Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып

Көшіріп алу

Пән: Физика

Сабақтың тақырыбы:  Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға  жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді
оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып, меңгерту.
Міндеттері: 1.Ынтымақтастықта  жұмыс жасауға  үйрету
2.Әр оқушының бойында  өз ойын топ  ішінде  еркін жеткізу  дағдысын
қалыптастыру
3.Шығармашылық  қабілеттерін ояту
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары  «Миға шабуыл»,
Тест – бақылау.
Ресурстар: флипчарт, оқулық,компьютер, интерактивті тақта
Сабақтың  барысы :
|№   |Ойлаудың         |Мақсаты            |Түрткі          |Нәтиже        |
|    |жіктелуі         |                   |                |              |
|    |(Б.Блум  бойынша)|                   |                |              |
|1   |Білу             |Жылулық құбылыстар |Тренинг         |Сұрақ –жауап  |
|    |                 |туралы жалпы       |жүргізу         |арқылы,       |
|    |                 |түсініктерін білу  |                |түсінік беру  |
|2   |Түсіну           |Жылулық, броундық, |АКТ ны          |Ойын          |
|    |                 |диффузия           |пайдалана       |жеткізеді,    |
|    |                 |құбылыстары туралы |отырып,электронд|түсінігі      |
|    |                 |білімдерін анықтап,|ы оқулықтан     |кеңейеді      |
|    |                 |түсініктерін       |видео көрсету   |              |
|    |                 |кеңейту            |                |              |
|3   |Қолдану          |Топтық жұмыстарын  |І топ           |Теорияны      |
|    |                 |талдау             |                |тәжірибеде    |
|    |                 |                   |Броундық        |үйлестіре     |
|    |                 |                   |қозғалыс туралы |алады         |
|    |                 |                   |тәжірибе        |              |
|    |                 |                   |көрсетеді       |              |
|    |                 |                   |ІІ топ          |              |
|    |                 |                   |Диффузия        |              |
|    |                 |                   |құбылысына      |              |
|    |                 |                   |тәжірибе        |              |
|    |                 |                   |көрсетеді       |              |
|4   |Талдау           |Жасаған            |Әр топ бүгінгі  |Салыстырады,  |
|    |                 |тәжірибелерін әр   |тақырып бойынша |сараптайды    |
|    |                 |топ талдайды       |жаңа мағлұмат   |              |
|    |                 |                   |іздейді (ұялы   |              |
|    |                 |                   |телефон,        |              |
|    |                 |                   |ғаламтор        |              |
|    |                 |                   |пайдалану)      |              |
|5   |Жинақтау         |Жылулық қозғалыс   |Топтарға        |Білімдерін    |
|    |                 |туралы алған       |тапсырма беру.  |жинақтайды,   |
|    |                 |білімдерін         |І топ.          |сараптайды    |
|    |                 |жинақтайды         |ІІ топ.         |              |
|    |                 |                   |Тест жұмысын    |              |
|    |                 |                   |орындайды       |              |
|6   |Бағалау          |Жылулық қозғалыс   |Оқушылар        |Оқушылар      |
|    |                 |туралы ой түйіндеу |рефлексия       |тұжырым       |
|    |                 |                   |жазады          |жасайды       |



Сабақтың тақырыбы:  Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері
Мақсаты:
   1. Білімділік мақсаты: дененің  ішкі энергиясы  ұғымын  беру және  ішкі
      энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру; оқушылардың сұрау, талдау
      жасау қабілеттерін дамыту;.
   2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының
      тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
   3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа,
      отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.


Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың  әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың  барысы :

