Сабақ жоспары 8-сыныпқа
Пән: Математика
Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б. |Пән: алгебра |29.04.2013 |Сынып 8 | |Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу | |Сілтеме |Алгебра 8-сынып оқулығы | | |8-сынып дидактикалық материалдар | | |8-сынып алгебрадан есептер жинағы | | |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | |Жалпы мақсаты |Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу,| | |бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген | | |қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. | | | | | |- Өз пікірін айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді. | |Оқу нәтижесі |– Пікір таласуға үйренеді . | | |-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға, емін-еркін сөйлеуге дағдыланады. | |Туындайтын идеялар |Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде берілген есептерді топпен жұмыс жасау | | |барысында талқылап, шығарып оқушылардың білімдері толыға түседі | | |Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй» |- Бір-бірлерін жылы лебіздерін | |Тапсырмалар |психологиялық тренинг) |білдіреді. | | |Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы) |Топқа бөлінеді | | |Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың |- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі | | |байланысы(«Қайталау – оқу анасы» |-Пысықтау сұрақтары бойынша | | |сәйкестік тест) |сұрақтарға жауап береді. | | |Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру |-топпен жұмыс | | |стратегиясы) |-«Математикалық домино» ойыны | | |Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен |-топтық жұмыс | | |түсіндіреді) |-оқулықпен жұмыс | | |Сергіту сәті |-деңгейлік тапсырма | | |Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс) |- рефлексия | | |Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар) |-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау | | |Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі) | | | |Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу») | | | |Үй тапсырмасын беру | | | |Бағалау | | |І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа | |бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб). | |Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады. | | | | | |Үй тапсырмасын тексеру | |«Қайталау – оқу анасы» | |«Ой қозғау» | |Сергіту сәті | |Оқулықпен жұмыс | |Деңгейлік тапсырмалар | |Барлық ұпай саны | |Қорытынды бағасы | | | |Ұпай саны | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды (Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин) | |ІІІ. Қайталау | |1) Сәйкестік тест | |[pic] | | | |2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар: | |1-топ(үшбұрыш) 2-топ(трапеция) | |[pic] [pic] | |3-топ(параллелограмм) 4-топ(ромб) | |[pic] [pic] | |3) Сан аралықтарын кескіндеу: | |1-топ 2-топ | |[-2;4] ∩ [1;6] = [-9;4) ( (1;6] = | | | |3-топ 4-топ | |[-4;1] ∩ [3;7] = (-2;4) ( [1;6] = | |ІҮ. «Ой қозғау» | |Математикалық домино ойыны | |Бақылау сұрақтары | |Ү. Жаңа білім. | |Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады: | |- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? – еске түсіріп көрелік. | |- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар? | |- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде? | |- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер? | |ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин) | |Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады. | |ҮІІ. Сабақты бекіту. | |Оқулықпен жұмыс: | |І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4) | |есебін түсіндіре отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және | |сұрақтарға жауап береді. | |Дарынды оқушы | | | |ҮІІІ. Сабақты пысықтау. | |Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин) | |А деңгейіндегі есептер. | |1-топ (х - 1) (х + 4)≥0 3-топ (x-8)(x+11)<0 | |x –1 =0 x+ 4 =0 x-8=0 x+11=0 | |x=1 x=-4 х=8 х=-11 | |Жауабы: (-∞;-4] [pic] [1; +∞) Жауабы: (-11;8) | |2-топ (х+2) (х-3)<0 4-топ (х+7) (3- х ) < 0 | | x+2=0 x-3=0 x+7=0 3-x=0 | | x=-2 x=3 х=-7 х=3 | |Жауабы: (-2; 3) Жауабы: (-∞; -7) [pic](3; +∞) | |В деңгейіндегі есептер. | |1. -2х2 – 5х +3[pic]0 3. x(2-x)>0 | |D=25+24=49; x1=-3; x2=0,5 x=0 2-x=0 | |-2х2 – 5х +3=-2(x+3) (x-0,5 ) x=2 | |Жауабы: (-∞; -3] [pic] [0,5; +∞) Жауабы: (0; 2) | |2. –x2 – 2x + 8>0 4. -2х2-х+6[pic] | |D=4+32=36 D= 1+48=49 | |x=-4 x=2 x1=-2 x2= 1,5 | |–x2 – 2x + 8= -(x+4) (x - 2)>0 -2х2-х+6х-2=-2(x+2) (x-1,5) | |Жауабы: (-4; 2) Жауабы: [-2; 1,5] | | | |С деңгейіндегі есептер | |1. 