Сабақ жоспары 8-сыныпқа

Көшіріп алу

Пән: Математика

Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.

|Пән: алгебра            |29.04.2013                                              |Сынып 8                           |
|Сабақтың  тақырыбы      |  Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу                                         |
|Сілтеме                 |Алгебра 8-сынып оқулығы                                                                    |
|                        |8-сынып дидактикалық материалдар                                                           |
|                        |8-сынып алгебрадан есептер жинағы                                                          |
|                        |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық                                                            |
|Жалпы  мақсаты          |Оқушыларға тақырып бойынша толық және терең білім беру, алған білімдерін жинақтау, жүйелеу,|
|                        |бекіту; логикалық ойлау қабілеттері мен дағдыларын жетілдіру, математикаға деген           |
|                        |қызығушылықтарын арттыру; оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.        |
|                        |                                                                                           |
|                        |- Өз пікірін айтуға, басқаның  ойын  сыйлауға   үйренеді.                                  |
|Оқу  нәтижесі           |– Пікір  таласуға   үйренеді .                                                             |
|                        |-Топпен  жұмыс жасай  отырып  балалар  еркін  ойлауға,  емін-еркін сөйлеуге дағдыланады.   |
|Туындайтын  идеялар     |Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуде берілген есептерді топпен жұмыс жасау   |
|                        |барысында талқылап, шығарып  оқушылардың білімдері толыға түседі                           |
|                        |Ұйымдастыру кезеңі(«Көтеріңкі көңіл-күй»           |- Бір-бірлерін жылы лебіздерін        |
|Тапсырмалар             |психологиялық тренинг)                             |білдіреді.                            |
|                        |Үй жұмысын тексеру(слайд арқылы)                   |Топқа бөлінеді                        |
|                        |Жаңа тақырып пен өткен тақырыптың                  |- Бірін-бірі тексереді, ұпай беріледі |
|                        |байланысы(«Қайталау – оқу анасы»                   |-Пысықтау сұрақтары  бойынша          |
|                        |сәйкестік тест)                                    |сұрақтарға жауап береді.              |
|                        |Жаңа сабаққа дайындық(«Ой қозғау» топтастыру       |-топпен жұмыс                         |
|                        |стратегиясы)                                       |-«Математикалық домино» ойыны         |
|                        |Жаңа сабақты меңгеру(оқушылар өздіктерінен         |-топтық жұмыс                         |
|                        |түсіндіреді)                                       |-оқулықпен жұмыс                      |
|                        |Сергіту сәті                                       |-деңгейлік тапсырма                   |
|                        |Сабақты бекіту(оқулықпен жұмыс)                    |- рефлексия                           |
|                        |Сабақты пысықтау(деңгейлік тапсырмалар)            |-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау  |
|                        |Сабақты қорытындылау(қорытынды алгоритмі)          |                                      |
|                        |Рефлексия(«Табыс ағашын отырғызу»)                 |                                      |
|                        |Үй тапсырмасын беру                                |                                      |
|                        |Бағалау                                            |                                      |
|І. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:  Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты төрт топқа                |
|бөлемін(үшбұрыш, трапеция, параллелограмм, ромб).                                                                   |
|Әрбір балаға  нәтижелік карта  үлестіріледі. Оны оқушы сабақ бойы толтырып отырады.                                 |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|Үй тапсырмасын тексеру                                                                                              |
|«Қайталау – оқу анасы»                                                                                              |
|«Ой қозғау»                                                                                                         |
|Сергіту сәті                                                                                                        |
|Оқулықпен жұмыс                                                                                                     |
|Деңгейлік тапсырмалар                                                                                               |
|Барлық ұпай саны                                                                                                    |
|Қорытынды бағасы                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|Ұпай саны                                                                                                           |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|                                                                                                                    |
|ІІ. Слайд бойынша бірін-бірі тексереді, бағалайды (Әр дұрыс жауап 1 ұпай).(7 мин)                                   |
|ІІІ. Қайталау                                                                                                       |
|1) Сәйкестік тест                                                                                                   |
|[pic]                                                                                                               |
|                                                                                                                    |
|2) Функциялардың графиктері бойынша формулаларын жазыңдар:                                                          |
|1-топ(үшбұрыш)                                2-топ(трапеция)                                                       |
|[pic]   [pic]                                                                                                       |
|3-топ(параллелограмм)                     4-топ(ромб)                                                               |
|[pic]   [pic]                                                                                                       |
|3) Сан аралықтарын кескіндеу:                                                                                       |
|1-топ                                            2-топ                                                              |
|[-2;4]  ∩  [1;6] =                          [-9;4) ( (1;6] =                                                        |
|                                                                                                                    |
|3-топ                                            4-топ                                                              |
|[-4;1] ∩ [3;7] =                            (-2;4)  (  [1;6] =                                                      |
|ІҮ. «Ой қозғау»                                                                                                     |
|Математикалық домино ойыны                                                                                          |
|Бақылау сұрақтары                                                                                                   |
|Ү. Жаңа білім.                                                                                                      |
|Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар, жағдаяттар ұсынылады:                         |
|- Біз теңдеу мен теңсіздік туралы сөз қозғадық. Ендеше, квадрат теңсіздік дегеніміз не? – еске түсіріп көрелік.     |
|- Квадрат теңсіздікті шешудің неше әдісі бар?                                                                       |
|- Қатаң және қатаң емес теңсіздіктердің айырмашылығы неде?                                                          |
|- Интервалдар әдісімен шешуді қалай түсінесіңдер?                                                                   |
|ҮІ. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин)                 |
