Өз білімін көтеру жоспары
Пән: Өзін-өзі тану
Өз білімін көтеру жоспары Махмутова Гулжазира Сиражеденқызы. (тәрбиешінің аты-жөні) Тәрбиеші (мамандығы) Балбөбек__балабақшасы_____________________________ (мекеменің аты-жөні) Атырау облысы Исатай ауданы Исатай селосы |(Мекен-жайы) | І. Ғылыми –теориялық білім жетілдіру |р/с|Мазмұны |Оқу іс - |Оқу іс – |Тәрбие | | | |әрекетте |әрекеттен тыс|жұмыстарда| | | | |шараларда | | |1 |_Жеке оқу іс |Үнемі |Балаларды |Отбасында-| | |әрекеттерден | |семинарларға, |ғы | | |балалардың білімін| |балабақшалық |баланың | | |жетілдіру, жеке | |шараларға |дамуын | | |тұлға қалыптастыру| |қатыстыру. |зерттеу. | | | | | |(отбасына | | | | | |бару, | | |Пәнге | | |сауалнама,| | |қызығушылығын | |. |тест) | |2 |арттыру мақсатында|Үнемі | |Тренинг | | |жаңа технология | | |жұмыста-ры| | |элементтерін | | |н | | |қолдану | | |ұйымдас-ты| | | | | |ру | | | | | |(тексеру, | | | | | |бағалау, | | | | | |статис-тик| | | | | |алық | | | | | |мағлұмат | | | | | |жинау, | | | | | |айқындау, | | | | | |болжау, | | | | | |бірігіп | | | | | |талдап | | | | | |шешу | | | | | |жолдарын | | | | | |іздестіру)| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |3 |Тәрбиешілердің оқу іс - |Жыл бойы | | | |әрекетіне қатысу | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Күнделікті оқу іс - | | | |4 |әрекетте басылымдарды | | | | |басшылыққа алу |Үнемі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Балалардың оқу іс | | | |5 |–әрекеттерінде және |Жыл бойы | | | |тәрбие жұмысында ойлау | | | | |қабілетін дамыту | | | | |бағытында жұмыстану | | | | | | | | | | | | | ІІ. Әдістемелік жұмыстар: мамандықты жетілдіру. |р/с|Мазмұны |Уақыты |Оқу іс -|Тәрбиешінің | | | | |әрекетте |аты-жөні | |1 |Озат тәжірибе-лі|Үнемі |Оқу іс –|Облыс, аудан | | |тәрбиеші-лердің | |әрекетке |орталықтарындағы | | |тәжірибесін оқу,| |қаты-су |тәрбиешілер-ді | | |басшылыққаалу, | | |іс | | |үйрену | | |тәжірибесі. | | | | | | | ІІІ. Педагогикалық және психологиялық шеберлік | |Оқу іс – әрекетті |Лек-ци|Жа-ңа|Семи-н|Ойын |Ара | | |жетілдірудің әртүрлі |я |са-ба|ар | |-лас | | |тәсілдерін қолдану | |қ-ты | | | | | | | |мең-г| | | | | | | |еру | | | | | | | | |Аудан |Саяхат |Әңгі-м| | |Оқу іс – әрекеттің |Жал-пы|Жаңаш|-дық, |сабақ |еле-су| | |дәстүрлі емес түрлерін|және |а |бала-б|Кіріктір|Си-пат| | |қолдану |топ-ты|оқы-т|ақша |іл-ген |-тау | | |Оқу іс – әрекетті |қ |у - |аралық|сабақ |Сер-гі| | |халықтық педагогикамен|ата – |уа-қы|тәжі-р|Орталық-|ту | | |байланыстыру |ана-ла|т |ибе |тармен |Көрсет| | | |р |тала-|алмасу|жұмыс |у | | | |жиналы|бы. |семи-н|Түсіндір|Ой | | |Ашық көрнекілік іс- |старын|Сын |ар-лар|у |қозғау| | |әрекет ұйымдастыру |да |тұр-ғ|ы |Сұрақ - | | | | |неме-с|ысы-н| |жауап | | | | |е |ан | | | | | | |педа-г|ойлау| | | | | | |огикал|іс | | | | | | |ық |- | | | | | | |кеңест|әре-к| | | | | | |е |ет-те| | | | | | |өзекті|рі. | | | | | | |баян-д|Ақпа-| | | | | | |ама |рат-т| | | | | | |оқу |ық | | | | | | | |жаңа | | | | | | | |техно| | | | | | | |логия| | | | | | | |ны | | | | | | | |оқу | | | | | | | |іс -| | | | | | | |әре-к| | | | | | | |етінд| | | | | | | |е | | | | | | | |қолда| | | | | | | |ну. | | | | | |Топты |Қосымша |әдістемелік |Үлестірме |Техника | | |мемлекеттік|әдебиеттер |оқулықтар |карточкала|лық | | |стандартқа | | |р |құралдар | | |сай | | | | | | |жабдықтау, | | | | | | |көрнекі , | | | | | | |дидактикалы| | | | | | |қ құралдар | | | | | | |жасап | | | | | | |толықтырып | | | | | | |отыру | | | | | | | |Ертегілер |Әдістемелік |Суретті |Магнитофон| | | |жинағы, |журналдар, |парақшалар|Теледидар | | | |дидактикалы|«Интернет» |, |ДВД | | | |қ |сайттарынан | |Музыкалық | | | |материалдар|іздену | |орталық | | | |, халық |«45 минут» | |Наутбук | | | |ауыз |сайты | |компьютер | | | |әдебиеті |«Білімділер»| | | | | |үлгілерінің|сайты | | | | | |жинағы |«Ұстаз» kz | | | | | | |сайты т б | | | ІҮ. Саяси идеялық білім жетілдіру |р/с |Қазақстан Респубилкасының|Бұйрық |Таныстым | | |Конституциясы |берілген күні | | |1. |Азаматтардың мемлекеттік | |+ | | |тегін оқу орындарына | | | | |оқуға және орта білім | | | | |алуға міндетті. | | | |2. |Қазақстандағы білім |1992-1993 ж |+ | | |заңының қалыптасу және | | | | |даму тарихы |7.06.1999 | | | |Қ.Р. –ның білім заңының|№389-І |+ | | |қалыптасу туралы заңын | | | |3. |басшылыққа алу. | | | | |Қ.Р. Тілдер туралы заңы | | | | |Күнделікті баспасөз | | | | |беттерінен жаңалықтарды | | | | |оқып отыру, теледидар | | | | |жаңалықтарын тыңдау. | | | | | | | | |4. |«Қазақстан-2030» |Тараулары |Таныстым: | | |стратегиялық даму |Ұлттық | | | |бағдарламасы |қауіпсіздік |+ | | | |Ішкі саяси | | | |А) Қ.Р Президентінің |тұрақтылық пен |+ | | |ішкі, сыртқы саясатының |қоғамның | | |5. |негізгі бағыттары |топтасуы | | | |жолдаулары |Экономикалық | | | |Б) Салауатты өмір салтын|өсу |+ | | |насихаттау. |Қазақстан | | | |В) СПИД-ХХІ ғасыр обасы |азаматтарының | | | | |денсаулығы мен |+ | | | |білімі , әл | | | | |–ауқатын | | | | |жақсарту | | | | |Инфрақұралым | | | | |Энергия |+ | | | |ресурстары |+ | | | |Кәсіби мемлекет| | | | | |+ | |6. |Қазақстан Респубикасының|Жыл бойы |Таныстым. | | |оқу минстрінің | | | | |оқу-тәрбие жұмыстарына | | | | |арналған нұсқауларын , | | | | |бағдарламаларын | | | | |басшылыққа алу | | | |7. |Қ.Р Президентінің |Бұйрық берілген|Таныстым. | | |бұйрықтары: Ө.Р. |уақыты: | | | |Рәміздері туралы | | | |8 |А) Н.Ә. Назарбаев | | | | |Қ.Р. президенті |1.12.1991 | | | |Б) Қазақстан тәуелсіз | | | | |мемлекет |16.12.1991 | | | |Қ.Р.Елтаңбасы | | | | |Ж. Мәлібеков | | | | |Қ.Р. Туы: |6.06.1992 | | | |Ш. Ниязбеков | | | | |Қ.Р. мемлекеттік әнұраны | | | | |Сөзін жазған: Н. |6.06.1992 | | | |Назарбаев | | | | | | | | | |Әнін жазған: Ш. Қалдаяқов| | | | | | | | | |Қ.Р жоғарғы кеңесі | | | | |Қ.Р. Конституциясы | | | | |қабылданды | | | | |А) Ата Заңның жалпы | | | | |ережесімен танысу | | | | |Б) Қ.Р. Конституциясының | | | |9. |30 бабын негізге алу | | | | | |1.01.1993 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |30.08.1995 | |