8 сынып. Қатты денелердің деформациясы
Пән: Физика
Фиика пәні мұғалімі: Мұңдыбекова Ұлбосын Ақылтайқызы Қысқа мерзім жоспары |Тақырыбы |Қатты денелердің деформациясы. Деформация түрлері | |Сыныбы |8 «А» | |Күні |20.11.2013 | |Мақсаты |Қатты дененің деформациясы туралы мағлұмат беру, деформация” ұғымы туралы| | |білімдерін жетілдіру,қалыптастыру. Гук заңын меңгерту | |Міндеттері |Деформация ұғымымен таныстыру | | |Тақырып негізінде көзқарасын дамыту | | |Оқушы бойында өз бетінше есептер шығаруын, білім алуын қалыптастыру | |Ресурстар |Перышкин А.В, Абдуллина Н.Д, Ерғалиева Г.М, физика. Интерактивті тақта, | | |электронды оқулық, флипчарт, бағалау парақтары. | |Ұйымдастыру |Сәлемдесу | |кезеңі |Сурет құрастыру арқылы топқа бөлу (2 топ) | | |Тренинг. Сенімді қарым – қатынас | |Тұсаукесер |Құпия зат стратегиясы | | |Суреттен не көріп тұрмыз? | | | | | | | | | | | | | | |Сөздікпен жұмыс. Глоссарий. «Деформация» ғаламтор арқылы іздеу | | |Мәтінмен жұмыс | |Негізгі бөлім|Электронды оқулық | | |Дене пішінінің немесе өлшемдерінің өзгеруін деформация (латынша | | |деформация - бүліну, бұзылу) деп атайды. өзгертеді Деформация пластикалық| | |және серпімді болып бөлінеді. Күштің әрекеті тоқтағаннан кейін, дене | | |өзінің бастапқы пішіні мен өлшемін өзгертетін болса, мұндай деформация | | |пластикалық деп аталады. Күштің әрекеті тоқтағаннан кейін дененің | | |бастапқы пішіні мен өлшемі қайтадан қалпына келетін болса, мындаіі | | |деформация серпімді деп аталады. Денеге әсер ететін күштердің сипатына | | |қарай деформацияны келесі түрлерге жіктейді: | | |Созылу деформациясы; | | |Сығылу деформациясы; | | |Ығысу деформациясы ( немесе кесу); | | |Бұрау деформациясы; | | |Майыстыру деформациясы. | | |Есептер шығару | | |Резеңке тампаның қатаңдығы 7,2* 104 Н/м. Егер таспаға 10кН күш ісер | | |тетін болса, | | |онда ол қандай шамаға созылады? | | |2. Болат серіппе 245 Н күш әрекетінен 35 м-ге ұзарды. Серіппенің | | |қатаңдығын анықтаңдар. | | |3. Массасы 0,2 кг балықты тік жоғары көтергенде қатаңдығы | | |500 Н/м-ге тең қармақ бауы қаншаға созылады? | | |4. Қатаңдығы 100 Н/м-ге тең сымды 1 см-ге созу | | |үшін оның шеттеріне қандай күш тұсіру керек? | | |Сәйкесін тап | | | | | |Созылу | | | | | | | | |Серпімді | | | | | | | | | | | | | | |Пластикалық | | | | | | | | | | | | | | |Серпімді | | | | | | | | | | | | | | |Сығылу | | | | | | | |Қорытынды |«Жұмбақтас» ойыны | |бөлім |Ойынның шарты: Кестедегі әріптерді көлденең, вертикаль бағыттарда сыза | | |отырып, физикалық термин сөздерді тауып жазады. Қай топ көп тапса, сол | | |топ жеңімпаз атанады. | | | | | |Д | | |О | | |Р | | |М | | |А | | |Т | | |Е | | |Р | | |И | | |Ь | | |Г | | |А | | | | | | | | |Ш | | |Ы | | |Р | | | | | | | | |Е | | |Ф | | |Ц | | |А | | |Р | | |И | | |С | | |Т | | |Е | | |Л | | |А | | |Л | | |У | | |К | | |А | | |М | | |А | | |Ғ | | | | | |А | | |Д | | |И | | |Ф | | | | | | | | |Т | | |О | | |Ғ | | |Ы | | |З | | |А | | |Т | | |Е | | |Л | | |А | | |К | | |Ө | | | | | |М | | |Л | | |Я | | |Ф | | | | | |Д | | | | | |А | | |Ы | | | | | |Д | | |К | | |О | | |С | | |М | | |Ж | | |И | | |Л | | | | | |Д | | |Ы | | | | | |У | | |З | | |И | | |Я | | |С | | |Т | | |Р | | |Ы | | |Т | | |М | | |Б | | |О | | |Л | | |Т | | |Е | | | | | |Ы | | |Ж | | |Е | | |Р | | |А | | |Н | | | | | |П | | |Е | | |О | | |Қ | | |И | | | | | |Ш | | |Н | | |А | | |В | | |М | | | | | |Қ | | |А | | |У | | | | | |Й | | |А | | |М | | |О | | |М | | |Н | | | | | |К | | |А | | |Ү | | |Н | | |З | | |Е | | |П | | | | | |Ы | | |Т | | |Т | | |Ы | | |С | | |Р | | |А | | |К | | |К | | |О | | |М | | |И | | |Я | | |К | | |А | | |А | | |Р | | |М | | | | | | | | |О | | |А | | |Б | | |И | | |А | | |С | | |С | | |А | | |П | | |Е | | |Р | | |Н | | |И | | |Г | | |Р | | |А | | |М | | | | | | | | |Н | | |Т | | |А | | |Ғ | | |К | | |С | | |Е | | |Л | | |Е | | |Т | | |Е | | |Х | | |Л | | |О | | |У | | |Т | | | | | | | | | | | |Н | | |А | | |А | | |Т | | |Е | | |А | | |Ж | | |О | | | | | |Р | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Сергіту сәті |«Физикалық айтыс» | |Бағалау | | | |Оқушының аты – жөні | | |Сұраққа жауап беру | | |Сөздікпен | | |жұмыс | | |Мәтінмен жұмыс | | |Есептер шығару | | |Сәйкесін тап | | |«Жұмбақтас» ойыны | | |Қорытынды | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Әр тапсырмаға 1 баллдан беріледі. | | |1 – 2 балл – «3» | | |3 – 4 балл – «4» | | |5 – 6 балл - «5» | |Рефлексия |«Екі жұлдыз, бір тілек». Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды | |Үй жұмысы |Мәтінді оқу. Презентация жасау. Тест құрастыру |