Primary, secondary school. 9 сынып.

Көшіріп алу

Пән: Ағылшын тілі

           Қуанышова Салтанат Сырымқызы
Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Мұхит атындағы орта жалпы білім
беретін мектебі

|пәні     |Ағылшын тілі               |9 «б» сыныбы            |14 қаңтар               |                              |
|Тақырыбы |Primary, secondary school                                                                                   |
|Мақсаты  |Англия және Қазақстан білім беру жүйесін салыстыра отырып, сөйлеуге үйрету.                                 |
|         |Білімге, ғылымға құштарлығын арттыру. Ойлау қабілетін дамыту.                                               |
|Күтілетін|Англия мен Қазақстанның білім жұйесін салыстыра отырып, сөйлейді, білімдерін жинақтай алады.                |
|нәтиже   |                                                                                                            |
|сабақтың |топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс                                                                               |
|формасы  |                                                                                                            |
|сабақтың |Блум өлшемдеріне сәйкес                                                                                     |
|әдісі    |                                                                                                            |
|Ұйымдасты|Оқушылармен амандасу, Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың |
|ру 3     |назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Топқа бөлу:  Англия және Қазақстан сөздерін таңдау     |
|минут    |арқылы топқа бөлу                                                                                           |
|Ойлау    |мақсаты   |Түрткі( тапсырма, |нәтиже             |бағалау             |мұғалімнің         |оқушының          |
|деңгейі  |          |сұрақ, ресурс)    |                   |                    |іс-әрекеті         |іс-әрекеті        |
|(Блум    |          |                  |                   |                    |                   |                  |
|б-ша)    |          |                  |                   |                    |                   |                  |
|Білу     |Өткен     |Жаңа сөздер       |State school  –    |формативтік         |Сөздердің қазақша  |Сөздердің ағылшын |
|         |сабақтағы |Сұрақтар          |мемлекеттік мектеп |бағалау.            |нұсқасын айтады,   |тілінде аудармасын|
|         |Англиядағы|                  |Private school  –  |                    |сұрақтар қояды     |табады, сұрақтарға|
|         |білім     |                  |жеке меншік мектеп |                    |                   |жауап береді. .   |
|         |жүйесі    |                  |Boarding school –  |                    |                   |                  |
|         |бойынша   |                  |интернат           |                    |                   |                  |
|         |білімдерін|                  |Kindergarten –     |                    |                   |                  |
|         |тексеру   |                  |балабақша          |                    |                   |                  |
|         |          |                  |Infant school –    |                    |                   |                  |
|         |          |                  |мектепке дейінгі   |                    |                   |                  |
|         |          |                  |даярлық топ        |                    |                   |                  |
|         |          |                  |Primary school –   |                    |                   |                  |
|         |          |                  |бастауыш мектеп    |                    |                   |                  |
|         |          |                  |Secondary school  –|                    |                   |                  |
|         |          |                  |орта мектеп        |                    |                   |                  |
|         |          |                  |Grammar school –   |                    |                   |                  |
|         |          |                  |орта мектеп        |                    |                   |                  |
|         |          |                  |Junior school –    |                    |                   |                  |
|         |          |                  |бастауыш мектеп    |                    |                   |                  |
|         |          |                  |аудармасын біледі, |                    |                   |                  |
|         |          |                  |сұрақтарға жауап   |                    |                   |                  |
|         |          |                  |береді             |                    |                   |                  |
|Түсіну   |Жаңа      |1 Мәтінді оқып    |Мәтінді оқып,      |Критериалды бағалау |бағалау парағын    |Топпен мәтінді    |
|         |мәтінмен  |тыңдату.          |түсініп, аударады. |Мәтіннің оқылуы     |беру, критерилерін |аударып, оқиды.   |
|         |жұмыс     |2 Таныс емес      |                   |- Қатесіз оқу       |түсіндіру.         |                  |
|         |          |сөздермен жұмыс   |                   |- Дауыс интонациясы |                   |                  |
|         |          |                  |                   |2. Мазмұнын ашу     |                   |                  |
|         |          |                  |                   |- Толық ашты        |                   |                  |
|         |          |                  |                   |- Мазмұнын ашты     |                   |                  |
|         |          |                  |                   |- Мазмұнын аша      |                   |                  |
|         |          |                  |                   |алмады              |                   |                  |
|Қолдану  |Англия мен|Білім жүйесінің   |Екі елдегі білім   |Формативті бағалау. |Тапсырманы         |Топта талқылап    |
|         |Қазақстанд|ссызбасы          |жүйесінің          |Саусақ қимылы арқылы|түсіндіреді        |сызба құрады.     |
|         |ағы білім |                  |айырмашылығын      |                    |                   |«Қазақстан» тобы  |
|         |жүйесін   |                  |біледі             |                    |                   |Қазақстандағы     |
|         |схема     |                  |                   |                    |                   |білім жұйесі,     |
|         |арқылы    |                  |                   |                    |                   |«Англия» тобы     |
|         |көрсету   |                  |                   |                    |                   |Англиядағы білім  |
|         |          |                  |                   |                    |                   |жүйесі            |
|         |          |                  |                   |                    |                   |                  |
|Талдау   |тақырыпты |«Венн» диаграммасы|Мәтінді салыстара  |Формативті бағалау  |Тапсырманы         |Оқушылар топпен   |
|Жинақтау |бекіту,   |                  |отырып ұқсастықтар |                    |түсіндіреді        |жұмыстанады.      |
|         |білімдерін|                  |мен                |                    |                   |                  |
|         |жинақтау. |                  |айырмашылықтарды   |                    |                   |                  |
|         |          |                  |табады             |                    |                   |                  |
|Бағалау  |сыни      |Біздің еліміздегі |Оқушылар сыни      |формативтік бағалау |                   |                  |
|         |өзіндік   |білім жүйесіне    |тұрғыда ойлап      |ең үздік сыни       |                   |                  |
|         |пікір     |қандай өзгеріс    |өздері енгізгісі   |пікірді қол         |                   |                  |
|         |айту.     |енгізер едіңіз?   |келетін бір        |шапалақтау арқылы   |                   |                  |
|         |          |                  |өзгерістен айтып   |білу.               |                   |                  |
|         |          |                  |шығады.            |                    |                   |                  |
|Рефлексия.                                                                                                            |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |
|                                                                                                                      |






      Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

|оқушының аты-жөні      |Б.Блум     |критерий  |дискриптор    |ұпайы       |
|                       |бой-ша     |          |              |            |
|                       |деңгейі    |          |              |            |
|                       |Білу       |          |              |            |
|                       |Түсіну     |          |              |            |
|                       |Қолдану    |          |              |            |
|                       |Талдау     |          |              |            |
|                       |Жинақтау   |          |              |            |
|                       |Бағалау    |          |              |            |
|                       |                                    |жалпы ұпай  |
|                       |                                    |саны:       |


Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

|оқушының аты-жөні      |Б.Блум     |критерий                   |дискриптор                               |ұпайы      |
|                       |бой-ша     |                           |                                         |           |
|                       |деңгейі    |                           |                                         |           |
|                       |Білу       |                           |                                         |           |
|                       |Түсіну     |                           |                                         |           |
|                       |Қолдану    |                           |                                         |           |
|                       |Талдау     |                           |                                         |           |
|                       |Жинақтау   |                           |                                         |           |
|                       |Бағалау    |                           |                                         |           |
|                       |                                                                                 |жалпы ұпай |
|                       |                                                                                 |саны:      |








Көшіріп алу


Көмек
Арайлым

Біз міндетті түрде жауап береміз!

Жіберу

Рахмет!
Хабарлама жіберілді.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Email:

Phone: 777 614 50 20
Жабу
Көмек