|Оқушыларға 12 сұрақ қойылады. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.                       |
|ҮІІ. Сабақты бекіту.                                                                                                |
|Оқулықпен жұмыс:                                                                                                    |
|І топ(үшбұрыш) - №296(3), ІІ топ(трапеция) - №296(4), ІІІ топ(параллелограмм) - №297(3), ІҮ топ(ромб) - №297(4)     |
|есебін түсіндіре  отырып тақтаға орындайды. Қалғандары осы есепті дәптерге орындайды. Болған соң тексеріледі және   |
|сұрақтарға жауап береді.                                                                                            |
|Дарынды оқушы                                                                                                       |
|                                                                                                                    |
|ҮІІІ. Сабақты пысықтау.                                                                                             |
|Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)                   |
|А деңгейіндегі есептер.                                                                                             |
|1-топ      (х - 1) (х + 4)≥0                                      3-топ  (x-8)(x+11)<0                              |
|x –1 =0        x+ 4 =0                                          x-8=0        x+11=0                                 |
|x=1              x=-4                                               х=8           х=-11                             |
|Жауабы: (-∞;-4] [pic] [1; +∞)                                  Жауабы: (-11;8)                                      |
|2-топ      (х+2) (х-3)<0                                          4-топ (х+7) (3- х ) < 0                           |
| x+2=0      x-3=0                                                x+7=0          3-x=0                               |
|                x=-2        x=3                                                    х=-7              х=3            |
|Жауабы: (-2; 3)                                                     Жауабы: (-∞; -7) [pic](3; +∞)                   |
|В деңгейіндегі есептер.                                                                                             |
|1. -2х2 – 5х +3[pic]0                                                   3. x(2-x)>0                                 |
|D=25+24=49;     x1=-3;       x2=0,5                            x=0   2-x=0                                          |
|-2х2 – 5х +3=-2(x+3) (x-0,5 )                                              x=2                                      |
|Жауабы: (-∞; -3] [pic] [0,5; +∞)                               Жауабы: (0; 2)                                       |
|2. –x2 – 2x + 8>0                                                    4.  -2х2-х+6[pic]                              |
|D=4+32=36                                                                 D= 1+48=49                                |
|x=-4     x=2                                                                  x1=-2           x2= 1,5               |
|–x2 – 2x + 8= -(x+4) (x - 2)>0                                    -2х2-х+6х-2=-2(x+2) (x-1,5)                       |
|Жауабы: (-4; 2)                                                           Жауабы:  [-2; 1,5]                        |
|                                                                                                                    |
|С деңгейіндегі есептер                                                                                              |
|1. 5х(3+x) (x - 9) <0                                                 2.  5x2-2x-3[pic]0                            |
|5x=0    3+x=0     x-9=0                                                  D=4+ 60 = 64;  х1= 1       x2= -0,6        |
|x=0      x=-3       x=9                                                      5x2-2x-3 =5(x -1)(x+0,6)               |
|Жауабы: (-∞; -3) [pic](0; 9)                                             Жауабы: [-0,6; 1]                          |
|3. 3x2 -7x +2 <0                                                        4.  – 2x2 -5x +3[pic]0                      |
|D=49 – 24 = 25;    х1= 2      x2= [pic]                                D= 25 + 24 = 49;   х1= -3   х1=0,5           |
|3x2 -7x +2=3(х-2)(х-[pic])[pic]0                                            – 2x2 -5x +3 =- 2(x+3)(x-0,5)           |
|Жауабы: ([pic]; 2)                                                              Жауабы: [-3; 0,5]                   |
|ІХ. Сабақты қорытындылау(әр топ квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешудің алгоритмін құрады).             |
|Х. – Енді  «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)                                                     |
|Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған                   |
|білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады).                                  |
|Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.                                                                 |
|Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.                                                      |
|Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.                                                                                 |
|ХІ. Үйге тапсырма беру.                                                                                             |
|«Интервалдар әдісі» тақырыбы бойынша № 296(1,2), №297(1,2) есептерді есептеп келу.                                  |
|Тест                                                                                                                |
|1.  аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік ...                                                                          |
|деп аталады.                                                                                                        |
|Квадрат теңсіздік        b)Сызықтық теңсіздік      c)Биквадрат теңсіздік                                            |
|2.  аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі теңсіздік ...  деп аталады.                                                   |
|Квадрат теңсіздік      b)Сызықтық теңсіздік       c)Биквадрат теңсіздік                                             |
|3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп атайды. Оны теңсіздік түрінде ... белгілейді.                                |
|(-(;()              b) [-(;(]             c)[0 ; ()                                                                 |
|6.   X<3 теңсіздігін қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды табыңыз                                                 |
|3                      b) 2                       c)0                                                               |
|7.    x≥-5 теңсіздігін қанағаттандыратын ең кіші бүтін санды табыңыз                                                |
|-4                    b)0                        c)-5                                                               |
|8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін табыңдар?                                                                        |
|(-(;2)             b)(0;2)                  c) (1;2)                                                                |
|9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін табыңдар?                                                                   |
|(-1;()             b)(-(;-1)               c)(-1;0)                                                                 |
|10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш:                                                                                     |
|[1;5]               b)(-(;1]([5;()      c)[2, 3]                                                                    |
|ХІІ. Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын орындаған және сабаққа белсене қатысып практикалық жұмыстарды орындаған     |
|ұпайларына байланысты бағаланады.                                                                                   |
|6 – 12 ұпай - «3»                                                                                                   |
|13 – 20 ұпай - «4»                                                                                                  |
|21 – 42 ұпай - «5»                                                                                                  |
Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.

|Сабақтың     |Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы дидактикалық  |Жұмыс тәсілдері, |Беріле|
|дидактика    |дидактикалық кезең     |кезең мазмұны           |әдіс-формалары   |тін   |
|лық кезеңдері|мақсаты                |                        |                 |уақыт |
|Ұйымдастыру  |Оқушылармен амандасу,  |                        |Тәсілі: Сұрақ-   |1 мин |
|кезеңі       |түгендеу, сабаққа      |                        |жауап            |      |
|             |қатысуы, дайындығын    |                        |Формасы: ұжымдық.|      |
|             |тексеру,  зейінін      |                        |                 |      |
|             |мақсатқа бағыттау.     |                        |                 |      |
|Мақсат қою   |Сабақтың оқушылармен   |Квадрат теңсіздікті     |Тәсілі: қысқаша  |1 мин |
|             |бірлесе атқарылар      |интервалдар әдісімен    |мәлімет беру     |      |
|             |мақсатты  жұмыс        |шешуді зерттеу          |                 |      |
|             |бағыттарын анықтау.    |                        |                 |      |
|Жаңа сабаққа |«Ой қозғау» топтастыру |Өткен тақырыптарға шолу |Тәсілі: топтық   |2 мин |
|дайындық     |стратегиясы:           |                        |жұмыс            |      |
|             |«Математикалық домино» |                        |                 |      |
|             |ойыны                  |                        |                 |      |
|             |Бақылау сұрақтары      |                        |                 |      |
|Жаңа сабақты |Оқушы қызығушылығын    |Сан осі, сан осіндегі   |Әдістері: ой     |5-10  |
|түсіндіру    |тудыратын тақырыпқа    |нүктенің координатасы,  |тудыру, қорытынды|мин   |
|             |қатысты проблемалық    |теңсіздік,              |ойға жетелер     |      |
|             |сұрақтар ұсынылады;    |теңсіздіктердің         |пікір алмасу;    |      |
|             |Өзіндік пікірін        |қасиетін, теңдеу,       |                 |      |
|             |қалыптастыруға бағдар  |квадрат теңдеу, квадрат |Жекелей тапсырма |      |
|             |беру;                  |үшмүше, квадрат үшмүшені|беру арқылы      |      |
|             |Практикалық біліктерін |көбейткіштерге жіктеу   |ізденіске        |      |
|             |толықтыруға бағдар     |және квадрат теңсіздікті|жетелеу; Тәсілі: |      |
|             |беру;                  |интервалдар әдісімен    |топтық           |      |
|             |Практикалық            |шешу анықтамасына,      |                 |      |
|             |құндылықтары негізінде |формулаларына, өздеріне |                 |      |
|             |ғылыми ізденіске       |анықтамасын тұжырымдату.|                 |      |
|             |бағдарлау;             |                        |                 |      |
|Жаңа сабақты |Төмендегі есептерді    |Оқулықпен жұмыс:        |Жалпы            |6-10  |
|бекіту       |орындата отырып өз     |№296(3,4),              |дидактикалық     |мин   |
|             |білетін мәліметтерін   |№297(3,4)               |әдіс: жартылай   |      |
|             |пайдалана отырып,      |                        |ізденіс,         |      |
|             |практикалық білігі     |                        |тұжырымды пікір  |      |
|             |негізінде  ізденіске   |                        |айтуға ұмтылдыру.|      |
|             |жағдай тудыру.  Есептің|                        |Ғылыми дәлелдерге|      |
|             |орындалуына ғылыми     |                        |сүйену.          |      |
|             |негіздеме бергізе      |                        |Тәсілі: топтық,  |      |
|             |отырып өз пікірін      |                        |жұптық, жекелей. |      |
|             |даярлауға  қолайлы сәт |                        |                 |      |
|             |туғызу.                |                        |                 |      |
