Сәуле және бұрыш. Геометрия 7-сынып

Көшіріп алу

Пән: Математика

                                               Убаисова Айнура Сарсенбековна
                           Қарағанды облысы, Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп

Сабақтың тақырыбы:   Сәуле, бұрыш.
Сабақ мақсаттары:
    • Сәулені, бұрыштың өлшем бірлігімен, бұрышты өлшейтін аспаппен және оны
      қолдану алгоритмімен таныстыру.
    • Бұрыштарды өлшеу машықтарын қалыптастыру.
    • Коммуникативтік машықтарды қалыптастыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: транспортир, бұрыштар жиынтықтары, қызыл және көк
тікбұрыштар.
                                Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Ауызша жұмыс.
А) Сағат тілдері жасайтын бұрыштардың түрлері қандай, олар неге тең?
                                    [pic]
Б) 3 кесінді салынған: АД, СО и ML.
                                    [pic]
Мұғалім:Қай кесінді үлкен? Оны қалай тексеруге болады? Қандай аспап
қолданамыз?
В) Тақтада 3 бұрыш салынған:
                                    [pic]
Мұғалім:Қай бұрыш үлкен?
Оны қалай дәлелдеуге болады?
Оқушылардың алдында бұрыштарды қалай өлшеу керек деген проблема тұрады.
Мұғалім транспортир туралы түсіндіреді.
3. Жаңа ұғымдар енгізу: транспортир, градус.
Үйден оқушылар жазыңқы, тік, сүйір және доғал бұрыштардың суреттерін салып
келген.
                                    [pic]
   1. Жазыңқы бұрышта қанша градус бар?
   2. Жазыңқы бұрышта қанша тік бұрыш бар?
   3. Тік бұрышта қанша градус болады?
   4. Тақтада сүйір және доғал бұрыштар салынған. Оқушыларға бұрыштар
      жиынтығы таратылады.
                                    [pic]
Бұрыштарды өлшеу алгоритмін енгіземіз (а суреті).
   1. Транспортирді центрі бұрыштың төбесі О нүктесімен сәйкес келетіндей
      етіп қоямыз.
   2. ОВ сәулесі нольдік белгіден (санақ басынан) өтеді.
   3. ОА сәулесі 600 белгісінен өтіп тұр.
   4. Бұрыш АОВ=600.
СОД бұрышын бір оқушы тақтада өлшейді.
4. Бекіту.
Жұптық жұмыс.
Тесттер тарату.
                                    [pic]
                                    [pic]
3) Өлшеу нәтижелерін салыстыру.
5. Сабақты қорытындылау.
Жұмыс барысында оқушыға көмек керек болса, қызыл тікбұрыштығ егер
тапсырманы орындап болсағ кқк тікбұрышты көтереді.
6. Үй тапсырмасы
Кез-келген АВС үшбұрышын салып, Барлық бұрыштарының шамасын өлшеңдер.







Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек