Жоспар орта мерзім.6 сынып. Математика
Пән: Математика
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Галиева Гүльнар Болатқызы, 6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар |Сабақтың тақырыбы |Өтілген тақырып |Оқытуда |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі дерек | |мен мақсаттары : |бойынша күтілетін |қолданылатын әдіс|мақсатындағы |есептегенде, |көздер | | |нәтижелер |- тәсілдер |бағаны қоса |барлығын қоса алғанда| | | | | |бағалау | | | |Екі айнымалысы бар |Топ ережесін құрады. |1.Сұрақ - жауап |Геометриялық |А деңгейі. Теңдеулер |Математика | |теңдеулер жүйесін | |2.Жигсо әдісі |фигуралар арқылы |шешу |оқулығы 6 сынып | |шешудегі қосу |Оқушылар екі |3.Ой – толғаныс |формативті |В деңгейі. Екі |Дидактикалық | |тәсілі. |айнымалысы бар |4.Тест |бағалау, бірін - |айнымалысы бар |материал | |Мақсаты: |теңдеулер жүйесін қосу|5. Жұптық |бірі |теңдеулер жүйесін |Тест жинағы. | |- екі айнымалысы |тәсілі арқылы шеше |6. Топтық |бағалау,критерилер|алмастыру тәсілі | | |бар теңдеу лер |алады,екі айнымалы сы |7. Қалай оқытуды |ге сүйене отырып |арқылы шешу. | | |туралы түсінік |бар теңдеулер туралы |үйрену |бағалау, жиынтық |С деңгейі. Екі | | |беру; |түсінік тері |8.Диалог |бағалау. |айнымалысы бар | | |-теңдеулерді шешіп,|қалыптасады, теңдеулер|9. ACTIVote | |теңдеулер жүйесін | | |бір жүйеге |жүйесін бір жүйеге |құралымен | |алмастыру, қосу | | |келтіруді үйрету |келтіреді |тест | |тәсілдері арқылы | | | | | | |шығару. | | |Екі айнымалысы бар |Жұппен, топпен бірге | 1. Ой қозғау |Геометриялық |Жалпылама тапсырма |Математика | |теңдеулер жүйесін |шешім іздейді, тобында|2. Мағынаны |фигуралар арқылы |Математикалық диктант|оқулығы | |шешуге есептер |өзара көмек көрсетеді,|ажырату |формативті | |Дидактикалық | |шығарту. |ережелерді есептер |3. Жұптық |бағалау. | |материал | |Мақсаты: |шығаруда қолдана |4. Топтық |Бірін-бірі 5 | |Тест жинағы. | |- Екі айнымалысы |алады. |5. Қалай оқытуды |балдық жүйемен | |«Математика және| |бар теңдеулер |Топта |үйрену |бағалайды. | |информатика» | |жүйесін шешуде |талқылайды,талдайды, |6.Диалог |Не білемін? Не | |журналы | |графиктік, |есепті шығарады, |7.Есептер |білгім | |№ 1 2013жыл | |алмастыру, қосу |нәтижені интерактивті |шығарту. |келеді ? Не | | | |тәсілдерін |тақтаға жазып, |8. ACTIVote |үйрендім ? | | | |қолданып, есептер |қорғайды. |құралымен |Жиынтық баға | | | |шығарады. |Оқушылар ACTIVote |тест |қойылады. | | | | |құралымен тест | | | | | | |тапсырады | | | | | |Бір айнымалысы бар|Топтық жұмысқа |1.«Теңсіздік» |Оқушыларды топтар |Элетрондық оқулықтағы|Математика | |сызықтық |дағдыланады, топпен |тақырыбына |ақылдасып, |деңгей лік тапсырманы|оқулығы | |теңсіздіктер |ассоциация құра алады.|ассоциациялық |формативті бағалау|орындайды. |Дидактикалық | |жүйесін шешу. |Әр оқушы жеке оқып, |карта жасау |, смайликтер |Төменгі деңгей – |материал | |Мақсаты: |жұппен, топпен талдап,|2.Мағынаны |пайдаланды. |электронды оқулықтағы|Тест жинағы | |бір айнымалысы бар |электронды оқулықтағы |ажырату. |«Үш шапалақ» |мысал |Электронды | |сызықтық |тапсырмаларды |3. Жұптық |әдісі. |Орта деңгей |оқулық – | |теңсіздіктер |орындайды. Тыңдайды, |4. Топтық |Жиынтық баға |элекрондық оқулықтағы|6 сынып | |жүйесін шеше білуге|жазады,еске түсіреді, |5. Қалай оқытуды |қойылады. |тапсырма | | |үйренеді; |есте сақтайды, |үйрену |Не білемін? Не |Жоғарғы деңгей – | | | |ойлайды,қорғайды. |6.Диалог |білгім |электронды оқулықтағы| | | | |7. «Түртіп алу» |келеді ? Не |тест | | | | |әдісі. |үйрендім ? | | | |Координаталық |Координаталық түзу |1. Сөз жұмбақ |Бағалау үшін |Төменгі деңгей – |Математика | |жазықтық. |туралы түсініктерін |шешкізу. |геометрия лық |декарттық |оқулығы | |Координаталары |жаңғыртады, |2.Мағынаны |фигураларды пайда |координаталар жүйесін|Дидактикалық | |бойынша нүкте салу |координаталық жазықтық|ажырату. |ланады. |салады; |материал | |тақырыбын қайталау.|, декарттық |3. Жұптық |Ауызша бағалау. |Орта деңгей – |Тест жинағы | |Мақсаты: |координаталар жүйесі |4. Топтық |Топтық жұмыстардың|координаталық |Интернеттен | |- координаталық |туралы түсінік |5. Қалай оқытуды |жиынтық бағасы |жазықтықты салады, |материалдар алу.| |түзу; |қалыптасады, |үйрену |қойылады |нүктелерін табады, | | |- координаталық |Топтар кезектесіп |6.Диалог |Оқушылардан |топпен жұмыс істейді;| | |жазықтық; |қарсы топқа сұрақ |7. «Суретшілер |интервью алу |Жоғарғы деңгей - | | |- декарттық |қояды.Оқушылар топпен|жарысы» |парағы. |Координаталық | | |координаталар |бірігіп,ортақ шешім | | |жазықтықта нүктелерді| | |жүйесі туралы |шығарылып, өнім |ойыны. | |таба алады, шыққан | | |түсінік |жасалады, скипер | | |нәтижені қорғайды. | | |қалыптастырып, есеп|қорғайды. | | | | | |шығаруда қолданады.| | | | | | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ ) пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылық