Бүтін көрсеткішті дәреже
Пән: Математика
Алматы облысы Көксу ауданы Амангелді атындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп 7 сыныпқа арналған «Алгебра» пәнінен сабақ Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже. Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері туралы түсінік беру. Дамытушылығы: Есептер шығарғанда қасиеттерін пайдаланғанда ойлау қабілетін, ақпараттық құзыреттілігін дамыту. Тәрбиелілігі: Оқушыларды жолдастыққа, белсенділікке тәрбиелеу, озық ойлы жеке тұлға етіп қалыптасуға жетелеу. Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап Сабақтың түрі: ақпараттық технологияны қолдана отырып жаңа тақырыпты игеру сабағы Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар шығармашылық тапсырмалар жазылған. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу 2.Психологиялық қалыптастыру (зейінін аудару). Көңіл-күйін қандай ? ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: ІІІ. Жана сабақ түсіндіру: Мұғалімнің сөзі: Жерден Күнге дейінгі орташа қашықтығы 150 000 000 км немесе қысқаша 150х 106км. Жер шарының орташа радиусы 6 370 000 метр немесе қысқаша 6,37х10 6 метр. Өте кіші сандардың да жазылуы ықшамды болу үшін 10-ның теріс дәрежелерін қолданады. Жуық шамамен су молекуласының диаметрі [pic] см немесе 3х10-8см. Анықтама: a≠0 және n-натурал сан болғанда [pic] болады. Ал а=0 болғанда (0)n =0 мағынасы болмайды. Қасиеттері:лть\т сот : ❖ [pic] [pic] ❖ [pic] [pic] ❖ (am)n =amn ❖ (ab)n= an bn ❖ [pic] (b≠0) теңдіктері орындалады. Мысалы: 1) a-10×a11=a1=a; 2) m3: m5= m3-5=m -2 3)[pic]; 4) (10)-3= [pic] ; 5) 5-2= [pic] ; 6) [pic] ;[pic] ІҮ. Сабақты бекіту үшін деңгейлік тапсырмалар беріледі: І деңгейдегі тапсырмалар: 1) Теріс көрсеткішті дәрежені бөлшекпен алмастырындар: а) а-2 ә) 2-3 б) 6-2 2) Есепте: а) 73 х7-2 ә) 8-2 х 43 б) 100 3) Санды стандарт түрде жаз, ретін көрсет: а) 5 000 000 ә) [pic] б) [pic] ІІ деңгейдегі тапсырмалар: 1) Өрнектің мәнін тап: а) [pic] с= -3; [pic] 2) n – нің қандай натурал мәнінде теңдік тура болады: а) 3n =9 ә) (22)n =16 3) Нөлмен салыстыр: а) (-0,5)2 ә) -0,5 3 б) (-1,1) 2 ІІІ деңгейдегі тапсырмалар: 1) Теңдеуді шеш: (5-х-1)-1 =2-2 2) Өрнекті ықшамда: 125 m4p5: (-0,25 m3p2): 25 mp 3) Өрнекті ықшамда: [pic] Ү. Шығармашылық тапсырмалар: Бос торкөздерді толтыр: 12 а5 =2а3 [pic] (9а3 в)2 [pic] = 162 а8 в3 8 а6 в4 [pic] = 2,4 а8в5 6а3 [pic] ( )2 = 24 а13 -[pic]а5в7 [pic] = 3а10 в15 ҮІ. Қорытындылау: 1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым? |Білемін |Білдім |Білгім келеді | | | | | 2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.