|№   |Ойлаудың         |Мақсаты            |Түрткі          |Нәтиже        |
|    |жіктелуі         |                   |                |              |
|    |(Б.Блум  бойынша)|                   |                |              |
|1   |Білу             |Дененің ішкі       |Презентация     |Сұрақ –жауап  |
|    |                 |энергиясы туралы   |                |арқылы,       |
|    |                 |түсінік беру.      |                |түсінік беру  |
|2   |Түсіну           |Оқушылардың бұрын  |АКТ ны          |Ойын          |
|    |                 |алған білімін      |пайдалану       |жеткізеді,    |
|    |                 |ескере отырып,     |                |түсінігі      |
|    |                 |төменде көрсетілген|                |кеңейеді      |
|    |                 |қысқа мерзімдік    |                |              |
|    |                 |өзіндік жұмысты    |                |              |
|    |                 |орындау            |                |              |
|3   |Қолдану          |Топтық жұмыстарын  |Тәжірибе жасайды|Теорияны      |
|    |                 |талдау             |                |тәжірибеде    |
|    |                 |                   |                |үйлестіре     |
|    |                 |                   |                |алады         |
|4   |Талдау           |Жасаған            |Әр топ бүгінгі  |Салыстырады,  |
|    |                 |тәжірибелерін әр   |тақырып бойынша |сараптайды    |
|    |                 |топ талдайды       |жаңа мағлұмат   |              |
|    |                 |                   |іздейді (ұялы   |              |
|    |                 |                   |телефон,        |              |
|    |                 |                   |ғаламтор        |              |
|    |                 |                   |пайдалану)      |              |
|5   |Жинақтау         |Дененің ішкі       |Топтарға        |Білімдерін    |
|    |                 |энергиясы туралы   |тапсырма беру.  |жинақтайды,   |
|    |                 |алған білімдерін   |І топ.          |сараптайды    |
|    |                 |жинақтайды         |ІІ топ.         |              |
|    |                 |                   |Есептер шығарады|              |
|6   |Бағалау          |Ішкі энергия туралы|Өзара бағалау   |Оқушылар      |
|    |                 |ой түйіндеу        |                |тұжырым       |
|    |                 |                   |                |жасайды       |








Сабақтың тақырыбы:  Жылу берілудің түрлері

Мақсаты:
   1.  Білімділік  мақсаты:  оқушыларды   жылу   берілудің   бір   түрі-жылу
      өткізгіштік құбылысымен    таныстыру  және заттың молекулалық құрылымы
       негізінде оның физикалық мәнін  ашып  кәрсету;  оқушылардың  бақылау,
      салыстыру және талдау жасау қабілеттерін дамыту;
   2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім  мазмұнының
      тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
   3.   Тәрбиелік   мақсаты:   Адамгершілікке,   ұқыптылыққа,    алғырлыққа,
      отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың  әдіс- тәсілдері:СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың  барысы :
|№   |Ойлаудың         |Мақсаты            |Түрткі          |Нәтиже        |
|    |жіктелуі         |                   |                |              |
|    |(Б.Блум  бойынша)|                   |                |              |
|1   |Білу             |Жылу берілудің     |Презентация     |Сұрақ –жауап  |
|    |                 |түрлерімен         |                |арқылы,       |
|    |                 |таныстыру          |                |түсінік беру  |
|2   |Түсіну           |Жылу берілудің     |АКТ ны          |Ойын          |
|    |                 |түрлерімен         |пайдалану       |жеткізеді,    |
|    |                 |танысады.          |                |түсінігі      |
|    |                 |Жылуөткізгіштік,   |                |кеңейеді      |
|    |                 |конвекция және     |                |              |
|    |                 |сәуле шығару       |                |              |
|    |                 |ұғымдарымен        |                |              |
|    |                 |танысады           |                |              |
|3   |Қолдану          |Топтық жұмыстарын  |Тәжірибе жасайды|Теорияны      |
|    |                 |талдау             |                |тәжірибеде    |
|    |                 |                   |                |үйлестіре     |
|    |                 |                   |                |алады         |
|4   |Талдау           |Жасаған            |Әр топ бүгінгі  |Салыстырады,  |
|    |                 |тәжірибелерін әр   |тақырып бойынша |сараптайды    |
|    |                 |топ талдайды       |жаңа мағлұмат   |              |
|    |                 |                   |іздейді (ұялы   |              |
|    |                 |                   |телефон,        |              |
|    |                 |                   |ғаламтор        |              |
|    |                 |                   |пайдалану)      |              |
|5   |Жинақтау         |Бүгінгі тақырып    |Топтарға        |Білімдерін    |
|    |                 |бойынша алған      |тапсырма беру.  |жинақтайды,   |
|    |                 |білімдерін         |І топ.          |сараптайды    |
|    |                 |жинақтайды         |ІІ топ.         |              |
|    |                 |                   |Есептер шығарады|              |
|6   |Бағалау          |Жылу берілу туралы |Өзара бағалау   |Оқушылар      |
|    |                 |ой түйіндеу        |                |тұжырым       |
|    |                 |                   |                |жасайды       |





Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек