Орта мерзімді жоспар физика 8 сынып

Көшіріп алу

Пән: Физика

 Физика пәні бойынша «Жылулық қозғалыс» тарауы бойынша тізбектелген сабақтар
                                 топтамасы.

|Тақырыбы  |Мақсаты                         |Базалық           |Тірек білім     |Сабақта     |Жұмыс  түрі    |Талантты,      |
|          |                                |білім             |                |қолдаданыл  |               |дарынды        |
|          |                                |                  |                |ған         |               |оқушылардың    |
|          |                                |                  |                |модульдер   |               |қосымша        |
|          |                                |                  |                |            |               |мүмкіндіктері. |
|Жылулық   |Білімділік мақсаты: негізгі     |Жаңа термин       |Жылулық қозғалыс|Сын         |Бірлесе жұмыс  |Кітаптан тыс   |
|қозғалыс. |қағидаларын  басшылыққа ала     |сөздермен жұмыс   |жайлы алған     |тұрғысынан  |істеу,сыныптағы|қызықты        |
|Броундық  |отырып дене молекулапарының     |жасау арқылы алған|білімдерін еске |ойлауды     |пікір-талас    |деректер       |
|қозғалыс. |қозғалыс ерекшеліктерін         |білімдерін        |түсіру. Жылулық |үйрету      |жүргізу        |жинақтау.      |
|Диффузия  |сипаттау; дене температурасы мен|толықтыру.        |қозғалыс туралы |Білім беруде|Сұрақ қоя      |Ғаламтор       |
|          |оның молекулаларының қозғалыс   |                  |жалпы мәліметтер|АКТ-ны      |отырып         |әлемінен       |
|          |жылдамдықтары арасындағы        |                  |білу            |қолдану     |оқушыларды     |мәлімет алу.   |
|          |байланысты айқындау және жылулық|                  |Оқушыларды өз   |Оқуды және  |сабақты        |               |
|          |қозғалысты қозғалыстың ерекше   |                  |бетімен жұмыс   |оқу үшін    |меңгеруге      |               |
|          |түрі ретінде көрсету;оқушылардың|                  |істеп, ой       |бағалау     |дайындау       |               |
|          |таным белсенділіктерін арттыру; |                  |қорытуға үйрету |Білім       |мазмұнын ашты  |               |
|          |Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың|                  |                |берудегі    |оқушы білімін  |               |
|          |білім деңгейін және білім       |                  |                |көшбасшылық |тексеру        |               |
|          |мазмұнының тұрақтылығы мен оны  |                  |                |            |Жадыны дамытуға|               |
|          |игерудегі іскерлік пен дағдыны  |                  |                |            |               |               |
|          |бақылау.                        |                  |                |            |Стратегиялық   |               |
|          |                                |                  |                |            |тапсырмаларды  |               |
|          |Тәрбиелік мақсаты:              |                  |                |            |Жаңа білімді   |               |
|          |Адамгершілікке, ұқыптылыққа,    |                  |                |            |меңгергенін    |               |
|          |алғырлыққа, отансүйгіштікке,    |                  |                |            |анықтау        |               |
|          |табиғатты аялауға, сыйластық пен|                  |                |            |Білім деңгейі  |               |
|          |әдептілікке баулу.              |                  |                |            |анықталды      |               |
|          |                                |                  |                |            |табыс          |               |
|          |                                |                  |                |            |критерийлар    |               |
|          |                                |                  |                |            |арқылы         |               |
|Ішкі      |Білімділік мақсаты: дененің     |1.Оқушылардың     |                |            |ішкі энергия   |Тәжірибе жасау |
|энергия.  |ішкі энергиясы  ұғымын  беру    |бұрын алған       |Ішкі энергия    |Білім беру  |анықтамасы,    |Құрал          |
|Дененің   |және  ішкі энергияның өзгеру    |білімін ескере    |ұғымымен        |мен білім   |белгіленуі,    |–жабдықтар     |
|ішкі      |жағдайларын қарастыру;          |отырып, төменде   |танысады        |алудағы жаңа|формуласы,     |Интернет желісі|
|энергиясын|оқушылардың сұрау, талдау жасау |көрсетілген қысқа |Ішкі энергияның |тәсілдер    |өлшем бірлігі  |               |
|өзгерту   |қабілеттерін дамыту;.           |мерзімдік өзіндік |формуласы мен   |Сын         |дененің ішкі   |               |
|тәсілдері |Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың|жұмысты орындау   |өлшем бірлігін  |тұрғысынан  |энергиясын     |               |
|          |білім деңгейін және білім       |2.оқушыларға      |біледі          |ойлауды     |өзгерту        |               |
|          |мазмұнының тұрақтылығы мен оны  |есептер мен       |Дененің ішкі    |үйрету      |тәсілдері      |               |
|          |игерудегі іскерлік пен дағдыны  |жаттығулар        |энергиясын      |Оқуды және  |               |               |
|          |бақылау.                        |жинағынан         |өзгертудің      |оқу үшін    |               |               |
|          |Тәрбиелік мақсаты:              |тапсырмалар       |тәсідерін біледі|бағалау     |               |               |
|          |Адамгершілікке, ұқыптылыққа,    |беріледі          |                |            |               |               |
|          |алғырлыққа, отансүйгіштікке,    |3.сұрақтар        |                |            |               |               |
|          |табиғатты аялауға, сыйластық пен|қойылады          |                |            |               |               |
|          |әдептілікке баулу.              |4. берілген       |                |            |               |               |
|          |                                |кестені толтыру   |                |            |               |               |
|Жылу      |Білімділік мақсаты: оқушыларды  |                  |                |            |               |Интернет желісі|
|берілудің |жылу берілудің бір түрі-жылу    |Ассоцация құру    |Жылу берілудің  |Сын         |І.Физикалық    |арқылы         |
|түрлері   |өткізгіштік құбылысымен         |арқылы сұраққа    |түрлерімен      |тұрғысынан  |диктант.       |конвекция,     |
|          |таныстыру  және заттың          |жауап іздеу.      |танысады.       |ойлауды     |ІІ.кластер құру|сәуле шығару,  |
|          |молекулалық құрылымы  негізінде |Кластер құру      |Жылуөткізгіштік,|үйрету      |               |жылуөткізгіштік|
|          |оның физикалық мәнін ашып       |                  |конвекция және  |Білім беруде|ІІІ.сұрақ –    |туралы мәлімет |
|          |кәрсету; оқушылардың бақылау,   |                  |сәуле шығару    |АКТ-ны      |жауап          |іздеу          |
|          |салыстыру және талдау жасау     |                  |ұғымдарымен     |қолдану.    |ІҮ.сергіту     |               |
|          |қабілеттерін дамыту;            |                  |танысады        |Оқуды және  |сәті.          |               |
|          |Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың|                  |                |оқу үшін    |Құралдарды атау|               |
|          |білім деңгейін және білім       |                  |                |бағалау.    |               |               |
|          |мазмұнының тұрақтылығы мен оны  |                  |                |Оқушыларды  |У.Бекіту кезеңі|               |
|          |игерудегі іскерлік пен дағдыны  |                  |                |жас         |               |               |
|          |бақылау.                        |                  |                |ерекшеліктер|(кім           |               |
|          |Тәрбиелік мақсаты:              |                  |                |іне         |жылдам?)тест   |               |
|          |Адамгершілікке, ұқыптылыққа,    |                  |                |байланыста  |тапсырмасы     |               |
|          |алғырлыққа, отансүйгіштікке,    |                  |                |оқытыу.     |               |               |
|          |табиғатты аялауға, сыйластық пен|                  |                |            |               |               |
|          |әдептілікке баулу.              |                  |                |            |               |               |






                                 Түйіндеме.

               Мен берілген  уақыт ішінде жеті модуль  элементтерін  кіргізе
отырып үш  сабағымды өткіздім. Зерттеуге алған сыныбым 8-ші сынып болды.   8
сыныпта 19/8 оқушы бар. Физика пәні бойынша білім  сапасы  50%.  Маған  сыни
тұрғыдан ойлауға  үйрету  модульнің  ұнағаны  оқушылар  бұрын  тек  тыңдаушы
болса, ал қазір ізденуші, өз ойын  дәлелдеуші,  сыни  түрде  ойланып  барлық
мәселелерді шешудің жолын табады. Сабақта оларды әр түрлі әдіс-  тәсілдермен
топқа бөлдім. Олар жұппен,топпен жұмыс жасауды үйренді. Жұппен  жұмыс  жасау
барысында тәжірибе жасады. Тек оқулықтағы материалмен шектеліп қана  қоймай,
қызықты мәліменттер алу үшін интернет желісіне сүйенуге тура келді. Мен  осы
орайда АКТ- ның тиімділігі байқадым. Бұрын  біз  тек  интерактивті  тақтамен
ғана жұмыс жасап  жүрсек,  қазір  интернетті  де  пайдаланып  жүрміз.  Сабақ
барысында бірден көзге  түсетін  оқушыларда  болды.  Талантты  және  дарынды
оқушыларды оқытудың модулі әр сабақта  қолданамыз.  Олар  барлақ  оқушыларға
берілеген   тапсырманы    орындауда    ең    бірінші    орындап    өздерінің
белсенділіктерін көрсетіп отырды. Мен бұл оқушыларға күрделірек  тапсырмалар
беріп  отырдым.  Топта  жұмыс  жасауда  белсенді,  өз  ойын  түйінді,  нақты
айтатын, тақырып бойынша тұжырымдама жасай алатын  оқушыларым  танылды.  Мен
оларды  көшбасшы ретінде көрдім. Олар  үнемі  көзге  түсіп  отырды.  Сонымен
қатар  тұйық,  көп  сөйлемейтін  оқушылар  да  кездесті.   Оларға    топтағы
белсенді, көшбасшы оқушылар  көмек  беріп,  топтарының  алда  болулары  үшін
жағдай жасады.  Әр  тапсырманы  бірлесе  отырып  орындады.  Нәтижесінде  көп
сөйлемейтін оқушылар ашылып,  сабаққа  қатынасып,  сабақ  үстінде  басқа  да
қырларынан танылды. Бағалау барысында  оқушыларға  бағалау  парағы  берілді,
топтағы топ басшылары бағалады. Әр оқушы  өзін-өзі  бағалауға  да  мүмкіндік
алды. Менің қойған бағаммен  салыстырып,  қорытынды  баға  шығарып  отырдық,
Қойған  бағаларын не үшін  қойғандарын  дәлелдеп  отырды.  Әрине  қиындықсыз
нәтиже болмайды. Мен нәтижеге жету үшін  көптеген  қиындықтардан  өттім.  Ол
қиындықтар:  оқушылардың   өз  ойларын  жетік  айта  алмауы,  бір   -бірінің
пікірлерімен  санаспауы,   топта   дау-   дамайдың   туындауы,   мұғалімінің
бақылауынан қашуы. Мен бұл қиындықтарды жеңдім десем де  болады.  Оқушыларым
бірнеше  тізбектелген  сабақтардан  кейін  сыйластыққа,  ынтымақтаса   жұмыс
істеуге, әр пікір құнды деген ұстанымға жете алды. Алдағы  уақытта  мен  осы
бағдаралама бойынша  білімімді одан әрі  жетілдіріп  жеті  модуьді  қолданып
сабақтарымды өткізуге, орта мерзімді жоспарлау бойынша  сабақтар  құрастырып
өткізуге болжам жасап отырмын.







|                       |Физика                                                                     |
|Модульдер              |                                                                           |
|                       |Жылулық қозғалыс.       |Ішкі энергия. Дененің   |Жылу берілудің түрлері  |
|                       |Броундық қозғалыс.      |ішкі энергиясын өзгерту |                        |
|                       |Диффузия                |тәсілдері               |                        |
|Оқыту және оқудағы жаңа|Топпен жұмыс            |Сұрақ- жауап алу        |Диалогтық оқыту         |
|тәсілдер               |Өзін- өзі реттеу        |                        |                        |
|Сыни тұрғыдан ойлауға  |Өз жобаларын қорғау     |Сұрақ – жауап алу       |Ассосация әдісі         |
|үйрету                 |                        |                        |Кластер құру            |
|Оқыту үшін бағалау және|Ұпай жинау бойынша      |Бағалау критерилері     |Формативті бағалау      |
|оқуды бағалау          |жиынтық бағалау         |бойынша өзара бағалау   |                        |
|Оқыту мен оқуда        |Презентеция             |Презентация             |Презентация             |
|ақпараттық-            |                        |                        |                        |
|коммуникациялық        |                        |                        |                        |
|технологияларды (АКТ)  |                        |                        |                        |
|пайдалану              |                        |                        |                        |
|Талантты және дарынды  |Интернет желісінен      |Уақытты үнемді пайдалану|Өз ойын еркін жеткізе   |
|балаларды оқыту        |мәлімет іздеді          |                        |алу                     |
|Оқушыларды жас         |Есептер шығару          |                        |Деңгейлік тапсырмалар   |
|ерекшеліктеріне сәйкес |                        |                        |                        |
|оқыту және оқу         |                        |                        |                        |
|Оқытудағы басқару және |                        |Деңгейлік тапсырмаларды |Топпен жұмыс            |
|көшбасшылық            |                        |қолдану                 |                        |


Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек