My flat
Пән: Ағылшын тілі
Қуанышова Салтанат Сырымқызы Қаратөбе ауданы Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Ағылшын тілі пәні мұғалімі |Күні | |Сынып |5а |Пәні |ағылшын | |Сабақ тақырыбы |My flat | |Сабақтың |Ағылшын тіліне тән дыбыстардың айтылуы мен дұрыс жазылуына мән беруге,| |мақсаты |оқушылар мәтіндердің мазмұны туралы өз ойын, көзқарасын білдіру үшін | | |көрген білгендерін суреттеу тізбектері мен т.б көрнекіліктерге сүйене| | |отырып суреттеу, оқушылар қысқа және толық жауап беру түрлерін | | |қолданып бір нәрсе жайлы керек мәліметті сұрап білу немесе айтуға | | |үйрету. | |Сабақтың түрі |Ашық сабақ | |Сабақтың әдісі |СТО, өзін-өзі реттеу, диалог | |Пән аралық |Қазақ тілі | |байланыс | | |Күтілетін |оқушылардың тақырыпты толық меңгеруі ,дыбыстық және тілдік | |нәтиже |ерекшеліктерін ажырата білуі , ағылшын тілінде диалог құра білуі, іс | | |әрекет жайлы баға беріп, және топта дұрыс жұмыс жасай білу. | |Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар | |Ұйымдастыру |- Good day! How are | |Формативті | | |3 минут |you? |. Good day!We are |бағалау | | | |- I am fine! Thanks. |fine! And you? | | | | |- - |Today is the 30th of | | | | |- What is the date |January. | | | | |today? | | | | | |- What date is it |Today is Wednesday. | | | | |today? |It’s ………. | | | | |- What is the weather | | | | | |like today? |Үстел үстіндегі қағаз | | | | |Топқа бөлу |қиындыларын алып, сол | | | | | |қағаздағы бөлме | | | | | |аттарына байланысты | | | | | |топқа бөлінеді | | | |Қызығушылықты |Топқа бөліну кезіндегі |Оқушылар қолдарындағы |Формативті | | |ояту |суреттерге қарап |суреттерге қарап, |бағалау | | |5 минут |- Бүгінгі сабақ не |бөлмелер, үйлер деп | | | | |туралы деп ойлайсыздар?|жауап береді. | | | | |деген сұрақ қойылады | | | | | | | | | | | | | | | | |Жаңа сабақ |1. Жаңа сөздер |Оқушылар жаңа сөздерді|Критериалды | | |Мағынаны тану | |суреттер арқылы |бағалау |Интерактив| |25-минут |Грамматикалық құрылым: |табады, сөздік | |ті тақта | | | |дәптерлеріне көшіреді.| | | | |“There is”, жекеше | | | | | |түрдегі есімдермен | | | | | |қолданылады. | | | | | |”There are” көпше | | | | | |түрдегі зат есімдермен | | | | | |қолданылады. | | | | | | | |Критериалды |Интерактив| | | | |бағалау |ті тақта | | | | | | | | |2. Today I want to give| | | | | |you the key of the | | | | | |flat. | | | | | | | | | | | |І-топ |Who is the best | | | | |The key of the living |decorator? | | | | |room for the first |Who is the first? Who | | | | |team. |wants to speak about | | | | |ІІ топ |room? | | | | |The key of the bedroom | | | | | |for the second team. |Оқушылар жаңа сөздер | | | | |ІІІ топ |арқылы әр бөлмеге | | | | |The key of the kitchen |жиһаздарын | | | | |for the third team. |орналастырады. | | | | | |Постер құрастырады. | | | | | | | | | | | |Describe you room | | | | | |using this rule. | | | |Бекіту |«Менің пәтерім» |Оқушылар өз пәтерлері |Формативті | | |тапсырмалары |тақырыбында әңгіме жазу|(үйлері) жайында шағын|бағалау. | | |Толғаныс |Сенің пәтеріңде неше |әңгіме жазып оқиды. |Қол | | |7 минут |бөлме бар? | |шапалақтау | | | |Ол қандай бөлмелер? | |арқылы | | | |Ол бөлмелерде қандай | | | | | |жиһаздар бар? | | | | |Үйге тапсырма 1|Қиялдарыңдағы пәтерлері|Берілген тапсырма | | | |минут |туралы сурет салып |бойынша дайындалу. | | | | |келу. | | | | | |Сол суреттегі бөлмелер | | | | | |мен жиһаздарды ағылшын | | | | | |тілінде айтып | | | | | |таныстыру. | | | |