Баға, сан, құн шамалары арасындағы тәуелділік 3 сынып

Көшіріп алу

Пән: Әртүрлі

Сабақтың тақырыбы: Баға ,сан,құн шамалары  арасындағы тәуелділік
Мақсаты:а) оқушылардың  алдыңғы  сабақтардан  алған  білімдеріне сүйене
отырып, баға, сан ,құн шамалары  арасындағы  тәуелділікті түсіндіру,
«баға», «сан», «құн»,«тәуелділік »  сөздеріне  түсінік  беру,тапсырмалар
орындату арқылы  білімдерін толықтыра  түсу.
ә) ізденушілік  қабілеттерін жетілдіру, ой ұшқырлығын дамыту.
б) Пәнге  деген  қызығушылығын  арттыру
Көрнекілігі:интерактивті  тақта, кестелер, суреттер
Әдісі:түсіндіру, топпен  жұмыс, семантикалық  карта, сәйкестендіру  тесті
Түрі:  жаңа  сабақ
Сабақтың  барысы: І.Ұйымдастыру  кезеңі
1) Психологиялық  дайындық
  Оқып, білім аламыз,
  Біз  көңілді  баламыз.
  Математика пәнінде
  Тапқыр, алғыр  боламыз.
2) Қызығушылығын ояту
       «Иә»  «Жоқ»  ойыны
-Қазақстан  бес  мемлекетпен шектесе ме?
-Барлық қабырғалары бірдей фигура  төртбұрыш  бола ма?
-Екі жағынан  тұйықталған  сызық  кесінді  деп  атала  ма?
-Фигураның  барлық қабырғасының қосындысы,оның периметрі  ме?
-Бәйтерек  Алматыда орналасқан ба?
-Тік  төртбұрыштың қарама қарсы қабырғалары  тең  бе?
-2 тәулікте 50 сағат бар десем, дұрыс  бола  ма?
-Ұлттық  валютамыз- теңге.
-1 желтоқсан  Тәуелсіздік күні ме?
-Дауысты дыбыстар үшке бөлінеді  десем, дұрыс  па?
-Төл теңгемізге 25 жыл  болды ма?
3) Артық  болмас  білгенің  ( оқушылардан  басқа мемлекеттердің  ақша
өлшемдері туралы  сұрау)
Сәйкестендіру  тесті
АҚШ
Германия                        доллар
Қытай                              рупи
Жапония                         рубль
Үндістан                          юань
Франция                         йена
Ресей                               евро
Италия                             лира
Түркия
ІІ.Өткенді пысықтау
Ойлан  да , орнына  қой. Семантикалық карта
1 кг банан-350 тг           1кг қарбыз- 60 тг       2кг печенье- 320 тг  1
дәптер- 20тг
2кг-?тг                             5 кг-? Тг                     1кг-?тг
                      6 дәптер-? тг
|Бағасы         |Саны           |Құны           |


Сергіту  сәті
  «Сөз  тапқан» ойыны   Әріптерді  сөйлету
Таңдалынатын  әріптер: А,Б,Қ,Т,С.
Сұрақтар: А
         Қ
-Ауа райы  қандай?
-Ұлтың  кім?
-Қай  қалада болдың?                                                 -Ана
тілің?
-Отаныңның  астанасы қай  қала?                             -Қай  елде
тұрасың?
-Қай  мектепте оқисың?
-Математика  амалы
-Математика амалы
-Қаланың  аты
-Таудың етегінде орналасқан  қала ?                        -Есту  мүшесі
-Аң патшасы
-Желмен  көшетін  өсімдік
-Адамдар сияқты тісі  ауыратын  аң?                        -Су  көлігі

-Сыныптастарыңа не тілейсің?                                  -Көпшілікке
тілейтінің
ІІІ.Жаңа  сабақ
Тақтадан әртүрлі заттарды  бағасымен  шығарып  қоямын. Оқулықтағы  1-3
тапсырмалар  бойынша  түсіндіремін.
|Бағасы   |Саны     |Құны                     |
|2 тг     |4        |8 тг                     |
|? тг     |3        |6 тг                     |
|2 тг     |6        |12 тг                    |


ІY. Сөздік  жұмысы
 «Баға»- заттың құны,нарқы
  «Сан»- белгілі  бір  заттың, құбылыстың  есеп  мөлшері
  «Құн»-белгілі бір  затқа  тән  баға, ақы..
 «Тәуелділік» сөзінің  мағынасы- тәуелді  болушылық, бағыныштылық
                Баға       Сан         Құн
 Y.Мағынаны  тану. 4-тапсырма бойынша  кестені  толтыру
5.Сурет бойынша  есеп  құрасыру    Нұсқаулықты  сөйлет
   1) 40 тг- 2 дәптер                   60 тг- 3 дәптер
      ?- тг                                      1 дәптер-? Тг
6. Амалдарды  орындау
Бұл тапсырма  ойын  арқылы  орындалады. Есепке жүйрік  балалар  анықталады.
Тауға  кім  бұрын  шығады? Топпен  жұмыс












YІ.Амалдар  еліне  саяхат
     8. Тура  теңдік  шығу  үшін  «+»,  «-» таңбаларын  және жақшаларды
қой
46  9   5 =    50                                39    8    53  =    100
91   9   32=   68                               65    6     2  =      69
9. Теңдеулерді  шеш
89+ х  = 134                          х-29   = 161
х+100 =137
10.Неше  тік  төртбұрыш  бар  екенін  анықтау. Периметрін  табу



 1) 6см+1см+6см+1см =14см          2) (6см+1см )*2 =14 см
   YІІ.Ұшқыр  ой  алға  жетелейді. ( логика  әлемінде)
1)Екі  адам 2 сағат  шахмат ойнады. Бір  адам неше сағат  ойнады?
2)Есік  алдында  бірнеше қозы, лақ  жүр.Олардың  аяқтарының  саны - 24.
Неше төл бар?
3)Үш  қыз  мерекелік үстелге 6 самса сатып  алуға  келісті. Біріншісі 2
самса, екіншісі 4 самса  алды, ал  үшіншісі  самсалардың орнына 180 теңге
ақша  қосты. Егер  барлық самсалардың бағасы  бірдей  болса, қыздар  ақшаны
 қалай  бөліп  алады?
YІІІ. Қорытынды
1)Кесте  арқылы  жаңа  сабақты  қорытындылау
|Бағасы        |Саны          |Құны          |
|?тг           |3             |9тг           |
|3тг           |4             |12тг          |
|70тг          |4             |?тг           |
|?             |3             |300тг         |


2) Сөзжұмбақты шешу


        1)  4х5

        2) 24 :4

        3)  5х8

        4) 100х10

        5)  100 :2


        6)  400:100





YІІІ.Үйге  тапсырма
ІХ.Бағалау.Сабақта  белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау, бағалау.


[pic]








-----------------------
Р


792-40*10+8

50*4*2+800

8 мин*10

60*7+3*20

80см*4

7 сағ *10

а

қ

м

е

т





Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек