«Денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын қайталау
Пән: Физика
[pic] Газизова Лаура Серікқызы Атырау облысы Индер ауданы Кулагино орта мектебінің физика пәні мұғалімі |Апта | Күні: |Сыныбы: 7 |Сабақ № | |Сабақтың атауы |«Денелердің өзара әрекеттесуі» тарауын қайталау | |Сілтеме | Электронды оқулық, интеракивті тақта, слайдтар, | | |Рымкеевич есептер жинағы, топтарға арнайы дайындалған | | |тапсырмалар, семантикалық карта, физикалық приборлар | |Жалпы мақсат |Тарау бойынша өткен тақырыптарды қайталап білімдерін | | |тексеру, есептер шығару | |Міндеттер |Оқушыларға түрлі тапсырмалар бере отырып,тарауды кең | | |ауқымда қайталау және оқушыларды физикалық мәдениетке, | | |үнемшілдікке, шапшаңдыққа, зейінділікке тәрбиелеу, | | |қабілеттерін дамыту, ой-өріс, ойлау қабілеттерін шыңдау | |Мұғалімдер үшін оқыту |1.Мұғалім оқушыларға тек бағыт-бағдар беруші; | |нәтижесі |2. Бір-біріне көмектеседі; | | |3. Оқушыларды мадақтап отыру | | |4. Бағалау критерийлерін ұсына отырып, оқушылардың | | |өзін-өзі бағалауына жағдай жасау | |Сабақта туындаған | Күш және оның түрлері, деформация құбылыс оның пайда | |негізгі идеялар |болуы мен түрлері, үйкеліс күші және оны техникада | | |ескеруге байланысты әртүрлі әдістерді пайдалану | |Күтілетін нәтиже |Тарауды қайталауға арналған түрлі тапсырмаларды орындату | | |арқылы, қорытынды жасай алатын болады; | | |Өз беттерімен шешім қабылдап, есеп шығару дағдылары | | |қалыптасады; | |Сабақтың типі: | | |Сабақтың түрі: |Сыни тұрғыдан ойлау | |Сабақтың әдісі: |Диалогтік оқыту, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, бағалау, | Сабақтың жүру барысы: І.Ұйымдастыру (оқушылармен амандасу, «Конфет тарату» ойыны арқылы топтарға бөлу, бағалау критерийлерін түсіндіру) ІІ. Ой қозғау (түрлі әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға тапсырмалар беріп, өткен тарауды қайталау) а/ «Семантикалық карта» толтыру |р/с|Физикалық шама атауы |Белгіленуі |Формуласы | Өлшем | | | | | | | | | | | |бірлігі | | | | | | | ә/ «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі арқылы топтарға қайталау сұрақтарын қою: 1.Күш қандай шама? 2.Деформация дегеніміз не және оның түрлері? 3.Дененің салмағын қандай формуламен өрнектеледі? 4.Күшті өлшеу үшін қандай прибор қолданылады? 5.Массасы 1 кг денеге әсер ететін ауырлық күші неге тең? 6.Күштің өлшем бірлігі? 7.Қандай күш ауырлық күші деп аталады? 8.Қандай күшті теңәрекееті күш деп атаймыз? 9.Үйкелістің түрлерін ата? б/ «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтарға парақшаларға жазылған есептері ұсыну, оқушылар есептерін шығарып постерге қорғайды. 1-топқа арналған тапсырмалар 1. Массалары 2,5 кг; 800г денелердің әрқайсысына әсер ететін ауырлық күші неге тең? 2. Арқан тартысу ойынына төрт кісі қатысады. Олардың екеуі арқанды бір жаққа қарай 330 Н және 380Н күшпен, ал қалған екеуі қарама-қарсы жаққа қарай 300 және 400Н күшпен тартады. Арқан қай жаққа қарай қозғалады және бұл күштердің тең әсерлі күші неге тең? 3. Жердегі теңіздер мен мұхиттардың тасуы мен қайтуын қандай күштер туғызады? 4. Мына күштерді ньютонмен өрнекте: 420кН, 15кН, 7кН 2-топқа арналған тапсырмалар 1.Массасы 70кг адам, массасы 20кг жәшікті иығына салып көтеріп тұр.Адам Жерді қандай күшпен қысады? 2.Адамның салмағы 800Н. Оның массасы қандай? 3.Көктайғақта жолға неге құм себеді? 4.Массасы 10 кг дененің салмағын есептеңдер? ІІІ. Қызығушылықты ояту: 1. «Ойлан, тап, бөліс» әдісі арқылы топтарға демострациялық тапсырмалар беру: 1-топқа: 1.Динамометрмен жұмыс 2. Демонстрация (борды деформацияға түсіріп, қандай деформация екенін айту) 2-топқа: 1.Қол динамометрімен жұмыс; 2.Демонстрация (шарлы деформациялау, оның қандай деформация екенін түсіндіру) 2 топ мүшелеріне ортақ тапсырма: «Арқан тартыс» ойынын ойната отырып тең әрекетті күшті есептеу ІV. Бекіту сұрақтары 1.«Сұрақты тап» әдісі арқылы бекіту тапсырмаларын беру: V. Бағалау 1. Жиынтық бағалау (критерий арқылы) |р/с| Аты-жөні |«Семантикалық|«Крестиктер| «Бірге |«Ойлан, тап,|Барлығы | | | |карта» |-нөлдіктер»|ойлаймыз» |бөліс» әдісі|«5»- 14-16| | | |толтыру |әдісі |әдісі | |«4»- 11-13| | | |(0-3) |(2-4) |(0-3) |(0-3) |«3» - | | | | | | | |7-10 | | | | | | | | | 2. Формативті бағалау VІ. Нәтиже. VІІ. Сабақты талдау VІІІ. Үйге тапсырма: 1. Тарауды қайталау; 2.«Физика –менің өмірімде» реферат жазу