"Көңілді тапқырлар сайысы"
Пән: Математика
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы ММ «№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп» Математика пәнінің мұғалімі Сексенбаева Бақыт Ғафуқызы " Көңілді тапқырлар сайысы" 1- жүргізуші: Атамыз білім дәнін болған екпек, Оқытып балаларды білім сеппек. Қазақтың кең даласын жарық қылған, Атамыз Ыбырайға мың рахмет. 2- жүргізуші: Білімдіден шыққан сөз, Талаптыға болсын кез. Нұрын, сырын көруге Көкірегінде болсын көз. 1- жүргізуші: - Құрметті ұстаздар, оқушылар, 8 сыныптар арасында өтетін " Көңілді тапқырлар сайысын" бастауға рұқсат етіңіздер! ( музыка ойнайды) 2- жүргізуші: " Талапты ерге нұр жауар" демекші, ортаға " Тапқырлар" командасын шақырамыз. Ойла- ойла тереңнен, Жақсы емес көп бөгелген, Формуланы білмесең, Өте алмайсың көпірден. 2- жүргізуші: ( Берілген формулалардың жұптарын табу керек). Көрермендерге сұрақ: 1) Геометрияның жазықтықтағы фигураларды зерттейтін бөлімі: (планиметрия) 2) Санның жүзден бір бөлігі: ( процент) 3) Глобус қандай геометриялық фигураны елестетеді? 1- жүргізуші: 2- тур. " Тапқыр болсаң ұтып көр" Жібермейміз есе біз, Ғалым болып өсеміз. Көзді ашып, жұмғанша , Есепті де шешеміз. 2- жүргізуші: 3 3 3 3 3 3 = 1000 (333*3+3/3) = 1000 4 4 4 4 4 4 4 4 = 500 ( 444+44+4+4+4)=500 Сандардың сол жағындағы сандарға амал таңбаларын қой: 1) -2х+(-25), х= -10 өрнегінің мәні неге тең? 2)екі санның қосындысы 8-ге, көбейиіндісі 15- ке тең. Осы сандарды тап. (5; 3) 1- жүргізуші: Біреуінің жүрегінің түгі бар, Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар. Біреуінің шүбірлеген күйі бар, Енді біреуінің қатты істейтін миы бар. 2- жүргізуші: Әрбір команда өзінің өнерлерін көрсетсін. Көрермендерге сұрақ – есеп: 1) Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай). 2) Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Нешеуі қалды? ( түйеқұс ұшпайды). 1- жүргізуші: 3- тур: " Жұмбақтар" Өз ойыңды жүйелейтін, Алған білімді түйіндейтін, Әр нәрсенің жауабын тез Есте сақтап күлімдейміз. 2- жүргізуші: Олай болса кезекті жұмбаққа да берейік, шешімін кім табады. 1- Тапқыр: Егіз туған қос жүйрік, Жарыса шауып терлейді, Бірін-бірі көрмейді, дамылсыз қанша шапса да, Бір мәреге келмейді. ( параллель түзулер). 2- Алғыр: Математикалық таңба ол, Білімің болса ашасың . Теріс сан болса астында, Мағынасы жоқ деп қашасың. ( квадрат түбір) Көрермендерге сұрақ: А) " Адымда- ойлан" ойыны. "7"- ге еселік сан. (4) "4"-ке еселік сан. (4) Б) Санның квадратын тап. 22, 23, 24 32, 33, 34. 4- тур: " Бақытты сәт" 1- жүргізуші: Әр нәрсенің бастауы Жетекшіге тиісті. Оның әрбір істері Өз ісінің жемісі. 2-жүргізуші: Онда неге тұрамыз Қолға алайын сол істі. Әр жетекшінің өз ісі Білімділігіне тиісті. "Әр қолда өзінің ісі". Қағаз, қалам , яғни екі қолымда қарындаш беріледі. Тапсырма: сол қолмен үшбұрыш, оң қолмен шеңбер сызады. Викториналық сұрақтар: 1) егер 1 жұмыртқа 4 минут қайнаса, 5 жұмыртқа неше минут қайнайды? 2) Шаршының периметрі 44 см, қабырғасы нешеге тең? 3) Негізгі геометриялық фигураларды ата. 4) Геометрияның жазықтықтағы фигураларды зерттейтін бөлімі (планиметрия) 5) Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу. ( параллель) 6) тік бұрыш жасап қиылысатын түзу. ( перпендикуляр) 7) катет пен гипотенуза туралытеорема кімнің атымен аталады? ( Пифагор) 8) Квадраттық функцияның графигі ( парабола). 5- тур: " Сөзжұмбақ" Сұрақ: 1) Үлкен хорда- диаметр 2) берілген нүкте- центр 3) шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді- хорда. 4) геометриялық фигура- шеңбер. 5) Центрден шеңбердің нүктелеріне дейінгі қашықтық- радиус. Өлең үшбұрыштар жайлы: " Есеп туралы ой" Қажетті сөздер: 1. " Ақыл- ойды тәртіпке келтіретін - математика" (М.В.Ломоносов) 2. Білімдіден шыққан сөз, Білімдіге болсын кез. ( Абай) 6. Қорытынды.