Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия. 7-сынып.
Пән: Физика
Қысқа мерзімді. Сабақтың тақырыбы: Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Күні: 11.05.2012ж 1-ші сабақ Уақыты: Физик пәнінің мұғалімі: Оспанов Ақылбек Ануарбекұлы. 7-сынып Информатика кабинеті Уақыт: 5мин 11:20-11:25 3мин 11:25-11:28 5мин 11:28-11:33 7мин 11:33-11:40 3мин 11:40-11:43 2мин 11:43-11:45 8мин 11:45-11:53 6мин 11:53-11:59 3мин 11:59-12:02 1мин 12:02-12:03 2мин 12:03-12:05 Мұғалімнің қызметі: Мен не істеймін? Оқыту мақсатымен және жаңа ұғымдармен таныстыру. Сабақтың критерийлерімен таныстырамын. Ой толғай ойнатамын. Электрондық оқулық бойынша видео ойнатылады. Сынып берілген жаттығуды жұппен орындайды. Дұрыс жауаптарын тақтаға жазғызу. Тексеру. Топқа бөлу. Ең алдымен мен оқушыларды үй жануарының, құстардың, жабайы жануарлардың аттары арқылы оқушыларды топтастыру. Сынып берілген жаттығуды жұппен орындайды. Сабақта әр түрлі берілген жағдайларға қарап энергия қолдануын бекітемін. Оқушыларға стикерлер таратамын. Үй жұмысын беремін Бағалаймын: Мадақтау сөздермен ынталандырамын. Бақылаушылардың берген сумативті бағасынан, формативті баға қоямын. Оқушылардың жұмысы; оқушылар не істейді? Оқушылар тақтадан күнді/атауын және жаңа тақырыпты жазып алады. Оқушылар Энергияға байланысты өз білімдерін жинақтайды. Оқушылар мұқият видеоны 3 рет тындайды. Потенциалдық және кинетикалық энергия арасындағы байланыс. Өз ойларын видео бойынша дәптерге жазады.. Әр жұптан 1 бала оқиды, ал 1 бала тақтаға жазады. Берілген презентация бойынша әр топ мүшелері топ ішінде өз ойларын айтады. Әр топ мүшелері өз-өздерін тексереді. Топ лидері жауабын тақтаға жазады. Экранда берілген суреттерге қарап, әр түрлі денелер қандай энергияға ие болғанын анықтайды. Өз ойларын жазады. Мен бүгінгі сабақтан .... Мен енді ... Қызықты болды, себебі ... Бүгінгі сабақта алған мәлімет омірде ... Деген сұрақтарға жауап жазады. Әр топтың басшысы өз бағасын қойып, айтып кетеді, мұғалімге тапсырады. Экранда берілген жаттығуын орындау. Бақылаушылардың берген сумативті бағасынан, формативті баға Ресурстар: Кітаптар, электронды оқулық, құрал-жабдық, АКТ және т.б. дәптер Презентация Видеопроектор Видео Дәптер Дәптер, видеопроектор, тақта, кітап Презентация Дәптер, стикерлер, маркерлер Сабақты талдау. Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Талшық ауылы, Бестерек орта мектебі. Сабақ өткен күн: 11.05.2012 Пән: Физика Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға энергияның түрлері жайлы білім беру. Сабақтың міндеттері: Білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану. Тәрбиелік: оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге дағдыландыру. Дамытушылық: біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту. Мектептегі тәжірибемде 7 сыныпта <<����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������