|Жаңа сабақты |Деңгейлік тапсырмалар  |А, В және С деңгейлік   |Тиянақты жұмыс   |10 мин|
|пысықтау     |орындайды              |есептерді топпен шығарып|үлгісіне         |      |
|             |                       |тақтада қорғайды        |бейімдеу.        |      |
|             |                       |                        |Шығармашылыққа   |      |
|             |                       |Есеп шарты бойынша      |жетелер  түрлі   |      |
|             |                       |жарқын идеялар          |әдістер арқылы   |      |
|             |                       |жәрмеңкесі              |ізденіске бағдар |      |
|             |                       |                        |беру.            |      |
|             |                       |                        |Тәсілі: ұжымдық, |      |
|             |                       |                        |топтық , жекелей.|      |
|Жаңа сабақты |Өзіндік ізденіске      |Әр топ теңсіздіктерді   |Нақты жауап,     |3-4   |
|қорыту       |бағыттау.              |интервалдар әдісімен    |дәлелді ізденіс, |мин   |
|             |                       |шешудің алгоритмін      |қорытынды пікірге|      |
|             |                       |құрады.                 |баулу.           |      |
|             |                       |                        |Тәсілі: топтық,  |      |
|             |                       |                        |ұжымдық          |      |
|Рефлексия    |«Табыс» ағашын отырғызу|Қағаздан жасалған       |Тәсілі: жекелей  |1 мин |
|             |Жасыл алма: Маған сабақ|алмаларды өздері таңдап |                 |      |
|             |ұнады. Тақырыпты       |алып, ағашқа магнит     |                 |      |
|             |меңгердім.             |көмегімен жабыстырады.  |                 |      |
|             |Сары алма: Тақырыпты   |                        |                 |      |
|             |түсіндім, бірақ        |                        |                 |      |
|             |есептеген кезде        |                        |                 |      |
|             |қиналдым.              |                        |                 |      |
|             |Қызыл алма: Сабақ маған|                        |                 |      |
|             |түсініксіз.            |                        |                 |      |
|Бағалау      |Оқушы пікірі мен талдау|6 – 12 ұпай - «3»       |Топтық және      |2-3   |
|             |жұмыстарын бағалау. Ой |13 – 20 ұпай - «4»      |жекелей          |мин   |
|             |қорытуға  сабақ соңында|21 – 42 ұпай - «5»      |жетістіктерді    |      |
|             |сұхбаттасуға шақырар   |                        |бағалау. Ұпай    |      |
|             |пікір қолдану.         |                        |саны бойынша     |      |
|             |                       |                        |бағалау          |      |
|Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы- келесі  |№296(1,2), №197(1,2)    |Жауапкершілікті  |3-4   |
|             |сабақтың іргетасы.     |есептер арқылы оз       |сезіну, қосымша  |мин   |
|             |Сыныпта жасаған        |ойларын дәлелді         |материалдармен   |      |
|             |тапсырмалар төңірегінде|ізденіске  және ой      |жұмыс істеу,     |      |
|             |тест жұмысын орындау.  |жүйесін сауатты         |шығармашылық     |      |
|             |Үй тапсырмасын  дұрыс  |жеткізуге бағыттау      |әрекеттерін      |      |
|             |орындауға бағыт беру   |                        |дамытуға,        |      |
|             |                       |                        |тұлғалық         |      |
|             |                       |                        |қасиеттерін      |      |
|             |                       |                        |дамытуға жол ашу.|      |


























Қысқа мерзімді жоспар
8-сынып алгебра пәнінің мұғалімі Мухаева Ш.Б.
|30.04.2013 ж       |Алгебра                      |8 сынып                          |
|Сабақтың   тақырыбы|Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу                  |
|Жалпы   мақсаты    |Квадрат теңзісдіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйреніп,    |
|                   |бөлшек рационал теңсіздіктерді де осы әдіспен шешеді, бір –    |
|                   |бірін сыйлауға, ептілікке және шапшаңдылыққа тәрбиеленеді.     |
|Сілтеме            |                                                               |
|                   |Алгебра  оқыту әдістемесі.                                     |
|                   |8 сыныпқа арналған  алгебра оқулығы                            |
|Оқу нәтижесі       |Квадрат теңсіздіктерді шеше алады.                             |
|Негізгі  идеялар.  |Сан өсі, сан осіндегі нүктенің координатасы, теңсіздік,        |
|                   |теңсіздіктердің қасиеті, теңдеу, квадрат теңдеу, квадрат       |
|                   |үшмүше, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу және қысқаша    |
|                   |көбейту формулаларының анықтамалары.                           |
|Сабақта            |Деңгейлік есептер.                                             |
|қолданылатын       |Есептер жинағы.                                                |
|материалдар        |Белсенді тақта.                                                |
|Оқыту  әдістері.   |Жаңа   әдістер.                                                |
|                   |Диалог.     АКТ.   СТО.                                        |
|                   |Блум таксономиясы бойынша:                                     |
|                   |Компоненттер                                                   |
|                   |Критерийлер                                                    |
|                   |                                                               |
|                   |Білу                                                           |
|                   |И г е р д і                                                    |
|                   |Кез келген теңдеудің шешімдерін таба біледі;                   |
|                   |Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан           |
|                   |осін интервалдарға бөлу;                                       |
|                   |Интервалдың кез-келген біреуінде функцияның                    |
|                   |таңбасын анықтап, осы интервалға анықталған таңбаны            |
|                   |қоя біледі;                                                    |
|                   |Жұп және тақ сандарды ажырата біледі.                          |
|                   |                                                               |
|                   |Түсіну                                                         |
|                   |                                                               |
|                   |Оқушы материалды түсінеді;                                     |
|                   |Квадрат теңсіздікті интервал әдісімен шешуді және              |
|                   |оны сан аралықта кескіндеу арасындағы байланысты               |
|                   |түсінеді.                                                      |
|                   |                                                               |
|                   |Қолдану                                                        |
|                   |                                                               |
|                   |Толық және толымсыз квадрат теңдеуді шеше алады;               |
|                   |Квадрат теңдеу мен квадрат теңсіздік арасындағы                |
|                   |байланысты есеп шығаруда пайдаланады.                          |
|                   |                                                               |
|                   |Анализ (Талдау)                                                |
|                   |Шығармашылықпен                                                |
|                   |жұмыстанады                                                    |
|                   |Өрнектердің мағынасын талдай алады;                            |
|                   |Келесі қадамды болжай алады.                                   |
|                   |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей                     |
|                   |орындайды.                                                     |
|                   |                                                               |
|                   |Синтез (Топтау)                                                |
|                   |                                                               |
|                   |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын                   |
|                   |таңдай алады.                                                  |
|                   |Өз бетімен есептер құрастыра алады.                            |
|                   |                                                               |
|                   |Білімді бағалау                                                |
|                   |                                                               |
|                   |Материалдың мәнін бағалай біледі;                              |
|                   |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады.                         |
|                   |                                                               |
|Дерек   көздері.   |Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шағару тақырыбына     |
|                   |арналған  материалдар.                                         |
|                   |1.Алгебра  жұмыс  дәптері                                      |
|                   |2.Алгебра оқулығы                                              |
|                   |3. Бағалау парағы                                              |
|                   |4. АКТ                                                         |

-----------------------





[pic]

D [ -1;4)

C ( -1;4]

В [ -1;4]

[pic]


Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек