Баға, сан, құн шамалары арасындағы тәуелділік 3 сынып
Пән: Әртүрлі
Сабақтың тақырыбы: Баға ,сан,құн шамалары арасындағы тәуелділік Мақсаты:а) оқушылардың алдыңғы сабақтардан алған білімдеріне сүйене отырып, баға, сан ,құн шамалары арасындағы тәуелділікті түсіндіру, «баға», «сан», «құн»,«тәуелділік » сөздеріне түсінік беру,тапсырмалар орындату арқылы білімдерін толықтыра түсу. ә) ізденушілік қабілеттерін жетілдіру, ой ұшқырлығын дамыту. б) Пәнге деген қызығушылығын арттыру Көрнекілігі:интерактивті тақта, кестелер, суреттер Әдісі:түсіндіру, топпен жұмыс, семантикалық карта, сәйкестендіру тесті Түрі: жаңа сабақ Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі 1) Психологиялық дайындық Оқып, білім аламыз, Біз көңілді баламыз. Математика пәнінде Тапқыр, алғыр боламыз. 2) Қызығушылығын ояту «Иә» «Жоқ» ойыны -Қазақстан бес мемлекетпен шектесе ме? -Барлық қабырғалары бірдей фигура төртбұрыш бола ма? -Екі жағынан тұйықталған сызық кесінді деп атала ма? -Фигураның барлық қабырғасының қосындысы,оның периметрі ме? -Бәйтерек Алматыда орналасқан ба? -Тік төртбұрыштың қарама қарсы қабырғалары тең бе? -2 тәулікте 50 сағат бар десем, дұрыс бола ма? -Ұлттық валютамыз- теңге. -1 желтоқсан Тәуелсіздік күні ме? -Дауысты дыбыстар үшке бөлінеді десем, дұрыс па? -Төл теңгемізге 25 жыл болды ма? 3) Артық болмас білгенің ( оқушылардан басқа мемлекеттердің ақша өлшемдері туралы сұрау) Сәйкестендіру тесті АҚШ Германия доллар Қытай рупи Жапония рубль Үндістан юань Франция йена Ресей евро Италия лира Түркия ІІ.Өткенді пысықтау Ойлан да , орнына қой. Семантикалық карта 1 кг банан-350 тг 1кг қарбыз- 60 тг 2кг печенье- 320 тг 1 дәптер- 20тг 2кг-?тг 5 кг-? Тг 1кг-?тг 6 дәптер-? тг |Бағасы |Саны |Құны | Сергіту сәті «Сөз тапқан» ойыны Әріптерді сөйлету Таңдалынатын әріптер: А,Б,Қ,Т,С. Сұрақтар: А Қ -Ауа райы қандай? -Ұлтың кім? -Қай қалада болдың? -Ана тілің? -Отаныңның астанасы қай қала? -Қай елде тұрасың? -Қай мектепте оқисың? -Математика амалы -Математика амалы -Қаланың аты -Таудың етегінде орналасқан қала ? -Есту мүшесі -Аң патшасы -Желмен көшетін өсімдік -Адамдар сияқты тісі ауыратын аң? -Су көлігі -Сыныптастарыңа не тілейсің? -Көпшілікке тілейтінің ІІІ.Жаңа сабақ Тақтадан әртүрлі заттарды бағасымен шығарып қоямын. Оқулықтағы 1-3 тапсырмалар бойынша түсіндіремін. |Бағасы |Саны |Құны | |2 тг |4 |8 тг | |? тг |3 |6 тг | |2 тг |6 |12 тг | ІY. Сөздік жұмысы «Баға»- заттың құны,нарқы «Сан»- белгілі бір заттың, құбылыстың есеп мөлшері «Құн»-белгілі бір затқа тән баға, ақы.. «Тәуелділік» сөзінің мағынасы- тәуелді болушылық, бағыныштылық Баға Сан Құн Y.Мағынаны тану. 4-тапсырма бойынша кестені толтыру 5.Сурет бойынша есеп құрасыру Нұсқаулықты сөйлет 1) 40 тг- 2 дәптер 60 тг- 3 дәптер ?- тг 1 дәптер-? Тг 6. Амалдарды орындау Бұл тапсырма ойын арқылы орындалады. Есепке жүйрік балалар анықталады. Тауға кім бұрын шығады? Топпен жұмыс YІ.Амалдар еліне саяхат 8. Тура теңдік шығу үшін «+», «-» таңбаларын және жақшаларды қой 46 9 5 = 50 39 8 53 = 100 91 9 32= 68 65 6 2 = 69 9. Теңдеулерді шеш 89+ х = 134 х-29 = 161 х+100 =137 10.Неше тік төртбұрыш бар екенін анықтау. Периметрін табу 1) 6см+1см+6см+1см =14см 2) (6см+1см )*2 =14 см YІІ.Ұшқыр ой алға жетелейді. ( логика әлемінде) 1)Екі адам 2 сағат шахмат ойнады. Бір адам неше сағат ойнады? 2)Есік алдында бірнеше қозы, лақ жүр.Олардың аяқтарының саны - 24. Неше төл бар? 3)Үш қыз мерекелік үстелге 6 самса сатып алуға келісті. Біріншісі 2 самса, екіншісі 4 самса алды, ал үшіншісі самсалардың орнына 180 теңге ақша қосты. Егер барлық самсалардың бағасы бірдей болса, қыздар ақшаны қалай бөліп алады? YІІІ. Қорытынды 1)Кесте арқылы жаңа сабақты қорытындылау |Бағасы |Саны |Құны | |?тг |3 |9тг | |3тг |4 |12тг | |70тг |4 |?тг | |? |3 |300тг | 2) Сөзжұмбақты шешу 1) 4х5 2) 24 :4 3) 5х8 4) 100х10 5) 100 :2 6) 400:100 YІІІ.Үйге тапсырма ІХ.Бағалау.Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау, бағалау. [pic] ----------------------- Р 792-40*10+8 50*4*2+800 8 мин*10 60*7+3*20 80см*4 7 сағ *10 а қ м е т