Сәуле және бұрыш. Геометрия 7-сынып
Пән: Математика
Убаисова Айнура Сарсенбековна Қарағанды облысы, Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп Сабақтың тақырыбы: Сәуле, бұрыш. Сабақ мақсаттары: • Сәулені, бұрыштың өлшем бірлігімен, бұрышты өлшейтін аспаппен және оны қолдану алгоритмімен таныстыру. • Бұрыштарды өлшеу машықтарын қалыптастыру. • Коммуникативтік машықтарды қалыптастыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар: транспортир, бұрыштар жиынтықтары, қызыл және көк тікбұрыштар. Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру 2. Ауызша жұмыс. А) Сағат тілдері жасайтын бұрыштардың түрлері қандай, олар неге тең? [pic] Б) 3 кесінді салынған: АД, СО и ML. [pic] Мұғалім:Қай кесінді үлкен? Оны қалай тексеруге болады? Қандай аспап қолданамыз? В) Тақтада 3 бұрыш салынған: [pic] Мұғалім:Қай бұрыш үлкен? Оны қалай дәлелдеуге болады? Оқушылардың алдында бұрыштарды қалай өлшеу керек деген проблема тұрады. Мұғалім транспортир туралы түсіндіреді. 3. Жаңа ұғымдар енгізу: транспортир, градус. Үйден оқушылар жазыңқы, тік, сүйір және доғал бұрыштардың суреттерін салып келген. [pic] 1. Жазыңқы бұрышта қанша градус бар? 2. Жазыңқы бұрышта қанша тік бұрыш бар? 3. Тік бұрышта қанша градус болады? 4. Тақтада сүйір және доғал бұрыштар салынған. Оқушыларға бұрыштар жиынтығы таратылады. [pic] Бұрыштарды өлшеу алгоритмін енгіземіз (а суреті). 1. Транспортирді центрі бұрыштың төбесі О нүктесімен сәйкес келетіндей етіп қоямыз. 2. ОВ сәулесі нольдік белгіден (санақ басынан) өтеді. 3. ОА сәулесі 600 белгісінен өтіп тұр. 4. Бұрыш АОВ=600. СОД бұрышын бір оқушы тақтада өлшейді. 4. Бекіту. Жұптық жұмыс. Тесттер тарату. [pic] [pic] 3) Өлшеу нәтижелерін салыстыру. 5. Сабақты қорытындылау. Жұмыс барысында оқушыға көмек керек болса, қызыл тікбұрыштығ егер тапсырманы орындап болсағ кқк тікбұрышты көтереді. 6. Үй тапсырмасы Кез-келген АВС үшбұрышын салып, Барлық бұрыштарының шамасын өлшеңдер.