5х(3+x) (x - 9) <0 2. 5x2-2x-3[pic]0 | |5x=0 3+x=0 x-9=0 D=4+ 60 = 64; х1= 1 x2= -0,6 | |x=0 x=-3 x=9 5x2-2x-3 =5(x -1)(x+0,6) | |Жауабы: (-∞; -3) [pic](0; 9) Жауабы: [-0,6; 1] | |3. 3x2 -7x +2 <0 4. – 2x2 -5x +3[pic]0 | |D=49 – 24 = 25; х1= 2 x2= [pic] D= 25 + 24 = 49; х1= -3 х1=0,5 | |3x2 -7x +2=3(х-2)(х-[pic])[pic]0 – 2x2 -5x +3 =- 2(x+3)(x-0,5) | |Жауабы: ([pic]; 2) Жауабы: [-3; 0,5] | |ІХ. Сабақты қорытындылау(әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады). | |Х. – Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті) | |Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған | |білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады). | |Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. | |Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым. | |Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. | |ХІ. Үйге тапсырма беру. | |«Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1,2), №297(1,2) есептерді есептеп келу. | |Тест | |1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік ... | |деп аталады. | |Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік | |2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік ... деп аталады. | |Квадрат теңсіздік b)Сызықтық теңсіздік c)Биквадрат теңсіздік | |3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде ... белгілейді. | |(-(;() b) [-(;(] c)[0 ; () | |6. X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз | |3 b) 2 c)0 | |7. x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз | |-4 b)0 c)-5 | |8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар? | |(-(;2) b)(0;2) c) (1;2) | |9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар? | |(-1;() b)(-(;-1) c)(-1;0) | |10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш: | |[1;5] b)(-(;1]([5;() c)[2, 3] | |ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған | |ұпайларына байланысты бағаланады. | |6 – 12 ұпай - «3» | |13 – 20 ұпай - «4» | |21 – 42 ұпай - «5» | Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б. |Сабақтың |Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы дидактикалық |Жұмыс тәсілдері, |Беріле| |дидактика |дидактикалық кезең |кезең мазмұны |әдіс-формалары |тін | |лық кезеңдері|мақсаты | | |уақыт | |Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу, | |Тәсілі: Сұрақ- |1 мин | |кезеңі |түгендеу, сабаққа | |жауап | | | |қатысуы, дайындығын | |Формасы: ұжымдық.| | | |тексеру, зейінін | | | | | |мақсатқа бағыттау. | | | | |Мақсат қою |Сабақтың оқушылармен |Квадрат теңсіздікті |Тәсілі: қысқаша |1 мин | | |бірлесе атқарылар |интервалдар әдісімен |мәлімет беру | | | |мақсатты жұмыс |шешуді зерттеу | | | | |бағыттарын анықтау. | | | | |Жаңа сабаққа |«Ой қозғау» топтастыру |Өткен тақырыптарға шолу |Тәсілі: топтық |2 мин | |дайындық |стратегиясы: | |жұмыс | | | |«Математикалық домино» | | | | | |ойыны | | | | | |Бақылау сұрақтары | | | | |Жаңа сабақты |Оқушы қызығушылығын |Сан осі, сан осіндегі |Әдістері: ой |5-10 | |түсіндіру |тудыратын тақырыпқа |нүктенің координатасы, |тудыру, қорытынды|мин | | |қатысты проблемалық |теңсіздік, |ойға жетелер | | | |сұрақтар ұсынылады; |теңсіздіктердің |пікір алмасу; | | | |Өзіндік пікірін |қасиетін, теңдеу, | | | | |қалыптастыруға бағдар |квадрат теңдеу, квадрат |Жекелей тапсырма | | | |беру; |үшмүше, квадрат үшмүшені|беру арқылы | | | |Практикалық біліктерін |көбейткіштерге жіктеу |ізденіске | | | |толықтыруға бағдар |және квадрат теңсіздікті|жетелеу; Тәсілі: | | | |беру; |интервалдар әдісімен |топтық | | | |Практикалық |шешу анықтамасына, | | | | |құндылықтары негізінде |формулаларына, өздеріне | | | | |ғылыми ізденіске |анықтамасын тұжырымдату.| | | | |бағдарлау; | | | | |Жаңа сабақты |Төмендегі есептерді |Оқулықпен жұмыс: |Жалпы |6-10 | |бекіту |орындата отырып өз |№296(3,4), |дидактикалық |мин | | |білетін мәліметтерін |№297(3,4) |әдіс: жартылай | | | |пайдалана отырып, | |ізденіс, | | | |практикалық білігі | |тұжырымды пікір | | | |негізінде ізденіске | |айтуға ұмтылдыру.| | | |жағдай тудыру. Есептің| |Ғылыми дәлелдерге| | | |орындалуына ғылыми | |сүйену. | | | |негіздеме бергізе | |Тәсілі: топтық, | | | |отырып өз пікірін | |жұптық, жекелей. | | | |даярлауға қолайлы сәт | | | | | |туғызу. | | | | |Жаңа сабақты |Деңгейлік тапсырмалар |А, В және С деңгейлік |Тиянақты жұмыс |10 мин| |пысықтау |орындайды |есептерді топпен шығарып|үлгісіне | | | | |тақтада қорғайды |бейімдеу. | | | | | |Шығармашылыққа | | | | |Есеп шарты бойынша |жетелер түрлі | | | | |жарқын идеялар |әдістер арқылы | | | | |жәрмеңкесі |ізденіске бағдар | | | | | |беру. | | | | | |Тәсілі: ұжымдық, | | | | | |топтық , жекелей.| | |Жаңа сабақты |Өзіндік ізденіске |Әр топ теңсіздіктерді |Нақты жауап, |3-4 | |қорыту |бағыттау. |интервалдар әдісімен |дәлелді ізденіс, |мин | | | |шешудің алгоритмін |қорытынды пікірге| | | | |құрады. |баулу. | | | | | |Тәсілі: топтық, | | | | | |ұжымдық | | |Рефлексия |«Табыс» ағашын отырғызу|Қағаздан жасалған |Тәсілі: жекелей |1 мин | | |Жасыл алма: Маған сабақ|алмаларды өздері таңдап | | | | |ұнады. Тақырыпты |алып, ағашқа магнит | | | | |меңгердім. |көмегімен жабыстырады. | | | | |Сары алма: Тақырыпты | | | | | |түсіндім, бірақ | | | | | |есептеген кезде | | | | | |қиналдым. | | | | | |Қызыл алма: Сабақ маған| | | | | |түсініксіз. | | | | |Бағалау |Оқушы пікірі мен талдау|6 – 12 ұпай - «3» |Топтық және |2-3 | | |жұмыстарын бағалау. Ой |13 – 20 ұпай - «4» |жекелей |мин | | |қорытуға сабақ соңында|21 – 42 ұпай - «5» |жетістіктерді | | | |сұхбаттасуға шақырар | |бағалау. Ұпай | | | |пікір қолдану. | |саны бойынша | | | | | |бағалау | | |Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы- келесі |№296(1,2), №197(1,2) |Жауапкершілікті |3-4 | | |сабақтың іргетасы. |есептер арқылы оз |сезіну, қосымша |мин | | |Сыныпта жасаған |ойларын дәлелді |материалдармен | | | |тапсырмалар төңірегінде|ізденіске және ой |жұмыс істеу, | | | |тест жұмысын орындау. |жүйесін сауатты |шығармашылық | | | |Үй тапсырмасын дұрыс |жеткізуге бағыттау |әрекеттерін | | | |орындауға бағыт беру | |дамытуға, | | | | | |тұлғалық | | | | | |қасиеттерін | | | | | |дамытуға жол ашу.| | Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б. |30.04.2013 ж |Алгебра |8 сынып | |Сабақтың тақырыбы|Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу | |Жалпы мақсаты |Квадрат теңзісдіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйреніп, | | |бөлшек рационал теңсіздіктерді де осы әдіспен шешеді, бір – | | |бірін сыйлауға, ептілікке және шапшаңдылыққа тәрбиеленеді. | |Сілтеме | | | |Алгебра оқыту әдістемесі. | | |8 сыныпқа арналған алгебра оқулығы | |Оқу нәтижесі |Квадрат теңсіздіктерді шеше алады. | |Негізгі идеялар. |Сан өсі, сан осіндегі нүктенің координатасы, теңсіздік, | | |теңсіздіктердің қасиеті, теңдеу, квадрат теңдеу, квадрат | | |үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және қысқаша | | |көбейту формулаларының анықтамалары. | |Сабақта |Деңгейлік есептер. | |қолданылатын |Есептер жинағы. | |материалдар |Белсенді тақта. | |Оқыту әдістері. |Жаңа әдістер. | | |Диалог. АКТ. СТО. | | |Блум таксономиясы бойынша: | | |Компоненттер | | |Критерийлер | | | | | |Білу | | |И г е р д і | | |Кез келген теңдеудің шешімдерін таба біледі; | | |Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан | | |осін интервалдарға бөлу; | | |Интервалдың кез-келген біреуінде функцияның | | |таңбасын анықтап, осы интервалға анықталған таңбаны | | |қоя біледі; | | |Жұп және тақ сандарды ажырата біледі. | | | | | |Түсіну | | | | | |Оқушы материалды түсінеді; | | |Квадрат теңсіздікті интервал әдісімен шешуді және | | |оны сан аралықта кескіндеу арасындағы байланысты | | |түсінеді. | | | | | |Қолдану | | | | | |Толық және толымсыз квадрат теңдеуді шеше алады; | | |Квадрат теңдеу мен квадрат теңсіздік арасындағы | | |байланысты есеп шығаруда пайдаланады. | | | | | |Анализ (Талдау) | | |Шығармашылықпен | | |жұмыстанады | | |Өрнектердің мағынасын талдай алады; | | |Келесі қадамды болжай алады. | | |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей | | |орындайды. | | | | | |Синтез (Топтау) | | | | | |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын | | |таңдай алады. | | |Өз бетімен есептер құрастыра алады. | | | | | |Білімді бағалау | | | | | |Материалдың мәнін бағалай біледі; | | |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады. | | | | |Дерек көздері. |Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шағару тақырыбына | | |арналған материалдар. | | |1.Алгебра жұмыс дәптері | | |2.Алгебра оқулығы | | |3. Бағалау парағы | | |4. АКТ | ----------------------- [pic] D [ -1;4) C ( -1;4] В [ -1;4] [pic]