Primary, secondary school. 9 сынып.
Пән: Ағылшын тілі
Қуанышова Салтанат Сырымқызы Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі |пәні |Ағылшын тілі |9 «б» сыныбы |14 қаңтар | | |Тақырыбы |Primary, secondary school | |Мақсаты |Англия және Қазақстан білім беру жүйесін салыстыра отырып, сөйлеуге үйрету. | | |Білімге, ғылымға құштарлығын арттыру. Ойлау қабілетін дамыту. | |Күтілетін|Англия мен Қазақстанның білім жұйесін салыстыра отырып, сөйлейді, білімдерін жинақтай алады. | |нәтиже | | |сабақтың |топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс | |формасы | | |сабақтың |Блум өлшемдеріне сәйкес | |әдісі | | |Ұйымдасты|Оқушылармен амандасу, Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың | |ру 3 |назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Топқа бөлу: Англия және Қазақстан сөздерін таңдау | |минут |арқылы топқа бөлу | |Ойлау |мақсаты |Түрткі( тапсырма, |нәтиже |бағалау |мұғалімнің |оқушының | |деңгейі | |сұрақ, ресурс) | | |іс-әрекеті |іс-әрекеті | |(Блум | | | | | | | |б-ша) | | | | | | | |Білу |Өткен |Жаңа сөздер |State school – |формативтік |Сөздердің қазақша |Сөздердің ағылшын | | |сабақтағы |Сұрақтар |мемлекеттік мектеп |бағалау. |нұсқасын айтады, |тілінде аудармасын| | |Англиядағы| |Private school – | |сұрақтар қояды |табады, сұрақтарға| | |білім | |жеке меншік мектеп | | |жауап береді. . | | |жүйесі | |Boarding school – | | | | | |бойынша | |интернат | | | | | |білімдерін| |Kindergarten – | | | | | |тексеру | |балабақша | | | | | | | |Infant school – | | | | | | | |мектепке дейінгі | | | | | | | |даярлық топ | | | | | | | |Primary school – | | | | | | | |бастауыш мектеп | | | | | | | |Secondary school –| | | | | | | |орта мектеп | | | | | | | |Grammar school – | | | | | | | |орта мектеп | | | | | | | |Junior school – | | | | | | | |бастауыш мектеп | | | | | | | |аудармасын біледі, | | | | | | | |сұрақтарға жауап | | | | | | | |береді | | | | |Түсіну |Жаңа |1 Мәтінді оқып |Мәтінді оқып, |Критериалды бағалау |бағалау парағын |Топпен мәтінді | | |мәтінмен |тыңдату. |түсініп, аударады. |Мәтіннің оқылуы |беру, критерилерін |аударып, оқиды. | | |жұмыс |2 Таныс емес | |- Қатесіз оқу |түсіндіру. | | | | |сөздермен жұмыс | |- Дауыс интонациясы | | | | | | | |2. Мазмұнын ашу | | | | | | | |- Толық ашты | | | | | | | |- Мазмұнын ашты | | | | | | | |- Мазмұнын аша | | | | | | | |алмады | | | |Қолдану |Англия мен|Білім жүйесінің |Екі елдегі білім |Формативті бағалау. |Тапсырманы |Топта талқылап | | |Қазақстанд|ссызбасы |жүйесінің |Саусақ қимылы арқылы|түсіндіреді |сызба құрады. | | |ағы білім | |айырмашылығын | | |«Қазақстан» тобы | | |жүйесін | |біледі | | |Қазақстандағы | | |схема | | | | |білім жұйесі, | | |арқылы | | | | |«Англия» тобы | | |көрсету | | | | |Англиядағы білім | | | | | | | |жүйесі | | | | | | | | | |Талдау |тақырыпты |«Венн» диаграммасы|Мәтінді салыстара |Формативті бағалау |Тапсырманы |Оқушылар топпен | |Жинақтау |бекіту, | |отырып ұқсастықтар | |түсіндіреді |жұмыстанады. | | |білімдерін| |мен | | | | | |жинақтау. | |айырмашылықтарды | | | | | | | |табады | | | | |Бағалау |сыни |Біздің еліміздегі |Оқушылар сыни |формативтік бағалау | | | | |өзіндік |білім жүйесіне |тұрғыда ойлап |ең үздік сыни | | | | |пікір |қандай өзгеріс |өздері енгізгісі |пікірді қол | | | | |айту. |енгізер едіңіз? |келетін бір |шапалақтау арқылы | | | | | | |өзгерістен айтып |білу. | | | | | | |шығады. | | | | |Рефлексия. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой) |оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы | | |бой-ша | | | | | |деңгейі | | | | | |Білу | | | | | |Түсіну | | | | | |Қолдану | | | | | |Талдау | | | | | |Жинақтау | | | | | |Бағалау | | | | | | |жалпы ұпай | | | |саны: | Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой) |оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы | | |бой-ша | | | | | |деңгейі | | | | | |Білу | | | | | |Түсіну | | | | | |Қолдану | | | | | |Талдау | | | | | |Жинақтау | | | | | |Бағалау | | | | | | |жалпы ұпай | | | |саны: |