1000 метрге жүгіру. 8 сынып
Пән: Дене тәрбиесі
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Түймекент ауылы Түймекент орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Қасымов Ертуған Жеткербайұлы Сабақтың тақырыбы: 1000 метрге жүгіру Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға жүгіру техникаларын үйрету, меңгерту және шапшаң шешім қабылдауға ой өрісін дамыту Дамытушылығы: Оқушылардың өмірлік маңызы бар бұлшықеттерін және шыдамдылыққа, төзімділікке, шапшаңдығын дамыту. Тәрбиелігі: Оқушыларды спортқа деген қызығушылығын арттыру арқылы патриоттық тәлім- тәрбие беру. Сабақтың өтілетін орны: Спорт алаңы. Сабақты оқыту әдістері: Сөздік әдіс, көрнекілік әдіс, демонстрациялау әдісі Сабақты өткізу әдісі: Ұжымдық, топтық, кезекті, жеке, тізбектік, бөліп алу Сабаққа керекті құрал-жабдықтар: Ысқырық, жалауша, уақыт өлшемі Сабақтың өтілу барысы: |I |Дайындық бөлімі |15минут |Әдістемелік | | | | |нұсқаулар | |1. |Оқушыларды сапқа тұрғызу. |30” | | |2. |Кезекшінің баяндамасы, сәлемдесу |1’ |Сырт бейнесіне| |3. |Спорттық киімдеріне көңіл бөлу |30” |назар аудару | |4. |Жаңа өтілетін сабақпен таныстыру |2’ | | |5. |Саптағы жаттығулар |1’ | | | | | | | | |[pic] | | | |А) |Баяу жүріспен жүру |30” | | |Б) |Аяқтың ұшымен өкшемен жүру |1’ |Жүруді | |В) |Табанның ішкі, сыртқы жағымен жүру. |30” |қадағалау | |Г) |Жартылай отырып жүру |30” | | |Д) |Отырып жүру |30” | | |А) |Баяу жүгіріспен жүгіру. [pic] |30” | | | |Қолды алға созып, тізені алақанға тигізіп | |Жаттығу дұрыс | | |жүгіру. | |жасалуын | | |Қолды артқа қойып,өкшені алақанға тигізіп | |қадағалау | | |жүгіру | | | | |Оң, сол жақпен адымдап жүгіру | | | | |Аяқты жанына лақтырып жүгіру | | | | |Баяу жүгіріспен жүгіру | | | | | | | | |Б) | |30” | | | | | | | |В) | |30” | | | | |30” | | |Г) | |30” | | |Д) | |30” | | |Ж) | | | | | |Реттік жаттығулар | | | |А) |Бастапқа қалып: қолды белге қойып мойынды |30” | | | |алға, артқа, оңға, солға айналдыру. (6-8 | |Жаттығу дұрыс | | |рет) | |жасалуын | | |[pic]Қолды алға созу 1, жоғары көтеру 2, | |қадағалау | | |жанына созылдыру 3, бастапқы қалып 4 (8-10 | | | | |рет). | | | | | | | | | |Екі қолды иыққа қойып 1-2 алға, 1-2 артқа | | | | |айналдыру (8-10 рет). | | | | | | | | | |Екі қолды белге қойып оңға, солға айналдыру| | | | |(10-12 рет). | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Б) | |30” | | | | | | | | | | | | |В) | |30” | | | | | | | | | | | | |Г) | |30” | | |Д) |Тізені бүгіп ішке, сыртқа айналдыру |30” | | | |(8-10 рет). | | | | |[pic] | | | | | | |Жаттығу дұрыс | | |Бір орында тұрып, сол-оң аяқпен кезек-кезек| |жасалуын | | |секіру (10-12 рет) | |қадағалау | | | | | | | |Екі аяқпен бір орында секіру (10-12 рет). | | | | |[pic] | | | | | | | | | |Бір орында тұрып, қолды жоғары көтеріп, дем| | | | |алып, қолды төмен түсіріп, дем шығару. | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Е) | |30” | | | | | | | | | | | | |Ж) | |30” | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |З) | |30” | | |ІІ |Негізгі бөлім |25 мин | | |1. |Қолды белге қойып, аяқтың ұшымен, өкшемен |5’ |Әр оқушылардың| | |жүру; | |бұйрықты дұрыс| |2. |Жеңіл жүгіріспен жүгіру; |5’ |орындауын | |3. |1000 метрге жүгіру. |15’ |қадағалау | | | | | | | |[pic] | | | |ІІІ|Қорытынды бөлім |5 мин | | |1. |Оқушыларды қатарға тұрғызу. |1’ | Оқушылардың | | |[pic] | |ағзасын | | | | |бастапқы | | |Сабаққа анализ жасау. | |қалыпқа келуін| | |Баға қою. | |қадағалау | | |Үйге тапсырма беру. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |2. | |2’ | | |3. | |1’ | | |4. | |1’ | |