қажеттілігін| | | | | | | | |біледі. | | | | | | | | |Сөйлеу | | | | | | | | |түрлері | | | | | | | | |туралы | | | | | | | | |мағлұмат | | | | | | | | |алады. | | | | | | | | |Сөйлеу | | | | | | | | |мүшелеріне | | | | | | | | |тоқталады. | | | | | |